Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Damon in de box

2. AHzondag

3. AHzondag

de laatste

4. AHzondag

masu, leuke spam! wat ga je dit weekend doen?
    hoe gaathet met je moeder? heeft amy nou de pokken?
    misschien handig om een meeting te plannen dan hahaha.

senso, fijn dat de uk nog genoeg ruimte heeft om te draaien. fijn dat hij ietjes voorloopt betekent dat hij het lekker goed heeft binnen. hebben jullie al een naam? ik ben echt benieuwd of hij heel erg op jos gaat lijken of dat hij er heel anders uitziet.

kib, gelukkig je werk overleefd en kan me voorstellen dat je geen zin in dat filmen had. je vroeg laatst toch hoe potje ging, geen idee of ik al antwoord had gegeven maar hij staat even in de hoek. wesley is er nog niet aan toe denk ik. ga het poberen als hij twee is en dan hopen dat hij het wel leuk gaat vinden.
    hoe doet stijn het nu op het potje?

stamp, hoe gaat het met je?

hier, we zondag het wiegje verkocht, had het er wle moeilijk mee hoor. nu moet ik alle babykleding 50/56 nog op de foto zetten maar geen zin in haha.

wesley is af en toe echt een beetje lastog vooral het niet luisteren en eigenwijs zijn s vermoeiend maar we merken wel dat het alweer iets beter gaat de laatste tijd.
    Damon doet het ook goed, rommelt nog steeds met de flessen maar denk dat het gewoon geen grote eter is. Damon begint ook steeds meer op Wesley te lijken en dat is soms best eng haha.

We hebben vandaag ook een midweekje centerparcs geboekt naar hochsauerland. we mochten zelf ons huisje kiezen en heb hem lekker dichtbij het zwembad en speeltuin gedaan.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Masu wat ern geweldige slam van je.meisje! Ze heeft duidelijk veel plezier in het badderen :D
    Hoe gaat t met je mams? Hoop dat ze een beetje opgeknpat is.

Sammie wat een.leuke spam van Wesley en Damon! Ik moet zeggen zo op die fotos vind ik damon ook op wesley lijken hoor. Wat het potje dag gaat hier op zich wel goed. Stijn zegt nu ook plassen en wil dan op t potje. Alleen heeft het vaak dan al in zijn luier gedaan hahhaa maar ik doe.dan wel zijn luier uit en zet hem op het potje. Ik heb op t kdv ook aangegeven dat hij thuis op t potje zit dus als hun hem verschonen gaat hij fmdaar ook op t potje of.kleine wc.
    Leuk dat jullie een midweek weg gaan.
    En het zal wel moeilijk zijn geweest het wiegje verkopen het maakt t gelijk definitief.

Hier hadden we gisternacht echt een giga horror nacht. Ik lag nrt te slapen toen stijn hard begon te huilen en dit heeft hij tot 3uur volgehoiden. Ik ben toen maar in t logeerbed gaan.liggen.met hem. Hij wilde alleen niet in slaap vallen. Om 5uur heb ik hem weer in zijn.eigen.bed omdat hij niet in slaap viel maar lag te frummelen. Hij viel toen gelukkig wel in slaap tot half 9. Ik was dus echt gesloopt toen ik gisteren ook nog een avonddienst moest draaien. Gelukkig hebben we vanacht door mogen slapen en waren we ook.knock out! Stijn ligt nu nog.lekker te slapen. Vandaag mn.laatste avonddienstje draaien en dan weekend!!! Donderdag tassen inpakken en vrijdag weekend weg! Op naar bumba, kabouter plop enzo.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@masu, wat leuk dat jullie ook een weekend weggaan, veel plezier alvast! wat een lieve spam van je meisje, lekkere vrolijkerd :D hoe is het met je mams?

@sammie, wat een leuke spa van Wesley en Damon, 2 mooie binkies! wat groeit zon ukkie snel he :$ kan me voorstellen dat het toch even slikken is als je het wiegje verkoopt, is toch definitief. Leuk jullie ook een weekend weg!

Ik vraag me inderdaad ook af hoe uk2 er uit ziet, voor je gevoel verwacht je Jos2 maar ja dat is natuurlijk helemaal niet zo hahaha we hebben inderdaad al een naam :D

@kib, oeh dat klinkt inderdaad als een horrornacht :$ gelukkig mocht je vannacht wel lekker slapen van je ventje. Hoop dat hij vannacht weer lekker slaapt, lekker hoor je laatste dienst! nu lekker genieten van je vrije tijd en je weekendje weg. Ook alvast veel plezier!

@hier, drukke dag gehad. Gisteren gewerkt en vandaag lekker doorgebracht met Jos. Vanmorgen veel gedaan qua schoonmaak e.d. en vanmiddag lekker naar buiten geweest met Jos. Hij heeft de smaak op zijn fietsje helemaal te pakken :D en natuurlijk ook even spammen.

foto1: van het weekend lekker buiten eten met papa
    foto2: met een echt rietje in een rietjesbeker, stoer man :D

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto1: ondeugd buiten op zijn fietsje
    foto2: uk2 afgelopen maandag

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    *zwaai stampertje* alles goed meis? :D

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo ik duik mijn bedje zo lekker in, welterusten lieffies!

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Het meiden,

Moest even terug lezen (eigen schuld ;))

Wat een heerlijke spam!

Sens, zwaai terug! Wauw wat een leuke spam! En wat gaat het hard bij je! Ben ook zo benieuwd hoe ukje 2 gaat heten!

Kib, wat een nachten heb je meid! Pffff hoop dat Stijn snel besluit om lekker te gaan slapen! En wat leuk Plopsaland land, nouja dat denk ik! Nog niet geweest!min ieder geval heel veel plezier!

