Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, wauw wat een haartjes weer! Net als Josje! :D
    Lieve spam hoor, je 2 mannetjes samen

@mamavan3, inderdaad heel veel sterkte. Niet makkelijk om er alleen voor te staan. Je bent erg sterk en een super mama, dus het gaat je vast lukken!

@hier, terug van een heerlijk weekendje weg met de vriendengroep. Was wederom erg gezellig.
    Vanavond lekker op tijd naar bed en flink knuffelen met manlief...want morgen moet ie voor 3 dagen naar Polen toe. :(
    En ja, het is maar 3 dagen maar toch vinden we het allebei heel moeilijk.:) We hebben nog nooit zonder mekaar geslapen, haha.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Thnx sens en masu

Tis verschrikkelijk hij gedraagd zich als een botte l.l en kijkt niet meer om naar zn kids,, ik kan geen kant op want heb geen loon en kan dus niet zo 1.2.3 de bijstand in omdat we samen staan ingeschreven op 1 adres.. Het is allemaal zo krom in nl.. Wordt gek, en ben echt op t einde van mn latijn..

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat verschrikkelijk!:$:(
    Hoe kan hij zich zo gedragen vraag je je dan af...
    Tja...Nederland met z'n regeltjes idd...in zo'n situatie kom je er weer achter hoe krom het hier soms geregeld is.
    Kun je wel in je huis blijven wonen?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik kom ook nog ff spammen hoor...
    Foto's van dit weekend.:)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En dan ben ik moeeeeee......:p

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Sens wat een moppies zo samen! Lief hoor en idd een berg haar zeg! Ik duim voor je dat je morgen mee naar huis mag.
    Gaat het verder wel goed met jullie?

Mv3 wat een nare situatie maar je bent idd een super mama met 3 mooie kindjes. Helaas is het krom geregeld in NL en zal je nog wel wat tegenslagen gaan meemaken helaas. Heb je wel veel steun van je omgeving?

Masu lieve Amy spam. Jeetje mark zolang de hort op zonder jullie? Ik hoop voor je dat de dagen snel om zullen zijn.
    Jij moet gewoon werken toch en Amy naar kdv?

Hier was het gisteren erg gezellig met al die ukken in de dierentuin. We zijn daarna met z'n allen bij zus wezen eten. Stijn vond het allemaal erg gezellig.
    Vanmorgen waren we wederom om 6:15 uur wakker van Stijn. We hebben hem in zijn eigen bed kunnen laten liggen tot 6:45 uur. Nog even bij ons in bed gelegen en toen er toch maar allemaal uit. Vanmorgen ben ik met Stijn samen naar de Ikea geweest en hebben we een klein boekenkastje voor op zijn kamer gekocht. Samen hebben we mark opgehaald (die was varen en stijn wilde ook nog even varen) en in de middag kwamen zus, zwager en neefjes langs. Zwager kwam helpen met de badkamer fixen. Er moest een opstaand randje worden geplaatst vanwege een overlopende doucheput. Nadat het meeste werk gedaan was zijn we met z'n allen bij het pannenkoekenhuis gaan eten.
    Stijn heeft niet geslapen vanmiddag want hij was alleen maar aan het feesten in bed, dus hebben we hem er maar uit gehaald. Wel was hij heel kort in slaap gevallen onderweg naar het pannenkoekenhuis.
    Zelfs net bij naar bed gaan was hij nog aan het kletsen en doen.
    Kijken hoe laat hij morgenochtend wakker wordt...

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Sens al thuis?? Ik hoop het voor je. Er gaat niets boven je eigen huisje.

