Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoihoi!

Mlien wat leuk nog een jongen erbij! GEFELICITEERD! En wat fijn dat alles goed is! :D
    Sammie, wat balen van de nachten! Kan me voorstellen dat het je opbreekt! En dan is het wel weer lastig zoeken hoe of wat!
    En hier ook met vlagen hoor de pubertijd..;)
    Wat een gezellig familiedagje Kib! Lekker gegeten?

Alles is helemaal goed met ons kleintje!
    we krijgen er een meisje bij!!!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, oooooeh wat leuk! Een meisje! Gefeliciteerd met de goeie echo.

@mlien, uiteraard ook gefeliciteerd met jullie goeie echo! Nog een manneke, wat leuk!

@sammie, kan me voorstellen dat je het liefst geen fles geeft 's nachts, maar kan me ook voorstellen dat je graag wilt slapen. Hopelijk helpt het doorzetten en vindt Damon het straks ook prima als hij alleen een speen krijgt.
    Haha, zie je er nu al tegenop dat Wesley naar de psz gaat? Kan het me wel een beetje voorstellen, maar gelukkig is het pas mei. Plus het is natuurlijk kei leuk voor Wesley en goed voor de ontwikkeling moet je maar denken.

@kib, gezellig dagje heb je vandaag! Heb je lekker gegeten bij je mams?

@hier, druk dagje gehad vandaag. Vanmorgen was Amy echt enorm doorgelekt, dus alles weer in de was en het bedje verschoond. Amy naar het kdv gebracht en zelf gewerkt vanuit huis. Daarna spaghetti gekookt, Amy opgehaald, gegeten, mevrouw gebadderd en nu ligt ze lekker te slapen en zijn wij op de bank gecrasht.
    Amy was vandaag wel heerlijk in haar hum. Ze had wel 5 poepluiers gehad en ze nam helaas ook een flinke lading zand mee naar huis....
    Ik ben ook al een tijdje bezig met het uitzoeken van een gave taart voor haar verjaardag. Het wordt iets in deze trant, maar dan zonder het paddenstoeltje anders hebben we veels te veel taart voor het aantal personen dat komt.

Foto 1: zo'n soort taart wordt het
    Foto 2: Stijn en Amy op koninginnedag

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Na mijn korte reactie van vanochtend hier dan ook maar eens een wat langere! Leuke spam heb ik voorbij zien komen hier zeg! Knappe kinderen toch allemaal van ons :D.

Ik lees veel driftige peuterpuberende kindjes, hihi. Hier al een hele lastige fase gehad, maar het gaat de laatste weken echt een heel stuk beter hier gelukkig! Ik zie dat Kib en Masu een paar keer gedate hebben (ook op fb) leuk hoor! Afgelopen zaterdag hebben Sens en ik gedate en dat was geweldig!! :D

@Sammie; Jammer dat de nachten weer wat minder gaan nu, hopelijk snapt hij het snel weer hoe hij door moet slapen!

De nachten hier gaan weer goed, het heeft zo'n 3 maanden geduurd dat we elke nacht in de weer waren met Kian maar dat is nu weer een heel eind over gelukkig, wat een drama was dat zeg!

@Stamp; Een meisje!! Wat ontzettend leuk! :D Fijn dat ze helemaal gezond is ook natuurlijk! Gaat het goed met de zwangerschap? Ik merk dat ik nu weer wat vermoeider begin te worden, het werken wordt ook wat zwaarder voor me. Dat vind ik dan wel weer erg jammer want ik moet nog 3 maanden!

Nog wat fotootjes van mijn mooie man

DSC_2809.jpg

Bekijk bijlage 322384

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nog 2 fotootjes

IMG-20130414-WA0017.jpg

IMG-20130414-WA0023.jpg

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, arme Amy.. Last van dunne luiers:(
    Last van doorkomende kiezen??
    Wat een super leuke taart!

