Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    *zwaait naar kimski* :)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ik zie het al masu ook sociaal op deze avond!!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, fijn dat het allemaal goed gaat met je mannen! Ze zijn weer mooi gegroeid! Wesley is mooi lang zeg; ik geloof dat Amy echt niet boven de 90 cm uit komt.
    Zo'n houten speeltoestel is ook erg leuk.
    Amy is niet echt een waaghals, dus zij vindt dit al heel spannend. :p

@kib, dat klinkt als gezellige dagen die jullie hebben gehad. Wat een gave foto's! Vooral die van jou samen met Stijn! Mooi vest heb je aan; staat je goed!
    Jullie hebben ook weer een druk, maar gezellig weekend voor de boeg. Wij ook weer.

@hier, alles gaat hier z'n gangetje. Manlief is morgen jarig; dan wordt ie 30! Woehoe!:$:p
    Morgenavond komt er visite (familie), maar het wordt niet heel druk. Manlief wil het niet groot vieren en eigenlijk is dat best lekker.
    Zondag komt kibje op bezoek, dus dat is ook erg leuk.
    Hopelijk hebben we dan goed weer, zodat de ukken lekker buiten kunnen spelen. En dan is het weekend al weer om...:(
    Vandaag ook veel gedaan; tompoezen gebracht naar het werk van manlief, bij ons mam langs geweest, manlief is naar de kapper geweest en we zijn langs de c&a, prijsmepper, schoenenreus en kruidvat geweest. Amy heeft wat nieuwe kleren en een paar nieuwe schoenen voor de zomer.

En; het is natuurlijk spamvrijdag! :D Ik volg het goede voorbeeld van kib:

Foto 1: volle mond!
    Foto 2: klimmen met mama (maar ik vind het niet zo leuk meer :p)

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jep! Zo ben ik he! ;):p

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog 2 dan!

Foto 1: lopen met papa's schoenen
    Foto 2: spelen met het zand (favoriete bezigheid no 1 op dit moment:D)

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een leuke spam van je moppie!
    Ja stijntje komt zondag het speeltoestel uittesten (mijn kleine waaghals) dus hebben we wel mooi weer nodig he?!

Voor nu ga ik mn bedje opzoeken.
    Slaap lekker X

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Wij hebben een goeie nacht achter de rug. Vanmorgen het huis opgeruimd en gestofzuigd. Met een beetje hulp van Stijn :D
    Ook hebben we het balkon weer opgeruimd, gestofzuigd en klaar gemaakt voor het mooie weer (wat helaas even op zich laat wachten....)
    We zijn even langs de bouwmarkt geweest voor een opstaand randje voor onder de douche afscheiding, maar met lege handen weer thuis gekomen. Ook nog even langs de winkels hier geweest, je kon vandaag een waxhandje laten maken. Alleen erg jammer Stijn bewoog zijn handje en toen brak hij. Dus helaas mislukt. Kleine man ligt nu lekker te tukken en als hij wakker wordt gaan we richting mn zus voor de verjaardagen van zus en zwager.
    Fijne dag allemaal!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een vroege geodemorgen op deze zondag!
    Hier gisteren een gezellige maar suoer drukke verjaardag bij zus gehad. Zwager heeft een grote familie en dr meeste bleven ook eten. Dus samen met zus tafel gedekt, gezorgd dat iedereen drinken had, stokbroden blijven aanvullen, broodjes blijven aanvullen en tussendoor ook nog zelf wat eten en drinken. Stijn had het super naar zijn zin. Alleen wel sneu zijn vingertjes zaten klem onder/tussen een speelgoedauto dus 2 bloedende vingertjes bij zijn nagels. Na 2 pleisters erop, dikke knuffel van mama en vooral zijn speentje en kroel was t weer goed. Opa heeft hem lekker.nog afgeleid met spelen. We waren laat thuis maar stijn had 's middags lang geslapen dus die hield t goed vol.
    Om 7uur zei stijn weer goedemorgen ik ben wakker!! Nu dus nog ff lui op de bqnk en rond lunchtijd in de auto op naar Masu!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden,

Wat een rust hier. Alleen wat berichtjes van kib.
    Dan ga ik daar om te beginnen maar op reageren.

@kib, klinkt als een gezellig feestje bij je zus. Sneu dat Stijntje klem zat met z'n vingertjes. Gelukkig ging het daarna weer beter met hem.
    Balen van dat waxhandje. Wat gaan jullie maken in de badkamer?

