Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@sammie, ben benieuwd hoe Wesley zijn kamer wordt. Leuk hoor bob de bouwer! :D vervelend dat nichtje bijt enzo :$

@hier, goeie nacht gehad. Jos is 1 x wakker geweest en ml is er uit gegaan voor een speentje. Om 6 uur ging de wekker weer pfffft kon er zo niet uitkomen ;)

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo ben ik weer even!

Hopelijk gaat alles goed met jullie?

Sens wel fijn dat jos mocht blijven op het kdv. wij hebben Yara toen moeten ophalen met mond/hand zeer en moesten haar eerst 24 uur behandelen.. Hopelijk is het bij Jos snel over. Vandaag naar de dokter toch?

Sammie vervelend dat je nichtje bijt maar weetje sommige kinderen doen dat gewoon. Jamie heeft ook een hele periode gehad. Gaat vanzelf over.
    O leuk Bob de bouwer!

Zwaait heel hard naar Masu, Kib, BB en wie ik vergeet...

Hier gaat alles goed. Na één slechte nacht nu weer een goede gehad alleen lag Jamie plots bij ons in bed aan het voeteneind.

We hebben besloten om Yara toch op het kdv te laten.. Meer voor het gemak. Anders fiets ik me straks rot om twee kids af te leveren op twee lokaties.

Vandaag lekker aanrommelen. Wandelen, en voor kleding kijken voor Jamie.. Die gaat naar 110..

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

wij hebben ook een goede nacht gehad. wesley ligt prinsheerlijk in zijn winterslaapzak dus dat was een goede aankoop.

senso, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en hoelaat kan je naar de dokter?

mamalijntje, wilde yara op een andere kdv zetten?
    weet ook wel dat sommige kindjes het gewoon doen nichtje van 5 deed het ook maar daar werd er wel ingegrepen en hier niet en daarom moeten wij zo opletten en zit ik nooit lekker.
    jeetje alweer naar 110! wesley zit nu in 92 shirts.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden!

Sens dan maar afwachten wat de dokter ervan zegt.

Mamalijn gaat het nu wel beter op het kdv dan? of olis je gevoel het er nog niet helemaal mee.eens?
    Wel fijn dat de nachten volgens mij beter gaan.

Sammke vervelend dat je zo op je nichtje moet letten. Dan zou ik ook niet helemaal lekker zitten. Stijn bijt nu gelukkig wel van zich af. In het begin ook niet.
    Klinkt wel super stoer de bob de bouwer kamer.

Masu jij harde werker!! Het was idd van die drukke client.
    Balen dat amy zo kort geslapen had bij smoe. Vandaag is ze bij jouw ouders toch?

Hier is stijn om 20.20 en 22.30 uur even aan het huilen geweest maar na speentje geven niet meer gehoord tot 8.20uur!!! Vandaag dus een beetje uit kunnen slapen. Heerlijk!!
    Zo maar eens richting mams en neefjes. Vandaag weer werken van 15-23uur.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    We hebben met Jamie heel veel problemen op de dreumes groep gehad en in maart gaar Yara daar ook heen. Vandaag onze twijfel

6. AHzondag

yara is wel een heel ander kind dan jamie volgens mij, wie weet gaat het wel goed met haar op die groep.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heee Meiden!!

Eventjes 20 pagina's bijlezen hoor!! :D En ik ga ook gewoon lekker op oude dingen reageren :p Ik heb er zin an! Ik probeer zo goed en zo kwaad het kan te reageren op wat dingen, voel je niet gekwetst als ik wat minder op je reageer het is niet persoonlijk :p:p (het is gewoon reteveel werk ;))

@Stamp; Vince eet geen knakworstjes?? Zo, Kian zou zo een heel blik alleen leeg eten, haha. Wat goed dat hij bezig is met stapjes zetten!! Kian durft ook nog niet echt hoor, terwijl losstaan erg goed gaat nu. Is je ongi al doorgezet? Of nog in spanning?

@Sens; Bang voor een spinnetje?? Hihi. Je hebt je zielige ml zelfs uit bed gesleurd om een spinnetje te vermoorden, nja zeg :p. Jos drinkt nog een fles 's avonds? Zo, die Jos krijgt een lading kiezen tegelijk zeg? Wat een gaaf filmpje van Jos en de rozijntjes!!

@BB; Jij vreest dat CJ dus ook een ADHD'er is? Heb ik ook met Kian hoor, die kan ook zo ontzettend druk zijn (bijna altijd). Bij een volgende zwangerschap ga ik visoliecapsules slikken, schijnt het tegen te kunnen houden. Mijn ml heeft trouwens absoluut geen last van bijwerkingen van de medicatie, behalve dan het slapen maar daar heeft hij dan weer melatonine voor.

