Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Klein spammetje;)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Masu het was een druk maar op zn brabants gezegd kei gezellig! De opbrengst van het feest was in elk geval al 6500euro. Daar kwam nog meer bij. Dus toch een aardig bedrag binnen 2 dagen opgehaald.
    Wat heeft veel geslapen zeg!!! Wel fijn dat t haar goed heeft gedaan en ze toch weer opknapt.

Stamp fijn dat alles goed gaat bij jullie. Lieve spam van jullie samen.

Hier heeft stijn heerlijk geslapen vanmorgen tot kwart voor negen. Ik was zelf.al om 8uur wakker van ml die zijn werkfoon niet kon vinden. Ik had al een paar keer gezegd dat ie waarschijnlijk in zn werkbus lag. Kon niet volgens hem maar daar lag hij dus wel. Vanmorgen lekker op t genak gedaan en daarna naar mams gegaan. Samen met neefjes even naar de winkels voor cadeau voor zwager die vandaag jarig is. Toen we terug kwamen stijn in bedje gelegd en gaan werken. Stijn en mark hebben bij zus gegeten eb ik mocht aan de arbeid. Heb op zich wel een rustige dienst gehad. Morgen avond weer...

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeey meiden,

Zo ik kom ook weer even binnenvallen!

@masu, hoop dat jullie beiden inmiddels nog verder zijn opgeknapt? ze heeft wel veel geslapen zeg gisteren :$ onwijs lieve spam!

@kib, leuk een ollie! vind hem geweldig :D klinkt alsof jullie een leuk paasweekend achter de rug hebben! ook van jou lieve spam :D

@stamp, fijn dat alles goed gaat bij jullie. Jij dus ook zo vroeg je bed in elke dag? hier nog een hoor :) lieve spam van jou en Vince!

@sammie, van jou ook leuke spam voorbij zien komen! gaat het inmiddels beter met de nachten van Damon? heb je nog leuke kleertjes in de aanbieding?

@hier, erg drukke dagen achter de rug. Ben dan ook aardig gesloopt en af en toe de wanhoop nabij :)-> sorry voor de dramatiek) nu gaat het weer wat beter. Ml is met de tuin begonnen, alles leeggehaald en schoon grond er in vrijdag komen de tegels.

Doordat hij zo druk was met de tuin kwam het huishouden en (niet zo vrolijke) Jos volledig bij mij te liggen waar ik normaal altijd een beetje bij kom in het weekend. Vond het even erg zwaar en alles deed me zeer :( maar goed zoals ik zei nu gaat het weer wat beter :D

Verder heeft Jos vanavond na 3 weken van staking bij het avondeten voor het eerst zelf zijn bordje weer zo goed als leeggegeten. Erg blij mee want dat vind ik maar frustrerend hoor, ook al werkt gefrustreerd raken alleen maar averechts natuurlijk.

Alles gaat verder zijn gangetje, de tijd vliegt! morgen alweer 30 weken zwanger :$ maandag groeiecho, ben benieuwd hoe groot uk2 inmiddels is.

Meiden ik ga er een eind aan breien en ik probeer vanaf nu weer vaker te posten hoor!

Liefs en welterusten!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, jeetje senso wat gaat het hard! alweer 30 weken. voel je de kleine goed? vind je het al zwaarder worden de verzoring van jos en de buik. ik vond het wel zwaarder worden vanaf 30 weken. eh bah jos zo hangerig dat is niet leuk. kan jos even met wesley praten over dat eten? hier is het nog steeds drama.
    ik zal eens foto's maken van wat ik leuke kleertjes vind, weet natuurlijk niet of we dezelfde smaak hebben;)
    de nachten gaan al beter al hebben we nog steeds 1 nachtvoeding.

masu, gelukkig lijkt het beter te gaan met amy. sneu voor je mams dat ze zo ziek is. hopelijk is ze gauw beter. lieve spam.

kib, fijn dat jullie zo'n fijn paasweekend hebben gehad. nog gefeliciteerd met je zwager. lekker dat stijn uitgeslapen heeft, gaat het slapen nu weer goed?