@hier, vol weekend gehad, maar wel erg gezellig. Zaterdag boodschappen gedaan en het huisje gepoetst. 's Avonds vierde manlief z'n verjaardag. Het was erg rustig, want hij wilde alleen familie uitnodigen. Op zich was dat ook wel fijn; lekker rustig en met z'n allen kletsen (in plaats van allerlei gesprekken door elkaar).
    Gisteren is kib langs geweest. Dat was ook erg gezellig en Amy en Stijn hebben weer fijn samen gespeeld. Vandaag helaas weer gewoon een werkdagje, maar door de vakantie is het heerlijk rustig op de weg. Was het altijd maar zo!
    Oh, afgelopen donderdag was Amy trouwens heel erg verbrand op het kdv. Erg sneu; dikke rode wangen, rood op haar kruintje en naderhand ook allemaal bultjes erop. Op het kdv dachten ze dat ze misschien reageert op de zonnebrand. We gaan nu dus proberen andere zonnebrand te smeren en dan even kijken of ze er dan geen last van heeft.
    Vandaag had ze en oranjekroon gemaakt. Ze was er zo trots op; ze heeft 'm de hele avond op gehad! :D
    Nou meiden, ik ben er moe van dus ik duik zo m'n bedje in.
    Slaap lekker allemaal!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een goeiemorgen allemaal!
    Allereerst allemaal een hele fijne laatste koninginnedag. Maak er wat gezelligs van.

Masu fijn he die rust oo de weg? Lief dat amy die kroon de hele avond op hield. Onze douche strookt steeds over, het loopt niet snel genoeg door de afvoer dus nu moeten we iets gaan verzinnen om het water tegen te houden. We dachtan aan een dorpel maar we hebben nog geen goeie gevonden. Ik dacht we plaatsen hem rechtop en mark zei hij moet plat. Dus nog ff verder brainstormen. Komt.goed.

Hier gisteren een heerlijke dag in de sauna gehad. Stijn was gisterochtend alles behalve gezellig dus die hebben we op het kdv gebracht met de mededeling veel succes!!! Bij ophalen was zn bui ietwat gezakt maar na een nacht slapen gaat t een stuk beter gelukkig. Wel zo gezellig vandaag!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

Bijgelezen hoor :) alhoewel het vrij rustig is geweest. Zag dat Kib en Masu erg sociaal hebben gezwaaid naar de meelezerd, goed bezig meiden! en wat leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben van het weekend!

@spam, onwijs gave spam voorbij zien komen van een leuk speelhuisje :D en een hele stoere Amy (die van het zand gooien, het is echt een stoere meid!) en van Stijn in het spoorwegmuseum, ook erg leuke foto van jou kib met Stijntje.

@koninginnedag, allemaal een leuke koninginnedag gehad?

@stamp, volgens mij heb je morgen de 20 weken echo. Spannend meis, veel plezier in ieder geval. Laat even weten hoe het gegaan is, ben erg benieuwd of je weer een jochie krijgt of dit keer een meid :D

@hier, druk druk druk. Druk op mijn werk, lange dagen gemaakt vorige week icm met een druk weekend. Was dus erg moe, gisteren met koninginnedag alleen even over de markt gegaan en verder lekker niets. Jos heeft maandag afscheid genomen bij de baby's en is nu officieel over naar de peutergroep. Hij vermaakt zich best :D

Morgen weer werken en dan gaan we aftellen :D

Ik zeg alvast welterusten!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en natuurlijk even spammen!

Foto 1 en 2: gek doen met zonnebril :cool:

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 3: lekker knutselen aan zijn traktaties
    foto 4: met zijn traktaties op het kdv

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sensje, heeeee sensje, daar ben je weer! Fijn dat je er weer bent. Thanx voor de complimenten over m'n spam. :)
    (ennuh...stiekem is Amy helemaal niet zo stoer hoor....als ik zie wat Stijn allemaal durft!:$ Wat dat betreft is Amy dan weer echt een meid. :p)
    Wat een mooie spam van je knappe manneke! Gave zonnebril heeft ie op! Staat 'm kei stoer. :D
    Wat fijn dat Josje het goed doet bij de peuters. Wat word je mannetje dan ineens groot he.
    Hoeveel dagen moet je nog werken in totaal?

@kib, fijn dat je dagje sauna geslaagd was! Heerlijk is dat (op die sauna na dan :p), vooral al die baden en zo. Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit ga, maar ik kan ook niet tegen die hitte.
    Al klinkt zo'n dag relaxen nog niet zo verkeerd.
    Balen dat Stijntje zo nukkig was. Is ie dag ooit dan?! :p

@hier, pff...wat een fase is dit weer! Het is te merken dat Amy bijna 2 wordt, want ze begin al echt kuren te krijgen. Steeds vaker helaas. Vandaag gingen we na het eten een ijsje halen bij de ijssalon. Mevrouw wilde na afloop een andere kant op, maar het was al bijna 7 uur dus wij wilden naar huis. Mevrouw wilde naar rechts, wij gingen naar links. Toen ze erachter kwam dat wij haar niet volgden, begon ze keihard te krijsen en te drammen...:$
    Vervolgens heb ik haar opgepakt en in de buggy gezet. Nou, toen was het huis helemaal te klein. Hard huilend, rood aanlopend en met haar armen en benen om haar heen meppend zijn we met haar in de buggy naar huis gelopen. Ik geloof dat de halve wijk kon meegenieten....:)
    Tjongejonge....en driftig! OMG! Het wordt toch niet erger dan dit?!:p
    Het duurde ook echt wel even voordat ze weer bedaard was.