Masu, jeetje dat is nogal wat voor je mams! Slaan de medicijnen beetje aan? En wat een prachtige foto's van Amy! Leuk die in bad!
    Alvast veel plezier met het weekend weg! Amy de waterpokken gekregen? Hoop het niet voor jullie nu jullie weg gaan!

Sammie, wauw wat is Wesley toch een leuk kereltje om te zien! En Damon lijkt idd op zijn grote broer! En lijkt me idd wel heel definitief afstand nemen van de echte kleine spullen! Hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed!
    Zondag wel even flink geschrokken, dat ik het bed uit stapte verloor ik flink wat bloed, nu weet ik dat het kan tijdens zwangerschap maar je schrikt...
    Heb de vk gebeld en mocht gelijk langs komen om hartje te luisteren, gelukkig klonk dat allemaal heel goed! Waarschijnlijk een bloedvatje... Zaterdag ook druk met tillen geweest dus misschien daarvan. Nog 2 dagen oud bloed verloren, maar nu is dat ook gestopt!

Verder voel ik me echt super, ben vaak rond een uur of 2 wel moe.. Maar kan daar slecht aan toegeven en doe dit dus ook nog niet!

Vince gaat super, leert iedere dag nieuwe woorden bij en praa af en toe met twee woordjes! Zo leuk! Hij is weer erg gezellig en lekker zelf spelen en eet redelijk weer!

Zaterdag is ml jarig maar we vieren het met een heel klein koppeltje.. Gewoon ff gezellig!

Xxxx

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vince wilde graag mama haar zonnebril op:cool:

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey lieve meiden,

Kib heel veel plz met het weekend weg en bij Plopsaland!
    Masu, hoe is het met Amy? En met je mams? Heel veel plz met weekendje weg!

Alle twee lekker genieten meiden!

Sens, hoe is het met jou? En kleine druktemaker nummer twee?

Over half uurtje zakdoeken weer klaar en babyboom kijken :)

Xxx

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies!

Hier even snel een berichtje van mijn kant. Wat heb ik een lieve spam voorbij zien komen van allemaal!

Masu leuk ook een weekend weg. hoop dat je mams ondertussen weer thuis is. Hoop dat Amy niet al te veel last van haar pokjes heeft.

Sens lijkt me ook wel raar om te denken hoe uk 2 eruit ziet zeker omdat je jos nu al hebt. Weer zo druk bezig geweest jij op werk en in huis, nu gelukkig lekker weekend. Nog wat leuks op de planning??

Stamp jeetje kan me voorstellen dat je schrok. Gelukkig is het met de kleine allemaal goed.

Speciaal voor jullie nog ff wat spam!
    Aan de wandel met Olli.
    Spelen met kroelie

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lekker onder mama haar dekentje een boekje lezen

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lekker buiten spelen samen met papa en mama
    en nog met oma samen buiten spelen

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Iedereen een heel fijn weekend!!!

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Leuke spam van je mannetje weer Kib! En hij is niet bang aangelegd volgens mij, gewoon alleen van die hoge glijbaan!

Jij ook een fijn weekend!

Ik ga zo met Vince naar de boerderij, mijn collega woont op de boerderij en we gaan lammetjes, schapen en koeien kijken!
    Beetje jammer van de regen!

Xxxx

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

Lief dat jullie allemaal naar ons mam vragen. Ze is woensdag ontslagen uit het ziekenhuis. Vanaf zondag heeft ze in quarantaine op de longafdeling gelegen omdat ze bang waren voor besmettingsgevaar. AB sloeg aan dus mocht ze woensdag, als de bloedwaardes en de CT scan goed waren naar huis.
    Maandag moet ze terug naar de KNO arts en wordt alles gespoeld en schoon gemaakt. Dan over een maand weer een scan en echo van de longen en naar de longarts. Erg fijn dat er zo'n goede nacontrole is.
    Ze ziet er alweer beter uit, maar het zal nog wel ff duren voordat ze de oude is. Ze vindt het in ieder geval heel erg fijn dat ze nu weer thuis is.
    Ons pap heeft zorgverlof opgenomen en zorgt goed voor haar. Dat is maar goed ook, want als ons mam stof ziet liggen dan irriteert ze zich daaraan en dan zou ze nog gaan stofzuigen ook! :$:)

Verder heb ik hele mooie spam voorbij zien komen! Vince is super schattig met mama's bril! En wat lijkt Damon op die foto's inderdaad ontzettend veel op Wesley!:$:)
    Als je had gezegd dat het babyfoto's van Wesley waren had ik het ook gelooft sammie.
    Kib natuurlijk ook weer super mooie foto's van Stijnie (zoals altijd:D) en Josje is ontzettend stoer op z'n fietsje sens. Mooie echofoto ook! Ben benieuwd of ukje 2 een mini Josje is of juist niet!
    Ik vind wel vaak dat broertjes net na de geboorte op elkaar lijken. We moeten nog even geduld hebben voordat we dat weten.

Alles is hier ingepakt en de auto is vol geladen. We gaan rond 12 uur rijden. Zo nog even een boterhammetje eten en dan maar hopen dat Amy in de auto wil slapen. Allemaal een fijn weekend! xxx

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Foto van Vince op de boerderij!
    Voor spam vrijdag;)

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat fijn masu, dat je mam weer thuis is! Hopen voor haar dat ze snel weer helemaal de oude is!

Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Vandaag is mijn hubbie jarig, alweer 28 jaartjes!
    Om 3 uur komt de visite, hij heeft maar weinig mensen uitgenodigd. Dus een mooi klein clubje, wel blijft iedereen eten!

Net even nog laatste opgeruimd, Vince ligt lekker te slapen.
    Zo gevulde eitjes maken...

Fijn weekend allemaal xxxx

Deel Deze Pagina