Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeienavond mooie mopkes! :D

Hier een heel geslaagd feestje gehad. De jarige jop is echt ontzettend verwend! :D
    Vanmorgen eerst haar loopfietsje van ons gekregen. Dat vond ze zo leuk dat we direct een grote ronde moesten gaan doen in de buurt...:p
    Hij is ook heel fijn qua formaat. Ik was bang dat hij wellicht te groot zou zijn, maar dit is niet het geval.

@adorable, hoe was het hotdogs bakken? Was het schoolfeest gezellig geweest? Leuk dat opa en oma ook komen!
    Ik weet niet precies hoe het idd zit met het verhuizen met je kids naar Nederland. Ik weet ook niet of dat zomaar mag. Wellicht goed om dat uit te zoeken, want dat zou natuurlijk het allerfijnst zijn voor je!

@sens, meldplicht!

@stamp, heb je fijn gewerkt vandaag? Leuk dat Vince en papa ook even langs zijn gekomen. Ik zal zo het recept even typen voor je; het is echt simpel. :)

@kib, wat lief dat Mark croissantjes heeft gebakken! Ideaal als het zo rustig is in de Efteling. Toen wij daar een tijdje geleden waren konden we ook zo doorlopen. Super fijn, want dan kan je bijv. de droomvlucht en het carnaval festival gewoon 2x doen! :)
    Bedankt voor jullie komst vandaag en voor de leuke cadeautjes!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Speciaal voor stamp: de eiersalade a la Masu :p

Ingredienten:
    - hardgekookte eieren (6 of 10 stuks doe ik meestal)
    - oregano
    - paprikapoeder
    - kerriepoeder
    - peper en zout
    - worcestershire sauce (heeeeeel belangrijk!)
    - mayonaise
    - gesnipperd uitje
    - teentje knoflook

Bereiden:
    - pel de eitjes en snijd ze in stukken en doe ze in een kom
    - voeg de peper, zout, oregano, paprikapoeder, kerriepoeder, knoflook en ui (heel fijn gesneden) toe.
    - prak het geheel
    - voeg een scheut worcestershire sauce toe (naar behoefte)
    - voeg een schep mayonaise toe (naar behoefte)
    - goed mengen en klaar!

Ik doe alles op het heilig oog, dus ik heb nooit exacte hoeveelheden. :)

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ador een geslaagd feestje? Das dan wel idd een probleem. Heb ook je toic gelezen en het ligt idd wat gevoelig allemaal. Hoop wel voor je dat t gaat lukken allemaal.

Sensje.... where are you???

Masu bedankt dat we mochten komen. We vonden het weer erg gezellig. Stijn was nog druk aan t kletsen in de auto alvorens hij in slaap viel.

Stamp het eiersaladerecept is heeeeeerlijk!! Jullie ook een leuk zomerfeestgehad?

Hier vanmorgen wat in huis geromeld en met stijn gespeeld en met de lunch in onze handen in de auto gestapt naar masu. De ukjes waren weer erg blij om elkaar te zien. Ze hebben lekker samen gespeeld (soms wat gekibbeld) en het was weer een genot om te zien :)
    Kortom een gezellige dag.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hey meiden, het was een topdag! M.ikail heeft een super leuk dansje gedaan met zijn klas!!! Lekker bijgeklets en mijn hart gelucht bij mijn ouders, we hebben de hele dag zon gehad! Ik ben vandaag helaas wel geknapt bij een paar collegas. Ik had geen luiers meer voor d.avut en mijn man weigerde om ze te komen brengen en zou ze dus pas om 22:00 meenemen, mijn collega zag dat ik boos was en vroeg of alles wel goed ging en dat had ze beter niet kunnen vragen want ik barste in huilen uit. Heb toen wel luiers gekregen van een collega haar peuterklas (ik werk op de basisschool van mijn zoontje in de middagopvang), maar buiten dit een toffe dag gehad!

hoe was het verjaardagsfeestje van Amy?

liefs

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Masu, wat fijn dat Amy haar feestje zo geslaagd was! En dat ze zo blij is met haar loopfiets...
    Bedankt voor het recept!!! Klinkt alleen al erg lekker!

