Hoi! Kib en Masu, leuk gehad? Wij gister een klein, gezellig feestje gevierd! Vince ging gisteravond om 20:15 uur naar bed en werd vanmorgen om 10 uur wakker!!! We houden hem maar wakker vandaag! We hebben een flink stuk gefietst en daarna heerlijk ijsje gegeten! Vince zag er niet uit, hihi.. Nu lekker lui, want het beloofde weer is uitgebleven, weinig zon Xxxx
Stamp, nog gefeliciteerd! Zo vince heeft uitgeslapen! Hier ook geen zon maar goed ajax speelt dus wij hebben het warm genoeg. Met mij gaat het eigenlijk super goed. Ben er alleen achter gekomen dat mijn buikspieren niet tegen elkaar aanzitten maar een ruimte van bijna 2vingers. Morgen de dokter bellen.
Bedankt Sam! Ik zou niet eens weten dat ze tegen elkaar moesten zitten hihi Maar idd maar even bellen, ben benieuwd meid! Toch wel blij met de uitslag van Ajax denk ik Vince heeft het tot half 7 volgehouden, vond ik best lang! De werkweek begint morgen weer! En vrijdag voor controle naar vk! Xxx
Hoi meiden! Sammie wat zei de dokter? Hier een ziek jongetje, 39,6 dat we thuis kwamen. Wilde ook niks eten! Hopen dat hij morgen is opgeknapt! Xxxx
hey meiden! @stampertje, nog gefeliciteerd met je man! klinkt als een gezellig weekend, en wat lekker dat jullie mochten uitslapen van Vince. Wat een leuke foto van je ventje met die grote zonnebril! beterschap met je ventje @kib, lekker weekend gehad in Belgie? volgens mij had je mooi weer. Nog leuke spam gemaakt? @masu, fijn dat je mams weer thuis is. JIj ook een leuk weekend gehad? @sammie, balen van je buikspieren meis. Ben benieuwd wat de huisarts zei, zal mamalijntje haar operatie al gehad hebben? @hier, drukke dagen achter de rug. Zaterdag wezen shoppen met mijn vriendin, daarna naar haar vriend geld gebracht omdat hij in een strandtent zat en zijn geld vergeten was.... nou niet dus! dat werd een high tea/babyshower voor mij ben nog nooit zo gefopt in mijn leven ml heeft de tuin afgemaakt en we kunnen dus heerlijk zitten en Jos heerlijk spelen, laat de zomer maar komen! Vandaag weer gewerkt, vermoeiende dag en merk nu wel dat de laatste loodjes gestart zijn. Hou vocht vast en mijn voeten en rug doen zeer bah. NOu ja nog even volhouden. JOs heeft het goed gedaan op het kdv, heeft veel meegespeeld vandaag met de peuters. Hij gaat nu elke keer even wennen daar en dan gaat hij 29 april helemaal over. Mijn ventje wordt groot Zo ik plof nog even onderuit en dan ga ik naar mijn bedje. Welterusten lieffie! ps. zal snel even foto's spammen van de tuin @
Sens, wat een ontzettend leuke verrassing! Dat heeft je vriendin geloofwaardig gebracht, hihi! En Jos straks naar de peuters, hij wordt zeker groot! Gaat het snel he?! En je schiet echt al op meid! Bijna 32 weken! Wanneer ga je met verlof? Xxx
Ja echt he wist niet dat ze zo kon liegen Verlof pas met 36 wkn dus mag nog ff Heb de werkdagen geteld en dat zijn er nu nog 12
Dan moet je nog even, 4 weken klinkt wel lang maar 12 dagen helemaal niet! Maar dit was zeker een lieve leugen Ik moet met 34 weken met verlof ivm de fysieke inspanning! Ben benieuwd naar de tuin.. x
He meiden! @stamp, dat klinkt als een gezellig feestje! Vaak is klein vaak ook wel prettig en gemoedelijk vind ik. Manlief is de 27e jarig en hij wil z'n verjaardag ook heel klein vieren. Heb je geen spam van Vince met het ijsje? Lieve foto op de kinderboerderij! @sammie, das niet zo mooi dat je een gat tussen je buikspieren hebt. Ben benieuwd wat de dokter ervan zei! Mooie uitslag van ajax he! @sens, ik geloof goed dat je het zwaar begint te krijgen ja. Vanaf nu alles dus op je gemakje doen (en ja, ook in het huishouden!). Nog maar 12 daagjes....wat zul jij toe zijn aan je verlof. Josje gaat gewoon al bijna naar de peuters! Wat spannend!! @hier, terug van een heerlijk weekendje weg. Wij hadden zondag gelukkig wel zon; het was ook best warm. Heerlijk in het speeltuintje gespeeld. Geef Amy wat zand of takjes en ze kan zich een uur vermaken. We waren zondagavond pas tegen middernacht thuis. Vandaag weer een volle werkdag gehad, dus de was ligt nog in de weekendtas op mij te wachten.... Fijne avond meiden!
