Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen mopkes,

Masu daar kan ik ook zo van genieten hoor als ze zelf aan het spelen zijn. Stijn is hier aan het spelen met alles tegelijk geloof ik. Puzzels, auto's, houten trein en nog veel meer. Ik zei net tegen mark dat het maar goed is dat ons huis niet groter is dan zou het nog meer verspreid liggen :D

Hier een goede nacht (mark is er 1x uit gegaan niet mee gekregen) alleen wel om 6:45 wakker geworden van Stijntje. Nog even tussen ingenomen waar hij alleen maar lag te kletsen. Mark en stijn zijn eruit gegaan ik ben nog lekker even biijven liggen.
    Vanmiddag mag ik weer aan het werk tot vanavond. Allemaal een fijne dag!!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeey meiden,

Wat heb ik super leuke spam voorbij zien komen! Amy op de kinderboerderij super schattig met dat geitje en Stijn als extra hulp in de huishouding;) leukleuk!

@sens, wauw wat een prachtige echo en wat kan je dat gezichtje al duidelijk zien! En dat wordt een lange kerel als hij zo doorgroeit! Manlief en Jos beter opgestaan vandaag?

@masu, fijn da de bloedwaardes weer goed waren! En ben benieuwd of jullie uiteindelijk voor de auto gaan! Wat wordt Amy groot! En zelf spelen is hier op het moment erg schaars :(;)

@kib, werkse meid! En jammer dat jullie nu moeten switchen van kdv maar wel begrijpelijk! Hoop dat Stijn het daar net zo naar zijn zin gaat krijgen als nu!

@sammie, wat balen dat Damon zo aan het spoken is snachts! Kan me voorstellen dag jullie gesloopt zijn! En overdag bij slapen is er waarschijnlijk ook niet echt bij omdat je Wesley ook nog in de rondte hebt lopen! Succes met het potje! Knuffel

Hier alles goed, gisteravond bij vrienden op visite geweest, Vince daar te bed gedaan. Ging prima. We waren pas 01:15 uur thuis... En Vince was om 7 uur weer wakker maar nog wel moe, dus lekker nog liggen doezelen in ons bed tot 7:45 uur! Hij ligt er nu alweer een kwartier in..

Ik ga straks bij collega kampioenswedstrijd kijken (handbal), is ook mijn eigen club geweest dus zal wel veel bekende zien...

Fijne zondag! Xxxxx

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo iedereen lekkere zondag gehad?
    Ik wel...:D

Heb nog leuke spam voor jullie...

We kregen met zijn drieën de slappe lach tijdens het toetje...dit is het resultaat

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hij zit er meestal wat knapper bij hoor;)

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Paar weken terug lekker wezen wandelen in de duinen! Maar stoer zelf willen lopen natuurlijk

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp wat een geweldige spam van het toetje eten :D
    Die met zn stoepstengel is echt cute.
    Hoe was de wedstrijd? Nog bekenden tegen gekomen?

Hier echt een rustige dienst gehad. Ze hebben zitten kleuren, gedanst rn muziek geluisterd, lekker pannenkoeken gegeten en allemaal op tijd naar bed. Ik dus lekker op tijd thuis :)
    Voor morgen nog geen grote plannen. Ben een dagje vrij maar breng stijn toch naar kdv. Kan ik even de was wegvouwen en stofzuigen. Is t huis ook weer netjes. Verder op de planning alleen mn mams ophalen.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@stamp, wat een gave spam! Die van de slappe lach is erg leuk! De rest natuurlijk ook. :D
    Ik vind Vince echt veranderd qua gezichtje...het is ineens echt al een hele peuter. Leuk hoor!

@kib, nog leuke dingen gedaan? Groot gelijk dat je stijntje lekker wegbrengt. Kom je zelf ook ergens aan toe en hij vindt het vast niet erg dat hij weer lekker mag gaan spelen.

@hier, werkdagje gehad. Niet naar Arnhem geweest, want ik had m'n auto nog niet terug en het heeft hier de hele dag gesneeuwd. Ze voorspellen voor vannacht ook weer sneeuw in het zuiden....leuk.....:x
    Morgen had ik eigenlijk m'n vrije dag, maar ik heb supervisie in Breda 's middags.