@Sammie; Jij vergiftigd de spinnen dus, hoe dan? En druk geweest in de slaapkamer, klinkt denk ik spannender dan het was, haha. Je was dus letterlijk aan het klussen :D. Mooie echospam! Irritant dat je rolstoel vaak de alarmen bij winkels af laat gaan, is met buggy's vaak ook zo, onze buggy doet het ook wel eens, zo irritant!

@Masu; Klinkt als een flinke promotie die je gehad hebt op het werk, leuk zeg! Maar inderdaad wel loeidruk zeg! Amy echt over op het lopen dus? Leuk zeg! Gaaf filmpje er van ook. Ik zie dat je me op de 18e ook gespot hebt hier terwijl ik niet geweest ben.. misschien een foutje van mijn foon, haha :p. Heb jullie gewoon echt een week lang totaal genegeerd :D. Je bent niet de enige hoor die aan het potje Luuf snuffelt! Werd wel tijd voor een nieuwe portemonnee zeg, hahaha.

@Kib; Goeie tip van de slofjes, ga ook maar eens bij Schoenenreus kijken dan, wordt toch wat te koud nu voor blote voetjes. Wat heb jij het toch weer druk met het werk zeg de laatste tijd, bluh.

@Mamalijn; Balen van de nachten dat het nog steeds niet echt lekker gaat. Die speciekuip had je nog gekocht toch? Leuk en handig!

Zo, dat zit er op ;).

Hier een heerlijke vakantie gehad! We hebben erg veel gewandeld in de bergen en dorpjes en ook superveel geshopt en lekker gezwommen, erg rustig aan gedaan de hele week, heerlijk. De temperatuur daar was niet echt lekker dus het eerste wat we voor Kian gekocht hadden was een dekentje en een muts, hadden geen winterjassen bij ons had het iets warmer verwacht, maar dat mocht de pret niet drukken. Daar hebben we ook Kian zijn voeten laten meten en nieuwe schoenen voor hem gekocht, maat 23 alweer!!!

Gisteren zijn we thuis gekomen, wat een rotweer was het toen zeg. Vandaag voor mezelf nog een paar schoenen besteld van Tamaris, vond ze erg gaaf, had ze gepast in Duitsland maar daar hadden ze de goeie maat niet, hoop dat ze snel binnen zijn.

Voor deze week hebben we niet zoveel plannen, lekker rustig aan en hier en daar een afspraak (tandarts enzo).

Probeer weer wat vaker te komen vanaf nu!

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Helemaal vergeten, fantastische spam natuurlijk van alle ukken!!!

Hier ook wat Kianspam (hebben erg weinig foto's genomen, :p) :D

Bekijk bijlage 276175

We zijn ook in een binnenspeeltuin geweest :D

Bekijk bijlage 276176

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaaiiii!

@mlien, wat een mooie spam!! Kian geniet zichtbaar! Jullie vakantie klinkt erg geslaagd. :D
    Ben ook zeer benieuwd naar je schoenen! :)

@mamalijn, denk dat sammie wel een punt heeft. Wellicht ondervind je met Yara geen problemen, omdat zij een heel ander kind is. En zijn het nog exact dezelfde leidsters waar ze bij komt?
    Snap wel dat je het in ieder geval een kans wil geven. Goed van je!
    Ben 't ook met jou eens dat sommige kindjes inderdaad bijten. Net zoals ik ook vind dat het ene kindje zich gemakkelijk zelf kan vermaken en het andere kindjes minder. Je kunt zoiets wel stimuleren, maar het zit ook deels in de aard van 't beestje. :)

@sens, fijne werkdag gehad?

@kib, werkse nog even!!

@sammie, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Winterslaapzak was dus een goeie aankoop.

@hier, fijn gewerkt! Heel veel gedaan vandaag en 4 trainingen afgetikt (wat erg veel is op 1 dag, en helemaal op een halve dag, haha!). Vanavond helaas noodgedwongen naar de mediamarkt gemoeten omdat de tv kapot was... Daar baalde ik echt van, want het is toch weer 400 euro wat je dan neer moet tellen...:x
    Ik spring zo snel onder de douche en manlief gaat de nieuwe tv installeren. We kunnen tenslotte niet zonder.;)

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Wat een drukke middag moet dat voor jou geweest zijn joh! TV kapot? vervelend zeg, zomaar uit het niks? Speciaal voor jou heb ik de schoenen even opgezocht, wordt 1 van deze 2 (of als ik mezelf even kietel allebei :p);

Tamaris: 26414 | BRANDOS.nl

Tamaris: 25463 | BRANDOS.nl

Hier vandaag de UPCman over de vloer gehad, nieuw modem en nieuwe tvbox gehad, nu doet alles het weer, we hadden al geen internet voor we op vakantie gingen maar gisteren hadden we dus ook geen tv meer, gelukkig nu wel! Kan ik zo mooi op de bank ploffen :D

