Hoi meiden, Gister drukke dag gehad op het werk dus was blij dat ik zat! Zooo masu wat een pak sneeuw! Hier heeft het gister en vandaag ook beetje gesneeuwd maar lang niet zoveel, gelukkig Hoe is het nu met Amy? Kibje, fijn dat je een gezellige dienst had. Zo is je werk toch extra leuk! Stijn lekker aan het boeven dus, en had hij zich wel op het kdv gedragen meestal zijn de kinderen daar engeltjes! Sammie, wauw mooie spam! En wat wordt Damon al groot! Het is wel een lang, slank kindje denk? En wat lief dat Wesley ging helpen hem in bad te doen! Balen van je nachten meid, kan me voorstellen dat je blij bent met je uurtjes rust! Hoe bevalt de duo wagen? Hier alles goed, dinsdag kwam echt door de zwangerschap! Gister gewoon weer te werk gegaan en ging prima! Vanmorgen lekker gezwommen met Vince, was al tijdje geleden... Maar erg leuk om te doen! Vince slaapt sinds 12 uur en ik ben als een razende gaan wassen, konijnenhok verschoont, stofgezuigd, gedweild, 2 wassen opgevouwen... En ga nu even volgende was in de droger kiepen en nieuwe was in de wasmachine! Dikke kus! Owjah gister alweer 12 weekjes!!
He meiden, Sammie wat.een lieve spam van je.mannetjes! Die van damon in badje zijn echt lief...smelt... Volgens mij is damon ook echt een lange jongen of lijkt dat zo? Balen dat ze een verbond sluitrn omtrent het slapen. Ennuh ik snap t wel hoor dat je soms blij bent dat je even tijd voor jezelf hebt. Stamp wat fijn dat je gisteren weer aan t werk kon. En ja stijn had zich keurig gedragen op kdv. Lekker hoor zwemmen met je binkie. Alweer 12 weken wat gaat t snel. Hier vanmorgen op tijd uit bed gegaan en na het ritueel van douchen, ontbijten en aankleden ben ik samen met zus en ukjes naar ballorig geweest. De jongens hebben zich heerlijk uitgeleefd! Thuis in zware slaap gevallen. Ik heb samen met zus de kleertjes uitgezocht voor de rommelmarkt. Vanavond bij mn mams eten en morgen een drukke dag. Eerst naar cursus en daarna nog werken.
Stamp, het gaat hard je zwangerschap. Vind je dat zelf ook? Ik vond de tijd echt voorbij vliegen. Is deze zwangerschap anders? Ik denk dat je een meisje krijgt. Leuk zwemmen met je mannetje. Kib, weer druk vandaag maar wel leuk druk. Wanneer is de rommelmarkt? Damon is idd een lange jongen. Ben benieuwd hoeveel hij weer gegroeid is. Senso, is deze zwangerschap eigenlijk anders?
Pff meiden het is echt conitnu een ziekenboeg wordt er gek van. Is de 1 net beter wordt de andere ziek nu ik zelf ziek.. Dus lees wel mee, maar heb gewoon geenpuf om te reageren Sneeuw is hier gelukkig niet veel gevallen, ben ook helemaal klaar mee met de kou Sammie: jeetje wat is je kleine mannetje al gegroeid!! Mooie mannen heb je! Jeetje senso: voor jou achiet het ook heel erg op! Hier gaat t.imo inmiddels naar zijn nieuwe school. Gaat gelukkig allemaal goed en is lekker op zijn plekje! Gaat goed vooruit en gaat met plezier naar school! F.leur heeft een dubbele oorontsteking en daarnaast een huidinfectie achter der oor. Dus ze staat beetje stil qua ontwikkeling L.ieke is onze clown. Klimt overal op en is echt een peuter aant worden.. De hele ochtend is het mmmaaaammaaa kijk!!! Ze is nu vooral met spraak bezig. Erg leuk! Nog 2 foto's van mn bengels.. http://i.imgur.com/bzsHXR8.jpg http://i.imgur.com/DUC9xwk.jpg
Mamavan3, lastig dat iedereen steeds ziek is. Mooie foto van je kids. Leuk he die ontwikkeling van het praten, wesley is daar ook zo meebezig en kan al een paar zinnen van 3/4 woorden. Peuterpuberen is erg vermoeiend en dan heb ik er maar 1haha. Hier, wesley is ontzettend ondeugend en luistert super slecht. Word er echt een beetje gek van. Het is vooral als hij moe is. Wesley heeft wel een heel peutermenu gegeten en dat is lang geleden dat zijn bord leeg was. Zo nu meneer op bed gooien want hin heef vanmiddag niet geslapen.