Amy is niet fit. Ze had verhoging en hoest echt flink. Er zit zo'n rare piep in haar hoest...:( Hoestdrank gehaald en die gegeven en haar lekker op tijd naar bed gebracht. Ze ligt te slapen, maar hoest zich geregeld wakker. Ik vind dat altijd zo sneu...:(

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@masu, th@nks! volgens mij wordt het ook een knap kereltje hahaha hoop dat jullie er uit komen met prijsonderhandelingen voor de focus. Fijn dat Amy op het moment zo goed kan spelen, hier Jos niet hoor.. vind het maar zwaar vermoeiend:)

He bah de hele dag al sneeuw bij jullie bah :x sneu dat Amy niet fit is, hoop dat ze snel weer opknapt!

@kib, jij ook bedankt voor je reactie op de foto's van uk 2 :D lekker dat je gisteren even lekker in je bedje mocht blijven en Mark er uit is gegaan. Fijn dat je een rustige dienst hebt gehad gisteravond, lekker vandaag een thuisrommeldagje!

@stamp, wat een onwijs gave spam van je kereltje! lang geen spam gezien dus helemaal leuk. Geweldig hoe hij zit te lachen :D

@hier, ook mijn werkdag weer overleefd. Gisteren heeft ml het muurtje in het kamertje behangen, het wordt al heel wat. Zal zo even spammen. Vanmorgen naar de gyn geweest en het een en ander doorgesproken. Ik blijf onder controle bij de VK maar krijg met 30 weken en 36 weken wel een groeiecho in het zh, aan de hand daarvan zullen ze een advies uitbrengen voor de bevalling dus KS of natuurlijk. Eindbeslissing ligt gelukkig bij mij en dat kun je zelfs tijdens de bevalling nog aangeven. Dat vind ik wel een fijn idee :)

Jos is een beetje gek aan het doen, heeft al 2 x avonden achter elkaar zijn bedje onder gespuugd :( eerste avond om 22.30 uur en vannacht om 00.30 uur. Snap er niets van want overdag heeft hij nergens last van :( vanavond de fles maar weggelaten, misschien heeft hij wel erge last van slijm. Ben dus erg benieuwd, we zullen zien.

Nog even kamertjes spam

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en nog 1 omdat ik hem zo schattig vind, zo vader zo zoon :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes,

Masu balen dat amy weer niet lekker is. Ze was net weer opgeknapt. Ook weer sneeuw bij jullie....houdt het ooit nog op??
    Hier gelukkig alleen af en toe een vlokje. Vind ik al erg genoeg!!

Sens wat een mooi kamertje wordt het. Die van papa en jos is echt gaaf om te zien. Jos kijkt ook echt zo van doe ik hetzelfde??

Hier vanmorgen het hele huis weer lekker opgeruimd. Alles weer ff grondig gestofzuigd (wat er allemaal onder je bank past..)
    Daarna naar mn mams gegaan, samen baar de ikea en door stijntje ophalen. Hij had een gezellige dag gehad. Ze hadden lekker binnen op de gang gespeeld en hij had goed gegeten en geslapen. We hebben nog even boodschappen gedaan en en mn mams wilde even "snel" door de action...hahahahahaha die combi gaat niet samen snel en action!!
    Na het eten mams en stijn naar zus gebracht waatlr ze allebei blijven slapen. Morgen heb ik een vroege dienst dus op tijd bij mn ventje.
    Alleen mark voelt zich niet lekker (lees hij gaat nog net niet dood volgens eigen zeggen!!) hij is flink verkouden maar hoop wel dat hij zich gedraagt vanacht anders gaat ie maar in t logeerbed liggen!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen moppies!

Bah wat een sneeuw!! Hier ligt gewoon een pak van 10 cm en het sneeuwt nog steeds...:(
    Over een uurtje moet ik richting Breda...hoop dat het meevalt op de weg. Amy is helaas ziekjes.
    Ze wilde om 9.45 weer naar bed en slaapt nog steeds.

@kib, balen dat Mark ziek is....zieke mannen zijn zooo vermoeiend! :p
    Klinkt als een gezellig dagje met je mams.
    Fijn dat je vandaag een vroege dienst hebt; kun je snel weer naar je mannetje toe. Is Mark ook ziek thuis?

@sens, wat een mooie spam! Die samen is echt ontzettend schattig en het kamertje is ook erg mooi geworden. :)
    Fijn dat je zelf de keuze hebt in het ziekenhuis. Moeilijke keus vind ik het wel hoor.
    Wat raar dat Josje telkens 1x spuugt. Hopelijk heeft het weglaten geholpen en heeft hij het vannacht niet gedaan.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Masu, arme Amy weer ziekjes.. Beterschap voor haar!
    Gek hè, bij jou 10 cm sneeuw en hier wel koud maar de zon schijnt en geen sneeuw te zien! En dat voor zon klein landje!

