Goeiemorgen! @masu, hoop dat je snel opknapt en je drie drukke dagen overleeft. Je banner doet het niet meer @kib, kan me voorstellen dat je gesloopt was. Jullie hebben wel een mooi bedrag opgehaald! Stijn het goed gedaan bij je mams? @hier, goeie nacht gehad. Nu weer 2 drukke werkdagen voor de boeg! Fijne dag meiden!
Goedemorgen! Sens stijn had t super bij mams gedaan. Hij had goed geslapen en goed gegeten. Lekker gespeeld en zich prima vermaakt. Hij was wel blij dat wij er waren. Fijn dat jullie een goede nacht hadden. Werkse weer komende 2 dagen. Hier lag ik heerlijk om half 10 al op bedje en om 10 uur in slaap gevallen. Om half 7 wakker geworden van stijntje. Vandaag begint mn weekje met 6 avonddiensten. Ben alleen.donderdag vrij.... wordt een drukke en zware week. Vergeef mij dus als.ik er niet zo veel ben.
@sens, hoezo doet m'n banner 't niet meer? Ik zie 'm gewoon.... Eens kijken of ie bij deze post ook verschijnt. Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Ben je de dag een beetje doorgekomen? @kib, pff....6 avonddiensten, das behoorlijk! Je zult wel blij zijn als het donderdag is! @hier, vanmorgen toch een poging gedaan om te gaan werken. Eenmaal in Arnhem aangekomen speelde de koorts weer op en na een goed gesprek met een collega heb ik besloten (nou ja...ik werd enigszins gedwongen me ziek te melden en de dokter te bellen ) me ziek te melden. Morgen om half 9 naar de dokter. Verkoudheid gaat niet over, ik hoest tot overgevens toe en de koorts speelt iedere dag op. Lijkt me toch niet goed... Bizar dat ik gewoon door verschillende collega's gecomplimenteerd werd met m'n ziekmelding. Morgen even opnieuw bekijken wat ik met de training doen die in de middag staat. Amy heeft 't goed gedaan op het kdv. Heeft netjes 2 uur geslapen, dus het gerommel lijkt nu *klopt dit af* voorgoed achter de rug. Morgen moet ze ook naar het kdv, want ik had de donderdag omgeruild voor de dinsdag. Dan zit ze op een andere groep omdat op onze groep geen plaats was. Ben benieuwd hoe ze 't daar doet. Fijne avond allemaal!
Hoera!!! Avonddienst 1 overleefd. Wel geëindigd met pijn in mn rug..das dan weer minder. Masu balen dat je.nog steeds verkouden/koortsig bent. Misschien wil je lijf je iets vertellen?? Ik zou zeggen luister er eens naar (zegt zij die dat ook noiit doet ) Hoop dat de dokter je kan helpen en grappig dat je complimenten kreeg voor je ziekmelding. Spannend amy morgen op de andere groep op t kdv. Had je geruild ivm je vakantie? Hier mn dienst overleefd. Was een hectische en rommelige dienst. Voornamelijk bezig geweest en de dingen die ik wilde doen ben ik niet eens aan toegekomen. Morgen een nieuwe kans die naar alle waarschijnlijkheid rustiger zal zijn. 2 clienten gaan al naar school/club en 1 gaat naar moeder toe. Moet gaan lukken dus. Nu heerlijk in mn bedje en een tukkie doen.
Goeiemorgen! @kib, 6 avonddiensten! das niet niks. Gelukkig 1 overleefd, jammer dat het een hectische dienst was. @masu, gisterochtend deed je banner het nier stond page not found Maar hij doet het weer. Goee dat je je hebt ziekgemeld, misschien toch te lang doorgebikkeld. Succes bij de dokter en wat fijn dat Amy het zo goed heeft gedaan op het kdv! @hier, gisteren lekker gewerkt en Jos heeft her goed gedaan op het kdv, heeft 2.45 uur geslapen en gegeten als een bootwerker Vannacht heb ik een goeie nacht gehad ml is er 2 x uitgeweest voor Jos ik hoor gewoon echt nikd Nu nog een dagje werken en dan morgen lekker een dagje vrij Fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden, Sens fijn dat jij lekker geslapen hebt. haha ml er 2x uit.. als dat net zo gaat als bij mark dan moet ie snel zijn 2e been erbij trekken Werkse voor vandaag. Hier een goede nacht gehad. Stijn werd eerst om 5:40 wakker maar na neerleggen door geslapen tot 7:20 uur. Toch een betere tijd al zeg ik t zelf Stijn gaat vanmiddag naar mams toe en dan mag ik weer aan t werk.