Kib, je bent er maar druk mee... Bedoel met de rommelmarkt! Hoop dat jullie beetje gaan verkopen! En leuk even uitleven in ballorig... Sammie, lastig dat puberen, ken het wel! Maar de ene keer is het erger als de andere keer! En dan heb je ook nog een kleintje erbij! En wat kan Wesley al goed praten dan!! Mama v 3, prachtige foto's van je kids! Balen dat het zo'n ziekenboeg is, tijd voor mooi weer! Beterschap.... Vanmiddag nog lekker met Vince driekwartier buiten geweest, stuk lopen en opzoek naar een geschikt speeltuintje, daar even gespeeld en weer terug! Na het eten Vince lekker in bad gedaan, boekje gelezen en ligt er net in! Xxx
He meiden! @kib, wat een gedoe om alles uit te zoeken voor de rommelmarkt. Maar het moet toch een keer gebeuren he. Gezellig, naar ballorig! Heb je lekker gegeten bij je mams? Alvast sterkte met je drukke dag morgen. @sammie, wat een mooie spam van Damon! In het begin vond ik 'm op Wesley lijken, maar nu juist weer niet. Hij is wel echt ontzettend schattig zeg! @stamp, ik denk ook dat je een meisje krijgt! Jij bent goed bezig geweest vandaag zeg! @mamavan3, wat sneu dat het zo'n ziekenboeg is. Het is ontzettend hardnekkig; ik weet niet wat er precies heerst, maar Amy en ik komen er ook niet echt van af. Fijn dat T. het zo goed doet op school! Wat een lieve spam van je schatjes zeg! @sens, uhm...heb jij nou nog niet gepost?! Alles goed met je? @hier, vandaag eerder opgehouden met werken, boodschappen gedaan, Amy opgehaald op het kdv en door naar ons thuis. Toen ik Amy op ging halen was ze heerlijk samen met een ander meisje in de zandbak aan het spelen. Ik heb het eens even geobserveerd, maar wat is dat toch schattig om te zien! Ons pap en mam waren allebei werken vandaag, dus ik heb voor ze gekookt. Daarna met z'n allen gegeten. Amy vond het ook erg lekker. Manlief moet overwerken, dus die at niet mee. Met Amy gaat het de goede kant op. Ze lijkt weer beter en hoest ook een stuk minder. Ikzelf hoest echt nog steeds behoorlijk, heel vervelend. Soms ook echt van die hoestaanvallen en dan moet ik er bijna van overgeven zo erg als ik dan hoest. Hoop echt dat ik er snel vanaf ben, want het duurt nu alweer 3 weken, bah! Gelukkig nu weekend!!!! En volgende week nog 3 dagen werken en dan 2 weken vrij van m'n overuren! Ik tel de dagen...