hier,
    eerste paasdag bij souders gegeten was gezellig. tweede paasdag niks bijzonders gedaan.
    Wesley doet het echt super op zij niet luister momenten en zijn nee antwoorden na dan haha. hij praat echt veel en maakt al hele zinnen, sommige beter dan de andere maar wij weten vaak wat hij bedoelt. Damon maakt de laatste dagen een potje van zijn voedingen maar hij zit ook in een sprong, gelukkig loopt wel op zijn eind. we zitten nu op 6 voedingen van 4x 150+5 en 2x 120+4 die zijn voor de nacht want meer drinkt hij niet op.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Sens das dan ineens een hoop wat op jouw schouders terecht komt als ml zo druk bezig is. Gelukkig gaat t nu weer wst beter en ben je een beetje bij gekomen. Wat een heerlijk gevoel he als je ukkie weer gaat eten? (alhoewel alsze bietsen voor alles wat los en vast zit het ook niet goed is ;) )

Sammie klinkt als rustige paasdagen voor jullie. Balen dat wesley nog altijd niet wil eten. Hoop dat hij net als de rest wel snel weer goed wil gaan eten. Die ene nachtvoeding toch nog nodig bij damon?
    Hoe staat t trouwens met wesly en het potje?

Hier een lange en drukke dienst gedraaid gisteren. Ik was helemaal gesloopt toen ik thuis kwam. Ben dan ook lekker mn bedje ingedoken en mocht van stijn uitslapen tot 8:45!! Vandaag een lekker dagje vrij..

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@sammie, vind het ook zwaar worden. Werken, Jos, huishouden en mn huge buik haha. Fijn dat het goed gaat met Wesley en 1 nachtvoeding is niet zo slecht hoor. Hij is nog klein :D als het handiger is wil ik je ook mn mailadres wel geven kun je makkelijker fotis sturen.

@kib, balen van je dienst gisteren. Gelukkig mocht je uitslapen van Stijn. Vandaag lekker genoten van je vrije dag?

@hier, lekker gewerkt. Was druk en heb veel gedaan dus met voldaan gevoel naar huis. Jos heeft het ook weer goed gedaan vanmorgen naar kdv en oma heeft hem daar opgehaald. Kreeg leuke fotos van zn juffie, zal morgen ff spammen.

Voor nu welterusten meiden!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mogguh meiden,

Sens gek he dat het allemaal wat zwaarder wordt?? Maar de tijd gaat echt snel. Besef me dan alleen wel als jouw uitgerekende datum nadert ook Stijn zijn 2e verjaardag er aan komt...
    Lief dat je fotos van zijn juffie kreeg.

Hier was stijn gisteren al niet helemaal in orde. Beetje verhoging en erg hangerig. Dit zette hij vanacht nog ff vrolijk verder. Veel hoesten en huilen, alleen bij papa of mama was t goed. Heb (om mark wat te kunnen laten slapen) nog ern uur op de bank gelegen vanacht met hem. Daarna in bed gelegd en na een half uur weer hoesten en huilen. We besloten (met heel veel pijn in onze hart) om hem even te laten huilen. Na 3minuten was hij wel.stil en hebben we van half 5 tot 6 even non stop kunnen slapen.
    Ik hoop dat hij zich goed genoeg voelt voor in elk geval een ochtendje kdv want ik heb een belangrijk gesprek op werk. Micht het niet gaan haal ik hem weer op. Ik hoop dat jullie nacht beter was. Fijne dag!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, hahaha nee natuurlijk helemaal niet gek :D balen dat Stijn niet helemaal lekker is. En dan zo'n nacht er achter aan :$ hoop dat hij weer snel opknapt.

@Hier, goeie nacht gehad, Jos niet meer gehoord en om 8.15 uur was hij wakker. Hij lag nog lekker in zijn bed te tutten en om 9 uur wilde hij er wel uit :D bedacht me nog dat ik niet de fotos van het kdv ga spammen want hij staat er met andere kindjes op.

Maar ga wel spammen :D

foto 1: genomen op het kdv, wat een lol
    foto 2: spelen in de tuin (nu een grote zandbak)

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 1: knuffelen met aap en tut
    foto 2: knuffelen met de buik van mama :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens wat lief die laatste kroelen met mama haar buik!! *smelt*
    De rest ook hoor.