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, wat een gave schoenen zeg!!! Ik heb vandaag ook schoenen besteld en het toeval wil dat ik die onderste heb besteld! :D
    Hoop dat ze lekker zitten; anders zou dat wel flink balen zijn!
    Ben benieuwd welke jij kiest (of niet kiest!;)).
    De tv....er is een beker tegenaan gekomen...en nu zit er een deuk in en is het beeld grotendeels zwart met een mooie ster erin....dommage pindafrommage....:(

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Naaahhh wat een stom toeval!! Haha hoe krijgen we dat dan weer voor elkaar :D. Een beker tegen de tv?? Zo zeg, sterke Amy! Kan me voorstellen dat je enorm baalt, misschien is er iets met je verzekering te regelen?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@mamalijntje, ja hun twijfelden ook wat het was die pukkeltjes, denk niet dat het mond en voetzeer is hoor. Morgen moet ik naar de ha om 8.20 uur. Fijn dat je weer een goeie nacht hebt gehad, gelukkig gaat het nog steeds redelijk met de nachten. NOg geslaagd voor kleren voor Jamie?

@sammie, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Hier ook een winterslaapzak en nog onder een deken :D

@kib, wat lekker dat je mocht uitslapen van je binkie! lekker gewerkt?

@mlien, wat fijn dat je vakantie geslaagd was! de foto's zijn geweldig, volgens mij hebben jullie je wel vermaakt! heb je wel gemist hoor :) ben blij dat je er weer bent! gave schoenen! en kian al gewoon in maat 23 :$

en ja ik ben bang voor spinnen bah blegh bluh :)

@masu, balen van de tv :( misschien lukt het wat Mlien zegt en kun je het bij de verzekering verhalen.. ik heb lekker gewerkt, wat lief dat je er naar vraagt! jij hebt wel weer een hele drukke dag achter de rug zeg :$

Wat een toeval dat je ook een paar van die schoenen hebt besteld!

@hier, vandaag de bijeenkomst op het werk. Werd gelukkig niet meer vereld dan dat we intussen al wisten dus voor nu geen gevolgen voor ons. Verder wel lekker gewerkt, Jos heeft het ook weer goed gedaan op het kdv maar wel maar 2 uurtjes geslapen dus hij was echt kapot.

We hebben lekker aardappels, bietjes met een hamburger gegeten en Jos lag lekker op tijd in bed. Heb nog even gestreken en nu ben ik op de bank geploft.

Blegh morgen vroeg op om naar de huisarts te gaan, moeten er om 8.20 uur zijn.

14. AHzondag

mlien, leuke spam en kian zit er heerlijk bij onder zijn dekentje.
    fijn dta jullie het zo leuk hebben gehad.
    vind de eerste paar schoenen leuker (sorry masu)

masu, jeetje balen van je tv zeg. heb je al een nieuwe dvd speler? lastig dat je het zo druk hebt op het werk.

senso, nog bij d eha geweest met jos?

hier, weinig gedaan. wel geld uitgegeven bij prenatal en babydump maar dan online :) het is te veel om in de winkel te halen en dan is het maar de vraag of het er ook is. morgen nog even erheen want ik moet een extra slaapzak hebben en die hadden ze weer niet online.
    verder nog wat kleine dingetjes halen voor de baby maar niet veel.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, we hebben tegelijk gepost :D moet morgen naar de huisarts om 8.20 uur.

Leuk he geld uitgeven! vind het heerlijk jammer genoeg heb ik niet zoveel hahahaha

@hier, ga naar bed meiden. Welterusten!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, bizar inderdaad!! Goed idee om eens bij m'n verzekering te informeren! Had ik nog niet aan gedacht!

@sens, wat fijn dat het waarschijnlijk geen gevolgen heeft voor jou! Geeft wel wat rust denk ik. Josje niet veel geslapen vandaag...
    Balen dat je op je vrije dag zo vroeg bij de dokter moet zijn....
    Ja, ik ben altijd benieuwd of je een fijne dag hebt gehad. :)

@sammie, wat heb je allemaal besteld bij de prenatal en babydump dan? We zijn vanmorgen naar 't dorp geweest en daar heb ik een dvd speler gekocht.

@hier, inmiddels lekker gedoucht en manlief is met de tv bezig...moet ik potverdomme barbie's baby missen! :$;)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten sensje! Slaap lekker!

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Jos had idd weinig geslapen vandaag voor zijn doen! Balen dat je morgen zo vroeg naar de huisarts moet. Slaap lekker!

@Sammie; Shoppen is altijd heerlijk!

@Masu; Hoop dat de tv snel weer werkt voor je, Barbies baby was weer heerlijk!

Deel Deze Pagina