Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb dinsdag een afspraak. ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
    met Damon gaat het hardstikke goed. slaapt nu al de hele week door en zat tussen 4 en 5 flessen in dus ben nu 180+6 gaan geven en zitten op 4 flessen vandaag. vanmorgen heb ik hem om 9uur wakker gemaakt dus de 5 flessen zouden niet eens passen vandaag haha. ik ben benieuwd hoelaat hij morgen wakker word. wesley doet het ook erg goed. praat alles na en heeft echt een band met zijn boekjes van de teletubbies haha. we hebben ook een po gehad van mijn zus en dat ding heb ik echt moeten verstoppen want anders gaat hij er nog mee douche! het is voor trouwens lala. dinsdag ook uit eten met szus en sma voor haar vrijgezellenfeest want bij het echte feest ka sma niet en ik kan niet mee omdat ze naar a'dam gaan en dat is erg lastig met de rolstoel en daarbij de vriendinnen zijn niet echt mijn types en overleggen niks dus had er geen zin in op die manier.

stamp, fijn dat het hartje luisteren weer goed was en mooie bloeddruk! had ik ook altijd.

kib, hoelang heb je vakantie? gelukkig is de griep het huis weer uit en iedereen weer beter. slaapt stijn eigenlijk alweer beter?

masu, ramen zemen pff moet hier ook weer gebeuren maar dan binnen! wesley maakt alles vies zodra ze schoon zijn zitten er weer handjes op. doe het wel voor zijn verjaardag. speelt amy met het keukentje? ik wil er 1 voor wesley denk dat hij het heel leuk gaat vinden.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, haha komt het zo over? Zo bedoel ik het niet hoor! :p
    Het is zo'n ontzettend rotkarwei! Daarom is het ook al zo lang geleden; omdat ik er nooit zin in heb. Bah! :p

@sens, kan me voorstellen dat het allemaal erg zwaar wordt. Lekker je tempo erop aanpassen dus (moeilijk he!;)).
    Dat van het inwerken herken ik wel; ik ben zelf ook liever druk bezig dan dat alles op een rustiger tempo gaat.
    Slaap lekker mop!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Woehoe!:D Dit gebeurt de laatste tijd niet meer vaak:

Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 1 gasten) ‎masu, ‎sammie121+, ‎senso+, ‎Stampertje23

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, nou dan hopen dat je nu voorlopig van de griep af bent! En heerlijk vooruitzicht, vakantie! Voor hoelang? En gaan jullie nog weg?

Masu, je klinkt idd bijna blij dat je morgen wee door de ramen kan kijken:p veel plz ermee! Jullie zijn fanatiek aan de slag gegaan vanmiddag, fijn weekend!

Sens, klinkt niet raar hoor... Je moet zoveel denken en uitleggen dat het vooral geestelijk heel zwaar is... Je weet zelf hoe het allemaal precies werkt! Je hebt lekker nesteldrang denk? Of valt het mee? Heerlijk dat Jos lekker in de tuin wilt spelen... Lekker wat zonnestralen oppikken..
    Succes met geboortekaartje, ben benieuwd!

Sammie, fijn dat Damon het zo goed doet! Het is een echt slaapkopje geworden! En Wesley is me er ook eentje... Hihi gek van de Teletubbies... Hier is dat verboden, vind het verschrikkelijk:):x hihi...
    En gezellig hapje eten en dat is dan toch ook veel leuker!

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Owh het tweede poppetje bij stukje voor Sammie, moest geen boospoppetje zijn hoor!!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, fijn dat Damon het zo goed doet! Amy vindt de teletubbies ook erg leuk. :) Wie gaat er trouwen?
    Het staat 1-1 bij ajax....ik vrees voor puntenverlies....:(
    Amy speelt best veel met het keukentje ja, zowat iedere dag. Nu haar fantasie zich steeds meer ontwikkelt merk ik dat ze van alles doet in de keuken (dan zit ze helemaal in haar spel en is ze bijv. aan het koken :D). Hier is het dus erg goed in de smaak gevallen.

@stamp, haha, geen teletubbiefan hoor ik wel. :p

7. AHzondag

stamp, het is niet dat ik de teletubbies zo geweldig vind hoor! zoveel als damon in het begin wakker was zoveel slaapt hij nu haha.

senso, lekker rustig aan doen en je bent al heel erg zwanger hoor! niet zo gek dat alles zwaarder is en dat je moe bent. ik weet nog hoe ik me voelde en was zo blij dat ik met 37 weken ben bevallen.