Hier stijn vanmorgrn naar kdv gebracht en aangegeven dat hij niet lekker was. Na mijn gesprek op werk (waar ik niet onderuit kon) kdv gebeld en kreeg te horen dat hij toch niet lekker in zijn vel zat, slecht gegeten, snel huolen en begon ook warmer aan te voelen. Hem dus lekker opgehaald en thuis op bedje gelegd. Hij heeft ongeveer een uurtje geslapen. Hij zit idd niet lekker in zijn vel, ik laat hem maar zoveel mogelijk zijn gang gaan als het maar binnen het normale blijft.
    Wel vandaag een weekendje weg naar Belgie geboekt. We gaan lekker volgend weekend dus ik hoop op mooi weer! We gaan ook een dagje naar plopsa dan. Gezellig en heb er nu al zin in :)

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, sneu dat je ventje niet helemaal lekker in zijn velletje zit. Ging het vandaag al beter? leuk een weekendje weg! lekker bij tanken en altijd leuk om naar plopsa te gaan :D

@hier, lekker geslapen vannacht en vanmorgen vroeg uit de veren. Souder hebben ons entree kaarten gegeven voor ouwehand dierenpark en daar zijn we met szus zwager een neefje heen gegaan. Was een end rijden maar het was het wel waard! jos heeft zijn ogen uit gegeken vooral bij de eenden :)? tja daar rijd je dan 1.5 uur voor) en bij de aapjes. We waren er om 10 uur en om 13.30 uur hadden we alles gezien en even lekker een broodje gegeten.

Op de terugweg is Jos lekker in slaap gevallen voor 45 minuten en thuis heb ik hem nog even naar bed gebracht en heeft hij ook nog 45 minuten geslapen, daarna lekker 2 uurtjes in de tuin gespeeld terwijl papa en mama heerlijk in het zonnetje zaten :D de dag afgesloten met patatjes dus Jos heeft de dag van zijn leven gehad hahaha

Hij is net gelijk gaan slapen samen met zijn aapie :D

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat meiden en dat jullie een lekker weekend hebben.

Welterusten alvast!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He sens ik vind dat zo'n mooi park. Die jos helemaal happy met de eendjes daar.... rare wezens he die.kinderen van ons? Het klinkt wel als een geslaagde dag.
    Ik kijk ook wel erg nasr volgend weekend uit hoor. Ben ook wel benieuwd hoe stijn het dit keer zal vinden. We zijn vorig jaar okk geweest alleen toen was hij nog kleiner. Nu herkent hij veel figuren ook das wel leuk.
    Het gaat gelukkig wat beter met hem. Hij is vanacht 2x aan het huilen geweest, mark ging eruit ik mocht blijven liggen. Om 7uur huilde hij weer en heb ik hem even bij mij in bed op mn buik genomen. Hij was zo lekker weer in slaap gevallen dat ik hem op mijn plekje heb gelegd. Ik moest er toch uit voor werk.
    Hij heeft vanmiddag ook weer 3uur geslapen dus dat gaat ook al beter. We hebben vandaag wel hoestdrank gehaald om zijn keel te verzachten. Het leek al w wat te helpen.

Verder heb ik een gezellige dienst gehad op mn werk. Al mn clienten waren ontspannen en we zijn zelfs nog even naar de winkels gewandeld. Op de andere woning is er wel een client die in een psychose zit dus van daaruit wel flinke geluidsoverlast en hij stond ook aan onze deur te bellen en toen ik open deed gaf hij een grote mond. Hierop heb ik hem gewoon weggestuurd. Je mag best langs komen maar wel met een gezellige bui :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden!

Wat een mooie spam heb ik voorbij zien komen!:D

@sammie, balen dat Damon in een sprong zit. Ik denk dan meteen 'ohja die sprongen:$'...balen dat je dit nu weer van voren af aan mee gaat maken met hem. Hoort er helaas bij en gelukkig brengen ze ook veel goeds.

@sens, hahaha geweldig! Rijden jullie zo'n end, is meneer helemaal fan van de eendjes! :p
    Fijn dat het een geslaagde dag was; het klinkt in ieder geval super gezellig!
    Heb jij het goed vol gehouden?

@kib, fijn dat de bewoners allemaal ontspannen waren. En leuk dat jullie een weekendje weg gaan. Wij ook! :D

@stamp, wat een super mooie foto van jou en Vince!
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