Kib, wat gezellig dat jullie geweest zijn en de kids lekker gespeeld hebben samen! Jij hebt ook wel veel last van hoofdpijn denk:(?
    Vandaag zonder hoofdpijn opgestaan?

Adorable, fijn dat het zon geslaagde dag was! Misschien juist wel prettig als een collega op de hoogte is van de situatie... Maar begrijp dat je dit liever niet uit op zo een dag!

Het lentefeest was gister ook erg geslaagd, alleen ml is niet geweest met Vince! Ml voelde zich nietlekker:( ik baalde er echt van... Maar goed!
    Vanmiddag op verjaardag bij tante en neefje!

Xxx

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nee het was idd geen goed moment om het te uiten hihi, maargoed daar is niks meer aan te veranderen.

Fijn dat de verjaardag van amy en het lentefeest gezellig was! Jammer alleen dat ml en zl niet mee konden. Veel pezier op de verjaaardag vanmiddag!

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heerlijke zondagochtend, lekker spelen met de duplo!;)

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenmorgen lieffies!

Ador balen dat je knapte bij je collega's. Helaas op het verkeerde moment. Ook niet tof van ml dat hij niet even de moeite wilde nemen om luiers te komen brengen.
    Lief dat je ouders langs zijn gekomen en je even je hart hebt kunnen luchten.

Stamp met mijn hoofdpijn valt het wel mee, het is vaak met vlagen dat ik er last van heb. Gelukkig meer niet als wel.
    Klinkt als een gezellig feestje gisteren. jammer dat ml zich niet helemaal lekker voelde en ze daardoor niet kwamen.
    Wat een lieve spam van Vince die aan het bouwen is.

Hier hebben we heerlijk geslapen nadat mark stijn nog even had neergelegd om half 6 werden we om 8 uur wakker van Stijn. Stijn is al erg druk aan het spelen met zijn speelgoed. Ik heb de halve bank naast mij helemaal vol liggen met de toettoetgarage, stoplicht en brandweerkazerne. Zelf komt hij af en aan met auto's en zelf de treinrails!!!
    De foto's geven een klein ideetje :p

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    #2309 masu, 26 mei 2013
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
    He meiden!

@stamp, fijn dat het een geslaagd feest was, maar jammer dat Vince en je man niet meer waren geweest. Kan me voorstellen dat je daar van baalde. Lieve spam van Vince! Heerlijk zo'n zondagochtend he! :D
    Veel plezier vanmiddag op de verjaardag.

@kib, haha die Stijn heeft de halve bank vol gebouwd. Heerlijk als ze zo aan het spelen zijn he. Lieve spam hoor! En 8 uur...netjes van Stijnie zeg!

@adorable, wat flauw dat je man niet even luiers kwam brengen. Gelukkig kon je toch nog aan luiers komen. Kan me voorstellen dat het dan barst; als je je slecht voelt en mensen vragen hoe het gaat, dan houd je je tranen niet meer binnen. Fijn dat je ouders er waren!

@hier, Amy was echt kei moe van het feestje, want ze werd pas om half 10 vanmorgen wakker (en lag er gisteren al vanaf 19 uur in). Ze heeft van manlief z'n ouders een kleine stofzuiger gekregen en toen ze deze zag vanmorgen ging ze meteen weer stofzuigen. Daarna wilde ze perse op de loopfiets naar buiten. Ons mam kwam nog langs, dus die is een grote ronde gegaan met Amy.
    Hier verder vandaag weinig op de planning. We houden heerlijk luie zondag. Morgen weer aan 't werk...heb er nog niet veel zin in. :)
    Zal straks proberen nog even wat te komen spammen van het feestje. Heb er wel alvast 2 van gistermorgen.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu het was heel netjes van stijn 8uur vanmorgen.
    Lieve Amy spam. Gelijk weer aan de schoonmaak vanmorgen? Ze had er zin in.
    Je moet wel op zoek naar een nieuwe banner jij!!