8. AHzondag

masu, wesley is ook heel erg met fantasiespellen bezig. hij kan hele verhalen vertellen met zijn auto's en boekjes.
    tja ajax wat kan ik zeggen;)
    mijn schoonzus gaat in mei trouwen en dit is de enige dag dat we alle drie kunnen en dat haar man thuis is.
    had ik al vertelt dat ze zwanger is? ze is nu 12weken en ze hadden bij de 8 weken echo gezien dat de darmpjes nog niet helemaal in de buik zaten, niks ergs volgens de vk omdat het kindje nog niet af was maar nu moet het wle goed zijn dus ben benieuwd als ze de echo krijgen.

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, nee ben geen teletubbiefan hihi... En zolang Vince het nog niet door heeft kijken we dat gewoon niet! Maar hij is weer gek van het zandkasteel en dat vinden anderen weer helemaal niks ;)
    Wat leuk dat Amy zo bezig met haar fantasiespel..

Sammie, Wesley ook zoveel aan het vertellen en fantasiespel...
    Vince doet het ook met zijn auto's en wij en zijn knuffels krijgen een hapje van zijn koekje etc...

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat leuk; een neefje of nichtje! Nee, ik wist nog niet dat ze zwanger was (of ik ben het weer vergeten:)). Hopelijk is alles bij de volgende echo gewoon goed. Dat ze dat al kunnen zien zo vroeg....blijft bijzonder.
    Leuk he, die fantasiespelletjes!

@stamp, er is 1 ding wat Amy nog veeeeel leuker vindt dan de teletubbies en dat is het zandkasteel inderdaad. Dan roept ze de hele tijd 'toto' en 'zaza' en 'toet'. :D
    Ik vond dat zandkasteel in het begin echt erg....vooral zaza, maar inmiddels kan ik er ook best wel naar kijken.:) *wat een bekentenis weer*;)
    Wat schattig dat de knuffels ook een hapje krijgen van Vince!

11. AHzondag

het zandkasteel is hier even afgedaan voor maya de bij haha.
    maar wesley kan wel hele verhalen vertellen over zaza, toto,lala en po. wil een toto knuffel maar vind hem erg duur voor zijn klein ding.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sorry Sammie, helemaal vergeten te reageren maar had je idd nog niet verteld! Wat leuk neefje of nichtje erbij! En nog even spannend met de echo dus! En ik wil ook een tot knuffel me ze zijn idd vrij prijzig,

Wat leuk Masu, dat Amy het zandkasteel ook zo leuk vind! Ik moest er ook aan wennen maar een kwartiertje kijken red ik wel ;).
    Vince roept Toto als hij tv wilt kijken!

X

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Sammie fijn dat je.dinsdag een afspraak hebt. Ben wel benieuwd wat er uit komt.
    Wat gaat t snel he damon al op 4 flessen.
    Wel een gezellig alternatief voor jou en het vrijgezellenfeest van je schoonzus. En wat leuk dat ze zwanger is. Hoop wel dat de vokgende echo aantoont dat t allemaal goed is.met de.kleine.
    Ik heb straks 1,5 week vrij. We gaan niet weg want mark moet gewoon werken. Misschien ga ik met stijn nog elwat leuks doen. In elk geval met zus.naar de sauna een.dagje.en.koninginnedag valt in die week dus komt goed.

Masu kon me al niet voorstellen dat de ramen lappen je hobby is. Is het bij namelijk ook niet :) Is t wel gelukt?

Stamp zoals bij sammie geschreven geen.weggaan plannen. In juni hebben we samen vakantie en dan gaan we een weekje naar CP toe.

