Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, het luisteren blijft bijzonder he! Nog maar 6 weken en dan alweer 20 weken echo...het gaat zo snel!
    Vervelend dat Vince zich nu slecht kan vermaken. Het is vast weer een fase; straks lukt het hem vast wel weer.
    Amy speelt de ene periode ook makkelijk zelfstandig dan de andere.

@kib, druk bezig met je avonddienst gok ik zo. Het klinkt idd als een gezellig dagje gisteren. :)

@sens, hoe is het met jou? Hoe was de suikertest gegaan?

@hier, vandaag een beetje aangemodderd. Vanmorgen boodschappen gedaan met ons mam. Vanmiddag besloot Amy ineens 3 uur te slapen, dus in huis wat opgeruimd. Daarna zijn we even naar babypark geweest voor een potje (voor bij ons pap en mam) en voor een cadeautje voor de baby van vrienden van ons.
    Daarna doorgereden naar ons pap en mam, daar gekookt voor hen (ons mam is nog steeds half ziek), meegegeten en weer terug naar huis. Amy ligt inmiddels alweer lekker te slapen, manlief is de weekboodschappen doen en ik hang op de bank. Fijne avond allemaal!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He poppies,

Stamp fijn dat jij en beeb weer goedgekeurd zijn. Jeetje nog maar 6 weken en dan alweer op de helft... wat gaat t snel zeg!!
    Kan me wel voorstellen dat t lastig is als vince zich moeilijk kan vermaken. Stijn speelt.momenteel heel veel met blokken en puzzels. Ook boekjes lezen is erg favoriet (vooral als hij op t potje zit! Soms 3x per dag :) )

Masu lief dat je weer gekookt hebt bij je ouders. Ze hebben vast lekker gegeten?! Ml overwerken of kwam die ook? Die amy had zin om zoveel te slapen. Ze zal moe zijn geweest.
    Heb je voor bij je ouders een simpel potje gevonden?
    En gisteren was idd een gezellige dag :)

Hier vandaag mn 1e dienst vd 6 overleefd. Het was een wisselende dienst met wisselende buien. Ze gingen van vrolijk naar boos en terug. Gelukkig was t grootste deel wel gezellig en trok zich weinig aan vd rest.
    De dienst ging wel erg snel. We hebben ook later gegeten omdat niet alles in huis was voor t eten. Collega kwam t nog ff snel brengen. Kwam nog visite van een client, andere collega belde nog en toen was t al bijna tijd om naar huis te gaan.
    Het waait echt vreselijk hard buiten en is dus ook best fris. De weersvoorspelling voor t weekend is ook alles behalve fijn... :(
    Ga ik maar werken heb ik er geen last van :p

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Oooooh wat is het koud! Brrrr!:( Wat een snijdende wind zeg...bah!

@kib, lief dat je collega de ontbrekende ingredienten kwam brengen. Gelukkig waren de bewoners de meeste tijd gewoon gezellig.
    Manlief heeft gisteren ook meegegeten, die was gewoon om half 5 afgewerkt. Ik heb idd een potje gevonden, heel simpel ding uit 1 stuk in een zacht kleurtje. Amy wilde er zelfs al op zitten, dus das een goed teken!

@hier, vanmorgen is manlief al naar de kapper geweest, hebben we brood gehaald bij de bakker en zijn we de auto gaan wassen. Daarna doorgereden naar de karwei om te kijken voor een zandbak voor Amy's verjaardag. Helaas is het ding best groot, dus hij past niet in de auto...straks ons pap dus maar ff lief aankijken in de hoop dat ie er ff langs wil rijden met z'n bus. :)
    Vanmiddag met ons pap de hangtafels ophalen bij vrienden. Ik vier vrijdag m'n verjaardag en dan komen er zo'n 30 man. Hangtafels is dan wel praktisch had ik bedacht.
    Amy ligt nu lekker te slapen, dus ben ik ff op de bank gecrasht. Straks ook nog ff aan de poets....bleh! :p
    En vanavond weer eens naar een dansavond; kijken of we er nog iets van kunnen!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He skatties,

