Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ja dat kwam vast door de zwangerschap, haha! Wel lief van je hoor, een berichtje speciaal voor Amy! :D
    We weten nog niet wat we gaan doen morgen, maar we hebben wel een vermoeden. Denk een soort wandeltocht met quiz element met foto's maken.

@sammie, wat fijn dat het zo goed gaat met Wesley. En damon alweer 4 maanden...gaat echt heel snel! Was het niet vreemd je ouders na zo'n tijd ineens weer tegen te komen? Wel heel fijn dat jullie weer voorzichtig contact aan het opbouwen zijn. Voel je je er goed bij?

@hier, meiden...ik lees allemaal berichten dat jullie ukjes zo lekker in hun vel zitten. de mijne is gewoon echt vervelend! :$ Dwars, zin doordrijven en echt drama maken als iets niet gaat zoals ze wil. Nou heeft ze wel een temperamenje maar soms denk ik echt 'OMG'! Ik mag echt hopen dat ik straks m'n lieve moppie weer terug heb want hier word ik echt niet blij van....:(

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, herken het dwarsliggen wel hoor. het is hier meer met dagen zo gaat het 3 dagen super en zo gaat het weer 3 dagen niet goed. merk vaak ook dat als hij zo dwars is dat hij in de dagen erna zoveel nieuwe woorden kan. wie weet zit amy gewoon in een ontwikkeling waar ze het nu moeilijk mee heeft en natuurlijk de peuterpubertijd.

ik voel me opzich er wel goed bij zolang we maar niet gaan overdrijven haha. we moeten nog gaan praten maar houden het nu bij de alledaagse dingen om over te praten.

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, wat fijn dat het zo goed gaat met Wesley! Wat kan je dan ontzettend genieten! Wel beetje jammer van de nachten met Damon... Hoop dat jullie (en Damon) er snel achter komen wat voor hem de ideale ritme is! En de nachten weer normaal worden!
    Wat fijn dat je, je er weer oké bij voelt om het contact met je ouders op te bouwen! Hoop dat de "echte" gesprekken goed zullen gaan verlopen!

Masu, klinkt leuk de quiz... Ben benieuwd of dat het echt zal zijn!
    En wat je schrijft over Amy herken ik ook hoor! Het zijn hier ook echt fases... Ene moment is Vince super gezellig en ander moment ben ik blij als hij in bed ligt! En voel me dan zooo slecht als ik dat denk:$:(

Maar wat Sammie zegt over erna meer woorden te kennen herken ik ook, maar had het zo nog niet bekeken..
    Vince leert nu echt meerdere woorden per week bij, en gaat ook woordjes samen voegen...

X

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaai kom ook nog even voorbij zwaaien!

@kib, gave spam! drukke dagen zo op je werk, balen dat je zo slecht geslapen hebt op je slaapdienst :(! leuk dat je weer naar de dierentuin bent geweest. FIjn dat Stijn weer normaal slaapt, hier nog steeds een jochie wat er moeite mee heeft. Smiddags en savonds is hij zeker een half uur wakker en aan het kletsen, soms wel langer.

@stamp, leuk hoor kamers opknappen! ben blij dat wij alleen de babykamer hadden en niet ook nog Jos zijn kamer :) leuk jurkje voor je meisje! leuk hoor dat je haar steeds vaker voelt

@masu, hier ook een driftkikker hoor.. vooral de laatste dagen is het echt niet normaal :$ hoop dat onze ukjes weer snel blij en vrolijk zijn. Klinkt alsof je gister een leuke dag hebt gehad op de camping. Fijn dat het met Amy ook goed ging.

@mlien, nouuuu jouw buik mag er ook al zijn hoor! :D leuk hoor ook al de babykamer opknappen, kom maar spammen!

@sammie, jeetje 4 maanden alweer :$ wat gaat het hard! balen dat het met de nachten nog een beetje rommelt. Fijn he dat ontzwangeren ben bij JOs wel een jaar bezig geweest :x hoop dat het snel beter met je gaat. Wel goed dat je weer contact hebt met je ouders, vooral rustig aan en op je eigen tempo meis.