Teletubbies stijn kijkt t heel af en toe. Meer als ik bezig ben en t begint dan laat ik hem wel gaan. Maar.ben er zelf ook geen fan van.
    Zandkasteel wordt hier ook veel gekeken. En als.t afgelopen is hoor ik affe-open, jammer. hahaha te schattig :)

Hier gaat t allemaal zijn gangetje. Stijn had gisteren alleen ineens moeite met in slaap vallen. Vervolgens werd hij vanmorgen om 6uur wakker met een poepluier. Hij wilde daarna ook niet meer slapen dus maar tussenin genomen voor dat laatste uurtje. Ze hebben me naar mn werk gebracht en Stijn en papa gingen met de.modelboot varen vandaag. Stijn had zijn eigen bootje maar dat ding deed het niet. Hij heeft zich gelukkig wel vermaakt (lees.overal eten en.drinken gebietst!!) en hij was lekker buiten. Hij wilde alleen tussen de middag niet gaan slapen en bij mij ophalen viel hij in de auto in slaap. Thuis hem nog ff in bedje gelegd waar ik hem om 17 uur echt wakker heb moeten maken. We hebben nog lekker op balkon gespeeld en na t eten gedouched en naar bed. Hij was snel in slaap gevallen. Ik ga zo ook lekker mn bedje opzoeken morgen een.super lange werkdag voor de boeg. Mag van 11uur tot 23uur werken.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden,

Wat een rust hier!:$

@sammie, ja die knuffels zijn echt duur. Jammer is dat!

@stamp, wat schattig dat Vince 'Toto' roept! :D

@kib, klinkt als een geslaagd dagje zondag voor Mark en Stijn. Heb je je drukke werkdag overleefd?
    Wat lekker dat je bijna vakantie hebt! Ik moet nog ff wachten, ik heb vanaf vrijdag 17 mei een kleine anderhalve week vrij (met Amy's verjaardag).

@hier, ik kom ff spammen. Hier gaat alles z'n gangetje. Met Amy gaat alles prima. Kletst flink, maar is ook al redelijk in de 'nee' fase beland, al valt het nu nog mee. Ze kan ook echt driftbuien hebben als ze iets niet mag, maar gelukkig is het vaak ook snel weer over.
    We hebben zondag via mp een speelding gekocht voor Amy. En ze vindt 'm echt fantastisch! Als ze 'm ziet, wil ze er meteen op klimmen en dan wil ze er ook niet meer af. :D

Foto 1: voor de eerste keer op het speelding
    Foto 2: samen Taco uitlaten

15. AHzondag

Masu, leuk speeltoestel. Wij hebben die van ons verkocht. Wesley is er veel te groot voor :( dus we gaan zo'n houtentoestel kopen.

Vandaag met beide kids bij het cb geweest. Wesley doet het prima ze vonden hem prima praten en vonden het al goed dat hij zinnen van 2 of 3 woorden kan maken. Verder had hij geen zin in die stomme spelletjes zoals blokken bouwen en vormenstoof.
    Ze vond hem erg goed gegroeid en vroeg wat hij te eten kreeg haha. Hij is nu 13,5 kilo en 95 cm. Damon loopt ook mooi op schema en volgt zijn lijn prima. Hij is nu 5850gr en is 63cm lang. We zitten nu op 4 flessen van 180+6 en dat is prima. Verder slaapt hij gelukkig weer door. hij had echt last het einde van de sprong maar die is gelukkig over.

Senso hoe gaat het?

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Masu ik heb mn laatste werkdagen overleefd. Nu heerlijk aan het genieten van mijn vakantie. Ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Joh nog ff geduld voor je het weet is het zo ver. En het gaat zo snel weer voorbij. Er zijn bij mij alweer 2 dagen om, wel gezellige dagen gelukkig.
    Wat heeft Amy een leuk speelding gekregen. Gelukkig dat zij er ook zo blij mee is.

Sammie je jongens groeien goed zeg. Fijn dat het goed met ze gaat.

Hier ben ik gisteren lekker met mn zus en de ukjes op stap geweest en daarna heerlijk in de tuin gezeten. Vandaag was het weer helaas wat minder maar zijn we naar het spoorwegmuseum geweest in utrecht. Stijn keek zijn ogen uit en riep echt de gehele tijd; tlein. Lekker overal op en in klimmen. Ook hadden ze een soort achtbaan waar je lans treinen en alles wat er mee te maken had. Stijn vond het helemaal geweldig, mama's kleine durfal!
    Alleen met slapen gaan net was hij veel aan het huilen en riep steeds om mama en papa. Gelukkig is hij nu wel in slaap gevallen. Morgen hebben we bbq bij mn zus voor hun verjaardagen en zondag gaan we bij vrienden op visite. Een druk maar gezellig weekend voor de deur!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nog ff wat spammen :D

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011