Stijn heeft sinds vandaag ook de waterpokken. Wel sneu hij heeft er 2 tussen zn billetjes zitten. We zijn dus maar even naar de kruidvat gelopen en hebben we kinder mentholpoeder gehaald en een smeerseltje van vsm.
    Gelukkig hebben we ze nu en niet over 3 weken met zn verjaardag. Ik hoop dat ze dan al aardig weg zijn.

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Leuke foto's Masu!!!!!

@ kibbeling, oei waterpokken, hier hebben mikail en davut ze nog niet gehad. Ik heb gehoord dat als je hem een half uurtje laat spelen in bad met een zakje havermout erin, dat hij niet meer zo'n last heeft van de jeuk

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, ocherm...stijnie de waterpokken. Maar ach; hij kan 't maar gehad hebben. En dan is ie er met een beetje geluk inderdaad met z'n verjaardag mooi van af. Wel sneu dat hij er 2 tussen z'n billetjes heeft. :( Ennuh...m'n banner is aangepast. :p

@adorable, thanx! :D Ik moet de rest van de foto's nog uitzoeken, dus die volgen later. Ik heb dat ook gehoord van die zemelen. Schijnt goed te helpen.

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Leuke foto's masu! Stoere meid, met zonnebril!
    Leuk te lezen dat ze zoooo blij is met haar loopfiets! Goede aankoop dus!
    Werkse maar weer morgen!

Kib, arme Stijn! Balen van de waterpokken, maar dan heeft hij ze maar gehad! Hoop dat hij er niet teveel last van heeft!
    Het viel me op van je hoofdpijn, maar fijn dat ik het mis had ;). Ben zelf echt een hoofdpijnpatient dus weet hoe vervelend het is!
    Leuke spam! Ook zo lief in de weer!

Gezellige verjaardag gehad! Nog 3 dg werken dan ruim een week vrij, begin 11 juni weer. En vrijdag weekje op vakantie!
    En dan pas weer vrij met mijn verlof 15 augustus!
    Xxx

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zwaaaaaaaai! ff denken hoor wat heb ik allemaal gelezen :)

@masu, fijn dat het feestje van Amy zo geslaagd was en dat ze helemaal happy is met haar loopfiets! goed om te horen dat hij niet te hoog is want Jos krijgt hem ook en was al bang dat hij er met zijn korte pootjes nog niet op kon :D

ze heeft heerlijk uitgeslapen zeg vandaag, kan me voorstellen dat ze er moe van was! leuke spam :D

@kib, ach arme Stijn met zijn pokjes.. wat een rotplek om pokjes te hebben zitten. Hoop dat de smeerseltjes helpen en hij er niet te veel last van heeft. Heerlijk herkenbaar zo'n volgebouwde bank met speelgoed, hier ook altijd! erg leuke spam!

@stampertje, fijn dat het een geslaagd lente feest was. Wel jammer dat ml en Vince niet langs zijn geweest :( leuke spam van Vince, hij ook al zo leuk aan het spelen met duplo!

@adorbale, daar was je weer! wat een ellende met je man :( denk dat je de juiste beslissing maakt, goed dat je alles op een rijtje zet, voorbereid en naar de gevolgen kijkt. Heel veel sterkte ermee.

@sammie, weet niet meer of je ook bent langsgewaait.. :) zo ja dan ben ik het vergeten, sorry *knuf*

@hier, nog steeds BIB hoor :) hij houdt het uit hahaha Jos was er al lang en breed. Gisteravond even voor een CTG geweest omdat ik uk2 minder goed voelde. CTG, echo en andere controles waren gelukkig allemaal goed dus om 1.15 uur mochten we weer op huis aan. Vandaag lekker rustig dagje gehad.

Met Jos gaat het super, praat inmiddels wat meer maar blijft een stille knuffelkont. Speelt fijn en is lief voor zijn mama :)

Morgen gaat hij lekker naar het kdv en kruip ik een dagje op de bank met series en een film, heeeeerlijk! oh ja en we gaan er voor dat deze uk op 28 mei geboren wordt dus dat is dinsdag hahahaha ben benieuwd.