@hier,, vooral erg moe en pijn in mijn lijf. Maar geniet nog van het gedraai en gepor in mn buik (alhoewel soms ;)) babykamer klaar, wiegje klaar, ziekenhuistas ook zo goed als klaar.

Met Jos gaat het redelijk, is behoorlijk driftig en slaapt wat moeilijk in. Als hij eenmaal slaapt is het goed en slaapt hij tot de volgende ochtend. Begint wel steeds meer woordjes te kletsen maar nog niet samenvoegen hoor en hard gaat hij nog niet met zijn taal.

Ik duik zo mijn bed in, morgen een dagje naar DH voor moederdag.

Fijn weekend allemaal!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wel even spam op spamvrijdag!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo daar zijn jullie allemaal ineens!!

Masu wat goed dat het slapen in het grote bed goed is gegaan. Kan me voorstellen dat Amy al die aandacht wel leuk vind ;)
    Is het nog gelukt om Amy te laten slapen voor je activiteit en wat hebben jullie gedaan?
    Geloof me als ik zeg dat ook wij soms een monstertje eerste klas hebben. Als ik hem vraag waar zitten je oren kan hij dat haarfijn aanwijzen maar hoe hij ze moet gebruiken is vaak nog erg lastig.

Stamp wat geweldig dat ml de kleine meid ook heeft gevoeld! Blijft toch wel bijzonder vind ik. Oh spannend vince zijn kamertje doen. Hebben jullie een thema bedacht of niets specifieks?

Sammie ik zal als ik er aan denk zondag ff mn moederdagcadeau spammen.
    Wat fijn dat Wesley zo lekker in zijn vel zit. Lief hoor spelen met beer en thee drinken. Heerlijk he dat kletsen en steeds beter verstaan/begrijpbaar. Stijn is ook zo'n lekker kletskousje. Fijn de eerste kies door nu snel de rest.
    Wat vervelend dat Damon zo aan het rommelen is met de nachten en zijn flessen. En jemig alweer 4 maanden....wat vliegt de tijd.
    Schrale troost mijn zus vond het ontzwangeren de 2e keer ook zwaarder als de eerste keer. Maar je moet ook niet vergeten dat er onbewust toch wel veel veranderd en je energie wordt nu door 2 ukkies opgeslokt he.
    Ik hoop dat het contact met je ouders langzaam herstelt en vooral dat jij je er goed bij blijft voelen.

Sensjeeeeee vandaag had stijn ook weer moeite om in slaap te vallen helaas....... 's middags ruim een half uur tot aan uur liggen kletsen en 's avonds ook een half uurtje.
    Hahahaha hoor haar ik geniet van het gepor en gedraai :(:( Nee hoor alle gekheid op een stokje je hebt wel gelijk, dat zal je straks om de een of andere gekke reden nog gaan missen. Wel fijn dat alles al klaar is. ML zijn nesteldrang ook al gezakt?
    Wat een super lieve spam van Josje. Die 2e foto dan wordt je toch helemaal verliefd op hem?? Hij heeft daar wel een heel ander koppie hoor. Die van jullie samen vind ik ook geweldig!

Hier hebben we vandaag veel gedaan. Vanmorgen ging mark de werkbus omruilen en ben ik samen met stijn op pad gegaan. We zijn naar de apotheek gewandeld, samen boodschapjes gedaan. Thuis hebben we mark opgevist en zijn we even langs de giga bouwmarkt gegaan voor de douche. Wel iets gezien dat gaan we als het salaris is gestort even halen. Dan kunnen we eindelijk weer normaal douchen ipv onder 3 druppels (waar stijn en ik ook nog om vechten samen).
    Vanmiddag kwam mn collegaatje even langs met schoolwerk en vanavond kwamen vrienden gezellig eten.
    We hebben weer even lekker bij gepraat en hun hebben weer gezond gegeten (ze zitten midden in de verbouwing van hun nieuwe huis). We hebben afgesproken dat we voor hun verhuizing nog bij hun gaan eten in het oude huis. Beetje ons afscheid van onze oude straat :p
    Stijn ging iets later naar bed en het was meteen weer feest. hij heeft zeker een half uur liggen kletsen.
    Ook hebben we vandaag een reddingsvest voor stijn gehaald. Nu kan hij veilig met papa mee als hij met de bootjes gaat varen. Niet dat papa dan niet meer op hoeft te letten maar het geeft net een iets fijner gevoel als ik aan het werk ben.
    En nog ff wat leuks zoeken voor spamvrijdag...