Stijn was vanmorgen gewoon om half 7 wakker! Dus vandaag lekker tussen de middag naar bed gedaan. Hij werd na een uurtje helemaal overstuur wakker. Denk dat hij had liggen dromen, na even bijkomen wilde hij ook wel uit bedje komen.
    Hij krijgt van opa een ander bed voor zijn verjaardag. Als het goed is komt hij hem morgen al langs brengen. Het is een gewoon 1 persoonsbed maar dat wilden we ook graag. We hebben dan ook maar besloten om snel te gaan verbouwen zodat hij over kan naar zijn grote bed. Dat wordt dus nog meer klussen in onze vakantie. De badkamer is gelukkig helemaal klaar. Alleen de kit moet nog even goed drogen dus vanmorgen samen met Stijn bij vriendin (die woont 2 etages lager) gaan douchen.
    Ik heb de tekening voor Stijn zijn taart vandaag uitgezocht en ga er donderdag een begin mee maken. Dan ga ik het biscuit maken en vrijdag maak ik hem af. Stiekem is het toch wel een beetje spannend....:)

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Spannend hoor kibbeling! Is zo leuk taartjes versieren:)

Hoe is het met sens en baby?

Masu: leuke spam van je meisje!suuces met het missen van mark:( hopelijk komen jullie de dagen beetje door..

Hier vannacht een belabberde nacht gehAd, papa kwam flitsbezoekje brengen dus ben tot 2 uur besig geweest ze te troosten en om 6 uur waren ze weer wakker.. Schiet niet op. Scheiding is in gang, nu dus hevig opzoek naar een huurhuisje en de bijstand in, maar dat gaat allemaal nie zo makkelijk:(
    Even paar foto's
    Taart, l.ieke met bril en f.leurtje met ijsje

http://i.imgur.com/QJoEE1a.jpg

http://i.imgur.com/h9ELvj4.jpg

http://i.imgur.com/AHo2ypR.jpg

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mv3 das geen leuke avond en nacht geweest. Ik hoop zo voor je dat je snel wat kan vinden en dat je uitkering snel rond is. Dan heb je ook voor jezelf een beetje rust.
    Leuk taartje heb je gemaakt voor je meiden. En die met bril op blijft zo leuk!

Hier zijn we na het eten even lekker een ijsje gaan eten met ons ventje. Hij heeft heerlijk zitten smullen van zijn bolletje.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, klinkt als een gezellig dagje. Spannend he, zelf een taartje maken. Ik vind het knap van je. Ben ook heel benieuwd naar het resultaat. Als we zondag komen (we hebben voor zaterdag namelijk nog geen afmelding van de fotograaf) hoop ik nog een stukje te mogen proeven. ;)
    Jullie zijn wel flink aan aan 't poten in jullie vakantie. Geniet je ook nog een beetje van je vrije tijd? (of pas als je straks overheerlijk met harde straal kunt douchen :p) Mooie spam van Stijnie!

@mamavan3, wat een lieve spam van je moppies! Die met zonnebril is inderdaad geweldig; hoezo een eigen willetje!? :D
    Wat erg dat je kids zo overstuur waren toen papa een bliksembezoek kwam brengen. Vaak doet dat dan meer kwaad dan goed...arme moppies. En arme jij; niet leuk om je kids zo overstuur te zien en vervolgens een tijd bezig om de hele bende weer getroost te krijgen. :(
    Hopelijk krijg je idd snel een eigen huisje en uitkering. Jullie moeten dus helaas ook uit jullie huisje....wat erg...
    Zien je kids hun vader nog wel geregeld?

@hier, weer naar Arnhem voor m'n werkdag en op tijd weer terug gereden zodat ik Mark nog even kon uitzwaaien. Amy vond het vanavond maar raar dat papa er niet was. Uitgelegd dat papa nog hard moest werken en toen was het goed gelukkig. Ons pap en mam hebben haar opgehaald van het kdv en daarna hebben we daar gegeten. Amy had alleen niet echt honger; ze wilde alleen maar een toetje en geen avondeten. Ze was ook nog kei moe van het weekendje en dag kdv en wilde meteen naar bed. Na wat geklets tegen Bert & Ernie (knuffels) was het al heel vlug stil. :)
    Ik doe ook nog een spammetje van het toetje eten vanavond bij opa en oma:

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Sens, wat een moppie! En wat een bos haar! Lief Jos zo bij zijn broertje te zien! Hoop dat als goed met jullie gaat en je inmiddels thuis bent.

Kib, wat een leuke traktaties... En ben benieuwd hoe de taart eruit gaat zien;)... Leuke spam van je mannetje!

