Goeiemorgen meiden! @sammie, leuke dingen om te vragen allemaal. Amy vindt duplo ook erg leuk, maar ze heeft daar op zich al genoeg van vind ik. Al is zo'n grote plaat nog wel handig, dus wellicht dat ik die nog vraag. Pfff...lastig allemaal hoor! Wat een lieve spam van Wesley! Vooral die van jullie samen is erg mooi! Hoe gaat het nu met Damon? Slaapt hij al een beetje beter? @hier, Amy was woensdag al niet lekker, maar toen ze donderdag wakker werd had ze geen koorts. Ik heb haar dus wel naar het kdv gebracht, want ik moest m'n rijbewijs verlengen en van te voren pasfoto's maken. 's Middags kreeg ik telefoon, Amy was na 2 uur slapen wakker geworden en had koorts, 39,6. Ik heb haar meteen opgehaald en ze heeft veel bij me gehangen. Spamvrijdag is dus van een ziek Amytje... Hopelijk gaat het goed vandaag....tot nu toe kan ze niet slapen omdat ze zich telkens wakker hoest. Vanavond vier ik m'n verjaardag voor de vrienden dus dan staat 't huis hier vol volk. Hopen dat Amy daar niet al teveel last van heeft (de meesten praten namelijk nogal hard en al helemaal als er gezopen wordt...). Spam! Foto 1; zieke Amy Foto 2; lekker aan 't eten (nog niet ziek daar dus)
He lieffies!! Sammie wat een lieve spam van jou en Wesley samen! Volgens mij had je nog niet eerder een foto van jou geplaatst hier? Ik zal zo een foto van stijn en olli plaatsen Wat groeit Damon toch snel zeg. Alweer maat 62...de tijd gaat hard. Masu we hebben wel al nagedacht wat we willen vragen maar denk dat het geld wordt omdat we dit jaar ook de kamers om willen gooien en hij dan een andere kamer krijgt. Daar kunnen we dan weer wat leuks voor kopen. En anders hebben ze van toettoet nieuwe collectie. En we missen nog een aantal dieren van de dierentuin boom. Toevallig kreeg Stijn van oma een olifant erbij. Balen dat Amy niet lekker was gisteren. Hoop dat het vandaag beter is gegaan en ze lekker doorslaapt ondanks het feestje. Heel veel plezier! Ennuh leuke spam van Amy en ook die van samen. Hier gisteren naar de dierentuin geweest en een Olli voor stijn weten te scoren, ondanks een paar aso's die dwars door de rijen heen gingen en het dus bijna knokken was. Vanmorgen moest ik kort werken en daarna ben ik met mn zus naar de stad gegaan. We hebben een gezellige middag gehad. Bij C&A hadden ze een leuke actie alle kleding was 2e halve prijs, dus flink ingeslagen voor iedereen. Bij V&D in de prijzencircus nog 1 shirt voor mezelf gekocht. We waren echt versleten aan het einde van de middag. Stijn opgehaald van het kdv en hij was hard aan het huilen bij zus voor de deur dat hij daar wilde blijven.... Uiteindelijk hem gewoon in de auto gezet met speentje en toen was het goed. Samen bij de ah pizza gehaald en vlug naar huis. Hij heeft heerlijk zitten smullen van zijn pizza, daarna nog even gespeeld en toen naar bedje toe. Hij was zo moe dat hij snel in slaap was gevallen. Ik hang lekker op de bank onder mn dekentje. Mark kijkt een film geen idee waar over..... We zijn nog aan het bedenken wat we morgen zouden kunnen gaan doen. In elk geval 's avonds met zus op stap. Zo nu ff spammen! Samen met mama cakejes bakken
vind het eigenlijk wel jammer dat julle zover weg wonen. vind het namelijk zo leuk om te zien dat stijn en amy elkaar soms meeten.
We hebben hem!! Gelukkig vind hij hem helemaal geweldig en kroelt hij ermee. Hebben we niet voor niks zo lang in de rij gestaan
Sammie olli is idd nog best groot (mag wel ook voor die 20 euries) Nog een foto van stijn en mij in het grote bed
Heeee meiden! @kib, wat een mooie spam heb ik voorbij zien komen! Olli rules! Je hebt niet voor niks in de rij gestaan hoor; hij is gaaf. Gelukkig vond Stijn dat ook. Wat heb je een leuke dag gehad gisteren. Ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt....nog een spammetje dan maar?! @sammie, ik vind het ook een flinke olifant idd. Het is ook wel heel schattig dat Amy en Stijn mekaar echt herkennen. Als Amy een foto van Stijn ziet en ik vraag "wie is dat" dan zegt ze "nijn" en begint te stralen. Wellicht vind je het leuk om een keer te meeten ergens wat voor iedereen te doen is qua reisafstand? @hier, gisteren een zeer geslaagd feestje gehad. Lekker druk, veel gebuurt en Amy is door alle herrie heen geslapen. 1 keertje was ze aan het huilen, toen is papa even gaan knuffelen en toen was het weer goed. Het komt dan voornamelijk doordat ze zichzelf wakker hoest. Om half 3 was iedereen naar huis en konden wij ook ons nest op zoeken. Amy besloot tot 9 uur uit te slapen, errug fijn dus! Inmiddels is het huis weer schoon, alles opgeruimd en ben ik nu op de bank gecrasht. Taco weer opgehaald bij ons pap en mam, want hij was daar gaan logeren. Gisteren stond het huis vol en dan is hij helemaal niet op z'n gemak, dus dan is het fijner als hij lekker rustig bij ons mam zit. Ons mam is nog steeds ziek. Inmiddels heeft ze antibiotica gekregen, want het blijkt een longontsteking te zijn. Ze gaat maar met heel kleine stapjes vooruit...ik vind dat ze maar slecht opknapt. Ze heeft er ook veel te lang mee door gelopen. Morgen vier ik mijn verjaardag voor de familie en waarschijnlijk kan ze daar ook niet bij zin.