Samen met Nijntje auto rijden en op het speelkleed bij oma thuis

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Op balkon spelen in de zandbak
    Buiten voetballen!

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Sens, jaa komt nu echt dichtbij! Jos is met 36 weken geboren toch? Zie je op tegen de bevalling? Nog paar dagen werken en dan lekker genieten van je verlof! Wat een super foto's en wat heeft Jos toch een heerlijk koppie:D

Masu, en wat hebben jullie uiteindelijk gedaan gister? Was het gezellig? En heeft Amy het goed volgehouden?

Kib, hmm Stijn toch nog wat moeite met inslapen! Gelukkig gaat hij niet liggen brullen. Wat een leuke spam weer van je mannetje! Kan me voorstellen dat je Het prettiger vindt als Stijn een zwemvest aan heeft bij het water.

Wij gaan vanavond uit eten met familie van ml. Het zou opa zijn verjaardag zijn vandaag en oma wilde ons allemaal graag meenemen.
    Vince gaat uit logeren bij mijn tante (zie ik als zus) voor het eerst, zie daar wel beetje tegenop maar komt vast goed.

Fijn weekend meiden! Xxx

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies,
    Allemaal een fijne Moederdag gehad?
    Hier was et een gezellige bende. Moest alleen wel zelf mijn ontbijt maken want ml beweerde bij hoog en laag dat hij er 3x uit was geweest vannacht. Ik heb echt helemaal niets mee gekregen ik vroeg nog was hij aan het huilen dan. Het antwoord was JA. Ik zei oh nou niets gehoord. Dus samen met stijn ben ik opgestaan en hebben we samen maar ontbeten. Wel heb ik mn cadeautje uitgepakt. Super leuk een notitieboekje met een houten kaft. Op de voorkant had hij gekleurd en op de achterkant staat zijn handje van verf. Binnen in de tekst Lieve mama, fijne Moederdag x stijn. Super lief!

Stamp wat lief dat oma met jullie uit eten wilde gisteren op de verjaardag van opa. Wel een mooi gebaar vind ik. Hoe is het logeren gegaan?

11. AHzondag

zo er is gewoon niemand geweest gisteren!

nou mijn verhaal dan maar.
    morgen word mijn kleine vent alweer 2! ben druk bezig met voorbereiden voor zondag dan vieren we het. dus opruimen, schoonmaken en boodschappen. het is hier altijd op vrijdag zo belachelijk druk in de winkels dus halen we maar alvast wat spullen en vrijdag/zaterdag alle verse dingen.

we hebben een keukentje gekocht van tefal en wat spulletjes erbij, een diego boek. hij krijgt ook heel veel kadotjes, schoonzus heeft zich behoorlijk uitgeleefd geloof ik.
    vanavond versieren en het keukentje in elkaar zetten. we gaan ook naar een binnenspeeltuin aangezien het bagger weer word :(
    had graag naar sprookjesbos, julianatoren of een dierentuin gewild.

sens, je hebt eigenlijk meldplicht he!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden!

