Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Denk ik in alle rust ff een berichtje te tikken met leuke foto's van josje en stijn is sensje me voor. Dus de spam maar aangepast naar stijntje :)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Kan me voorstellen dat de laatste loodjes het zwaarst zijn en dan heb je ook nog een bijna peuter in de ronte lopen;)
    Krijgen we nog een buikspam:D?

Wat leuk dat je met Mlien hebt gehigh tead(geen idee hoe je dat schrijft:)).
    En wat een super spam van Jos en Stijn! Leuk!

Sammie, heb de stoel gezien, maar wat een bijzondere stoel! Nog nooit gezien!

Kib, ik kan je niet toevoegen op de 1 of andere manier! Zal je ff pben met mijn naam;) wat jammer dat je vakantie af is... Gaat altijd snel he die vrije dagen! Wel een leuke welkom terug:)
    En wat een leuke spam van Stijn!

Mlien, voel jij de kleine al? En druk met klussen of hoeven jullie niet zoveel te verbouwen?

Hier lekker dagje gehad! Waren even naar Ikea voor grote plastic bakken geweest, en het was heerlijk rustig! Daarna bezig geweest om Vince zijn nieuwe kamer leeg te halen! Nu kunnen we behang gaan scheuren!

Vandaag even kijken, schijnt erg mooi weer te worden!

Xxxx

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vince in zijn nieuwe zandbak!
    Sorry foto staat op ipad en hij draait om:$

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En het setje wat ik gekocht heb:D
    Ben niet heel erg van alles roze etc... Maar deze vond ik wel heel lief!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Wow, wat is er veel gereageerd...dat ben ik niet meer gewend!:$:D
    Dus houd ik het even algemeen, want ik ben al veel vergeten.
    Ik heb wel hele mooie spam voorbij zien komen.
    Super leuk ook, al dat gedate onderling. :)

Ik wil wel ff op stamp haar pakje reageren; wat onwijs schattig!! Echt heel erg mooi! :D
    Ik was ook niet echt van het roze, maar nu is Amy's halve kledingkast toch echt roze...:)
    Vooral als baby zijnde is het wel fijn als ze er gewoon uitziet als een meisje, anders krijg je altijd vragen 'is het een jongen of een meisje'...;)
    Vooral dat zachtroze vind ik super schattig voor meisjes.

Wat fijn ook om te lezen dat het met alle zwangerschappen goed gaat! Houden zo meiden! :)

Hier gaat alles z'n gangetje. Amy kan erg dwars en koppig zijn, maar het hoort er gewoon bij. Gisterenavond lekker frietjes gegeten bij ons thuis en daarna sixpackavond gehad bij vrienden. Was erg gezellig en manlief was dit keer de bob. :)
    Helaas belde ons mam rond half 1 op dat Amy telkens wakker werd en om mama riep. Dus toen zijn we naar huis gereden en zijn we haar toch maar op gaan halen.
    Vanmiddag de kampioenswedstrijd kijken! Woehoe! :D:D

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, thanks! En ben benieuwd hoe de kledingkast hier eindigd:p
    Klinkt als een gezellige avond, arme Amy miste mama! Is ze daarna weer lekker gaan slapen?

Veel plz met de wedstrijd, ben geen ajaxcied maar het is jullie gegund;)

Vince kent sinds een paar dagen een nieuw woordje, "kom mama/papa" met als gevolg dat wij met hem mee moeten spelen, hij gaat dan zitten op de grond en als we dan niet komen trekt hij ons mee...

Zelf spelen is op het moment weer verschrikkelijk...:)
    Natuurlijk spelen we met hem, maar hij moet ook leren alleen te spelen! Maar hij heeft echt van die fases, dus zal wel weer over gaan! Vanmiddag ff stukkie fietsen naar souders.

Xxxx

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haaai!!

@Sammie; Wat balen dat je zo'n last hebt van het ontzwangeren! Duurt tot ze 18 jaar zijn he ;). (Dat gaat mijn smoes in ieder geval worden als ik weer eens niet op woorden kan komen of van die domme vrouwen dingen doe, gebeurd me nogal eens :p). Mooie stoel hebben jullie gekocht hoor! Hier is het Kian inderdaad ook een paar keer gelukt om zichzelf uit de riemen te wurmen, niet echt handig!