Masu jeetje bijna jarig en zoveel man op je feestje!!! Ik wens je alvast succes. Ben blij dat onze familie niet zo groot is en onze vriendenkring zijn alleen maar echte goede vrienden en dat zijn er ook niet zoveel. Wij zitten verder ook niet bij verenigingen of zo (ja mark de bootclub maar die komen gelukkig nooit op de verjaardagen). Ik houd nooit zo van veel mensen bij elkaar kan ik beetje slecht tegen. Moet wel een plekje hebben waar ik tot rust kan komen. Hahah lekker autistisch he>??
    Fijn dat het potje nu al een succes is en het is alleen maar een goed teken dat ze er op wil zitten. Hier vraagt stijn er met luier verschonen zelf om. Ook wel schattig hoor je het volgende: mama otje itten. Dan zit hij en hoor je: mama oekie ezen. :D Kan je toch gewoon niet weigeren dan :)

Hier vanmorgen even naar buiten geweest maar sodeju wat koud!!! Vanmorgen samen met Stijn cakejes gebakken, zo schattig! Daarna lekker van zitten smullen. Samen met Stijn nog 2 naar de buurtjes gebracht en 1 naar vriendin beneden. Ze vonden het allemaal heel lief van hem.
    Ik mag zo al weer de deur uit richting werk..

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ff spammen van ons bak avontuur!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeey meiden!

ZO daar ben ik ook weer even :D drukke dagen achter de rug, met werken ziekenhuisbezoek en mijn moeder die is komen logeren. Nu even tijd voor jullie :D

@sammie, de suikertest moest ik doen omdat ik overgewicht had aan het begin van de zwangerschap. Dan doen ze dat hier bij de de VK standaard. Fijn dat jullie wat beter slapen nu Damon op zijn eigen kamertje ligt.

@masu, wat leuk dat je ouders ook aan de smartphone zijn! mijn moeder is er ook over aan het nadenken, maar ze heeft een heel laag inkomen in de maand dus moet niet meer kosten als hij gsm nu, das best lastig. Jeetje alweer sneeuw van de week, daar krijg je toch een puntneus van! fijn dat jullie de nieuwe auto hebben! erg fijn dat AMy weer zo goed zelf kan spelen, altijd fijn kom je zelf ook nog ergens aan toe!

Jammer dat de zandbak zo groot was dat je hem niet mee kon nemen, ach je vader doet het vast graag voor jullie! gezellig zoveel man op visite voor je verjaardag!

@kib, balen dat je stagiare nu weg is :( wel leuk dat jullie goed afscheid genomen hebben in het pannenkoeken huis! drukke dagen heb je achter de rug. Balen van de vriezer zeg wat een rotwerk is dat. Inmiddels al weer 1 dienst achter de rug. Hoop dat de rest ook soepel verloopt.

Wat lief dat Stijn zo gek is van het potje :D wat een gave spam van Stijn!

@stamp, ach arme Vince een kies.. kan me voorstellen dat hij dan slecht eet :( maar dat je er vaak alleen voor staat herken ik heel goed en dat is niet fijn. Hier eet Jos ook voordat ml thuiskomt en wordt er af en toe moedeloos van. Ook het spelen is herkenbaar, dikke knuffel meis! fijn dat jij en uk weer goed gekeurd zijn, tijd gaat snel he.

@Hier, drukke dagen achter de rug dus. JOs is af en toe aan het spoken in de nacht maar verder gaat het redelijk met hem, wisselende buien en ook behoorlijk drammerig af en toe maar hij wisselt het af dus we overleven het wel.

Suikertest is goed gegaan, als ik niets hoor is het goed en anders word ik ergens volgende week gebeld door de VK.

Vandaag nog even op verjaardag geweest bij mn vriendin, we zijn met de bus gegaan Jos en ik maar hij vond het sissen van de deuren die dichtgingen wel erg eng en moest toen ook wel hard huilen, vond ik wel een beetje zielig :) ml kwam ons ophalen dus terug hoefden we niet met de bus. Nu even chillen op de bank en dan zal Jos zo wel weer wakker worden.

Nog even spammen!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, ah die arme Josje. Kan me wel voorstellen dat het dat geluid eng vond...hij kent het natuurlijk ook niet. Fijn dat jullie daarna opgehaald werden. Hoop dat je niks hoort van de vlos en dat de uitslag positief is. Wat een mooie foto van Josje!

