Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie was de bruiloft gezellig?
    En je zus zwanger wat leuk!! Gefeliciteerd, ik hoop dat het een mooie plakbeeb mag zijn.

Masu stijn heeft heel beroerd geslapen vanacht bij mams/zus. Hij was om 3 uur wakker en viel weer in slaap en tussen half 5-5 uur was hij klaar wakker. Mams heeft hem nog bij haar in bed genomen maar hij ging echt niet meer slapen. Ze zijn dan ook maar vroeg naar beneden gegaan.
    Balen dat Amy niet wil slapen al 2 dagen tussen de middag, kan me herinneren dat ze eerder heeft gehad en vervolgens de halve dag sliep :S
    Was ze verder wel gezellig vandaag??

Stamp stijn heeft wel behoorlijk last van jeuk volgens mij. Zodra zijn kleertjes uitgaan dan zie je gelijk die handjes op zoek gaan naar de wat grotere waterpokken. Hij is ook niet helemaal zichzelf. Eten is wat minder en hij slaapt zoals je masu kan lezen wat onrustiger. Hij is ook wat kroeliger dan anders (niet dat ik dat nou zo erg vind).
    Balen dat ook op jullie werk de crisis merkbaar gaat worden. Ik hoop voor je dat je gewoon op die locatie kan blijven. Bij onze opvangorganisatie merken we het ook hoor. Contracten die niet omgezet worden naar vast of die niet worden verlengd. Morgen is een leidster vd andere groep voor het laatst, zij heeft ook een tijdje op stijn zijn groep ingevallen. En ik weet dat op de koppelgroep er ook iemand weg moet helaas.
    En heerlijk nog 1 dag en dan vakantie!!! Ik mag nog een weekje werken en dan ook vakantie!!

Hier de gehele dag op werk aanwezig geweest. Stijn was lekker bij oma en is bijna de gehele dag in de tuin geweest.
    Ik heb trouwens nog naar het oogziekenhuis gebeld, we hadden voor donderdag een afspraak staan maar vanwege de waterpokken komt die te vervallen.
    Ik ben nu bezig om een proeftaartbodem te maken. Als die slaagt wil ik stijn zijn verjaardagstaart zelf gaan maken :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben gisteren een leuke vooral drukke dag gehad. wesley was echt een beetje losgeslagen en wilde steeds van de trappen af buiten. verder was het heel mooi en ze zag er super uit. voor hun echt een mooi huwelijk. vanmiddag gaan we even langs om taart te eten aangezien zo heel veel over hadden.

mijn zus heeft helaas een miskraam gekregen :( we waren er al bang voor. ze verloor al een paar dagen een beethe bloed en gisteren is het dus mis gegaan. nu moet ze beslissen of ze eventueel wel een tweede zou willen (was niet gepland) en dan moeten ze naar de gyn om te kijken waarom het misgaat. het is haar derde miskraam. vind het erg sneu voor haar.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat sneu dat het mis gegaan is bij je zus...:( Heftig hoor! Hopelijk heeft ze veel steun in haar omgeving.
    Fijn dat de bruiloft geslaagd was.

@stamp, bij jullie op het werk dus ook aan het rommelen. Op ons kdv ook; er zijn er laatst 2 uit gemoeten door het reorganiseren en de kindaantallen lopen al een hele tijd terug. :(
    Je had voorheen 1 kantoordag toch? Komt die helemaal te vervallen straks? Hopelijk blijf je wel op dezelfde locatie werken.
    Laatste werkdagje voor jou, lekker hoor! :)
    Het was gisteren gezellig met vriendin ja; lekker bijgekletst.

@kib, oeh dat was een rommelig nachtje...en ook weer erg vroeg dag voor je mams zo. Hij zal er ook wel echt last van hebben. Zo sneu! :( Jeuk is ook zoiets verschrikkelijks vind ik...ik heb liever pijn dan jeuk als ik zou mogen kiezen (of geen van beiden als het ff kan :p). Wat leuk dat je de taart zelf gaat maken! Is de cakebodem gelukt?
    Amy was ondanks dat ze niet geslapen had wel nog steeds gezellig. Lekker zitten kletsen en spelen. Daarna zijn we nog even het dorp in geweest en op wat dwars peutergedrag na ging dat ook goed. Ze was 's avonds wel erg moe.

