Sens, fijn wat van je te horen! Jeetje is dan zeker een flinke baby.. Ben benieuwd als het mannetje straks geboren is, wat zijn werkelijke gewicht is! Lijkt me toch spannend naar zo'n datum toe leven.... Wat fijn dat Jos zo lief is! Geniet nog lekker van je verlof meid! Masu, wat leuk dat Amy het zo leuk vond!!! Echt een jarige meid dus! Ben benieuwd wat Amy van de loopfiets vindt! Mijn mannetje heeft zitten smullen van de chicken tonight... Heerlijk om te zien! Xxx
Zo nu ff op iedereen reageren...Als ik het nog allemaal weet. Is al ff geleden dat ik er was. Sammie fijn dat Wesley zo lekker verwend is en dat hij ook met alles speelt. Damon moest vast bijtanken van het feest? Masu Gefeliciteerd met je mooie moppie!! Gelukkig is het loopfietsje wat je ervan had verwacht. En die luiers eindelijk binnen!! Sens och arme jij nog altijd met BIB. Maar gelukkig een datum waarop je zeker weet dat je je ukkie in je armen kan houden. ZIe je er nu minder tegenop dan bij Jos? Stamp balen dat het op je werk zo druk was. Gelukkig heb je het overleefd. Niemand overgeslagen? Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Kleine man doet t super zonder speentje en wil ook steeds vaker op het potje zitten. Soms is hij wel net te laat dan voelt zijn luier zo warm aan dus dan weten we al er komt niets. Maar geen probleem we gaan gewoon vrolijk verder. Morgen gaan we met een cliënt van mij naar de efteling (duim voor geen regen!!), die er helemaal zin in heeft. Hij gaf al aan een cadeautje voor stijntje zijn verjaardag te gaan kopen. Hoe lief is dat?? Zaterdag gaan we naar Amy haar verjaardagsfeestje en Stijn heeft er zin in!! (wij zelf ook hoor masu) Zo eerst maar eens mn bedje in.
Hey lieve meiden! Het is al erg lang geleden dat ik hier ben geweest! Er is zoveel gebeurt, mijn man en ik gaan hoogstwaarschijnlijk binnenkort uit elkaar, ik ben bezig met mijn rijbewijs, heb werk gevonden en davut is 1 van zijn ballen helaas kwijt, omdat die niet groeide. Donderdag wordt zijn andere bal vast gezet om te voorkomen dat hij die ook kwijt raakt. Iedereen van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kindjes! Wat worden ze toch snel groot! heel veel liefs, adorable
@kib, wat leuk, naar de efteling! Hier is het zonnig weer, dus ik hoop in Kaatsheuvel ook. Heel veel plezier! Ennuh...fijn dat jullie ook zin hebben in ons feestje. Amy roept al dagen 'Tijn' dus het wordt weer eens tijd dat jullie komen. @adorable, heee daar ben je weer! Wat fijn wat van je te horen. Al is het helaas niet zo'n positief nieuws.... Wat sneu dat Davut 1 balletje moet missen. Volgens mij maakt het verder niet uit voor zijn vruchtbaarheid later, of wel? Is het een zware ingreep die hij donderdag krijgt om het andere balletje vast te zetten? Ik las al dat jij en je man waarschijnlijk uit elkaar gaan. Hoe moeilijk dat ook is, ik denk echt dat je de juiste keuze maakt. Hele dikke knuffel! Davut wordt ook alweer bijna 2 natuurlijk....wanneer is hij ook alweer jarig? @stamp, oooh chicken tonight; erg lekker! Heerlijk als je ukje daar dan zo van geniet he. @hier, Amy ligt op bed dus ik hang op de bank. We hebben vanmorgen alle boodschappen al in huis gehaald voor morgen en gaan vanmiddag even op jacht naar een traphekje. Amy is nog steeds niet stil...ik hoop wel dat ze wil gaan slapen. Op dit moment is ze 'olifantje in het bos' aan het zingen... Heel schattig, maar slapen zou leuker zijn.