@kib, ik heb dat ook wel een beetje hoor.....ik vind feestjes heel gezellig maar dan vooral bij anderen en niet bij mezelf. Ik heb m'n verjaardag voor de vrienden al 2 jaar niet fatsoenlijk gevierd, dus het werd wel weer eens tijd. 2 jaar geleden was ik hoogzwanger en had ik er geen zin in en vorig jaar was Taco doodziek en werd ie met spoed geopereerd.
    Dus dit jaar moet ik het maar weer eens vieren. Op zondag wordt het gelukkig niet zo druk; ik vind het overdags vooral erg prettig als het niet te druk is.
    Wat een lieve spam! Waren de cakejes lekker? Succes met werken maar weer......;)

@hier, eerst Amy gebadderd en daarna zelf een heerlijk warm bad genomen. Oh wat had ik het koud en ik kreeg het ook gewoon niet warm. Rotweer vandaag!!
    We zouden gaan dansen vanavond maar ons mam is doodziek dus ze kunnen niet oppassen...:(....dus helaas geen dansen voor ons vanavond.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he lieffies!

Nog ff snel voor ik weer aan de arbeid ga... laatste avonddienstje..

Sens wat een drukte bij jullie. Gelukkig is de suikertest goed gegaan. Ik zal duimen op geen nieuws!!
    Wat een lieve josje spam! ah josje bang in de bus van de deur? das ook wel eng hoor....je zal er maar tussen komen. Gelukkig zijn jullie opgehaal door ml. Balen van de wisselende nachten, hoop dat hij snel weer gewoon lekker doorslaapt.

Masu vooruit na 2 jaar niet vieren wordt het wel weer eens tijd voor een knalfuifje! Maar ik benijd je nog altijd niet :p
    De cakejes waren heeeeeerlijk!! Kwam vast omdat ik ze met Stijn samen heb gemaakt.
    Jammer dat jullie niet konden gaan dansen omdat mams ziek is. Hoop dat ze snel opknapt. En dat warme bad........oh dat klinkt goed! Heb het nu ook heel erg koud en moet zo de kou nog door... bleghhhhh
    Waar is de lente????!!!

Hier vanmorgen om half 8 wakker geworden van een kletsend manneke. We waren juist met ontbijt bezig toen me zus vroeg of we mee gingen zwemmen. Nou was dat al even geleden dus even opgeschoten en hup naar het zwembad! Stijn vond het helemaal geweldig. hij was dan ook niet van plan om het bad uit te komen. Tussendoor even gewarmd in het babybadje en het bubbelbad (was niet z heel heet maar aangenaam) en vooral veel met papa van de glijbaan en gewoon lekker spetteren. Onderweg naar huis (is ongeveer 7 min rijden) is hij in slaap gevallen en kon hem zo in bed leggen. Ik heb zelf nog wat werk verricht en ga zo de deur uit op naar werk. Ik zeg nog een fijne zondag!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@masu, balen dat je mams zo ziek is dat ze niet kon oppassen en jullie konden dansen. Hoop dat ze snel weer opknapt!

@kib, lekker hoor zwemmen! Lief dat hij zich zo vermaakte en er niet meer uitwilde hihi. Zet hem op op je werk meis!

@hier, goeie nacht gehad. Jos is vannacht niet wakkee geweest maar om 7 uur begon hij hard te huilen. Hij had 39.5 dus zetpil gegeven en tussen ons in genomen voor een half uurtje en hem daarna terug naar bed gebracht daar heeft hij nog geslapen tot 9.45 uur.

Nu ligt hij alweer vanaf 12.30 uur te slapen, duidelijk niet lekker dus...

Ik heb net de kleertjes maat 50/56 uitgezocht kan smoe ze wassen hihi wat lief klein is dat toch weer:)

Fijne zondag nog meiden!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nou Jos werd uiteindelijk om 16.00 uur wakker met een temp van 40.2 :$ veel huilen en alleen maar hangen, gelijk zetpil gegeven en na een uurtje ging het al beter. Hij heeft 2 appels gegeten, die waren lekker koud uit de koelkast.

Nu ligt hij weer lekker in dromeland, ik duik vroeg mijn bed in want ik ben een beetje huiverig voor de nacht.

Morgenochtend even kijken, als hij nog koorts heeft komt smoe, anders gaat hij naar het kdv.

Ik zeg alvast welterusten!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens arme josje met zo'n hoge koorts. Gelukkig wilde hij wel een lekker koel appeltje eten. Hoop dat jullie een goeie nacht hebben en hij morgen koortsvrij is.
    En wat cute die kleine kleertjes he! Ik had dat toen met opruimen zo schattig!