@hier, lekker geslapen. Mevrouw om 9 uur uit haar bedje gelicht en toen opa en oma hier om half 10 waren, was ik haar brood nog aan het smeren.:)
    Het is echt bizar, maar sinds ze 2 is mag ik dus echt niet meer helpen. Anders is het drama. Ze doet dus zelf de schoenen aan, zelf de jas aan en oh wee als ik maar m'n hand uitsteek om iets vast te houden. Geregeld lukt het haar niet zelf, dan raakt ze gefrustreerd, maar komt uiteindelijk wel naar me toe en dan mag ik met 1 hand wel meehelpen.;) Ik mag haar niet meer in de auto tillen, ze klimt er zelf in. In de buggy zitten doen we niet meer aan; ze wil alles zelf lopen. Haar broek wil ze zelf aan doen. Haar schoenen doet ze zelf uit. Haar eten eet ze zelf en ze wil zelf bepalen welk shirt ze aan doet...
    Soms is het vermoeiend, maar ik vind het ook heel gaaf om te zien dat ze zo'n eigen willetje heeft. :D

Na wat dramabuien ben ik er ook achter wat werkt bij haar. Als ze midden in de winkel weer eens ergens boos over wordt, hurk ik bij haar en ga haar rustig uitleggen wat de reden is waarom iets moet. Bijv. op straat moet ze me een handje geven. Soms wil ze dat niet. Als ik dan uitleg dat het gevaarlijk is met alle auto's en dat ik het daarom wil, dan laat ze het daarna toe. Geduld, consequentie en uitleg schijnen dus wel de kernwoorden te zijn hier. Duurt ff, maar inmiddels heb ik de formule gevonden. :p

Zo, ik ga weer beginnen aan een traindagje. Fijne (helaas regenachtige) dag allemaal! :)

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Kib, en hoe is de proeftaart gelukt? Hoe gaat het vandaag met de pokjes?
    Helaas is het in de hele kinderopvangbranche slecht...:(
    Gelukkig hoeven we nog geen groepen te sluiten!

Masu, dan kan ik nog een weekje genieten van mijn ventje en dan gaan wij de ik ben 2 fase in:p;) verheug me er nu al op!
    Fijn dat je een ritme hebt gevonden met Amy en wat het beste voor haar werkt! Lastig hoor die driftbuien..pfff maar idd prachtig om dat karaktertje te zien!
    Klopt dat ik een kantoordag heb, maar helaas mag ik die ook niet behouden:(

Sammie, wat ontzettend moeilijk voor je zus!:( heftig hoor!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van de bruiloft! Nog lekker stukkie taart gegeten?

Jippie vakantie!:cool:
    Vince was erg gezellig dat we thuis kwamen en wilde eerst nog even duplo'en.. Dus dat maar gedaan, hele verhalen kwamen er voorbij over treinen, bussen, vrachtwagens en auto's...zo leuk!

Morgen druk met wassen, schoonmaken, boodschappen doen.. Nog even snel op verjaardag... Druk dus...;) maar ach.. Wat maakt mij dat uit, ik heb tenslotte vakantie:p

Hoe is het met Sens eigenlijk? Nog geen baby?

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hiephiephoera!!! Kian twee jaar! Gefeliciteerd Mlien met je mannetje.. Gezellige dag!

Zooo boodschappen in huis, was staat voor de tweede keer aan...
    Konijn verschoond...
    Vince ligt nu op tui, ik ook even met de voetjes omhoog!

Xxx

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie wat sneu voor je zus dat ze toch een miskraam heeft gehad. Lijkt me zo erg als je al weet dat je zwanger bent en het gaat dan toch mis.
    Gelukkig was de bruiloft gezellig en heeft ook Wesley zich vermaakt.

