senso, weltruste! helaas wisten we dat we deze uitgave moesten doen en zat ik echt te wachten op de mamamazzeldagen. masu, we hebben een aerosleep met hoeslakens voor een peuterbedje gekocht, deken en de nuna zaaz kinderstoel. allemaal voor wesley haha en bij babydump een luieremmer. kan je barbies baby niet terug kijken? wij nemen hem altijd op of kijken het op uitzending gemist is bij kpn gratis.
@sammie, misschien dat ik 't inderdaad terug kan kijken op uitzending gemist. Ik zal eens kijken. Heb je verder alles al voor de baby? Waarschijnlijk gebruik je alles van Wesley weer denk ik he? Ben heel benieuwd wat je van de nuna zaaz vindt! Lijkt me een fijne stoel!
Grrrrrrrr stomme telefoon!!! Heel verhaal getikt alles weg..... Sens fijn dat er geen veranderingen meer zijn voor nu. Jos wel gezellig ondanks weinig slaap? Masu grappig dat je dezelfde schoenen hebt besteld als.mlien. Balen van je tv, hoop dat de verzekering iets kan betekenen. Mlien is terug!! Wat een lieve spam van Kian. Geloof dat hij het wel leuk heeft gehad. Mamalijn ik hoop dat yara het goed zalxhebben op de groep. Stijn zit op een verticale groep en blijft daar 4jaar zitten. Sammie heerlijk he shoppen en dan ook nog vanuit je luie stoel. Hier lekker gewerkt. Op tijd naar huis gegaan en nu al lekker in bed. Ik ga zo slapen morgen om 6uur gaat de wekker weer. Welterusten!
Goeiemorgen meiden! @Sammie; Ben ook erg benieuwd wat je van de Nuna ZaaZ vindt, ik vind het een mooie stoel! @Masu; Nog gelukt met de uitzending gemist? @Kib; Drukdrukdruk en ondertussen al weer hard aan het werk jij, werkse iig! Hier lekker geslapen, Kian slaapt niet meer zo uit als een tijdje terug (jammer hoor!) maar ik mag natuurlijk niet klagen, hij werd om 8 uur wakker net als vorige week. Hij is alleen weer hangerig en zeurderig, het is echt een Bumbaverslaafde geworden, wil niks anders hele dagen maar dat gaat natuurlijk niet!
goedemorgen meiden! Kibbeling: ja daarom reageer ik nooit met bijlezen ect op mn mobiel ik heb dat probleem namelijk ook altijd sammie , top dat de slaapzak zo goed bevalt! ik had ook weer nieuwe slaapzakken maat 110 gekocht voor de winter de 90 zijn wel een beetje krap geworden haha mamalijntje: wat is mond en hand zeer? Mlien , welkom terug! ja ik denk idd dat cj adhd heeft omdat ik zoveel punten van mijzelf erin herken ik heb overigens de hoogste score, en last van 95% van de "klachten" die bij adhd horen lekker vakantie gehad zo te horen!! Ik zie veel over tamaris schoenen op tv, is dat een beetje goede kwaliteit? en wat een heerlijke spam! masu, balen van de tv zeg! Hier zit cj ook altijd met speelgoed in de buurt van de tv, want hij staat laag, we hopen als we centjes hebben een grote te kunnen kopen en hem dan op te hangen Mlien, ik zou kiezen voor de 2e senso: sterkte bij de huisarts, niks ernstigs hoop ik? sammie: shoppen is leuk Jammer dat ik niet veel geld heb anders shopte ik elke dag wel! Gisteren nog een stuk speelgoed voor cj gekocht en een leuk keukentje gezien voor 10,- dus nu twijfel ik om die alsnog te gaan halen Nuna zaaz, ziet er stijlvol uit! Masu: bevalt jouw nuna leave nog? Mlien: hier ook een grote glimlach zodra bumba op gaat...wat is dat toch met dat enge poppetje? Hier: ff druk gehad, ik wordt echt gek van de rommel in huis, al die walgelijke hondenharen ik veeg 3 x per dag en 1 x per dag stofzuigen en nog kom ik ze overal tegen! Ik ben blij dat hij vrijdag weg gaat....ALS hij weg gaat want kreeg een sms van mijn moeder dat haar man (nee,niet mijn vader) in turkije in het ziekenhuis ligt op IC *bummer* CJ heeft gelukkig vannacht geslapen zonder huilen, heerlijk! weliswaar vroeg wakker maar goed dat overleven we, ik heb iig ongestoord mijn 7 uur slaap gehaald Vandaag lekker een dag zonder verplichtingen en afspraken dus we gaan lekker zien wat de dag ons brengt