Wat is er veel gekletst en gespamd! Leuk leuk! :D
    Allereerst; wat fijn dat jullie het dwarse herkennen! Ik vraag me soms echt af of het normaal is! Gisteren had Amy in de 2 uurtjes dat ze thuis was (na het kdv) gewoon 3 driftbuien en dan ligt ze te krijsen op de grond en met haar armen en benen te maaien. Niks is dan goed en ze kan echt boos worden om niks. Dan kan ik dus ook niks doen dus laat ik haar maar. Eigenlijk is het heel sneu, want als ze dan bedaard is dan komt ze op schoot zitten en zegt ze heel beduusd en verdrietig 'Amy huilen'. Haast verbaasd en echt onder de indruk wat haar zojuist overkomen is. Dan vind ik het wel weer heel zielig.:)

@kib, wat een leuke spam en wat een lief moederdagcadeautje! Dat speelkleed van 'mens erger je niet' bij je mams is echt stoer! :D

@sammie, oooh Wesley morgen alweer 2 jaar! Dat is snel gegaan he! Ah, dus toch een keukentje gekocht. HOop dat Wesley het net zo leuk vindt als Amy het vindt.
    Wat voor taart heb je voor Wesley?
    En hoe gaat het met Damon?

@sens, eens met sammie; meldplicht meid! :p
    Wat een mooie spam van Josje. Wat is het toch een knapperd!
    Vooral die van jou samen met Jos vind ik erg mooi. Is het gezellig geweest in DH?

@stamp, wat gezellig, een etentje! Is alles goed gegaan met Vince die uit logeren ging?
    We hebben vrijdag een fototocht gehad door onze oude camping (waar we 12 jaar lang gestaan hebben, maar dat is ook alweer 17 jaar geleden). Het was heel leuk om daar weer eens te zijn. Ook veel veranderd, maar ook nog veel herkenbare dingen. :)

@hier, ontzettend druk met m'n dwars dreumes. Ik merk dat het best goed gaat als ik maar niet te snel wil gaan en overal de tijd voor neem. Op een vrije dag kan dat, maar op werkdagen niet...
    Op mijn werk gaat het eigenlijk best lekker. Veel complimenten gehad over mijn werk en dat doet me natuurlijk goed. :)
    Ik heb ook wel het gevoel een beetje de grip terug te krijgen, maar nog niet volledig. Ik heb dus nog wel een weg te gaan, maar ben wel blij met deze ontwikkeling.

Ik zal ook even spammen:
    Schommelen :D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Deze vind ik ook leuk! Amy en opa zaten samen op de wipwap en binnen no time wilden er steeds meer kindjes mee doen. Uiteindelijk zaten ze er met z'n 9-en op. :D

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie gefeliciteerd met Wesley!! Alweer 2 jaar. De tijd gaat snel. Als ik het zo lees krijgt hij idd genoeg cadeautjes. Hopelijk toch een leuke dag vandaag ondanks t weer.

Masu oh die dwarse dreumes is zo herkenbaar... pffd en vooral erg vermoeiend soms. Vanmorgen de vraag wil je pap of.brood. antwoord brood. Loop je naar de keuken pakt hij de pap. Halverwege pap eten is t ineens helemaal klaar want hij wil niet meer. Eet ij zelf brood wil hij dat eten...nou dus niet!!
    Leuke spam van amy en die.fototocht klonk ook wel grappig.

Hier alles zijn gangetje. Stijn doet t op het kdv en bij oma goed.en thuis kan hij lelker stampij maken :)
    Maar ach het is en blijft een heerlijk manneke!

Sens where are you!!!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jeetje ben ik al zo lang niet geweest :$ de dagen vliegen echt voorbij niet normaal!

@kib, ml zijn nesteldrang is gelukkig aardig aan het zakken maar nog pland hij al zijn vrije uren vol met klusjes ;) wat een gave spam zeg! vooral die bij Nijntje in de auto vind ik super schattig! haha mijn moederdag was ook een chaos, grappig om te lezen dat het niet alleen mijn moederdag was hahaha

@stamp, Jos is inderdaad met 36 weken geboren. De vliezen braken met 35+5 maar die termijn zijn we inmiddels voorbij :D leuk uit eten! wat een lief idee van je oma, hoe is het logeren gegaan?