Masu jeuk en pijn zijn beide geen pretje en heb het ook beide liever niet. Stijn hefet helaas wel echt last vd jeuk vooral rond zn bips op zn heupen. We hebben vandaag toch maar kidsclin gehaald bij de apotheek (samen met zus) en dat gesmeerd. De vurige plekken waren na 1x smeren al lichter geworden. We hebben het flesje gedeeld en zeiden als het nodig is halen we nog een flesje.
    Mijn taartbodem was trouwens super goed gelukt!! Ik kwam wel tot de ontdekking dat je wel echt een zeef moet gebruiken ipv een vergiet. Met een vergiet krijg je toch nog een soort van bloemklontjes in je bodem. Maar die hebben we nu in huis dus we kunnen bakken!!
    Gelukkig heb je een handleiding gevonden met Amy. Wel zo prettig. Mijn zus vroeg vandaag nog of we op basje kunnen passen? Ik vroeg wanneer zegt ze vanaf dat hij 1 jaar en 11 maanden is tot hij 3 jaar is? Hahahah grapjas!! Mark vroeg nog of stijn dan nu bij hun kon blijven logeren tot zijn 3e? Maar dat ging mooi niet door :D (zou hem ook nooit zo lang kunnen missen!!)

Stamp balen he dat t in de gehele branch zo slecht gaat. Gelukkig nog geen groepen dicht. Bij ons zijn ze een aantal dagen samengevoegd.
    En ohhhh vakantie!!! Heerlijk!! Geniet ervan je hebt het verdiend! Veel plezier.

Hier hebben we een spookje in de nacht. Na 2 nachten slecht tot amper slapen heeft mark stijn gisteravond zijn speentje gegeven. Hij is in slaap gevallen zonder moeite en werd vanmorgen om 6.20 wakker. We zijn op tijd op pad gegaan, we moesten even op basje passen, zus ging tim inschrijven op de basisschool. Daarna samen even boodschapjes gedaan en verder lekker de kindjes laten spelen en slapen. Al had stijn erg veel moeite vanmiddag om in slaap te vallen. Hij was zelfs uit t campingbedje geklommen!! Hem toen maar een slaapzakje van bas aangedaan en toen ging het beter.
    Vanavond gezellig bij zus gegeten en op tijd thuis. Bij naar bed gaan vroeg stijn niet om zijn speentje dus ook niet gegeven. Tot nu toe is hij stil (klop klop)
    Ik ga mn bedje opzoeken morgen een volle dag. Werken, vriendin helpen dozen inpakken, stijn en tim ophalen van kdv, tim komt logeren dus wordt gezellig!

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou meiden, het hoge woord is eruit, wij gaan uit elkaar! Gister flinke ruzie gehad alweer en eindelijk toegegeven dat we uit elkaar gaan. Ik moet toegeven dat hij best schappelijk is, zo wil hij me helpen een nieuwe woning te zoeken ( zodat ik in belgie blijf) en hij is heel redelijk wat betreft de kids. Hij wil ze elk weekend, ma daar gaan we het later nog over hebben als alles geregeld is, hetzij met prof hulp.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, kan me voorstellen dat het misschien als een opluchting voelt dat het nu uitgesproken is? Fijn dat hij redelijk is en je wilt helpen. Hopelijk gaan jullie op een fijne manier uit elkaar; das ook het fijnst voor de kids natuurlijk. Ik zag al op FB dat je op zoek was naar meubels. Hopelijk krijg je veel reacties.

@stamp, lief is dat he, als ze zo lekker met de duplo aan het spelen zijn en dan hele verhalen aan het ophangen zijn. :D Nu mis ik de smiley met de hartjesogen...
    Heerlijk zeg, vakantie, geniet er maar lekker van!