Wow we stonden gewoon op pagina 2!!! Masu, wat fijn te lezen dat Amy aan het opknappen is! En balen dat je zo enorm hoest, dat ken ik idd wel dat je bijna over je nek gaat bah! Hoop dat je snel de oude bent meid!!! Gezellig dat jullie bij je ouders gingen eten, lief dat je gekookt had! En nog even meid en dan genieten van je welverdiende vrije week!!! Vanmorgen weer naar muziek geweest, nog 2 x en dan is dat ook weer afgelopen. Vind het niet zo heel erg, niet helemaal mijn ding, maar wat anders zoeken, wil eigenlijk wel gymmen ofzo met Vince maar weet niet of dat al op deze leeftijd is.. Maar ff googlen! Vince heeft vandaag heel weinig gegeten, wilde helemaal niks aan avondeten, niet eens een broodjes! En overdag was het ook vrij weinig! Hij had 37.6 dus niet echt schokkend.... Noujah hopen dat ie niet ziek gaat worden. Morgen op verjaardag van nichtje van ml... Ennn... Wat grappig dat jullie een meid denken, ikzelf ook...maar da komt ook omdat de Vk heeft gezegd dat het voor nu lijkt dag het een meisje is! Moet er echt om denken dat ik me er niet teveel op focus, kan natuurlijk ook prima een jongen zijn... Nog zon 8 weken... Xxx
Hey meiden! Wat leuk dat er weer zo veel gekletst is @masu, wat een sneeuw bij jullie! hier was het heel weinig en na een uurtje was het door de sneeuw ook weer weg gelukkig! @kib, je hebt drukke dagen achter de rug! goed hoor alle spullen uitgezocht voor de rommelmarkt, hoop dat jullie een hoop verkopen! @sammie, wat een mooie spam van Damon en Wesley! kan me voorstellen dat je ondertussen wel kapot bent van de gebroken nachten Mn zwangerschap is in zoverre anders dat het echt onwijs snel gaat en ben minder onbezorgd als bij Jos, gek maar dat is natuurlijk zo gek geeindigd dat ik daar veel aan terug denk, terwijl het nu heel anders kan gaan natuurlijk. @stamp, vervelend dat je zo moest spugen van de week! gelukkig was het een dagje en ben je weer opgeknapt, misschien dat Vince het nu heeft? Jos eet ook onwijs slecht, brood en zo gaat wel maar warm eten doen we niet @mama van 3, balen van de ziekenboeg meis maar ow ow ow wat een heerlijke spam van je moppies! @hier, erg druk geweest dus sorry dat ik een aantal dagen niet geweest ben. Vond het deze week gewoon erg zwaar, behoorlijk zwanger, druk op het werk en een erg humeurige Jos geen idee waar hij last van heeft maar hij is niet te genieten.. Verder is hij behoorlijk aan de dunne poep.. blegh hij heeft er ook erge zere billen van Van het weekend maar rustig aan doen, ben wel toe aan een beetje relaxen. Ik duik mijn bedje in dus ik zeg welterusten!
He lieverds, Heb wel alles gelezen dus ff denken... Masu lief dat je hebt gekokkt bij je ouders, balwn van t hoesten. Stamp jammer dat de.muziek toch tegen valt. Je was er eerst w enthousiast ovwr. Sammie...........weet je al hoe lang en zwaar damon is? Sens alles.gaat biet zo makkelijk meer he nu. Balen dat josje niet lekker in zn vel zit. Hopelijk is t snel over. Geniet van je weekend. Mlien waar ben je?? Ik mis je!! Hier mn drukke dag overleefd. Vanmorgen beetje race tegen de klok maar met een beetje hulp van zus (die kwam ik bij kdv tegen en die heeft stijn binnen gebracht voor me) was ik toch op tijd in sliedrecht voor mn cursus. Daarna weer terug naar huis, nog ff thuis.kunnen rommelen en toen weer aan t werk. Nog blijven hangen met als gevolg dat ik laat thuis was. Nu lekker in mn bedje en mn oovjes sluiten.
Goeiemorgen! @mlien, ik mis je ook.. Kom maar snel weer schrijven! @kib, drukke dag met cursus en werken! Wel lekker dat je tussendoor even thuis kon zijn. Nu lekker weekend vrij? @hier, goeie nacht gehad. Jos 1x gehoorr maar ml is eruit gegaan. Vervolgens werd hij om 8.30 uur wakker, niets mis mee! Fijne dag meiden!