Sens, wauw leuk kamertje, erg lief! En die foto van Jos en pap samen,echt super leuk!!!

Kib, tja mannen en ziek zijn.. Zooo vermoeiend;)
    Lekker op tijd je mannetje weer opgehaald vandaag?

Ben vandaag ziek thuis, heb vanmorgen alles eruit gegooid.
    Na de eerste x dacht ik even onder de douche en dan te werk, maar daarna weer alles eruit gegooid.. Dus werken ging hem niet worden, voel me nu wel weer wat beter. Vince ligt net te bed dus ik ga ook even mijn ogen dicht doen.

Xxxx

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jaaaa lieverds!!

Masu zoveel sneeuw gevallen?? Hier net als bij stamp koud maar zonnig en vooral geen sneeuw!! Ach amy dus echt ziek geworden. Hoop dat ze snel op knapt.
    Mark is vanmorgen gewoon naar zn werk gegaan. Heeft ook weer gewoon gegeten, alleen heeft hij het zuchten vanavond uitgevonden.

Stamp jeetje jij ook griep? Of gewoon van je zwangerschap? Wel lekker een extra dagje met je binkie thuis.

Hier een korte dienst gehad en op tijd bij mn binkie. Kom ik binnen.zeg ik he lieffie....wordt aangekeken en hij speelt gewoon verder.... :S
    Mams zei al het maakt.niet uit of je er bent of niet. Dus ik zei ik ga weer. Dat was nou ook weer niet zijn bedoeling..
    Lekker met zn allen gelunched, stijn.daar nog geslapen, ik nog fotos voor mams op dr laptop gezet en de laptop mee naar huis genomen om daar fotos uit te zoeken voor afdrukken. Ben ik wat sneller in als mams :)
    We hebben heerlijk gegeten, stijn heeft aardig mee zitten eten van de gebakken aardappels en kip. Sla vindt hij niks aan.
    Na.nog even gezellig spelen is stijn naar bedje gegaan en volgens mij gelijk gaan slapen.
    Zo een lekker koppie thee zetten, heb het zo koud!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, wat vervelend dat je zo ziek bent! Heel veel beterschap!

@kib, gezellig dagje met je mams.

@hier, gelukkig is een deel van de sneeuw alweer weg...vanmorgen was het echt niet normaal!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een berg!!!! Blij dat het hier niet gevallen is. Al is die oostenwind ook snijdend!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja die wind is echt koud!! :$ Hele vervelende ijskoude wind...bleh!
    Inmiddels is er al een groot deel weggesmolten gelukkig en ook op de wegen was het goed te doen.
    Een collega komt uit Maastricht en zij heeft er wel heel lang over gedaan om in Breda te komen.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jeetje meiden.....wat is er gebeurt niemand heeft geschreven vandaag (ja voor mij nog 12-3)

Sterven we hier uit??
    Hier een drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen om 6:45 was daar mn binkie wakker en die zei tegen papa nee nie apen. Dus lekker bij mij in bed genomen en de dag begonnen met even lekker kroelen met mn kleine bink. Daarna aankleden, ontbijten en toen bedacht stijn ik doe alles wat niet mag en zo maak ik mama gek :D
    Alleen had mama een ander plan; Jas aan, schoenen aan, sjaal om en muts op en op naar t kdv! Mama rondje over de markt (snel klaar met de sneeuw en kou) even langs de action voor vriendin van mij (ze hebben daar zwemvleugels voor 0,99euro) toen naar huis. Lekker de kachel aan en.hup aan de slag. Spullen uitzoeken voor de rommelmarkt as zondag. Alles.bij elkaar bog best een hoop. Om 15uur begonnen met werken en moet zeggen het was een gezellige dienst. Op tijd naar huis en zo mn oogjes sluiten. Morgen bij zus de spullen uitzoeken voor de rommelmarkt. Daar gaan we lang mee bezig zijn!

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, het is hier idd een stuk rustiger dan normaal. jammer vind ik dat maar moet eerlijk toegeven dat ik savonds of smiddags blij ben met een uurtje rust.
    hier was het gisteren niet koud ookal was het -2 maar het zonnetje was lekker warm.
    leuk dat jullie naar de rommelmarkt gaan.

hier gaan de nachten met ups en downs. zo slapen we 3 nachten super en zo weer 3 nachten niet. het lijkt ook wel alsof wesley en damon een verbond hebben op dat gebied haha. morgen naar het cb.

19. AHzondag

20. AHzondag

lekker aan het spelen
    slapen voorin de auto

Deel Deze Pagina