@Stamp; Wat ben je lekker druk hier! Haha, gezellig hoor! Ik vind het pakje voor je meid echt helemaal geweldig! Ik kwam nog een topic van je tegen over de 2e naam, je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor! De meidennaam hier stond ook vast maar de jongensnaam, drama gewoon! We kunnen het nog absoluut niet eens worden! Ik voel de kleine al vanaf 15/16 weken en het worden nu echt harde schoppen! Soms voel ik hem de hele dag door, jij? Het kamertje hadden we een paar weken geleden al helemaal leeggemaakt (ook behang en vloerbedekking weg). Maandag heb ik gelijk het behang besteld en vandaag heb ik het hout geschuurd, we moeten nog wel redelijk wat werk verrichten maar ik vind het heerlijk om te klussen dus dat komt vast goed :D.

@Sens; Ik kijk ook nog niet echt uit naar de laatste loodjes, kan me voorstellen dat je erg moe bent. Zeker met zo'n ENORME buik! :D :p Leuk dat je lekker geshopt hebt voor Jos, schoenen kopen is altijd leuk! Jammer dat het altijd zo'n berg kost, hihi. Mooie spam heb je geplaatst van je knappe knul!

@Kib; Jammer dat het werkleven weer begonnen is voor je, helemaal met het oog op de weerberichten! Klinkt gezellig je date met Sens! Wel belachelijk dat Stijn wat zand mee gestolen had hoor! ;) Jij hebt ook weer mooi gespamd!

@Masu; Klinkt gezellig je avond gisteren, jammer dat je Amy nog moest halen vannacht. Veel plezier met de wedstrijd.

Hier eindelijk ook weekend! Het was een vrij heftige werkweek voor me, maar ik heb het overleefd en ik voel me vandaag topfit, komt vast door het goeie weer! Vandaag heb ik al het een en ander geschuurd in de babykamer, hoop dat het behang snel komt dan kan ik verf er bij uitzoeken en weer gaan opbouwen, kan niet wachten! Kian ligt nu lekker even te slapen hij is echt zo ontzettend lief op het moment. Hij kletst de oren van je hoofd en zegt alles na, geweldig gewoon! Hij komt ook regelmatig even met de baby kroelen en aait dan lief over mijn buik (of net daarboven ;)) en zegt de hele tijd baby lief!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he schatjes,
    Hier een berichtje van een nachtbraker. Heb slaapdienst maar moest eerst wat afmaken. Ga zo mn bedje opmaken en maar eens kijken of ik een beetje kan slapen. Dat is toch altijd weer de vraag hier.

Stamp ik heb het gereged op fb. Als het goed is moet je een uitnodiging hebben van me. En wat een uber cute pakje!!!!! Echt wel stoer :)
    Ik ben absoluut niet van het tuttige en dit is echt leuk. En die vince lekker spelen (met ik denk papa?)

Masu balen dat je amy eerder op moest halen. Heeft ze thuis verder wel lekker geslapen? En zal ik het zeggen..........................................................................

Mlien moeilijk he een naam verzinnen voor je ukkie. En het ergste is ook nog eens dat hij bij Kian moet passen. Veel succes met verzinnen. Had je een werkweek van 4 dagen deze week? Gelukkig nu lekker weekend. Fjin dat het klussen opschiet en je hebt er mooi weer voor. Ik heb gelukkig niet zo heel veel diensten deze week dus kan ook mooi van het mooie weer genieten :) Moest dit weekend werken en dan woensdag weer avond/slaapdienst en dan pas volgende week weer.
    Ennuh het was niet zo heel veel zand hoor ik heb hem wel 7x uitgeklopt voor we echt weggingen :p

Hier vandaag samen met zus en gezin naar de dierentuin geweest. Wat een drukte zeg!! Volgens mij had half nederland dit bedacht. We waren er om 10 uur en de eerste parkeerplaats was gewoon al bijna vol!! Het was wel weer even gezelig zo met zn allen. Rond 14uur richtnig de auto gegaan en op ons gemak naar huis gereden. Stijn overgelegd in zijn bedje en door naar mn werk. Het was een beetje een rare dienst met eigenwijze clienten.
    Zo mn bedje doen en erin.

Ennuh masu gefeliciteerd met de overwinning. (kost me erg veel moeite om het te zeggen!!!)

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lieve meiden, ga zo te werk! Reageer vanavond!

Fijne dag en werkse!

Xxxx

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Ik moest 4 dagen werken inderdaad vorige week. Fijn dat jij nu ook wel vrij hebt! Heerlijk van het mooie weer genieten :). Jammer dat het gisteren zo druk was in de dierentuin maar het was er natuurlijk ook wel perfect weer voor!