Masu, is ook niet leuk dat Mark drie dagen weg is. Ml werkt wel veel savonds en ik lig al te slapen als hij thuis komt, maar wordt wel wakker naast hem.. Kan me voorstellen dat het niet leuk is meid:(..
    Gelukkig is Amy lekker gaan slapen, nu avondje voor jezelf!;) lieve spam van Amy!

Jeetje mamav3 wat een rotsituatie... En wat en heel fijn zo even aankomen rennen en de kids overstuur achterlaten! Hoop dat alles snel en knap geregeld is meid! Sterkte met alles! Wel super leuke spam!!!

Zondag Is Vince 2 jaar geworden, en wat is hij verschrikkelijk verwend!
    Van ons loopfiets en duplo verder; Nijntje spel, tractor, nog meer duplo, watertafel van little tikes (super leuk), driewieler, zwempakket en ik vergeet nog de helft.

Vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest, merk dat het nu toch wel zwaarder wordt....
    Maar was blij de kids weer te zien:)

Nu lekker voetjes omhoog xxx

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He he,
    Masu wat een mopje toch ook he. ach papa missen is ook raar dat hij er niet is. Heeft ze vandaag beter gegeten?
    Ik vind t heel spannend taartje maken maar ik denk dat t wel goed komt. Als ze alles op hebben gegeten zaterdag dan maak ik zondag een nieuw taartje. Gaat helemaal goed komen ;)

Stamp jeetje je vakantie gewoon alweer om. Nog gefeliciteerd met Vince zijn 2e varjaardag. Hij is flink verwend. Heb je er wel zoveel plek voor?
    En ja dat het werken zwaarder zal zijn geloof ik graag.

Hier vandaag een gezellig dagje gehad. We zijn naar de pyramide van austerlitz geweest. Dat is een speeltuin (met old skool toestellen) en daarbij een aantal atracties zoals draaimolen en treintje. Stijn vond t helemaal geweldig. Dr was een schommel en glijbaan en dan is hij al snel tevreden.
    Daarna op t gemak nog ff door t bos gelopen klein stukje want Stijn was moe. Na het avond eten kwam mn paps even langs om t logeerbed op te halen, bed voor stijn te brengen en t zonnescherm gelijk gebracht. Dus hele huis op zn kop, gelijk goed gestofzuigd, spullen uitgezocht en opgeruimd. Stijn op bed gelegd en daarna moe op de bank geploft.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, leuk dat Vince zo verwend is en fijn dat het een geslaagd feestje was. Kan me voorstellen dat het werken nu wel zwaarder wordt...je bent ook alweer dik over de helft. Lekker de voetjes omhoog en even relaxen.:)

@kib, klinkt als een leuke speeltuin kib! Je hebt weer ontzettend veel gedaan vandaag (zo ken ik je weer :p). Leuk dat Stijntje een nieuw bed krijgt. Amy had gisteren idd heel slecht gegeten en dat heeft ze vandaag weer goed gemaakt. Na haar peutermenu en danoontje bleef ze vragen om een boterham. Dus ook nog een boterham met pindakaas gemaakt en die ging ook helemaal op. :$

@hier, morgen komt m'n mannetje alweer thuis, hihi :p.
    Ben er wel heel blij mee en hij ook; hij vindt het maar niks van huis te zijn. Moet zeggen dat het ook wel gezellig is zo samen met Amy. We hebben alles samen gedaan vandaag en dat vonden we allebei heel fijn. :)
    Na het eten ging ik haar badderen en daarna afdrogen en aankleden. Terwijl ze op het aankleedkussen zat, keek ze mij ineens heel intens aan en zei ze: mama mooie meid! :D
    En vervolgens kreeg ik een dikke knuffel en 2 dikke kussen. Ik moest zo hard lachen en vond het zo onwijs lief! :D
    Heerlijk die peuterleeftijd!
    (herinner me hier aan als ze weer in een dwarse fase zit en ik denk...OMG...dit is echt niet leuk:p)

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ja ik ben zo druk geweest dat ik er moe van ben :) Of het is de buitenlucht kan ook nog?!
    Ahhh wat een lieve opmerking van amy!! Kan me voorstelen dat een dagje samen ook wel lekker is, al snap ik je helemaal dat je blij bent dat ml weer thuis komt morgen.