goedemorgen meiden! @kib, zo late dienst en nu al weer zo vroeg aan het werk, brr moet er niet aan denken hoop dat je lekker geslapen hebt. @mlien, jammer dat Kian niet meer uitslaapt al vind ik 8 uur een mooie tijd hoor! @bb, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Vind het af en toe ook irritant hoor al die haren van mijn 2 katten maar ach het hoort erbij denk ik dan maar wat vervelend dat de man van je moeder op de IC ligt @hier, slechte nacht gehad. Om 0.00 uur tot 3.00 uur is JOs bijna constant aan het huilen geweest. Uiteindelijk om 2.30 uur pcm zetpil gegeven en gesmeerd met gengigel en toen was het om 3.00 uur tot 5.45 uur de wekker ging van ml en om 6.45 uur die van mij. Met Jos naar de dokter geweest, hij heeft krentebaard en we hebben AB zalf gekregen. Bij de apotheek kreeg hij nog een leuke fleece muts, zal straks even spammen, daarna nog even boodschappen gedaan. Nu ligt Jos lekker in dromeland en ik kruip op de bank voor een serie en een bakkie, heerlijk!
senso, ojee krentenbaard goed mee uitkijken he schijnt heel besmettelijk te zijn. nichtjes hebben het hier toen ook gehad toen wesley klein was en heb ze echt weg gehouden bij hem. jeetje wat een nare nacht weer.. misschien combi kiezen en die krentenbaar of hebben ze daar geen last van? bb, jeetje wat erg an de man van je moeder. is het ernstig? heb jij nu haar hondje? wij hadden een witte herder en we stofzuigde elke dag 4 keer en hem elke dag maar die haren pff.. mlein, 8uur is een mooie tijd hoor maar helaas geen 9uur natuurlijk. wanneer krijg je de schoenen binnen? wij zijn naar prenatal geweest en heb weer wat dingen gehaald voor wesley een slaapzak en wat truitjes en een pyjama. nog een billendoekjesbo van lief! en borstel met kam van lief! heb gisteren sjablonen besteld van sterren en de namen voor boven het bedje. ik ga ook wesley boven de commode tamponeren.
nou hij heeft longontsteking....... maar misschien ben ik heel bot hoor, maar ik vind het een gevalletje eigen schuld dikke bult hij heeft het aan zijn longen,hoest elke dag z'n longen uit z'n lijf, vooral ochtend, en maar door blijven paffen...... ik kan geen medelijden hebben met mensen die door blijven roken terwijl ze ziek op de luchtwegen zijn... ja ik heb de hond van hun in huis........dus ik hoop wel dat ze terug komen, dit is een border collie met hele lange haren die wel eens getrimt mag worden pffff Ik ben heel benieuwd hoe het kamertje gaat worden, klinkt goed iig!
bb, snap je idd wel heb dat ook vaak hoor als ik zoiets hoor. die border zal wel flink in de rui zijn nu. zelfs mijn chihuahua verhaard haha.
@bb, aaaaaaaah leuke CJ spam mooi meisje! @sammie, denk dat het vooral zijn kiezen zijn. Het schijnt dat je van krentenbaard geen pijnklachten hebt heb het idee dat hij er wel jeuk van heeft. Maar goed ja erg besmettelijk dus veel handenwassen en niet naar het kdv Klinkt goed hoor de kamertjes van de beebs! ben echt heel nieuwschierig hoe voel je je verder? @hier, Jos slaapt nog steeds. Ga hem zo maar wakker maken voor zijn broodje. Heb mijn zus gevraagd om maandag te komen oppassen dat wilde ze graag en voor dinsdag alvast smoe gevraagd. Voor hetzelfde geld is het dan al weg maar dan heb ik in ieder geval een backup plan.
senso, gelukkig wil je zus wel oppassen erg lastig dat het zo besmettelijk is. het schijnt te jeuken idd. sma zal het wel doen toch? ik voel me eigenlijk wel goed. soms heel moe maar dat ligt echt aan hoe laat ik ga slapen en weet dat het gisteren te laat was. heb wel last van mijn heup dat had ik bij wesley ook. heb wel een heel druk beebje in mijn buik hoor. het lijkt wel alsof ik hem de hele dag voel schoppen en manlief schrok gisteren ook wel dat hij zo te keer ging. volgens mij kwam wesley echt op bepaalde tijden en was een stukje rustiger haha. maar goed wil niet steeds vergelijken. ik hoop dat de kamers mooi gaan worden. we gaan eerst wesley's kamertje doen en dan de babykamer die heeft het minste werk nodig.
