Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu meid meid meid wat creatief!! Hij is wel super gaaf geworden! W jammer dat je nu alleen naat vip koopavond gaat. Hoop wel dat die luiers dan echt bezorgd gaan worden. Gezellige en leuke vrijgezellenavond gehad?

Stamp cp sandur is een leuk park. Wij zijn daar vorig jaar geweest. Vanuit daar hebben we ook best veel gedaan. We zijn doorgereden naar pieter buren, zeehondjes kijken. Dagje naar duitsland en naar kamp westerbork. Hoop dat jullie ook zo leuk hebben. En niet te vergeten de hunebedden.

Hier gisteren een lekker dienstje gedraaid. Voor ik het wist was hij al voorbij. Zal vandaag denk ik wel helemaal anders zijn... Das meestal het geval. Nu ff snel mn ontbijt naar binnen schuiven en de deur uit rennen! Fijne dag allemaal!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, hahaha ik moet wel lachen om je reactie! :D Crea he! :p
    Fijn dat je een relaxte dienst had. Ik hoop idd ook dat die luiers dan wel bezorgd worden.

@stamp, wat lekker, een weekje naar CP. Altijd fijn vind ik! Fijn dat jullie in een VIP huisje zitten; dan heb je net wat meer luxe. :)
    Dat park ben ik zelf nog nooit geweest.

@hier, ohoh wat was het gezellig gisteren! Eerst met vriendinnen uit eten geweest en daarna zijn we met z'n 4en door gegaan naar de statie. Daar was het Ameezing Valkenswaard; met z'n allen meezingen met een band in de openlucht. Was echt kei gezellig! :D
    Daar waren weer andere vriendin, dus we hebben heerlijk met z'n allen staan bleren, haha!
    Vanmorgen zijn we even langs het tuincentrum gereden voor een plantje (nog voor moederdag) en toen doorgereden naar ons pap en mam. Nu weer thuis, Amy ligt op bed en vanavond gaan we frietjes eten bij ons pap en mam en de taart ophalen! :)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Zo wij hebben het feest ook weer gehad. Was gisteren gezellig en druk. Wesley's taart was super geworden en erg lekker. Hij is ontzettend verwend en heeft voorlopig genoeg nieuw speelgoed. Moet alleen een grote plaat hebben voor de duplo zodat hij daarop kan bouwen. Hij heeft toet toet vliegveld, kassa, teknbord, fastfood set voor de keuken, kopjes en bordjes voor de keuken, maya de bij dingen, duplo auto's, een schort voor de keuken, een hele grote scoop van bob d bouwer en een loopfiets met 2wielen maar die is een beetje groot nog haha...
    We hadden het van 10 tot 13.00 gedaan maar wesley was om half 12 al op. Gelukkig werd hij na een tijdje weer gezellig. Heb veel foto's dus ga ze vanavond even spammen.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, dat klinkt als een geslaagd feestje en wat een verwennerij!
    Welk loopfietsje heeft Wesley gekregen? Wij hebben voor Amy ook een loopfietsje besteld. Ben ook benieuwd naar de taart en overige spam! :)

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Helemaal vergeten te reageren op het crea Bea werk van Masu!:) ziet er echt super leuk uit, meid! En klinkt idd als een super gezellige avond zeg! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Wij eten vanavond ook lekker patatjes mmmm

Kib, fijn dat je gisteren zo lekker gewerkt hebt, hoop voor je dat het vandaag ook zo mag zijn! En fijn te horen dat jullie het zon leuk park vonden! Ben benieuwd!

Sammie, jeetje wat is Wesley verwend! Fijn dat het zo geslaagd was! Ben ook erg benieuwd naar de spam!

Wij hebben vandaag Vince zijn kamer behangen en geverfd...
    Dit is het resultaat, zijn er echt super blij mee! En Vince roept ook alleen maar MOOI!:D

Voor de gene die ik niet op fb heb, hier ook ff spammen;)

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat hebben jullie trouwens voor loopfiets besteld? Wij weten nog niet wat we voor Vince willen kopen... Maar dat is dan ook nog een idee.
    En waarom dan een loopfiets ipv driewieler? Hebben we ook niet!

7. AHzondag

Ik heb zelf een loopfiets met 4wielen en wesley heeft er nu ook 1met 2wielen vanopa en oma gekregen. Heb ook een 3wieler fiets voor in de tuin. Dus ik heb geen keus hoeven maken. Heb alles gekregen als kado behalve de 4wieler. De loopfiets is goed voor de evenwicht 2wieler of 3wieler maar de fiets is gewoon goed om het fietsen te oefenen.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, wij hebben al een driewieler, maar Amy kan nog net niet met haar voeten bij de trappers. We hebben nu een loopfiets gekocht zodat ze idd kan oefenen met balans en evenwicht.
    We hebben deze besteld:
    bol.com | PUKY Loopfiets LR M - LovelyPink, Puky | Speelgoed
    Wat schattig dat Vince ook zo tevreden is over zijn kamertje! :D

@sammie, waar blijft die spam!? :p

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Sammie, dat is handig ;)! Zo heb je van alles wat hihi!
    Masu, wat grappig ik heb die loopfiets de hele tijd al open staan maar dan in het blauw uiteraard :p.

Blijf het wel lastig vinden wat wijsheid is.... Noujah nog even over denken!

Ik ga te werk! Xxxx

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, wat toevallig! De loopfiets sprak me wel aan en er waren zoveel positieve recenties, dus na lang dubben heb ik deze dan ook maar besteld. Ga je niet voor de roze?! :p
    Werkse vandaag!