Hier een relaxte dienst gehad voor t over grote deel. Nog even de boel gestofzuigd want volgens mij is de schoonmaakster nog ziek komende week... dat wordt dus zelf soppen. Hoorde van mark dat stijn vanmiddag gezellig was. Ze hebben zich prima vermaakt. Morgen gaat hij weer op t kdv spelen terwijl ik mag vergaderen. Hij gaat ook weer een nachtje logeren bij zus want dinsdag moet ik om 7uur beginnen.
    Eerst naar een nachtje slapen!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@Kib, fijn dat je dienst voor het overgrote deel relaxt was. Balen dat de schoonmaakster nog ziek is, thuis schoonmaken is al meer dan genoeg :D alles goed gegaan met Stijn vandaag bij zus? je moet weer vroeg beginnen morgen :$ werkse alvast!

@hier, een drama nacht gehad gevolgd door een drukke dag op het werk. Jos was vannacht ieder uur wakker :( vanmorgen had hij geen koorts meer maar smoe toch maar gebeld omdat hij dus zo slecht geslapen had. Jos weer op bed gelegd om 7.30 uur en toen heeft hij nog geslapen tot 9.15 uur. Verder heeft hij geen koorts meer gehad dus hoop dat onze nacht vannacht beter gaat..

Ook nog controle gehad bij de vk, alles was goed en de uitslag van de suikertest en ijzer waren al binnen. Alles was meer dan gemiddeld goed, suiker nuchter mocht zijn max 7 en was bij mij 4.3 en na het drankje en wachten mocht het max 7.8 zijn en was het bij mij 5.3 ook mijn ijzer was super 8.6 dus alles gaat perfect. Buik loopt iets voor maar daar maakt ze zich totaal niet druk om.

Nu nog op zoek naar een monteur voor de wasmachine want ben een beugel uit mijn bh kwijt en je hoort hem aanlopen maar je ziet hem niet, zit dus ergens tussen de binnen en de buitentrommel :(:(

Meiden ik duik er vroeg in dus voor nu alvast welterusten!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens balen van je nacht. Wel fijn dat smoe op wilde passen. Gelukkig is jos verder koortsvrij, ik hoop dat jullie een betere nacht zullen hebben.
    Vandaag was de schoonmaakster gelukkig weer aanwezig!!

Hier vanmorgen met stijn nog even in t grote bed gelegen voor we aan de dag moesten beginnen. Na aankleden, ontbijt en al die ongein meer stijn naar kdv gebracht. Zelf even lunch en bloemen voor.collega geregeld en door.naar werk voot vergadering. Waren snel klaar vandaag. Collega's nog even t nieuwe rapprotage systeem uitgelegd waar ze vandaag nog mee bezig wareb dus nog niet alles was al zichtbaar helaas. Op de weg naar huis boodschappen gehaald en stijn opgehaald. Stijn heeft heerlijk mee.zitten zingen met Birdy (help the people) helemaal geweldig!! Hij zingt people op zijn manier dan hoor je dus pipa :)
    Stijn wilde mama helpen met koken dus foon op een strategisch plekje op t aanrecht met muziekfilmpjes, stijn op stijn op zn krukje staand wn mama koken.Goeie combi!
    Hij gaat vandaag weer logeren bij zus en naar bed gaan was even heel hard huilen. Mama mocht hem.troosten en de projector van bas (is dezelfde als thuis) deed wonderen. Hij is daarna.lekker in slaap gevallen.
    Ik lig ook al lekker in mn koude bedje!!brrrr want morgen gaat de wekker weer om 6 uur.....obhhhhh zo vroeg!!!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, fijn dat de schoonmaakster er weer was! Hihi wat lief dat stijn zo meezingt :D hier wil Jos ook altijd helpen met koken, niet zo handig maar wel gezellig! Werkse vandaag!

@hier, helaas weer een brakke nacht :( hoop dat het weer snel stopt heb mn slaap hard nodig haha nou ja kunnen we alvast wennen!

Fijne dag meiden!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, haha wat ben je toch een optimist! "kunnen we alvast wennen"....ieder nadeel heeft z'n voordeel he! :p
    Hopelijk gaan de nachten nu wel telkens een stukje beter, want dit breekt op een gegeven moment ook op. Werkse weer vandaag! Morgen gelukkig een vrije dag voor je.

@kib, fijn dat de schoonmaakster er weer is. Schattig dat Stijntje ook wil helpen. Amy ook altijd...ontzettend onpraktisch maar ook wel weer schattig. :)
    Vandaag een ochtenddienst? Hopelijk is ie rustig verlopen. Je zult wel blij zijn als het donderdag is!