He meiden, Stamp nog gefeliciteerd met hubbie zijn verjaardag. Wat een lieve spam van Vince op de boerderij! Wat was de reden dat jullie Vince wakker hielden? Was het eenmalig of wil je hem al van zijn middagslaapje af hebben? Sammie hoe kwam je erachter van je buikspieren? En wat zei de dokter ervan? Sensje wat een super lieve verrassing van je vriendin! Ben je flink verwend? En oh lekker je tuin helemaal klaar, laat de zomer maar komen Ohjee josje wordt ook een grote bink, toch al bijna over naar de peuters. Wel super dat ze het zo langzaam opbouwen. Masu fijn dat jullie weekend geslaagd was. Alle was ondertussen al weg gewassen? Das altijd het mindere he van vakantie. Fijn trouwens dat je mams alweer thuis is. Hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is. Hier hebben we echt een heerlijk weekend gehad. Vrijdag op ons gemak erheen gereden, na een kleine omleiding (lang leve alle wegwerkzaamheden aan alle kanten waar je heen wordt gestuurd door de navigatie) kwamen we aan. 's avonds zijn we lekker patatjes gaan eten. Zaterdag zijn we naar Plopsa gegaan. Stijn vond het helemaal geweldig. Hij is op de foto geweest met mega Mindy en mega Toby. Verder heeft hij lekker gespeeld, samen met papa van de hoge matjes glijbaan, op de tractor welke hij mocht besturen (papa mocht gas geven), in de draaimolen, luchtballonen en naar de bumbashow geweest. Die was natuurlijk helemaal fantastisch! Voor we weggingen hebben we nog een bumba knuffel gekocht voor hem. In het begin wilde hij hier niets van weten maar later gelukkig wel. Zondag hebben we super mooi weer gehad en hebben we lekker op het park gespeeld. Eerst binnen in de indoorspeeltuin en na zijn dutje lekker buiten in de speeltuin. Glijden was natuurlijk zijn favoriete bezigheid. Maandag was het helaas aan het regenen dus na het inladen van de auto zijn we rustig richting huis gereden. Onderweg net na Antwerpen even een pitstop om te plassen en wat te eten te halen. Stijn zat gezellig "vachtagens" te kijken onderweg. Gelukkig kwamen we er veel tegen. Thuis gelijk een wasje aangezet en stijn lekker op bedje gelegd. Hij was blij om weer thuis te zijn Gisteren is Stijn naar oma gegaan en helaas ben ik na 2 uurtjes werken ziek naar huis gegaan. Ik had al de gehele dag krampen in mn buik en last van misselijkheid. Gelukkig kon mijn collega mijn dienst overnemen en kon ik naar huis toe. Ik ben gelijk mn bedje ingegaan. Het gaat vandaag al wat beter maar nog niet helemaal geweldig. Gelukkig ben ik na vandaag nog 2 dagen vrij om er dan helemaal tegen aan te gaan En natuurlijk (al is het nog geen spamvrijdag) wat spam van het weekend! Op de heenweg en lekker spelen in de speeltuin
sorry als ze gedraaid zijn snap het niet want ze staan recht op de pc....... Glijden en in de ballenbak
kib, klinkt als een geslaagd weekend! jammer dat het de laatste dag regende. leuke spam ook! hoe ik het weet van mijn buik, had het vermoedde al toen mamalijntje het erover had maar dacht er verder niet bij na maar van de week was ik aan het voelen aan mijn buik en vond hem zo hangen dus ging even testen ds op je rug liggen schouders omhoog, benen opgetrokken en dan he buik aanspannen en dan voel je dus dat er een ''gat'' tussen de spieren zit. bij ml zitten ze strak tegen elkaar aan. heb de ha nog niet gebeld schaam* vergeet het steeds.. moet ook nog anticonceptie regelen haha.