Mlien, wat leuk dat jij en Sens hebben gedate! Ook nog spam van jullie en kids samen? En super stoere bink is Kian toch!
    Het vermoeide herken ik wel, ik ben smiddags erg moe! Eigenlijk zou ik tegelijk met Vince even moeten gaan liggen... Maarjaah dan ben ik druk met huis doen etc...;)
    Verder voel ik me nog steeds hartstikke prima en vliegt het voorbij!

Lekker dat het met Kian weer beter gaat en vooral de nachten!
    Dat zal je vast flink opgebroken hebben!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, gefeliciteerd met je meisje! komt er toch nog een vrouw bij haha. gelukkig was alles goed tijdens de echo.

masu, leuk dat ullie gedate hebben en superspam had ik al voorbij zien komen op fb. leuke taart ook. ik vond het ook zo moeilijk maar gaan nu een vierkante taart met een 2 als weg en autotjes en beestjes erop doen. doorlekken herkenbaar. hier ook vanmorgen. ach de nachten komen wel goed maar vind het gewoon even bikkelen en wat zeur ik nou he mamalijntje heeft slaapt al zolang heel slecht.
    weet dat wesley het heel leuk gaat vinden op de psz.

mlien, jeej daar ben je weer! ik heb je gemist al hebben we wel wat contact gehad natuurlijk.
    kian lijkt ook heel groot zeg! knappe jongen is en vindt hem heel erg op zijn papa lijken. leuk ook een date gehad! hebben de jongens het naar hun zin gehad. wie weet komt er ook wel een keer een date met iedereen.

vandaag een nieuwe autostoel gekocht voor wesley eentje die tot 12jaar meegaat. ben benieuwd wat hij ervan vindt.
    we hebben ook een boom met maya de bij figuren gekocht wesley is helemaal maya fan haha. achteraf beter een maya taart kunnen doen;)

Damon is echt een lachebekkie en kan al omrollen of had ik dat al vertelt. het ontzwangeren valt me dit keer zwaarder dan de eerste keer. hebt enorm har uitval en ook hele veel jeuk op mijnhoofd door nieuwe haren. ben ontzettend vergeetachtig en hebt echt stemmingswisselingen, nog maar 8 maanden hoop ik.

senso, hoe voel je nu?

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve meiden,

Wat een drukte hier ineens.
    Mlien leuk dat je er weer bent. Miste je wel hoor!!
    Gelukkig gaat t bij jullie weer wat rustiger en vooral de nachten.Wat een lekker binkie heb je toch ook! Een lekker ondeugend koppie.
    Balen alleen.wel dat je zo moe.bent.steeds. En je hebt idd nog wel ff door te bikkelen voor je met verlof mag.

Stamp jaaaaaa een meisje!! Gefelicifeerd en gelukkig was alles goed.

Sammie er komt echt nog een date met zn allen!! Ben zo benieuwd ook naar de andere kindjes. Kan me wel voorstellen dat je er tegen ooziet om wesley weg te brengen straks.naar de psz. Jullie zijn vanaf zn geboorte.bijna altijd samen geweest. Denk dat je stiekem ool wel een beetje zal genieten van even je handen eem beetje vrij en hij zal t vast heel leuk vinden.

Masu dat was een druk dagje gisteren voor je. Amy toch weer doorgelekt joh. Balen geeft altijd zoveel was. Leuke taart heb je in gedachten. Wij gaan voor dr bumba. Blijft toch favoriet hier dus ja dan maar gebruik van maken.

Sens alles.goed met jullie?

Niemand overgeslagen??

Hier gisteren heel gezellig bij mams gegeten. We hadden besloten aan de salontafel te eten maar das dan best krap met 6volwassenen en 3 kids. Gelukkig hadden we simpel een broodje.hamburger :)
    Stijn heeft de laatste dagen wel moeite om in slaap te vallen. Ook al een paar keer midden inde nacht huilen. Dan leg je.hem neer en slaapt hij gelulkig wel verder. Vandaag ga ik met stijn bij sens op bezoek. Kunnen jos en hij even gezellig spelen. Allemaal een fijne dag!!