Goeiemorgen meiden! @sens, lekker dat je morgen weer een dagje vrij bent. Grappig dat jij Jos niet hoort en je man juist wel. Je zult wel lekker vast slapen. Werkse vandaag! @kib, das niet zo'n relaxte dienst die je gisteren had als ik dat zo lees. Hoor haar nou: ik zou zeggen luister er eens naar! Iets met een pot en een ketel... Hoop dat je dienst van vandaag wat relaxter is. Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. @de rest, waar zijn jullie allemaal?!?!?!? @hier, ik heb zowaar goed geslapen! Heerlijk! Gisterenavond alles overgedragen voor m'n werk en dat geeft wel wat opluchting merk ik. Amy is door manlief naar de andere groep gebracht en ze leek er zich meteen thuis te voelen. Gaat dus vast goed komen. Ik ben bij de dokter geweest. Hij hoorde dat er iets op mijn longen zat. De vraag is of dat door een infectie of door een bacterie komt. Met een vingerprik konden ze dat meteen bepalen en heb je 2 minuten later de uitslag. De ontstekingswaarden bleken wel verhoogd, maar niet dermate hoog dat het daardoor komt. Dus het is een bacterie. Nu medicijnen gekregen en dan moet het snel overgaan. Meteen m'n baas en collega gebeld om het door te geven. Ik moet nu m'n werktelefoon uitzetten en mag m'n mail niet meer in. Pas 2 april mag het weer en tot die tijd moet ik bijtanken. Voelt een beetje raar....loslaten is toch niet echt m'n ding. Fijne dag vandaag!
Goeiemorgen! @masu, goed dat je bij de dokter bent geweest en je medicijnen hebt gekregen. Nu goed uitsrusten en ze hun werk laten doen! @hier, niet een al te beste nacht gehad. Jos heeft veel gehuild en ik heb het zelfs gehoord en ben er ook nog uitgeweest om hem een pcm te geven. Laatste joektand is er bijna maar hij heeft er weer onwijs veel last van. Vandaag lekker een dagje vrij, beetje poetsen beneden en verder rustig aan. Mn moeder komt vanmiddag om morgen en vrijdagochtend op te passen. Gezellig! Vrijdagochtend suikertest in het ZH maar dat duurt zo lang dat ik Jos niet mee wilde nemen. Nou ja meiden, fijne dag!
Goedemorgen, Senso, gezellig dat je mams komt. Is er een reden voor de suikertest? Balen van zo'n slechte nacht. Hoop dat die tand snel door komt. Masu, veel beterschap. Misschien heeft het harde werken een weerslag op je weerstand. Hoop dat je wel kan genieten van je vakantie. Kib, mooi bedrag hebben jullie opgehaald. Gelukkig slaapt stijn weer wat beter. Hier, goed geslapen. We hebben Damon vannacht in zijn kamertje gehad en we hebben allemaal beter geslapen vooral ik. In het begin kon ik super goed tegen alle geluidjes maar nu na 9weken echt niet meer. We zijn nu onderweg naar chimpie champ een soort ballorig geloof ik. Wesley moet echt even zijn klimdrang kwijt. Hij wil thuis overal op klimmen word er gek van haha. Fijne dag meiden
He meiden! @sens, ah die ellendige hoektanden ook! Hopelijk issie snel door. Sneu dat Josje er zo'n last van heeft. Wat leuk dat je mams komt! Veel plezier vanmiddag. @sammie, een leuk uitje op het programma dus! Kan Wesley ff lekker uitkuren. Het is ook zo'n rotweer, anders kon je nog lekker naar buiten en naar speeltuintjes of zo. Fijn dat jullie allemaal beter geslapen hebben nu Damon op zijn eigen kamer ligt. Gaan de nachten weer wat beter nu? @hier, ik kon moeilijk in slaap vallen, maar uiteindelijk toch gelukt. Ik heb lekker geslapen maar werd helaas om 6.15 wakker van manlief z'n wekker. Daarna nog een beetje gedut maar niet meer echt geslapen. Verder doen de medicijnen hun werk; hoest nu al minder. Heb gisteren met hoesten wel iets verrekt in m'n buik, dus dat doet nu echt heel zeer als ik hoest. Dan moet ik die plek echt even vasthouden/tegenhouden... Amy is net met ons pap en mam mee naar de appie. Ik ga om 13 uur de auto ophalen en dan rijd ik door naar ons pap en mam. Ze zijn allebei begonnen aan een smartphone . Dus nu moeten ze allebei uitleg hebben hoe het allemaal werkt, haha! Dus daar trek ik maar ff een middagje voor uit. Net ook al bezig geweest met ons pap, maar Amy wilde gaan, dus we gaan vanmiddag verder. Wat een rotweer trouwen! Het sneeuwt hier verdorie alweer!! :x:x In het begin bleef de sneeuw niet liggen, maar nu wel....dus het is hier alweer wit....grr! IK WIL LENTE!!! EN SNEL!!! Zo!