Goedemiddag! Kib, dat was zeker een drukke dag meid! Fijn dat zus, Stijn naar binnen had gebracht zodat je optijd was! En muziek, vond het vanaf begin al niet super maar wel heel leuk om met Vince in de weer te zijn! Maar Vince is nog steeds verlegen als we daar zijn, komt niet echt los! We gaan bijvoorbeeld rondjes lopen of rennen en dan een liedje zingend, dat was niet echt wat ik ervan had verwacht... En nu is dat ook een deel van mijn werk dus dat werkt natuurlijk ook niet echt mee.. Ach wat qualitytime samen is niet verkeerd! Sens, fijne nacht gehad dus! Fijn weekend! Masu, hoe is het bij jullie? Weer opgeknapt? Mlien, heb je privé berichtje gestuurd! Ben ook benieuwd hoe het met jullie is! Hier goede nacht, ondanks het niet eten van Vince... Werd om 8:15 wakker! Maar ook tot nu toe weinig gegeten, heeft 38gr dus toch niet helemaal fit. Ook een beetje uit zijn hum.. Vanmiddag op verjaardag! Xxxx
He meiden! @stamp, veel plezier vanmiddag op de verjaardag. Wat sneu dat Vince niet fit is...dat verklaart het slechte eten misschien wel? Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Jammer dat de muziek niet echt aansluit. Het klinkt heel anders als de muziekcursus die ik met Amy heb gedaan. Ik baal er echt van dat ik niet meer kan (i.v.m. werk). @kib, wat fijn dat je zus tegenkwam, zodat je nog op tijd op je cursus was. Wat had je dan een lange dag gisteren. Je zult wel moe zijn geweest. Vandaag wat op de planning? @sens, he daar ben je weer! Ik vond het al zo raar dat je er een paar dagen niet was...ben ik niet gewend van je! Sneu dat Josje aan de diarree is. Hopelijk knapt hij snel weer op. Zo blijf je aan de gang he...eerst dat spugen en nu dit weer... Jos heeft jullie lekker laten uitslapen vanmorgen, zeer nette tijd! @hier, het hoesten wordt alleen maar meer....bah! Hoestdrank gehaald en dat doet wel iets gelukkig. Ook m'n kop zit inmiddels vol snot, dus voel me redelijk belabberd. We zouden vanavond naar een dansavond gaan, maar denk niet dat 'm dat gaat worden. Met Amy gaat het super. Ze probeert alles na te zeggen en dat lukt haar al vrij goed. Ik vind dat ze best veel woordjes kent, al spreekt ze niet alles goed uit. Zo schattig! Volgens week onwijs drukke dagen voor mij qua werk, dus ik houd het weekend lekker rustig. Vandaag wat aanrommelen in huis en vanmiddag ff langs ons pap en mam.
hey meiden! @stamp, ach Vince toch niet helemaal lekker was hij op de verjaardag wel gezellig? gelukkig heeft hij wel goed geslapen! @masu, balen dat het hoesten alleen maar weer meer wordt je wilt er nu toch wel eens vanaf ook. Wat leuk dat AMy zoveel probeert na te preten, Jos gaat ook steeds meer woordjes onder de knie krijgen gelukkig. Lekker hoor een beetje een rustig weekend, was het gezellig bij je pap en mam? @hier, vanmorgen naar de Ikea geweest voor een matrasje voor in het ledikantje. Waren om 13.00 uur thuis, JOs even een broodje gegeten en hij lag om 13.30 uur in zijn bedje. Hij heeft lekker 2 uur geslapen maar was weer niet in zijn hum Smoe heeft gordijnstof gescoord voor het kamertje en ml is bezig met de kubussen voor boven de commode. Vanavond lekker broodje hamburger gegeten en Jos heeft 1.5 bolletje op dus ook aardig. Nu nog even op de bank en dan lekker mijn mandje in. Welterusten lieverds!