@kib, ik had die kidsclin ook gehaald voor Amy, maar bleek 'm uiteindelijk niet nodig te hebben. Heb hier dus nog een volle ongeopende fles staan. Laat maar weten als ik die evt. nog mee moet nemen. Al ga ik er vanuit dat tegen de tijd dat ik weer richting Rotterdam kom, de pokjes al wel verdwenen zullen zijn.
    Gezellig dat Tim komt logeren! Logeerpartijtje! :D

@hier, druk dagje. Vanmorgen kwam ons mam op de koffie, daarna kwam een vriendin op de thee, daarna door naar de trouwerij van vrienden, door naar de kapster, weer naar huis, gegeten, Amy weggebracht naar ons pap en mam (blijft daar logeren), zodat wij vanavond naar het feest kunnen. Straks eerst nog even opfrissen en make uppen. Daarna 3 vrienden ophalen en dan met volgeladen auto richting trouwfeest.
    Gelukkig de rest van het weekend rustig aan. Ik ben met hoofdpijn opgestaan en helaas is het nog niet weg gezakt.
    Amy heeft vanmiddag weer niet geslapen helaas...wel weer een flinke zure luier dus dat zal er ongetwijfeld invloed op hebben gehad.
    Fijne avond allemaal! :)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ador fijn dat t hoge woord eruit is. Denk dat t uiteindelijk voor iedereen beter is. Ook voor de kleintjes, heb zelf vaak genoeg woorden tussen mn ouders meegekregen en vond t erg dat ze uit elkaar gingen maar t bracht wel rust. Hoop dat je snel een eigen plekje krijgt met goeie spulletjes.

Masu mochten we t tegen die tijd toch nog nodug hebben dan laat ik t weten. Ze drogen gelukkig al wat in al heeft hij ook nog nieuwe erbij..
    Jeetje drukke dag en amy weer niet slapen joh? ze houdt t vol. Blijft ze wel gezellig er onder?
    Het bruidspaar heeft een mooie dag om te trouwen. Ik hoop dat t feest gezellig is.

Hier vanmorgen gewerkt en ging een uur later weg dan de bedoeling was. Daarna door naar vrienden helpen met inpakken en toen ik dar bezig was belde tim me op om te zeggen dat hij met bas samen bij oma ging slapen. Geen logee dus hier in huis. Down we andere keer wel als ze samen kunnen komen of als bas thuis blijft. Mn mams zei al doet me aan jullie denken :)
    Nog ff snel langs mams gereden en daarna door naar kdv mn boef ophalen. Hij was lekker buiten aan t spelen en had nog weinig zin om mee te gaan. Het feit dat hij thuis nog even verder buiten mocht spelen maakte een hoop goed.
    Nu ga ik lekker mn bedje opzoeken weekend weer werken!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He waar hangt iedereen uit? Allemaal aan het genieten van het mooie weer??

Sens je bent toch niet al bevallen he??

Hier drukke dagen met werken en vooral aan het aftellen naar mn vakantie! Ondertussen ook nog aan het bedenken hoe we de traktatie van stijn vorm gaan geven voor het kdv. Het gaat wel goed komen.
    Ik zal nog ff wat lieve spam opzoeken.

Samen met papa en een ingepakt stijntje

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    en nog een paar

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier ben ik! :D

@kib, wat een lieve spam! Ben benieuwd wat voor traktatie je gaat maken voor Stijn's verjaardag. Wat schattig dat Tim Bas niet kon missen. Echte broertjes. :)

Zal ik dan ook maar ff mee spammen? Vooruit...komt ie:

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu je bent er ook nog!!
    Wat een lieve spam van je moppie. Die in bed is echt lief met dr knuffels :)

Hier druk bezig met het huis opruimen (wat een bende kan je maken ook al ben je niet veel thuis, of juist daarom wel) was wegwerken, vloer schoonmaken, de vaatwasser zo ff goed reinigen van binnen met een speciaal goedje, en tussendoor de traktatie in elkaar zetten. Net al mn bumba's geprint voor eraan.
    Ik houd het simpel hoor masu gewoon zo'n traktatiezakje gevuld :p (misschien dat ik toch nog iets creeer voor de dag zelf?!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hierbij alvast een voorproefje de kaartjes :D

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeey meiden!

Ook ik ben er nog hoor :) sorry voor mijn afwezigheid..