@hier, vanmorgen met Amy boodschappen gedaan en allemaal kleine hapjes ingeslagen voor m'n verjaardag vrijdag (soesjes, mini tompoesjes, mini banaandingen, negerzoentjes, etc). Ook nog verse jus meegenomen, want dat vindt Amy altijd zo lekker! Daarna nog ff naar de bakker gegaan en broodjes gehaald.
    Ons mam belde daarna op of ik vanavond weer kom koken. Ze is nog steeds ziek en manlief moet overwerken. Amy ligt weer op bed, dus als ze straks wakker is ff de boodschappen voor 't avondeten doen, nog wat spulletjes halen voor ons mam en dan door naar ons thuis.
    Morgen zou ik gaan winkelen met ons pap en mam, maar ons mam is ziek. Ons pap gaf aan dat hij het toch door wilde laten gaan, dus morgen gaan Amy en ik met ons pap winkelen. :D

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he schatjes,

Sens balen weer een slechte nacht, eeuwige optimist! Je hebt je nachtrust nu nog wel hard nodig hoor.

masu je mams geniet van je kookkunsten! Klinkt als een gezellig dagje met Amy samen. Mn dienst was gelukkig gezellig en snel voorbij, dat zijn de ochtenddiensten vaak wel hoor.
    Morgen mn laatste het voelt eigenlijk niet echt als mn 6e dienst. Komt denk ik doordat ik na 3 avonden eerst een vergadering had en daarna 2 ochtenddiensten. Maar ben wel blij als ik donderdag vrij ben en nog blijer als het vrijdagmiddag is en ik weekend heb!!
    Heb allemaal leuke dingen voor het weekend gepland staan. Vrijdagmiddag stadden met zus, zaterdag avond een feest ter ere van ALS samen met zus, zondag verjaardag van vriendin en maandag een dag voor mn mannen! Hoop op mooi weer en we misschien nog ff lekker naar buiten kunnen.
    Eerst mn bedje in morgen weer vroeg op!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jaaaaaa mn laatste dag werken zit erop!!! Ben blij dat hij om is, viel toch wel even tegen. Clienten waren ook allemaal al erg druk bij binnenkomst en merkte dat ik t ook niet echt kon hebben. Zo even met vriendin naar de markt en naar de ikea. Daarna lekker mn kleine ventje halen! Morgen heerlijk een dagje vrij :)

Masu gefeliciteerd met je verjaardag! Lang zal ze leven lang zal ze leven hieperdepiep Hoera!!!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx kib! :D:D

Meiden, vraagje...hebben jullie al nagedacht over wat jullie je kindjes geven voor hun 2e verjaardag?
    Wij zitten te denken aan een zandbak, maar ik weet het nog niet zeker.

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, pfff ik heb geen idee. wil iets voor buiten maar een zandbak hebben we al een glijbaan en schommel ook en ook een fietsje en een auto dus blijft er vrij weinig over. van souders krijgt hij een loopfiets met 2 wielen. heb aan mijn zussen gevraagd uitbreiding van de toettoet auto en heb hints gegeven voor duplo maar eigenlijk vind ik alles wel leuk. wesley is gewoon heel erg met auto's en ballen dus het word brandweer/ politie duplo ofzo heb geen idee.
    wat wel echt leuk is van vtech een magisch tekenbord al is kleuren met potloden leuker natuurlijk.

kib, wil wel een foto van stijn met ollie!

hier, we hebben onze nieuwe tuinmeubelen binnen en ook het zonnescherm hangt. ml is ook in de kou de tuin aan het schrobben dus die is ook bijna klaar. vandaag een bedje voor Damon binnen gehad, hopelijk komt morgen het matras en kan het wiegje op mp.
    Damon zit alweer in maat 62 wat gaat dat hard zeg. senso geniet maar van al die kleine maatjes.
    ga van de week een foto maken en ook op mp zetten en rompers maar weggeven aan zo'n kleding depo.

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

alvast een foto's van mij en wesley en wesley die een ''bolbol" eet zoals hij het noemt.

oja hier gaat het praten ineens zo hard, hij kan echt al 3/4 woordjes achter elkaar en komt soms ineens met woorden die wij hem niet geleerd hebben maar waarschijnlijk hoort hij die van ons.

Wesley is ook gek op de ipad met dieren plaatjes en geluiden. probeert ze allemaal na te zeggen en sommige dieren spreekt hij al heel goed uit.

Deel Deze Pagina