Schatjes!! Sens lekker hoor uitslapen! Allemaal aan t werk voor uk zijn kamertje. Leuk hoor. Jammer dat josje toch nog niet in zijn hum was. Zou t ooit nog goed komen met hem? Stamp ach vince weer niet lekker. Idd daar misschien slecht door eten. Jammer dat de.muziekles niet is wat je van te voren had gehoopt. Ben toendertijd een paar keer met mn neefje gegaan en dat was op zich wel leuk. Gezellige verjaardag gehad? Masu balen dat je je zo beroerd voelt en dan ook nog een volle week volgende week. Hoop dat je t een beetje overllefd allemaal. Wat gaat t dan ineens hard als.amy ook al alles gaat nakletsen. Merk t ook aan stijntje, alles gaat in de herhaling en de vertaling die ze er aan geven is echt geweldig. Hier een drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen eerst met mams.en stijn naar de moleb geweest en toen we wat aan t drinken waren besloot zus ook te komen. Dus gewacht en met zn allen de molen bezocht. Was echt obwijs stoer, we kregen een rondleiding en uitleg over hoe alles werkt. De kids waren helemaal onder de indruk ervan. Daarna bij zus gegeten en stijn daar laten slapen. Zwager paste op en ik ging mer zus,mams en oudste beefje even naar de wibra, big bazar, action toe. Voor stijn (op advies van neefje: ik vind dat wij alle drie dezelfde aan moeten) een overhemd gekocht. Ik zei hem wel dat hij even moest bellen naae stijn.als hij hem aan doet Vanavond stijn en mams naar huis gebracht en daar gegeten. Stijn blijft bij mams.logeren en hij had t zo naar zijn zin dat hij geen tijd had om afscheid van ons te nemen.... kusje kon er niet vanaf Beter zo dan anders zullen we maar denken. Thuis alles klaar gezet on morgeno htend vroeg in de auto te laden. Om 6:45 bij zus zijn en dan op naar de rommelmarkt. Nu lekker.naar bed!
Goeiemorgen lieffies! @kib, jeetje wat vroeg op de zondag! Hoop dat jullie veel verkocht hebben! Bezoekje aan de molen klinkt leuk, en wat schattig alledrie hetzelfde overhemd haha @hier, redelijke nacht gehad. Jos is 3 x wakker geweest ml is eruit gegaan en ik heb hem maar 1x gehoord maar wel onrustig geslapen. Ml en Jos zijn er vanmorgen uitgegaan en zijn nu de hort op, kreeg een foto via whatsapp dat ze in het tuincentrum waren hihi Fijne dag iedereen!
He meiden! @sens, wat lief dat iedereen zo hard aan het werk is voor het kamertje van de baby. Leuk dat je een foto via de app kreeg en heerlijk dat jij nog lekker in je bedje lag. Het was gisteren gezellig bij ons mam. Ons pap was niet thuis, die was bij het voetbal. Maar Amy heeft weer heerlijk met oma geknuffeld en gespeeld. @kib, oh wat was het vroeg dag voor jullie! Hoop dat het de moeite waard is en dat jullie al veel verkocht hebben. Schattig dat Stijntje hetzelfde shirt heeft als z'n neven. @hier, op tijd m'n bed in gegaan, want ben een beetje ziekjes. Ik sliep snel en heb ook goed geslapen gelukkig. Merk alleen dat ik nog niet de oude ben. Hoop dat ik de komende 3 dagen enigszins doorkom en dan kan ik daarna bijtanken. Vandaag in ieder geval rustig aan. Ons mam is vanmorgen aan komen wandelen en misschien dat we vanmiddag ff langs souders gaan. Ff stukje wandelen buiten is ook wel lekker. Fijne dag!
Hier een kort berichtje van een onwijs moe kibbie! We hebben een goeie dag gehad. Veel verkocht (al xo je dat niet zeggen als je ziet wat er nog mee ging naar huis). Alles bij elkaar 145euro oogehaald dus geen klagen. Nu lekker op weg naar mams waar we eten ( ben ik zo moe dat ik er een beetje nisselijk van ben) stijn ophalen, naar huis douchen en naar bed. Sens lief dat ml naar t tuincentrum was. Suus klinkt niet zo best nog met je. Hoop dat je je vrije dagen lekker kan bijtanken.