Meiden, fijne avond!
    xx

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ador ik smeer hem nu af en toe met metholpoeder voor kids in. Zemelenbadje heb ik nog staan dus ik heb ik maar tevoorschijn gehaald. Normaal gaan we douchen maar denk dat we nu maar het badje gaan doen.

Masu fijn dat alle cadeautjes in de smaak vallen. En ik geloof dat ze er moe van was ja. Leuke banner trouwens :p
    Het is ook wel heel sneu zo tussen zn bips hoor.

Stamp we hebben wel migraine in de familie en ik heb daar eens in de zoveel tijd ook echt onwijze last van. Gelukkig niet al te vaak, maar prettig is anders. Heb jij wel veel last van hoofdpijn dan, omdat je ook hoofdpijnpatiënt bent?
    En oh lekker hoor bijna vakantie! Jullie gingen naar cp Park sandur?

Sensje nog steeds met BIB??? jemig kleine man heeft het goed bij mams. Wel spannend dat je gisteren toch naar t ziekenhuis moest omdat je kleintje niet zo veel voelde. Gelukkig was het wel allemaal goed. Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt met de 28e. Ik zal voor je duimen omdat ik weet hoe zwaar je het hebt.

Hier na stijn zijn slaapje even langs vrienden geweest die aan het verbouwen zijn in hun nieuwe huisje. Het gaat al aardig opschieten, moet ook wel want ze gaan volgend weekend over. Daarna door naar mn mams gereden waar we hebben getrakteerd op eten.
    Mams stond erop dat stijn zonder luier mocht lopen, dus alleen zijn onderbroekje aan. Hij was zo druk met spelen en toen hij op de bank zat en er even niemand op hem lette zat hij dus heel stil...........gevolg......... een plasje op de bank. Gelijk alles schoon gemaakt. Schone onderbroek aan en mams zei weer laat hem maar zonder luier lopen..... Hij heeft daarna niets meer gedaan. Voor t eten hebben we hem toch maar een luiertje aangedaan.
    Bij thuiskomst hem omgekleed en op bed gelegd. Het duurde weer super lang voor hij in slaap viel. Geloof dat hij nu een klein half uurtje slaapt. Morgen gaat hij naar t kdv en ik moet vergaderen. Hoop dat het een beetje gaat anders moet ik hem eerder ophalen. Hij gaat morgen ook nog naar mn zus om te logeren...

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, yep gewoon nog BIB we gaan gewoon zo door :D nog maximaal 11 nachtjes :) jullie hebben gister een gezellig dagje gehad, wel goed hoor om hem af en toe zonder luier te laten lopen. Hier heeft Jos echt nog geen zin in het potje of iets dergelijks, goed hoor dat Stijn daar zo snel in gaat. HOe is het inmiddels met zijn pokjes?

@hier, lekker geslapen en Jos om 8 uur naar het kdv gebracht. Wasje aangezet en verder lekker niks. Het is heerlijk weer dus ga zo lekker mijn boek in het zonnetje zitten :cool:

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohhh sensje zo positief ingesteld. Nog max 11 nachtjes :)
    Lekker hoor geen josje om je heen.
    Stijn is hartstikke zielig met zn pokjes. Vanmorgen zat zn toetje ook al onder. Ik heb vandaag basje gezien en ohhh die zit ook zo onder. Zus zei al best kans dat stijn morgen zo onder zit. Die loopt 1 dag achter op basje.

Hier stijn naar t kdv gebracht vanmorgen en daar hoorde ik dat er 3kids op de groep waren zonder waterpokken. Verder zat iedereen onder, zelfs 2kindjes.ziek thuis ervan. Bij ophalen hoorde ik dat er nog 2 onder zaten dus 1 niet. Bijna iedere groep is voedig besmet. Maar ach we kunnen het maar gehad hebben en we smeren vrolijk met mentholpoeder :)
    Hij is nu lekker logeren bij zus/oma. Ik mag morgen weer vroeg op.