Masu, fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben! En de was al beetje bijgewerkt? Hoe is het nu met je mams? Kib, wat een super leuke spam allemaal! En fijn dat jullie ook zo genoten hebben... Balen dat je gelijk ziekies was! Hoe is het nu? We hadden Vince zondag tussen de middag op gehouden omdat hij pas om 10 uur wakker was, om hem dan om 13 uur weer op bed te leggen ging hem niet worden! Hij heeft normaal zijn slaap nog steeds hard nodig dus die schaffen we voorlopig nog niet af, en ik vind het ook wel lekker Sammie, en dokter al gebeld??? Xxxx
Vanmorgen bij de vk geweest. Weer een mooi kloppend hartje gehoord en mijn bloeddruk was ook erg netjes 100/60. X
Sammie ik wist niet dat je t zo kon testen. Heb je ondertussen al wel de ha gebeld? Stamp wat goed een kloppend hartje! En een mooie bloeddruk idd. Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt. Ik snap wel dat je dan een uitzondering maakt met vince wakker houden. Gelukkig is het goed gegaan die dag. Hier gelukkig weer opgeknapt. Geloof dat iedereen ondertussen toch wel die 2daagse griep heeft gehad in mn omgeving. Echt heel vaag! Nog 5 daagjes.bikkelen en dan vakantie!!
He meiden! @stamp, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Blijft bijzonder he om naar het hartje te luisteren. @kib, klinkt als een geslaagd weekend. Mooie foto's! Gelukkig ben je weer beter. Vreemd iets he, die griep. Oooh ik ben jaloers...vakantie! Daar ben ik ook alweer aan toe! @sens, alles goed? @sammie, ik wist ook niet dat je dat zo kon testen. Na mijn zwangerschap heeft de fysiotherapeute wel gevoeld of mijn buikspieren weer netjes zaten en dit was het geval, dus ik weet wel waar ik het zou moeten voelen. Heb je de ha al gebeld? En hoe gaat het nu met het slapen en eten van Damon? @hier, weekend! Woehoe!!! Hard gewerkt afgelopen week. Manlief was vandaag om half 2 thuis. We hebben de hele bovenverdieping en badkamer al gestoft, gezogen en gesopt. Ook alle boodschappen al weer binnen. Morgen dus alleen nog maar ff langs de bakker. Ik heb besloten dat ik morgen m'n ramen ga lappen....het is heeeeel lang geleden moet dus echt heel erg nodig gebeuren.
Hahahahaha sorry masu maar je.klinkt.haast blij dat je.morgen je ramen gaat zemen Nou niet echt iets waar je blij van wordt... Wel fijn dat al het anfere al binnen is en gedaan is.
hey meiden! sorry voor mijn afwezigheid, het begint allemaal wat zwaarder te worden ben dus vaak erg moe.. @stamp, kan me voorstellen met zwaar lichamelijk werk dat je met 34 weken moet, ook wel lekker uiteraard. Fijn dat de controle bij de VK weer in orde was! @masu, klinkt als een geslaagd weekendje weg. Enne nu al weer toe aan vakantie je bent net weer begonnen hahaha je bent al druk geweest vandaag, wel lekker dat het soppen weer achter de rug is. Hier lap ik geen ramen mag manlief doen veels te zwaar werk voor mij als uk (nou ja en voor mijn arm) @kib, jullie weekendje weg klinkt ook geslaagd, wat een geweldige spam! lekker ondeugend die in de ballenbak gelukkig ben je weer opgeknapt! @Hier, drukke week gehad. Dinsdag is mijn vervanger begonnen dus ben druk met inwerken. Fijn dat ze er is maar het inwerken kost me veel energie omdat het op een lager tempo gaat, klinkt vast raar maar ben liever zelf druk bezig Woensdag druk het huisje gesopt en vandaag niks gedaan op stofzuigen en dweilen na dan. Verder is de kledingkast van uk2 klaar en zijn alle kleertjes gewassen en gestreken door smoe. Ben nu de bekleding van de wipstoel aan het wassen en de hoes van de maxi cosi. Zo blijven we lekker bezig en langzaam maar zeker komt alles af Met Jos gaat het super, vind het heerlijk om lekker in de tuin te spelen (ik ook want mama zit lekker in het zonnetje) en verder begint hij heel veel te kletsen en woordjes te herhalen, mama trots! Nou meiden, ga even verder met het geboortekaartje. Kaartje hebben we al maar nu de tekst nog Welterusten alvast lieffies @sammie, alles goed met jullie? @