@Masu: als hij geen vruchtbaarheidsproblemen zou hebben dan maakt het inprincipe niet zoveel uit dat hij maar 1 bal heeft, als hij van zichzelf al een vruchtbaarheidsprobleem heeft dan wordt het natuurlijk wel wat moeilijker met 1 bal. Hij mag na zijn 18e een protese laten plaatsen voor de mooiigheid als hij daar behoefte aan zou hebben. De ingreep van donderdag is ma heel klein gelukkig, er wordt een heel klein sneetje gemaakt in zijn balzak en vanuit daar gaan ze zijn bal vast zetten. Hij zal een wat pijnlijke en blauwe bakzak hebben een paar dagen ma het valt als het goed is heel erg mee. Een besnijdenis zou pijnlijker zijn zei de chirurg en daar heeft hij een week last van gehad. Zijn broer wordt op dezelfde dag besneden. D.avut is jarig op 24juni wat betreft mijn man...tsjaa je zult mijn topics wel voorbij hebben zien komen, het is denkk ik gewoon einde verhaal, ik moet alleen zien hoe dat il t ga regelen. Ik krijg waarschijnlijk meer uren aangeboden op mijn werk, als dit zo is dan zal ik waarschijnlijk nog een jaar hier blijven om wat te sparen en dan zal ik hier bij hem weg gaan. Als ik niet die extra uren krijg dan verhuizen we met zijn allen naar NL zidra ik mijn rijbewijs heb, en als ik daar dan werk heb en de opvang van de kids geregekd dan ga ik bij hem weg, het is dus nog eventjes af wachten Hoe gaat het met alle kindjes hier? xxx
Kib, hoe was het bij de Efteling? Had je wel beetje knap weer? Hier was het echt bagger namelijk Wat goed dat Stijn al zo bezig is met het potje! Wij moeten nog een potje kopen, zet hem wel altijd voor het douchen op de wc hoor Masu, alvast heel veel plz met het feestje voor Amy! Maar dat komt vast helemaal goed! Amy nog beetje gaan slapen? En geslaagd voor traphekje? Adorable, fijn wat van je te horen meid! Jeetje dat zo'n bal dan zomaar weg kan zijn... Even goed sterkte voor je mannetjes à.s. Donderdag! En ik denk ook echt dat deze keus de juiste is (wat betreft je huwelijk), en je denkt er ook goed over na, dus het is niet een impulsieve beslissing! Is je man op de hoogte? Ik bedoel is het een keuze van jullie samen? Sterkte met alles! Nou ik had niet te hard moeten juichen gister! Ik ging gister pas om 00;30 naar bed, had gewacht tot ml thuis was van werk! We lagen te kletsen (ECHT) en om 1 uur begin Vince met spugen, dit om 2 en 3 uur nog een keer! Nou toen was het beddengoed wel op Zo zielig voor het mannetje, riep hij heel hard MAMA... En dan spugen! Uit eindelijk om 4 uur in slaap gevallen, maar meneertje was vervolgens om 7 uur weer wakker! Dus wel 3 uur slaap gehad...pfff Vandaag maar, tussen de middag lekker even op tuk gegaan! Vince oogt niet ziek, heeft lichte verhoging en eet niet! Maar verder wel gezellig en in de weer! Hopen op een betere nacht! Xxxx
@ stampertje: mijn man is niet op de hoogte dat ik bij hem weg wil, maar ik denk dat hij wel een vermoeden, heeft, want ik wijs hem elke keer af, we hebben constant ruzie en mijn ouders zijn hier in februari geweest omdat ik bij hem weg wou na de zoveelste fout door de alcohol. Hij heeft toen beloofd naar de ha te gaan en hij heeft hem naar de psych gestuurd ma hij is nooit geweest, dus ik verwacht dat hij wel een vermoeden heeft ma ik zeg nog niks olomdat ik zelf eerst alles op een rijtje wil hebben voordat ik de keuze defenitief maak, ik ben heel bang dat hij de kids bij me weg neemt vandaar dat ik het ff op 'safe' speel
Oja en over die bal, het zit zo, ze denken dat die in mm mijn buik tijdens de zwangerschap al slecht is aangelegd en dus niet verder groeide, maar het kan ook zijn dat die na de geboorte is gaan draaien maar dat weten ze dus niet zeker ma als hij idd is gaan draaien dan kan de andere dat ook gaan doen en als dit gebeurt dan hebben ze maar 6uur de tijd om de bal te 'redden' en weer goed te zetten met een operatie dus vandaar dat ik hem nu vast laat zetten dan hoef ik iig niet bang te zijn dat hij die 2e ook verliest want als hij smorgens bijv gaat draaien dan is het akl te laat om die te redden als hij thuis komt van school
Begrijp heel goed dat je het op safe speelt! Maar eventueel nog een jaar uitzitten (en sparen) is wel heel lang in een ongelukkig huwelijk! Ook al begrijp ik je keuze volledig! Moeilijk hoor! En begrijp ook de keuze wat betreft het vast zitten! Dikke knuffel voor alles!
@stamp, oh wat zielig dat Vince ineens zoveel moest spugen. Arm mannetje... Dat was dus een kort nachtje voor jullie. Ik moest wel lachen om je opmerking over het kletsen "echt"! Haha! Ik geloof je wel hoor! @adorable, slim om z'n balletje dan vast te laten zetten idd. Heel veel succes voor hen beiden a.s. donderdag! Ik begrijp dat Mikail dan ook besneden wordt? Bij Davut is dat toch al gebeurd of niet? Kan me je angst voorstellen...heel erg als je je kindjes zou moeten missen. Ik denk dat het slim is om zo snel mogelijk richting Nederland te komen (voor zover mogelijk natuurlijk). Davut dus ook alweer bijna 2! Nog precies 1 maandje. @hier, lekker aangerommeld vandaag. Wat opgeruimd, boodschappen gedaan en gekeken voor een traphekje. Ik vond ze duur bij de babypark, dus we hebben er eentje online besteld. We hebben Amy's loopfiets net ingepakt en ik ga zo eiersalade maken voor morgen. Amy is gebadderd en ligt alweer een half uurtje lekker te tukken. Nu eerst ff lekker op de bank.