Masu, gelukkig voel je al iets beter. Haha je ouders aan de smartphone succes ermee. Ml moet bij sma steeds weer van alles uitleggen. De nachten gaan wel beter gelukkig maar hoop dat het steeds beter gaat.
@sammie, fijn dat de nachten wat beter gaan! Hopelijk is dit de stijgende lijn en gaat het steeds een beetje beter. Ja...ouders en smartphones..het blijft lastig! Maar natuurlijk wel erg goed dat ze zich erin gaan verdiepen. Ons pap heeft ook van die brede vingers, dus bij het toetsen zit hij telkens op de verkeerde letter, haha!
He moppies! Sammir leuk dat jullie naar chimpie zijn geweest. Wedley zijn energie even kwijt gekund? Welk potje is t trouwens voor wesley geworden en wil hij er al wat van weten? Fijn dat jullie nachtrn wat beter gaan nu damon op zijn eigen kamertje slaapt. Masu wat fijn dat je van de dokter goeie medicijnen hebt gehad. Wel auwie dat je iets verrekt hebt..Spannend vandaag de nieuwe auto. Mark is ze ker door t dolle heen net als een klein kind? Weet een veetje hoe mannen kunnen zijn.... Grappig je ouders aan de smartphone. Zie mijn mams dat nog niet zo snel doen. Ze weet hoe ze moet bellen en smsen en daar houdt t op. Soms moet ze een apje sturen voor mij als ik aan t rijden ben. Ik hoor dan alleen maar dit: Hoe krijg ik die lwtters?, Waar zit dat? Hoe open ik zus? Dus succed vanmiddag met ze!! Sens balen van je nacht. Hoop dat die laatste hoektand snel door zal zijn. Hier gisteren gelukkig een rustige dienst gehad. Vandaag is de laatste dag van mn stagiaire Wel jammer want het was altijd wel heel gezellig. Ze heeft wel een 0 uren oproep contract gehad dus we raken dr niet helemaal kwijt. Vanmorgen alweer veel gedaan (meer dab ik van plan was) Stijn naar kdv gebracht, tanken, langs de praxis wat ruilen, rondje markt, action en bakker. Bij thuiskomst ontdekte ik dat de vriezer weer eens niet goed dicht had gezeten dus kon ik dat ook nog schoonmaken..grrrrrr Zo even langs een winkeltje vlak bij werk kijken voor cameratasjes voor ons en voor neefje. Daarna aan de slag!
Hoi! Sens, arme Jos... Stomme tanden ook. En straks begin je weer vooraf aan... Succes met de test vrijdag... Masu, goed dat je naar de dokter bent gegaan en medicijnen hebt gehad die nu al werken! Wel balen van die spier zeg, dat kan echt verrekte pijn doen Sammie, lekker dat Damon goed geslapen heeft op zijn eigen kamer! En jullie dus ook! Lekker Wesley even laten uitrazen! Kib, drukke ochtend weer gehad meid! Balen van de vriezer! Hoop dat je een wat fijnere dienst hebt vandaag! Hier alles goed! Vince krijgt een kies, dus die eet echt heel slecht! Gelukkig drinkt hij goed en fruit gaat er nog wel in! Lekker weekend! Vrijdag controle en 1e x hartje luisteren!
@kib, en ben je geslaagd voor cameratasjes? Wat balen van je vriezer. Ik heb daar ook altijd zo'n gruwelijke hekel aan. Maar helaas kunnen we niet zonder he?! Hopelijk heb je een relaxte dienst gehad. @stamp, oh wat spannend, vrijdag controle! Je kijkt er vast ontzetten naar uit. Gelukkig is het bijna vrijdag. Sneu dat Vince bezig is met z'n kies. Zijn het de achterste kiezen die hij nu krijgt? @hier, druk dagje gehad. De auto opgehaald en hij rijdt goddelijk. Voel me er veel veiliger in dan in m'n oude auto. Binnenkort maar eens een fatsoen stuk rijden ermee. Ons pap en mam ook weer op gang geholpen met de smartphones. Kreeg vanavond allemaal whatsappjes van ze, haha, zo leuk! Ze zijn helemaal hip. Ons pap was een reactie aan het typen...duurde kei lang...toen verscheen het in beeld: is goed! Hahaha! Amy was vandaag erg vrolijk, was dus erg gezellig. Ze kan weer erg goed zelf spelen en dat vind ik echt heerlijk. Ik stond ervan te kijken dat ze zo vrolijk was, want ik merkte dat ze nog moe was van 2 dagen kdv achter elkaar. Vanmiddag sliep ze ook 2,5 uur. Ik ga zo m'n bedje opzoeken dus ik zeg alvast weltrusten!xxx
Stamp jeetje vince al aan zijn laatste kiesjes bezig? Spannend je eerste keer hartje luisteren. Masu ja helemaal geslaagd voor de tasjes. Zitten nu veilig opgeborgen. Is voor tim ook wel zo fijn als ze naar amerika gaan in t najaar. Gelukkig bevalt je.nieuwe auto en voel je je er veilig in. Wel zo belangrijk gezien je aantal km ol jaarbasis. Fijn dat amy weer zo lekker aan het spelen was. Hahah die paps met zijn antwoord. Ik heb dat hier al als mams een smsje aan mij stuurt. Ik kan dan bijna een kopje.thee gaan zetten. Al gaat t al sneller de laatste tijd. Hier een dienat gehad die voorbij gevlogen was. Vandaag as de laatste dag van mn stagiaire en om dat een beetje leuk af te sluiten zijn we met de clienten naar het pannenkoekenhuis gegaan. Mn andere collega en de kids gingen ook gezellig mee. Allemaal heerlijk zitten smullen, bij thuidkomst nog.wat gedronken en om 21:30 lag bijna iedereen al op bed Van mn stagiaire nog een mooie bos bloemen gehad als dank en zij van ons een leuk plantje door client.uitgezocht. Op tijd naar huis en genieten van mn vrije dag morgen!!!