Hier hang ik voor moe op de bank. Zelfs te moe om op te staan. Ga dus alleen nog opstaan om naar mn bedje te gaan :)

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, klinkt erg leuk die speeltuin... Je bent gelijk lekker in de weer geweest... En doe je goed meid, lekker even relaxen!

Masu, wauw wat ontzettend lief van Amy.. Ik zou gelijk in de tranen schieten.. Hormonen:p en wat fijn dat je hubbie morgen alweer thuis komt!!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha stamp erg he die hormonsters? Heb je er veel last van? Ik zei al tegen mark toen stijn erin lag of ik ook mocht. Dat mocht wel maar hij ging niet mee. Flauw he??

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dat is zeker wel heel flauw dat hij niet mee ging, slaapt lang niet zo lekker;)
    En het valt we mee, vind ik zelf ml denkt daar wat anders over:);)...
    Kan alleen overal om janken, gisteren even rondje kermis gedaan en ml ging me Vince in van zo'n jeep die een rondje rijdt... Kon wel janken, vond het zo schattig

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, lekker blijven zitten dan! :)
    Wat flauw dat Mark niet meegaat...:(

@stamp, oh dat herken ik wel! Dat is bij mij niet over gegaan na m'n zwangerschap...ik kan echt janken om de meest simpele dingen...dat vind ik dan gewoon zo mooi en dan schiet ik vol. :)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    *zwaait naar monique7* :)

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik had gewoon mijn abbo opgezegd en dan wordt er juist veel geklest!!!:$

even kijken wat ik nog weet,

kib, leuk dat stijn een bed heeft gekregen van opa. ben benieuwd wat hij ervan vindt en hoe jij erin slaapt. die speeltuin ging ik vroeger als klein meisje vaak heen !! wil dat ook met wes doen maar het is niet naast de deur voor mij helaas.
    ik ben erg benieuwd naar je taart!

stamp, leuk dat vince zo verwend is!
    het werken zal idd al zwaarder worden. wil wel een buik spam van je zien hoor! heb je al veel spulletjes gekocht?

masu, jeetje je mannetje missen pff zou ik ook niet kunnen hoor! gelukkig komt hij morgen alweer thuis en wat lief van amy omdat te zeggen. we zullen het voor je onthouden haha:)
    wat heb ik gemist van de fotograaf?

hier,
    vandaag een dag op pad geweest voor een blender, wil namelijk smoothies maken omdat ik vaak vergeet fruit te eten en zo hoop ik het wel te doen. verder nog wat kleertje voor Damon gekocht bij prenatal. heb niet zoveel zomergoed want wesley had maat 68 in de winter. Damon is alweer 5 maanden en heeft zich vandaag voor het eerst omgerolt van rug naar buik:D ben zo trots. zeg steeds dat hij langzamer is dan wesley maar eigenlijk is dat helemaal niet zo, hij doet alles in andere volgorde. wesley is ook ontzettend lief op bepaalde buien na als hij zijn zin niet krijgt.

gisteren had szus de 20 weken echo en die was helaas niet goed. het rechterlongetje is een klompje dus meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. daar hebben ze verder onderzoek gedaan en het blijk ccam te zijn, dat zijn kleine cystes op de long waardoor de long dus niet goed is. het hartje zat nog goed op zijn plek maar als dee cyste gaat groeien en het hartje in de verdrukking komt moet hij nog in bm geopereert worden maar dat is in het ergste geval. het kan ook zijn dat hij bij de geboorte meteen aan de beademing moet of dat hij nergens last van heeft en later geopereerd moet worden. ze moet over 4 weken terug. dat was even schrikken en heel verdrietg en drukt je weer met de neus op de feiten en ben ik zo dankbaar voor mijn gezonde kindjes. hoop heel erg dat het zo blijft en hij erg geen last van heeft als hij geboren word.

Deel Deze Pagina