@Stamp; Werkse ;).

Hier deze week trouwens maar 1 werkdag! Alleen woensdag! Vrijdag en zaterdag gaan we op concours met de muziek in Luxemburg dus er staat ons wel een druk weekend te wachten maar wel erg leuk!

Hier een buikspammetje van mij!

DSC_2829.jpg

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@kib, hahaha zeg je het toch?! Goed van je! :D
    En dank je uiteraard! Gezellig dagje gehad in de dierentuin zo te lezen. Balen dat het zo druk was, maar wel logisch met zo'n lekker weer.
    Heb je nog een beetje kunnen slapen op je werk?

@stamp, vervelend dat Vince weer in een fase zit dat hij moeilijk zelf kan spelen. Ik herken het wel hoor. Ik koester de momenten dat Amy even zelfstandig speelt. Ik vind het weer een erg vermoeiende fase, maar gelukkig gaat zelfs deze weer gewoon voorbij. ;)

@mlien, mooie spam! Veel plezier op de concours. Een naam verzinnen is idd ook moeilijk; en jongensnamen vind ik dan ook weer moeilijker dan meisjesnamen.

@sens, trek je het nog een beetje?

@hier, druk maar gezellig weekend gehad. Zondag de kampioenswedstrijd :)D) gekeken bij ons mam thuis. Daarna snel naar huis geracet, want m'n vriendin kwam langs. Amy sliep nog dus Mark is later met Amy naar huis gekomen. Zul je altijd zien; als je eigenlijk weg moet doet mevrouw een lange tuk.;)
    Was erg gezellig; we hebben het allebei erg druk dus we hebben weer even goed bijgekletst en afgesproken weer vaker tijd te maken voor elkaar. Ze heeft meegegeten en ging uiteindelijk rond half 11 pas naar huis.:)
    Vanaf morgen hebben we familiereunie van de familie van ons mam. Dan staan we met z'n allen op de camping. Wij rijden op en neer, want het ze hebben niet voor alle dagen goed weer voorspeld en heb eerlijk gezegd geen zin die hele tent dan weer op te gaan zetten voor die paar dagen.:p

Fijne zonnige dag allemaal!:)

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien mooie buikspam! En lekker hoor maar 1 dag werken deze week. Je weekend klinkt leik maar wel druk. Veel plezier als ik je niet meer lees.

Masu ja goed he dat ik het zei.... :D
    Haha die amy denkt ik doe t op mn gemakkie. Wel gezellig dat bijkletsen. Jullie ook weer drukke dagen voor de boeg. Hoop dat t weer een beetje mooi blijft voor jullie.

Hier op mn werk weinig geslapen en bij thuiskomst lekker mn bedje.in gegaan. Bij het wakker worden zag ik op mn foon dat mn werk had gebeld dat er een collega ziek was en dat er iemand nodig was voor de avonddienst. Na overleg met mark besloten om die dienst te draaien. Er stond tegen over dat ik de woensdag dan niet hoefde te werken. Ik was super moe toen ik thuis kwam maar nu wel de rest vd week vrij. Vandaag zijn we lekker bij mn mams en na.stijn zijn dutje gaan we langzaam richting huis. Even langs de apotheek mn pil en pillen voor mn zonnealergie.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wat ben je toch weer een diehard, op jou kunnen ze altijd rekenen. :)
    Al is het een goeie deal; daarna heb je meteen weer zowat een week vrij.
    Ben benieuwd of de pillen voor je allergie gaan werken!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu ik heb er 10 gekregen van de dokter en een zalf tegen de jeuk. We gaan het mee maken al gaat de zon minder schijnen.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Heeee waar is iedereen????
    Hier gaat t lekker allemaal. Stijn gaat sinds 2 avonden weer gewoon slapen en vanacht heeft hij ook weer doorgeslapen. Wel zit hij weer steeds met zn vingers in zn mond. Weet niet of zn kiezen doorkomen of dat t weer een nieuwe tic is?! Gisteren is hij naar het kdv geweest en had t naar zijn zin gehad. Hij heeft een mooi moederdagcadeautje gemaakt. Je zag door de folie al wat het was maar ga hem nog niet uitpakken.
    Vandaag is.mark varen en zijn stijn wn ik lekker naar mn zus gegaan.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee, ik ben hier! :p

@kib, klinkt als een gezellig dagje. Fijn dat het met het slapen van Stijn weer beter gaat. Die vingers; tja wie zal het zeggen?! Amy heeft die tic ook. :p Al heeeeel lang! :D