@hier, druk weekend gehad. Vrijdag vrienden op visite gehad, dus laat in bed. Zaterdag naar andere vrienden toen gegaan, want er was een sixpack avond. Was erg gezellig!
    Ons mam ligt in het ziekenhuis met een longontsteking. Ze ligt nu zelfs in quarantaine dus iedereen loopt er met mondkapjes en handschoenen binnen. Voor ons als gezinsleden maakt het schijnbaar niet uit; wij hoeven geen kapjes want wij zijn er toch al aan bloot gesteld staat op het protocol wat op de deur hangt.;)
    Voordeel is wel dat nu ze op de longafdeling ligt, ze hierdoor een kamer voor zich alleen heeft en dat wij ons dan niet zo aan de bezoektijden hoeven te houden. Das dan wel weer fijn.
    Er staat bloed op kweek en ze hebben ook een kweekje uit haar keel gehaald. Daar krijgt ze over 2 of 3 dagen de uitslag van. Ze krijgt nu 2 soorten AB in de hoop dat dat aanslaat. Allemaal erg sneu voor haar, want ze voelt zich zo ellendig...:(

Verder heb ik het idee dat Amy de waterpokken heeft. Ze heeft rode bultjes sinds vandaag; op haar buik, in haar nek, op haar oog, achter haar oren en op haar rugje. Op sommige zit al een blaasje, dus ik denk wel dat het echt waterpokken zijn. Vanavond eens kijken of het er echt meer zijn geworden of dat het hierbij blijft.

Fijne avond allemaal!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, zal inderdaad wel leuk zijn om te zien hoe Stijn sommige figuren herkent in Plopsa. Leuk hoor, kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Fijn dat je dienst lekker verliep, en heel goed dat je de buurman de deur gewezen hebt :D

@masu, wat een gezellig weekend heb jij gehad! wel balen dat je mams is opgenomen met longontsteking, hoe gaat het nu met haar? hoop dat snel opknapt en weer naar huis mag of misschien al is. Ah Amy de waterpokken, hier op het KDV waren er ook 2 met de waterpokken. Jos heeft het helaas niet overgenomen.. fijn dat ze ze nu heeft, heeft ze er het minste last van. Tenminste dat hoop ik natuurlijk voor Amy.

Lief dat je het vraagt, ik heb het goed uitgehouden in de zoo hoor. Zag er wel tegenop maar ging eigenlijk vrij goed. Gisteren kon ik helaas alleen niet echt goed meer lopen door de bekkenpijn, maar lekker rustig aan gedaan.

@hier, vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen groei echo gehad, daarna naar de gemeente voor de erkenning en daarna nog gewone controle bij de VK.

Alles gaat goed met uk 2 hij is inmiddels 1886 gram, ligt qua gewicht 1 week voor en hoofd en buik 2 weken voor. HEt zal dus zeker geen ukkie worden hihi verder lag hij lekker in stuit maar hij heeft de ruimte want hij draaide naar dwarsligging en weer terug naar stuit tijdens de echo :D

Bij de VK was ook alles goed, bloeddruk netjes en verder geen gekke dingen. Heb wel een anti D spuit gehad want uk heeft een positieve bloedgroep en ik een negatieve.

Jos heeft het vandaag super gedaan op het kdv en is echt supervrolijk, heerlijk genieten!

Nu snel naar mijn bedje want ik ben er moe van, welterusten lieve meiden!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopkes!

Masu jeetje das schrikken van je mams. Hoop dat ze snel weer lekker naar huis mag. Nooit leuk in het ziekenhuis liggen.
    Amy de waterpokken alles.komt wel ineens tegelijk zeg. Maar je kan ze beter op jonge leeftijd krijgen. Leuk jullie ook een weekend weg. Duimen voor mooi weer dan maar!

Sens jeetje drukke dag heb je gehad vandaag! Gelukkig alles wel goed met ukkie en nog ruimte voor salto's :)
    Vraagje uit.nieuwsgierigheid zijn jullie niet getrouwd? Vanwege de erkenning? Schoot me ineens.te binnen.
    Ahhh een gezellige josje! Zo heerlijk genieten!

Hier vandaag samen met collega gewerkt en we hebben.maar gelijk 2 filmopnames gemaakt voor de vergadering....oghhhh ik haat dat zo!!
    Verder nog wat kantoorwerk gedaan maar oh wat waren ze druk. Hoop toch echt dat komende 2 diensten stiller zijn..pfff Voor nu lekker slapen!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, wat fijn dat alles goed was bij de vk en met de echo! Heb je een spammetje?! :D

@kib, je kunt de opnames maar gehad hebben, maar leuk is het zeker niet. Balen dat de bewoners allemaal zo druk waren...

@hier, aangezien ik er komend weekend niet ben, spam ik alvast voor spamvrijdag (mag ook wel weer een keer he). Ik zou zeggen; volg allen mijn voorbeeld! :p;)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog eentje dan! :D

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier ook spam!

19. AHzondag