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Sammie, wat is Damon vlot met omruilen! En lekker dat het zon lachebekkie is! En Wesley zal het vast en zeker naar zijn zin krijgen op de plz... Is niet zo gek hoor dat je daar moeite mee hebt;) en nu al andere stoel voor Wesley? Kan dat nu al dan, blijkbaar wel hihi;)

Kib, klinkt krap gezellig:$:p en Stijn wat moeite met in slaap vallen, hopelijk duurt die fase niet zo lang... Vind ik altijd een stuk minder leuk met naar bed brengen;)
    En wat gezellig daten met Sens! Heel veel plezier!!!

Ik wil jullie ook wel op fb, daar ben ik namelijk iedere dag wel... Dus als ik jullie mag toevoegen willen jullie mij dan pben met je naam:D

Hier alles goed! Gister nog een super schattig pakje gekocht voor ons meisje! Wel lastig hoor shoppen voor een meid:p

Vince heeft heerlijk geslapen, en ik ook! Wordt wel regelmatig wakker snachts maar dat hoort erbij;)

Van het weekend verder met Vince zijn nieuwe kamer, krijg een beetje de kriebels:cool:

Xxxx

9. AHzondag

kib, lastig dat stijn soms wakker word maar herken het wel, wesley heeft ook wel eens van die periodes en slaapt meestal meteen verder door de speen. jullie wonen ook wel redelijk bij elkaar in de buurt dus is het wel logisch dat jullie sneller daten toch. heel veel plezier met sens.

stamp, lijkt me ook wel moeilijk om ineens voor een meid te shoppen (door de keus) je bent zo gewend aan jongens kleding.
    wil wel spam van vince zijn kamertje en van de babykamer natuurlijk! het is een stoel van 9maanden tot 12jaar. we hebben nu zo'n familyfix met de pearl maar ik vind de stoel niet echt veilig aangezien wesley steeds zijn armen uit de riemen weet te krijgen.

10. AHzondag

dit is hem

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Alleen maar handig zon stoel toch! Kan hij in ieder geval voorlopig in!
    Wij hebben ook de familyfix met Pearl maar hier dat probleem nog niet gehad! Gelukkig ;)
    En zodra er een kamer klaar is komt er uiteraard een spam....

En moet idd echt even omschakelen en bedenken wat ik wel en niet leuk vindt! Maar er moet nog genoeg komen dus dat komt vast goed

Xx

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo wat een weertje! Vanmorgen een zandbak gekocht voor Vince..
    Dus heerlijk in de tuin gespeeld! Ook nog samen even naar speeltuintje gelopen en bij de eendjes gekeken!
    dat Vince lag te slapen heb ik lekker de nieuwe Wij gelezen alleen ff vergeten in te smeren, en gaat toch wel hard!

Vince uiteraard wel goed ingesmeerd!

Straks komt vriendin gezellig eten!

X

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Hier heerlijk geslapen!
    Fijn weekend allemaal! Xxxx

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@masu, hihi Amy dus toch niet zo stoer :D ze oogt op die foto echt heel stoer. Leuk koninginnedag met kib vieren, klinkt gezellig! jammer dat het voor de BBQ te koud was. Ach inderdaad lekker de mannen naar buiten sturen :D vervelende fase het dat driftige, Jos heeft het ook maar gelukkig nog niet zo erg.. hij kan wel erg nephuilen maar dan lach ik hem gewoon uit en dan stopt hij er mee hahaha

Wat een gave taart! en super spam van de ukkies op koninginnedag!

@kib, heb op de rommelmarkt 3 spijkerbroekjes en 2 leuke houten puzzels gescoord voor bij elkaar € 7,50 geen geld :D heb je een beetje een leuke vakantie gehad? vond het erg leuk dat je hier op visite bent geweest :D

@stamp, fijn dat de echo goed was! en wat leuk een klein meiske :D je was lekker tegen jezelf aan het kletsen hier op ZP. Ik heb helaas geen facebook :(

@mlien, ook hier natuurlijk gefeliciteerd met het manneke in je buik! leuk dat je er weer bent, heb je gemist! en wat een gave spam van Kian!