Hier drukke dagen. Vandaag eerst naar de camping gegaan voor de opening van de familiereunie. Amy vond het erg gezellig en wij dus ook. Ze geniet van alle aandacht van alle ooms, tantes, neven en nichten. 's Middags even over de braderie hier in 't dorp geweest. Amy heeft overdags op het bed van ons pap en mam geslapen in de caravan. Ging best wel goed! *trots* :D
    Ik was erg benieuwd hoe dat ging, maar eigenlijk dus heel goed, ondanks dat ze alleen een campingbedje en ledikantje gewend is. Gisteren was ze ook al op de camping met ons pap en mam en toen heeft ze ook al op bed geslapen.
    Nu ligt ze helemaal verrot in bed. Het lukt haar nog niet te slapen, maar het is wel stil. Veel indrukken ook natuurlijk en van de hele dag buiten zijn word je ook moe.
    Morgen hebben we een activiteit met z'n allen. Om half 1 moeten we verzamelen op de camping, dus ik wil Amy van te voren ff laten slapen. Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Jullie ook allemaal een fijne vrije dag gehad?

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ben er ook:D

Kib, fijn dat het slapen van Stijn beter gaat. En wie weet wat betreft de vingers. Soms toch lastig te ontdekken...

Amy, wa fijn dat jullie zo genoten hebben en Amy ook! Vince had vorige weekend ook in de caravan geslapen en ging ook wonderbaarlijk goed:)
    Fijn omdat we hem volgende maand rustig over willen laten gaan naar peuterbed.
    Veel plz morgen!

Hier alles goed, voel de kleine steeds beter en ml heeft haar vandaag voor het eerst gevoeld! Weer zo bijzonder!
    Verder druk met Vince zijn kamer, alleen nog niet helemaal idee hoe we het willen!

Xxx

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, hahaha je hebt op Amy gereageerd. :D
    Wat fijn dat het slapen in de caravan bij Vince ook zo goed ging. Wat wordt ie dan al groot he!
    Gaat vast goed komen als hij straks in een gewoon bed gaat slapen. Hebben jullie zijn bedje al?
    Wat super dat je man jullie meisje ook al gevoeld heeft! :)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hahahaha gooi het maar op de zwangerschap:p
    Lief toch een berichtje aan Amy:):D

Ja hij wordt zeker groot, volgende maand wordt ie alweer 2!!
    En met het kletsen en echt dingen begrijpen... Zo leuk allemaal!

Het is nog een verrassing wat jullie morgen gaan doen?

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey ladies!

kib, fijn dat stijn weer goed slaapt. lief dat hij een kadotje heeft gemaakt, spam zondag?

masu, goed dat amy in bed heeft geslapen. lijkt meteen al zo'n grote meid. ben jij al begonnen met het potje?
    leuke dagen voor de boeg zo te lezen.

stamp, wat leuk dat ml de kleine ookal gevoelt heeft! altijd bijzonder om mee te maken. ik vond het ook zo moeilijk om een kamertje voor wesley te bedenken. nu is het een beetje van alles maar dat komt wel weer goed zodra hij een tienerkamer krijgt met een jaar of 5.

hier, drukke dagen, wesley zit suoer in zijn vel en speelt met beer (een grote) op een kleed en gaat dan thee drinken haha. verder leert hij echt veel woorden en zinnen. soms gooit hij er echt een zin van 5 woorden uit.
    zijn eerste kies van de laatste 4 is eindelijk door. hoop dat die trend doorzet en dat we er dan even vanaf zijn tot het wisselen.

Damon blijft rommelen in de nachten en nu hebben we weer gedoe met de laatste fles. hij slaapt na 4uur niet meer en is dus kapot om 20.00 wanneer hij eigenlijk zijn fles mag dus huilen en niet eten. vandaag om 19.00uur de fles gegeven ging niet van harte maar hij ging erin. nu was hij ook weer heel moe. kleine man is alweer 4 maanden, de tijd gaat zo snel. vindt het toch wel een gek idee dat hij mijn laatste baby is.

ik ben vooral moe ookal hoor ik om me heen dat ik er goed uitzie maar voel me dat niet echt. ontzwanger is dit keer echt zwaarder. zondag moederdag bij souders.

ik heb ook weer contact met mijn ouders. we doen heel rustig aan en bellen zo nu en dan. ze hebben wesley en damon ookal gezien maar nog niet echt kennis gemaakt, het was koninginnendag. we zien wel waar we eindigen.

Deel Deze Pagina