@sammie, mooi he dat verschil in de kindjes! vind het wonderbaarlijk neefje was heel druk in de buik van zsus en nu een onwijs druk kindje wat niet stil kan zitten. Jos was superrustig in mijn buik en is nu nog rustig hahaha gelukkig voel je je goed meis, niet meer zo misselijk? dat je moe bent is eigenlijk wel logisch kost een hoop energie en dan ook nog een dreumes erbij. @hier, even naar de kruidvat, hema en de markt geweest. Weer wat shirtjes voor Jos gekocht en rozijntjes op de markt. Kruidvat hadden ze rompers in de aanbieding, kreeg gisteravond het krantje en nu hadden ze al bijna niets meer najah 1 pakje rompers gescoord en een pyjama in 86/92 dus die gaat voorlopig nog even in de kast Jos lag om 15.30 uur al weer in dromeland en slaapt nu nog, ga zo even stofzuigen want de grond is echt een puinhoop
senso, bambino rompers vallen best klein is mijn ervaring. dat hebben wij hier ook altijd bij de kv. misselijk ben ik niet meer gelukkig. ben echt een beetje pissig op manlief. hij ging mee auto keuren van zwager, blijkt afgekeurd dus naar de sloop prima maar we hebben afgesproken om 17.0 te eten want wesley heeft maar 1,5 uur geslapen en is nu echt super sjaggo en valt en huilt de hele tijd dus optijd naar bed nu zijn ze nog steeds op de sloop en is hij dus niet optijd grrr... en het is al lastig koken met wesley maar helemaal als hij zo is. sorry moet even mijn frustratie kwijt.
senso: vervelend is dat he, ik vind de kruidvat de laatste tijd achteruit gaan sammie: dagelijkse kost hier dat ML nog niet thuis is maar wel een jammerend kind soms zo laat dan haalt ze het avondeten niet dus dan krijgt ze een potje Vandaag weet ik van zijn overwerk dus heb ik alleen gekookt voor haar (spinazie en aardappelen) en wij eten later vandaag heerlijk even naar de speeltuin geweest. Er was helemaal niemand in het begin, later werd t wat drukker maar toen gingen wij alweer naar huis even spam
@BB; Mooie spam van je meisje! Leuk dat jullie naar de speeltuin geweest zijn en het zo rustig was, heerlijk! @Senso; Balen van je nacht, hopelijk wordt komende nacht beter. Hopelijk werkt de zalf ook snel dat het snel over is bij Jos, vervelend hoor, gelukkig heb je een goeie oplossing gevonden. Leuk mutsje heb je gehad bij de apotheek! Lekker geshopt vanmiddag, wij ook, altijd leuk! Hier is de vloer ook steeds een enorme bende, maar het hoort er allemaal bij he. @Sammie; De schoenen zijn vandaag verzonden dus hoop ze morgen of overmorgen in huis te hebben. Vervelend van je ml, herken het volledig, is dan zo lastig als je 40 dingen tegelijk moet doen en dan ook nog eens een ml hebt die niet meehelpt. Hier vanmiddag lekker naar Spijkenisse geweest om te shoppen, we hebben nog een paar schoenen voor Kian gekocht, echte leren schoenen voor 15,- das geen geld natuurlijk. Ook zijn we op zoek naar een nieuwe stofzuiger (we hebben nu een gaar ding boven staan) we willen boven en beneden een goed werkende dus dan komt er beneden een nieuwe en de 'oude' gaat naar boven . Nu eerst Kian naar bed doen!
@sammie, grr balen van ml! kan daar ook altijd slecht tegen fijn dat je niet meer misselijk bent! @bb, gezellig naar de speeltuin! mooie spam hoor van je meisje @mlien, 15 euro is zeker geen geld! handig hoor een stofzuiger boven en beneden hier moet ik hem overal naar toe slepen, is niet handig maar beneden geen plek om hem neer te zetten. @hier, ik ga naar bed meiden. Welterusten! oh ja misschien kunnen jullie duimen voor een goeie nacht, heb het nodig! alvast bedankt