Verder hebben we een geslaagde koninginnedag gehad. Kib en consorten zijn weer onze kant op gekomen om het hier te vieren. Nadat we over de markt zijn gegaan hebben we 's avonds nog de bbq aangestoken. Helaas was het te koud om buiten te zitten, dus manlief heeft in de tuin staat bakken. :p
    Al met al wel een erg geslaagde dag. :)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes!!

Sens vervelend dat t op je werk zo druk was. Hopelijk ben je een beetje uitgerust. Klinkt wel gezellie je uitje naar de rommelmarkt. Nog wat leuks kunnen vinden?
    En thanks voor je foto compliment. Het was ook erg leuk met stijn. Als je je ukkie ziet genieten dan geniet je zelf ook enorm :)
    Josje met zijn zonnebril is echt mega stoer!! Je hebt wel een leuk afscheid cadeautje gemaakt voor de kids. En josje nu toch echt over naar de peuters. Gelukkig doet hij het super goed.

Masu amy is ook een stoere meid (ze weet het soms.zelf nog niet helemaal ;) )
    En ja hoor masu ook mijn stijntje kan soms een enorme peuter zijn!! Hier ook duidelijk bijna 2!!

Hier zoals masu al schreef zijn we terug naar hun gegaan. We hebben gekeken naar de harleys in het centrum (welke stijn wel erg gaaf vond), stijn heeft nog op een amerikaanse politiemotor gezeten en in een amerikaanse politieauto. Daarna nog een stukje rommelmarkt en lekker gegeten van masu haar mark zijn kookkunsten.
    Vandaag samen met stijn naar mams gegaan. We zijn lekker naar delft gegaan waar we hebben genoten van het mooie weer. Nog goedkoop schoenen en shirts kunnen kopen voor stijntje. Stijn had vandaag wel veel moeite om in slaap te vallen. Hij kwam eerst een paar keer uit bed en heeft daarna nog een kwartier gehuild. Na een dikke.knuffel en nog een keer de projector aan (na bijna een week zonder!!) is hij uiteindelijk in slaap gevallen.

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey lieve meiden,

Even korte reactie:)
    Super leuke spam gezien! Wat een kanjers zijn het toch allemaal!

Jeetje sens alweer 34 weken, nog 2 weekjes meid!
    En wat heb je dat goed onthouden, idd vandaag 20 wk echo:D

Masu en Kib, wat gezellig dat jullie samen gedate hebben.., en koninginnedag samen gevierd hebben

Om 10 uur de echo.. Ben best zenuwachtig ook heel slecht geslapen...
    En de peuterpubertijd komt hier ook regelmatig opzetten hoor;)

Xxxx

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Stamp; succes!! Hier een gezond knulletje in mn buik! :D

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, nogmaal gefeliciteerd met je knulletje!

stamp, succes en ben erg benieuwd wat of er een jongen of meisje bij komt. de jongens gaan weer aan kop! haha. hoop natuurlijk dat de echo helemaal goed is!

peuterpubertijd, pfffffffffffffffff................. ik heb echt niet het moeilijkste kind maar soms! kan ik hem wel achter het behang plakken. het woordje nee is hier volop aanwezig en niet willen luisteren is ook favoriet bij wesley. gelukkig is het met vlagen en hebben nu tot nu toe meer goede dan slechte dagen maar soms ben ik wel bang voor wat komen gaat.

verder zijn we sinds vorige week zaterdag aan het rommelen met de nachten. Damon word 2/3 keer per nacht wakker en eerst maakte ik een fles maar zet nu door met een speen want hj kan het doorslapen maar sinds zijn prikjes is er iets veranderd ofzo.
    ik zit zelf te denken om maar een fles van 210+7 te maken maar vind het teveel en njet nodig maar ben best wanhopig en wil gewoon slapen haha.

Wesley gaat in sept naar de psz en moet zeggen dat ik nu al buikpijn ervan heb. weet dat hij het heel leuk gaat vinden want hij is gek op andere kinderen en samen spelen.

meiden fijne dag en stamp wel wat laten horen he.

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

oja, meiden wat een mooie en leuke spam weer!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp spannend je echo vandaag. Hopelijk was alles goed? En weet je wat het is.

Mlien leuk een jongen erbij! Moest je zelf wennen aan het idee? Weet dat je graag een meid wilde.

Sammie erg he die buien?? Ik heb ook echt een schat van een ventje.maar.soms...arhggggg
    Balen wel dat damon weer ineens komt in de nacht. Je bent zo snwl weer gewend aan doorslapen.

Hier samen met dr kids en zus ff boodschappen gedaan en bij zus gelunched. Stijn ligt lekker te slapen en straks gaan we bij mams eten. Een echte familie dag dus.

Deel Deze Pagina