@sammie, spannend hoor Wesley naar de psz, hier gaat JOs niet hebben we uiteindelijk besloten omdat hij al 2 dagen naar het kdv gaat. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind, maar weet zeker dat hij het leuk gaat vinden. Wat leuk dat Damon zo'n lachebekkie is!

Lief dat je naar me vraagt, het gaat goed. Merk wel dat de laatste loodjes zijn begonnen. Vind het wel erg zwaar worden, mijn buik is niet de kleinste en ik ben erg moe.

@hier, laatste loodjes wegen het zwaarst :$ meer zeg ik niet hahaha ben op controle geweest bij de VK kleine is ingedaald, ze wist alleen niet hoe of met de billen of gewoon met hoofdje. Echo 16 mei zal het moeten uitwijzen.

Verder is inderdaad mlien langs geweest, zonder uk. We hebben heerlijk als meiden onder elkaar gehigh thea't op het strand. We zijn allebei verkleurd want het weer was zalig die dag.

Vrijdag is Kib hier geweest met Stijn, was erg leuk om de mannen zo te zien, heb ik spam van dus ga ik straks even spammen. Ze waren heerlijk aan het spelen dus we konden even lekker bijkletsen.

Vandaag geshopt voor Jos, 2 paar schoenen en een zomerjas. Vanmiddag lekker tukkie gedaan op de bank (zoals elke dag als ik thuis ben hahaha) vanavond nog even langs de eendjes/geitjes geweest en inmiddels zit ik uitgeput op de bank en ga ik zo lekker naar bed.

Welterusten alvast meiden!

Ga nog even spammen :D

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 1: Stijn met Jos lekker drinken!
    foto 2: Jos lekker op het gras bij Stijn terwijl hij een schone luier krijgt :D

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    foto 3: lekker kliederen met water
    foto 4: pannenkoek eten! jammie

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    *zwaai kippie en mlientje* :D

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zwaai!! Mooie spam hoor! Nu ff op foon, misschien morgen op.lappie!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en daar is ook stampertje! *zwaaai*

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #2200 Kibbeling, 4 mei 2013
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
    He meiden,

Sammie wat een hippe stoel. Is dat er een met een soort blad ervoor? Snap je wat ik bedoel?
    Balen he die periodes van midden in de nacht je bed uit voor een speentje?
    Sens ik wonen ook nog een uurtje bij elkaar rijden vandaan en masu en ik moeten ook nog 1,5 uur rijden ongeveer. Maar het was wel gezellig.

Stamp kan me heel goed voorstellen dat je even moet omschakelen met kleertjes kopen. Is ook wel een wereld van verschil. Ik zeg wel spam van je pakje!!
    Heb je een pb gestuurd voor fb. Doe er niet veel mee hoor zeg ik heel eerlijk.
    Ik had het gisteren ook hoor. Lekker in het zonnetje gezeten en idd ginng iets harder dan gepland. Gelukkig vandaag een dagje met minder zon voor mij.

Hier weer begonnen met werken na mijn heerlijke vakantie!! Gisteren eerst gezellig bij sens op visite geweest en jos en stijn hebben heerlijk in de tuin gespeeld. Samen voetballen (waarbij ze wel allebei erg graag de bal zelf wilden houden), stijn vond de zandbak helemaal geweldig en heeft stiekem een beetje mee naar huis genomen ;)
    Sens en ik hebben heerlijk zitten kletsen. Super gezellig dus!
    Vandaag weer aan de slag gegaan en de cliënten hadden me wel gemist. Kreeg dikke knuffels en zoenen. Het was een rustig dagje om mee te beginnen. Wel aan het einde van mn dienst de week boodschappen voor werk gehaald maar wat een chaos bij de supermarkt zeg. Het leek wel of de winkels voor een week dicht gaan. Gelukkig wel alles kunnen halen wat we nodig hebben dus vd week alleen nog melk en misschien brood halen.

Nog ff spam van mijn boy :cool::cool:

Deel Deze Pagina