@sammie, fijn dat de bruiloft geslaagd was.. wat erg dat je zus een miskraam heeft gehad :(

@masu, Amy is aan het spoken met haar middagdut, zal ze dan toch de eerste zijn die van het slaapje af is? wel fijn dat je een beetje doorkrijgt hoe je moet handelen als Amy boos is. HIer heb ik de gebruiksaanwijzing nog niet gevonden helaas hahaha. Wat een lieve spam zeg van Amy, vooral die met knuffels in bed *smelt*

@stamp, wat balen dat het bij jullie ook zo slecht gaat op het kdv :( lekker genieten van je vakantie meis!

@adorable, goed dat je de knoop hebt doorgehakt en fijn dat hij je wilt helpen. Succes

@kib, wat stoer dat jezelf de taart wilt gaan bakken voor Stijn zijn verjaardag! leuke traktaties ook! pokjes inmiddels weg? hihi wat een gave spam, die van ingerolde Stijn, geweldig! :D

@hier, nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we de kleine ontmoeten. Onwijs veel zin in! wil ook graag mijn lijf terug want man man man wat een zware laatste loodjes :) Vind het wel heel vervelend dat ik straks in het ziekenhuis lig en ik Jos moet missen :( hij is heus wel in goede handen natuurlijk maar toch, is mn binkie :)

Verder doe ik niet veel meer, heb alles voorbereid. Traktatie voor Jos zijn verjaardag, uitnodigingen gaan de deur uit en de enveloppen voor de geboortekaartjes zijn geschreven. Verder af en toe nog wat poetsen maar vooral op de dagen dat JOs naar het kdv is doe ik niks.

Ik heb ook nog wat spam van mn binkie :D

Foto 1: op de wip in de speeltuin
    Foto 2: helemaal blij in zn bad

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wat een leuke kaartjes! Ben benieuwd naar je uiteindelijke traktaties. Spammetje? Je bent goed bezig geweest in je huisje.

@senso, oooh sensje nog even volhouden. Gelukkig komt de ks steeds dichterbij en dan kun je eindelijk je ukje in je armen sluiten. Kan me voorstellen dat het wel heel moeilijk is om Josje dan te missen. :(

@hier, gaat alles z'n gangetje. Amy is goed in haar hum en lekker knuffelig, dus veel gezelligheid hier.
    Vandaag zijn we naar het CB geweest. Amy weegt nu 11,8 kilo en is 88 cm lang.
    Ze heeft lekker gespeeld in de wachtkamer, met iedereen gekletst en toen we bij de verpleegkundige moesten komen heeft ze keurig alle spelletjes meegespeeld. Eerst een torentje gebouwd met blokjes, daarna een puzzel gemaakt, toen een aantal lichaamsdelen aangewezen op een pop en nog even met de bal gegooid en gevoetbald. Ze vond ook dat ze al zoveel aan het buurten was. Daarin heeft ze lijkt het wel een soort sprongetje gemaakt. Nu het wegen en het meten gewoon staand gebeurd, vindt ze het al een heel stuk leuker. En zonder prikjes en met spelletjes vindt ze het zelfs wel een leuk uitje, haha! :D
    Al met al weer helemaal prima. Ze waren dik tevreden en rond haar 3e verjaardag mogen we weer op komen draven.

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, fijn dat amy het zo goed deed en wat is ze mooi in verhouding om het zo te zeggen. hier deed wesley niks wat moest haha. wesley is ook zo sociaal geworden, speelt met alle kindjes en heeft tegen vreemde mensen grote verhalen haha.

sens, nog even volhouden meid! ik vond die laatste loodjes ook zo zwaar. komt echt doordat je nog een ukkie hebt rondlopen die je aandacht wilt. gelijk heb je dat je niks doet als jos op het kdv is. neem je rust want straks heb je even geen rust meer.

kib, ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat! ik had die kaartjes als uitnodiging vorig jaar.
    hoe gaat het plassen bij stijn?