Masu olli rules.idd! Beetje jammer alleen dat hij op mp te koop staat voor zelfs 100 euro!!!!! Er koen er nog veel meer deze kant op dus als ik er nog geen 1 zou hebben dan zou ik gewoon wachten ipv 100euries neer tellen. Als ik t zo lees was teen geslaagd feest. Wat vervelend dat je mams een longontsteking heeft. Hoop dat de AB snel gord gaat werken en je mams ervan zal opknappen. Zou erg jammer zijn als ze niet op je verjaardag kan komen. Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen hadden we besloten naar madurodam te gaan. Stijn keek zijn ogen uit. Alles was natuurlijk op ooghoogte en klein. Het was wel bij vlagen ijskoud!! Gelukkig hadden we er op gerekendhandschoenen en muts mee. Ook hadden ze nog een sluis waar kids zelf hun boot doorheen kunnen laten varen en een bak met bootjes waar je een "schip" kon laden met blokjes. Gevolg een kletsnatte wand van stijn! Gelukkig scheen daarna de zon en had hij ze niet nodig. We hebben na madurodam nog een visje gehaald en deze hebben we thuis lekker opgegeten. Ik ga zo douchen en omkleden en naar de ALS partij met mn zus. We zijn vrijwillegers dus mogen heel de aaf helpen. Als t goed is staan we bij de garderobe.
fijne pasen! wij zijn heerlijk wakker geworden, daarna lekker met zjn vieren in het grote bed en k3 op de tv haha. vanmiddag naar souders met zijn allen eten.
Fijne paasdagen meiden! Hier helaas alweer een ziek meisje met koorts....en mijn hoest is ook weer terug. Geloof dat we weer toe zijn aan vakantie.
He meiden" Ik hoop dat jullie gezellige en leuke paasdagen hebben gehad. Masu jeetje amy weer ziekjes en jij weer aan t hoesten?? Dat schiet.niet op, net als de kou buiten!! Beterschap voor jullie beiden. Hier hele gezellige dagen gehad. Vrijdag avond met zus samen naar een benefietfeest geweest voor ALS. Was super gezellig en een goede band speelde.er. Rond 00:00uur zijn we naar huis gegaan, het feest duurde tot 2uur maar ja daar houden de kids geen rekening mee. Zaterdag met het gezin naar madurodam geweest. Stijn keek zijn ogen uit maar vond het geweldig! Hij was wel zo moe dat hij al snel in slaap was op de terugweg. Zondag zijn we op verjaatdagsvisite bij een vriendin geweest. Was gezellig, lekker bijgekletst. Waren er zo'n beetje als eerste en gingen als.laatste weg. Vandaag een lekker dagje thuis en niet zoveel gedaan. Stijn heeft ons uit laten slapen tot 8:30!! Was ik ook wel even aan toe. Nu naar bed want morgen begint t werk leven weer.
Morgen meiden! Lekker zonnetje buiten, nu alleen nog de bijbehorende warmere temperaturen en dan ben ik tevreden. Nu waait het ook nog best koud. Gisteren niet veel gedaan. Ff naar de bouwmarkt en verder rustig thuis. Amy was nog steeds niet fit en heeft 's middags ook van 12 uur tot half 5 geslapen. Daarna ging ze om half 9 weer naar bed en vanmorgen om half 11 werd ze pas wakker.... Het vele slapen heeft haar wel goed gedaan, want ze is nu wel koortsvrij *afkloppen, hopen dat het zo blijft!*. Vandaag ook nog maar rustig aan doen, dan is ze hopelijk morgen weer de oude. Ze speelt nu ook weer en wil niet meer de hele tijd op schoot zitten, dus dat is ook een goed teken. Ook eet ze nu een appeltje, eindelijk weer! Lijkt dus echt wel de goede kant op te gaan. @kib, dan reageer ik maar alleen op jou, want er is verder gewoon niemand hier geweest... Het klinkt als een druk, maar erg gezellig weekend wat jullie hebben gehad. Madurodam lijkt me erg gaaf, maar het was wel koud ervoor zeg. Fijn dat er een leuke band speelde; dat bepaald wel voor een deel de sfeer van de avond. Is er veel geld opgehaald? Fijne dag meiden!
Hoi meiden, Sorrysorrysorry heb jullie echt verwaarloosd! Maar drukdruk.. En savonds lekker optijd mijn ben... En dan geen tijd om te reageren... Wat een super leuke spam gezien! Kib, wat leuk Ollie!!! En wat een lieve spam van jullie samen! Sammie, wat gaat Damon snel! En wauw mooie foto van jou en Wesley! Masu, nog gefeliciteerd meid! En hoe gaat het nu met Amy? En zag van jullie ook gezellige samen spam voorbij komen! En je moeder longontsteking wat naar zeg... Hoop dat ze snel de oude is! Haak weer in hoor... Hier alles goed, Vince eet weer! Dus daar erg blij mee.. Zijn woordenschat is enorm aan het groeien en wordt steeds verstaanbaarder, echt leuk! Morgen 1 dag werken nog en dan weer weekend! Xxx