Masu, fijn dat Amy gisteren zo gezellig was en goed zelf kan spelen! Is hier weer drama Vanmorgen wat langer kunnen slapen? Lekker genoten van vandaag? Kib, klinkt zeker als een gezellige dag gister! Lekker naar het pannekoekhuis... Mmm en idd wel handig camera tasjes... En genoten van je vrije dag vandaag? Hier hele dag al beetje hoofdpijn... Vince zijn bovenkies komt door... Vanavond met eten was weer drama, hij eet gewoon geen hap!! Wij gaan hem niet dwingen en er ook niet moeilijk om doen maar vind het af en toe wel lastig hoor! Ml is doordeweeks ook nooit thuis met eten dus moet het alleen doen, en soms mis ik dan wel die steun of hulp! Verder is zelf spelen ook een crime hier... Vandaag echt gewoon niet... Ga met hem samen spelen, treinbaan gemaakt met blokken bouwen... Maar zodra ik wegloop is Vince er ook klaar mee.... Vind ik echt lastig.. Als het goed is komt die tijd wel weer! Xxx
he mopjes, Stamp wat balen dat vince zichzelf zo moeilijk kan vermaken. Soms wil stijn wel samen spelen maar over het algemeen kan hij zich prima zelf vermaken. Snap je frustraties wel wat betreft t eten, zeker als je er zo vaak alleen voor staat. Dikke knuffel! Hier vandaag een gezellig dagje met Stijn gehad. Vanmorgen even wezen uitrazen bij ballorig. Lekker springen op de trampoline en klimmen in de toestellen. Mama mocht natuurlijk mee doen We hebben daar wat gegeten en bij thuiskomst is hij lekker naar bedje gegaan en ben ik op de bank beland. In de middag kwam me vriendin met kleine nog ff langs en dus konden de kindjes gezellig samen spelen en wij lekker kletsen. Stijn was snel in slaap gevallen na zijn drukke dag. Ik ga zo ook lekker mn mandje in. Morgen weer werken, de eerste werkdag van de 6.. 3 avonddiensten en dan 3 ochtenddiensten...
Kib, klinkt weer als een erg gezellige dag!! En wat lekker dat Stijn zichzelf zo goed kan vermaken, Vince kon het ook.. Met name op 'kon' ... We hebben het altijd gestimuleerd... Maar op de 1 of andere manier heeft hij er nu gewoon heel veel moeite mee... Soms vraag ik me af of we het verkeerde speelgoed hebben, alhoewel hij dat voorheen erg leuk vond! Ook wisselen we het speelgoed af, er gaan delen naar boven en om de zoveel tijd wisselen we om... Maar goed komt wel weer... Straks mooi weer heerlijk buiten spelen! Vanmorgen controle gehad en weer goedgekeurd, en een prachtig hartje gehoord... Blijft mooi om te horen! Bloeddruk was 105/50 dus netjes laag! 19 april weer op controle en 2 mei de 20 weken echo... Dus nog maar 6 weken en dan weten we wat dit kleine boontje is! Met iedereen verder alles goed?? Masu, opgeknapt? En lekker aan het genieten van je meissie? Sens, hoe gaat het met jullie? Sammie, hoe is het met de mannen? Damon beetje ritme gevonden? En jij lichamelijk hersteld van de bevalling? Mlien, hoe is het met je meid? En met Kian? Fijn weekend allemaal! Xxx