hier vandaag naar ouwehands dierenpark geweest. was gezellig en wesley heeft zijn ogen uitgekeken en enorm veel gespeeld en gerend. ik vond alleen dat er weinig dieren waren, miste de neushoorn en nijlpaard enzo. in okt gaat ml met wesley naar buurman en buurman show en in dec naar bob de bouwer. vin dhet zo jammer dat ik dat niet kan doen met hem maar een peuter en rolstoel is gewoon even lastig maar wie weet veranderd hij nog in een braaf luisterend jongetje haha..
    Damon slaap gelukkig weer door maar heeft nu weer iets nieuws ineens overstuur wakker worden, denk dat hij nu een beetje gaat dromen ofzo. verder vind hij bijvoeding nu ook interessant.
    bij he cb woog hij 6830 gr en is 65,5 cm lang en mogen met 9 maanden terug komen, eerder mog maar vond het zelf niet nodig. ga hem tussendoor wel een keer wegen.

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meisjes,

Even snel een berichtje vanaf het vakantiepark.
    Sens, kan me voorstellen dat het nu erg zwaar wordt en je leeft natuurlijk ook erg naar de datum toe! Knuffel meid!

Sammie dat lijkt me idd erg lastig af en toe, maar straks komt Wesley op een leeftijd dat je het uit kan leggen en dan kan je het samen doen! Jammer dat er weinig dieren waren!
    Fijn dat Damon het zo goed doet!

Kib, leuke traktaties toch! Vince deelt 11 juni uit op het kdv dus ook druk aan het bedenken! Leuke spam trouwens.

Masu, Amy ook weer helemaal goed gekeurd! Fijn dat ze alles netjes deed! Leuke spam ook!

Hier alles goed, genieten volop.
    Alleen jammer dat Vince zijn klokje om half 7 staat!

We zijn bij dierenpark Emmen geweest, erg leuk.
    Wezen shoppen in Emmen! Goed geslaagd, voor mij nieuwe schoenen en tas. Voor Vince sandalen. En voor ons meisje een shirt met I love dad. Ook gezwommen en vandaag weer lekker zwemmen.
    Morgen misschien naar Plopsaland maar even kijken zonde om binnen te zitten met dit prachtige weer.

Xxxxx

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Sens ik kan me voorstellen dat je heel erg naar je nieuwe binkie uitkijkt. Maar ik snap ook dat je je andere binkie heel erg zal missen als je in het ziekenhuis ligt. Ennuh je hebt er alle recht toe om het rustig aan te doen!
    Ik zal als mn taartje klaar is (er ff vanuit gaande dat hij helemaal toppie wordt) een spam showen hier natuurlijk!!

Masu ik zal zo een spammetje van de traktatie showen.
    Wat fijn dat het zo gezellig is en dat Amy lekker sociaal is (ons monster is een kind from hell soms) en weer goed gekeurd bij het cb.

Sammie leuk dat Wesley met papa samen naar Buurman en Buurman en naar Bob de bouwer. Stijn vind buuma en buuma (zoals hij het zelf zegt) ook leuk, hij stopt dan ook met spelen om te kijken.
    Damon ook al goedgekeurd bij het CB. Wel sneu dat hij huilend en overstuur wakker wordt. Hoop dat t snel weer over is.
    Grappig dat jij dat kaartje als uitnodiging had vorig jaar.

Stamp gelukkig heb je een fijne vakantie. Ik heb besloten om het dit jaar lekker simpel te houden :) Zo'n traktatiezakje en vullen maar.

Hier steeds minder waterpokken, de korstjes vallen er 1 voor 1 vanaf. Zijn gezicht is alweer bijna helemaal gaaf (gelukkig voor zijn verjaardag) alleen op zijn bips zitten er nog veel.
    Vandaag nog mijn laatste dag je werken (helaas wel een hele lange dienst van 15uur tot 7uur morgenochtend) mag ook nog op mn werk slapen (of wakker liggen is maar wat gaat lukken). Morgen haal ik stijn dan op en gaan we naar mn zus, die heeft aangeboden op stijn te willen passen zodat ik nog even kan slapen. Super lief van haar!
    Zo mn tasje inpakken en dan richting werk.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    En nog ff traktatiespam!

1. los gevuld zakje
    2. Alle zakjes bij elkaar

Deel Deze Pagina