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hey meiden,

Senso nog 10 nachtjes!!
    Fijn dat jos opgehaald word.

Kib, ahh arme stijn maar beter nu dan later. Hoop dat wesley het ook snel krijgt.

Hier, vandaag de bruiloft van szus. Vanmiddag pas om 4uur. Ik ga na de taart naar huis aangezien het eten 10 uur en dat gaan mijn guppies niet redden. Verder nog leuk nieuws mijn middelste zus is zwanger! Nog heel pril en ze is een beetje huiverig aangezien ze al 2x eerder een miskraam heeft gehad.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sammie, wat leuk dat je zus zwanger is; gefeliciteerd!
    Logisch dat je eerder naar huis gaat; 10 uur is erg laat voor de ukjes. Een fijne dag vandaag!

@kib, wat sneu dat Stijntje zo onder zit! Het heerst wel ontzettend op het kdv als ik je verhaal zo lees. Heeft Stijn goed geslapen bij zus/mams?
    Ja....fantastische banner he! :p

@sens, nog 10 daagjes! Of als ik jou moet geloven is vandaag de dag! Ik hoop het echt voor je. Het is lekker weer; prima bevalweer toch?!:p

@stamp, wat lekker dat je straks vakantie hebt. Ik ben er alweer aan toe. :p
    Leuk hoor, naar CP!

@hier, pff...Amy wil niet slapen. Gisteren op het kdv had ze ook al niet geslapen. Dan slaapt ze 's nachts wel super goed; dit keer van 7 uur 's avonds tot half 9 vanmorgen, maar nu wil ze dus wéér niet slapen....pff.;)
    Ze ligt te kletsen en te zingen. Soms is het periodes stil en dan krijg ik weer hoop en dan begint ze toch weer...
    Ook dit zal wel weer een fase zijn.
    Hopelijk heeft het niet slapen geen effect op haar humeur. Zolang ze niet huilt laat ik haar wel liggen, dan rust ze in ieder geval wat.
    Verder vandaag niet veel op de planning. Vanmiddag komt er een vriendin op de thee. En net heb ik vaderdagcadeautjes besteld voor manlief en voor ons pap.

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeey

@sens, echt aftellen zo!! Zit ukje nog steeds lekker bij mama?
    Trek je het een beetje met de warmte van vandaag?

@kib, ach arme Stijn zo onder de pokken! Nou dan is de groep er wel vanaf..pffff! Heeft hij er veel last van?
    Ja klopt wij gaan naar CP Sandur:D vrijdag!:D:D:D
    En ik heb bijna iedere dag wel hoofdpijn! Gelukkig gaan er nog dagen voorbij zonder maar dat zijn er weinig, als ik hoofdpijn heb slik ik 2 ibuprofen samen en dat vaak 2/3 x op een dag... Als ik nu hoofdpijn heb 2 PCM maar dat werkt niet echt helaas:(
    Vroeger ook e het migraine aanvallen gehad, maar dat gelukkig niet meer!

@Masu, denk dat je meisje toch als eerste straks af is van het middagslaapje! Maar je hebt gelijk om haar in ieder geval lekker te laten rusten! Was het gezellig met vriendin?

@sammie, wauw gefeliciteerd tante;).. Wel spannend natuurlijk maar duim dat het een plakbeebje zal zijn! Was het een leuke dag vandaag? Ze hadden in ieder geval prachtig weer!

Hier alles goed, heb mijn keuze op het werk gemaakt en ga toch terug naar de kindjes... Mis het te erg! Helaas is ook ons bedrijf getroffen door de crisis,media staat veel te veranderen! Kan zijn dat ik na mijn verlof andere dagen en/of op andere locatie moet gaan werken! Vindt mijn locatie super leuk, dus hoop het niet maarja liever mijn baan behouden!
    Gelukkig duur het voor mij nog even!

Vince gaat super! Weer leuk gehad op kdv!
    Nog 1 dagje werken.. En dan VAKANTIE!
    Zoooo veel zin in!
    Xxxx

Deel Deze Pagina