@hier, vanmorgen met Amy naar de winkels geweest. Ik heb nieuwe schoenen voor haar gescoord en 2 shirtjes.
    Nu ligt ze in bed en hang ik lekker op de bank. :)

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, nee dat zal ik Vince niet aan doen;)... Maar misschien vindt ie roze wel heel mooi:p
    Spam van schoenen en shirtjes?

Nou Vince heeft vandaag beetje moeite met in slaap vallen! Hoop dat hij snel lekker gaat slapen, heel niet de hele tijd hoor. Maar in fases even heel verdrietig!

Hij had het weer naar zijn zin gehad op het kdv, en ik had een berg werk niet normaal:$! Was gewoon niet doorheen te komen! Morgen hopelijk een rustiger dagje!

X

12. AHzondag

masu, leuke loopfiets! ben benieuwd naar jullie taart.
    moeten eigenlijk weer even een lijst hebben wanneer alle kindjes jarig zijn.

stamp, jeetje zo druk op het werk, beetje balen dat je er dan niet doorheen komt.
    arme vince niet helemaal in zijn hummetje.

Damon is vandaag een slaap dag aan het houden, hopelijk slaapt hij vannacht nog wel haha. wesley is heerlijk druk met al zijn speelgoed vooral het kassatje valt goed in de smaak. ook wel lastig kiezen als je zoveel nieuw hebt.

sens?

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ik zal morgen even spam komen posten van de shirtjes en de schoenen. Balen dat het zo druk was op je werk, hopelijk is het morgen wat rustiger.

@sammie, waar blijft jouw spam!? :p
    Lekker hoor, zo'n slaapdagje! Lijst je wel makkelijk idd....ik zal starten in m'n volgende post.

@sens, meldplicht!;)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Voorzetje voor de lijst. Vullen jullie aan?

Verjaardagen Mei/Juni Ukkies:

Wesley 15 mei
    Amy 23 mei

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, gefeliciteerd met Amy!!! Wat een leuke verjaardagsmuts had ze op!

Sens???

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx stamp! :D Ja een mooie kroon he! :D
    Op het kdv wordt er dan ook een grote stoel waar ze een troon van hebben gemaakt gepakt en daar mag de jarig jop dan op zitten. Amy vond het geweldig! :D
    Ze wilde alleen niet slapen tussen de middag (gisteren ook niet) en heeft alleen maar liggen kletsen en zingen.;)
    Ze was dus echt heel moe toen we haar hadden opgehaald.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zwaaaaaaaaai ik leef nog hoor!! :D nog steeds met reuzebaby binnen!

ga niet op alles reageren heb jullie al veels te lang verwaarloost zelfs nu in mijn verlof :$

@kib, wat goed dat Stijn het zo goed doet zonder speen! en ook al gewoon ondergoed aan wat wordt je ventje toch groot! hier nog geen speen weg met alle veranderingen op komst.

@sammie, balen de nee fase en je ukkie in een sprong :( kan me voorstellen dat het erg zwaar is, kijk er ook niet naar uit moet ik zeggen maar ja het hoort erbij.. gelukkig blijf je positief, ook deze gaat gelukkig weer voorbij. FIjn dat het feestje van Wesley geslaagd was, hij is goed verwend zo te lezen!

@stamp, fijn dat het logeren mee viel. Lekker hoor vakantie geboekt! CP is altijd goed toch (tenminste lijkt me) mooie kamer van Vince! leuk dat je hier ook spamt want ik heb inderdaad geen FB :)

@loopfiets, hier krijgt Jos van oma en zus ook de Puky loopfiets maar dan in het rood!

@mlien, waar ben je!?!?!?

@masu, Amy klinkt een stuk beter in haar hum, gelukkig! ben benieuwd of je inmiddels ooit die luiers hebt ontvangen hahaha. Die Amy gaat toch niet van haar middagdutje af he :$

En natuurlijk ook hier van harte gefeliciteerd met je meisje haar verjaardag! 2 jaar alweer :D wat fijn dat ze zo in het zonnetje is gezet op het kdv!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @hier, mn verlof is begonnen en oooooooooooh wat ben ik moe. Het lijkt wel dat ik nu toestemming van mezelf heb om lichamelijk af te takelen :D:p

Buik is gigantisch, kind werd met 36 weken echo op 3600 gram geschat :$ dus de gyn vond het verstandig (net als ik) om hem via een ks te halen, voorlopig staat de datum op 7 juni, al hoop ik natuurlijk dat meneertje eerder komt want begin nu wel erg op te raken en ik heb de 37 weken vandaag gehaald! van mij mag het ;)

We doen verder rustig aan, Jos is gelukkig heel lief. Ben wel blij dat het bijna weekend is en ml ook thuis is, het is toch best pittig om Jos te tillen en te doen. Maandag en dinsdag gaat hij lekker naar het kdv en dan doe ik dus helemaal niets, nu al zin in (zal je zien, komt deze uk van het weekend hahaha)

Verder geen nieuws! zal zo het lijstje even aanvullen.

Tot snel moppies!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Verjaardagen Mei/Juni Ukkies:

Wesley 15 mei
    Amy 23 mei
    Jos 28 juni

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, pfieuw! Daar ben je weer! En nog steeds met BIB! :D
    Kan me voorstellen dat het zwaar wordt voor je. Ik hoop van harte dat je ukje zich voor die tijd zelf aandient, maar wel fijn dat je anders ook een datum hebt waarop je ks gepland staat.
    Thanx voor je felicitatie en het plaatje. :)
    De luiers zijn woensdagavond dan toch geleverd.:p
    Manlief heeft vandaag de loopfiets in elkaar gezet en het is echt een mooi ding! Ziet er ook heel degelijk uit en zo voelt ie ook! :)

Deel Deze Pagina