@masu, was erg gezellig in den helder, Jos heeft het ook super gedaan daar terwijl het slapen niet altijd makkelijk gaat. Was er erg blij mee in ieder geval :D

je hebt het maar druk met je dwarse meisje, inderdaad op de dagen dat je vrij bent maar een beetje in haar tempo mee gaan als dat helpt. Gelukkig gaat het wel lekker op je werk, kun je daar een beetje ontsnappen aan de peuterpuberteit!

Lieve spam van je meisje, ze kijkt zo happy op de schommel! wat grappig met al die kindjes op de wip.

@sammie, sorry sorry sorry je hebt gelijk met je meldplicht, die had jij ook :D van harte gefeliciteerd met Wesley jeetje alweer 2 jaar! hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad vandaag, hij wordt in ieder geval goed verwend!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @hier, gaat het allemaal wel aardig. Morgen liggingsecho, ben benieuwd hoe hij ligt en hoe groot hij inmiddels is. Gekke dag gisteren, bij Jos braken de vliezen met 35+5 en lag ik nu dus te puffen in het ZH :$ nou nog maar niet, morgen nog even een uurtje of 2 werken en dan lekker verlof. Jos gaat morgen naar smoe dus heb de middag lekker voor mezelf.

Verder weinig nieuws moppies! alvast welterusten voor straks

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, gefeliciteerd met Wesley!! Hopelijk heeft hij een fijne verjaardag gehad.
    Hier is het best redelijk weer; hopelijk bij jullie ook. Toch fijn, ook al viert hij het niet vandaag.

@kib, haha Stijnie en z'n pap....wat is het toch een boef (en een ontzettend lekker manneke natuurlijk!).
    Als Amy dan brood zou komen schooien zou ze toch ook pech hebben. Moet je werken vandaag?

@hier, drukke werkdag gehad! Vanmorgen om 10 uur gesprek op de Raad in Rotterdam (jaja, in het mooie Rotterdam kippie! :D), daarna door naar Roermond, Helmond en Westerhoven. En nu zit ik op de bank. Van te voren zag ik tegen deze lange dag op maar het is me echt 100% meegevallen! Gesprek was heel positief en prettig en de trainingen super leuk. :)
    Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker anderhalf weekje vakantie! Woehoe! :D:D

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, en Amy is vandaag zonder problemen en mopperen gaan slapen!:$:D Ik ben voorzichtig blij en hoop dat dit doorzet. ;)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, ik had je post helemaal gemist sens. Spannend hoor de liggingsecho. Wat doe je als je ukje met z'n koppie naar beneden ligt?
    Wat heerlijk dat je bijna verlof hebt. Je zult er ook wel echt aan toe zijn.
    Slaap lekker! :)

20. AHzondag

hey meiden,

hier een leuke dag gehad. eerst vanmorgen gezongen voor hem en daarna was hij helemaal blij met de mooie ballonnen haha. hij had even geen oog voor zijn kado. daarna zijn kado uitgepakt en hij is meteen gaan spelen met zijn keuken. daarna snel aangekleed en naar een binnen speeltuin geweest en dat was ook helemaal leuk. dus een geslaagde verjaardag. zondag het grote feest.

masu, fijn dat amy lekker ging slapen, herken dat wel het moeilijke slapen. wij moeten ook echt 5x naar wesley toe voordat hij gaat slapen heel vermoeiend.
    lekker bijna vakantie en gelukkig word je werk al wat rustiger.

kib, jij hebt het ook weer druk gehad. fijn dat stijn het goed doet bij anderen zou toch fijn zijn als hij thuis ook een engel zou zijn;)

senso, ja je meldplicht begint nu haha. spannend de echo en toch ook weer leuk om te kijken. ben benieuwd hoe groot/zwaar hij nu geschat word. zal idd wel een bepaald gevoel hebben vandaag.
    ben erg benieuwd hoe jos zijn broertje gaat vinden.

driftbuien ken ik wel duren gelukkig niet niet lang maar wel vervelend. het is de ene dag erger dan de andere.

Deel Deze Pagina