Ja dacht zal jullie voorwezen Owh lekker zelf gemaakte eiersalade! Als je eens tijd hebt wil ik graag het recept Ik heb eitjes op staan op straks lekker gevulde eieren te maken, gewoon omdat ik er trek in heb, hihi! Ben heel benieuwd wat Amy van haar loopfiets vindt! Gezellige dag! Xxx
Ja d.avut is idd al besneden, m.ikail wordt donderdag besneden. Als ik hier nog een jaar blijf om te werken dan ga ik waarschijnlijk hier al bij hem weg, ma als ik niet meer uren krijg dan gaan we dus eerst naar NL en dan ga ik bij hem weg ik moet dan natuurlijk wel eerst een huisje krijgen en werk vinden enzo
He schatjes!! Ador daar ben je weer!! Allereerst een hele dikke knuffel meid! Jeetje arme mannetjes van je. Sneu hoor 1 balletje moeten missen. Hoop dat hij niet teveel last van het vastzetten krijgt. En wat betreft terug naar nl of in belgie blijven. Wat wil je zelf het liefste? Jouw familie woont toch allemaal in nl? Masu ohh lekker verse eiersalade!! Niet alles opgemaakt he? Balen dat het traphekje te duur was. Gelukkig bestaat er zoiets als online shoppen Ben wel benieuwd wat ze van haar fietsje vind. Sens.........meldplicht!!!! Stamp arme vince zomaar ineens spugen. Hoop dat hij nu al wat meer opgeknapt is en alle beddengoed weer schoon is. Hier een heerlijke dag gehad met gelukkig veel zon en af en toe een klein buitje. Als er een buitje viel dan waren we meestal ergens binnen of we gingen snel naar binnen. Stijn vond het helemaal geweldig en had totaal geen tijd om een tukkie te doen. Hij is wakker gebleven vanaf vanmorgen half 8 tot uurtje of 18:00. Daarna ook wel in diepe slaap, kon hem zo slapend in de auto overleggen. Het was in de efteling super rustig, een aantal bussen van schoolreisjes en wat gezinnen maar heerlijk!! Konden zo doorlopen bij de attracties 5 minuten wachten op zijn langst!! We hebben dan ook veel kunnen doen; 2 x droomvlucht, 2x carnaval festival, autootjes rijden, in de carousel, fietstreintje, enzo. Nu zo lekker mn bedje in want ben behoorlijk moe van vandaag!
@Kibbeling: ik wil zelf heel graag terug naar nederland ik weet alleen niet goed hoe ik dat moet doen, ik werk nu maar 6uur in de week en sta ingeschreven bij de woningbouw ma ik denk dat ze me niet gaan verhuren met zi zo weinig inkomen en mijn man heeft hier een uitkering. Vandaar dat ik dacht dat t mssn beter is om hier eersrt meer uren te gaan werken, ma van de andere kant zou ik t liefst zo snel mogelijk terug naar NL gaan
Goooooooeeeeeeeedddddddeeeeeeeemorgen, Masu, heel veel plz vandaag met het verjaardagsfeest van Amy!!! Kib, wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en dat het zo lekker rustig was! En wat heeft Stijn het goed volgehouden, ben benieuwd hoelaat hij wakker is vandaag! Veel plz op Amy haar feestje! Hier prima geslapen en Vince dus ook Ik heb vandaag lentefeest op me werk, dus moet erom 9 uur zijn tot uur of 14 (is van 10 tot 13). Ml en Vince komen ook gezellig spelletjes doen! Fijne dag allemaal! Xxx
Goeiemorgen!! Ador heb je geen fam in nl waar je eventueel voor tijdelijk zou kunnen wonen? Ik weet nog dat wij dat toen ook tijdelijk hebben gedaan tot mams een eigen huisje had. En wie weet kan je in nl dan ook een baantje krijgen of eerst een uitkering? Ik hoop voor je dat alles.snel op zijn plek valt. Stamp leuk het zomerfeest. Hoop dat t een beetje goed weer is/blijft en vooral dat t gezellig is. Hier was stijn om 7 uur weer wakker. Het enige jammere is dat ik knallemde hoofdpijn heb en al wel wat ingenomen. Hoop dat hij snel wegzakt want dit is niks. En vanmiddag nog op verjaardagsvisite bij amy dus dan moeten we wel fris en fruitig zijn Hier draait de eerste was al en mark heeft super lief croissantjes gebakken.
Goede morgen allemaal, veel plezier op het feest van Amy en van je werk. Wij hebben vandaag schoolfeest van m.ikail ik moet van 12tot18:00 hotdogs bakken en verkopen,m.ikail gaat een dansje doen en opa en oma komen straks ook hierheen!!!
De enige die plek voor ons heeft zijn mijn ouders, ma dat is ook geen oplossing want mijn vader heeft op dit moment een uitkering en als ik daar kom wonen tijdelijk dan wordt hij daarin gekort en dat wil ik natuurlijk ook niet en het is nog maar de vraag of mijn man me naar NL laat vertrekken met de kids