Hahahha nee hoor stamp valt best mee. Ik kreeg toen onverwachts een vrijgezellenfeestje met week of 31 zwanger en heb echt de halve ochtend gejankt omdat ik t zo lief vond en ff moest schakelen in mn hoofd met mn eigen planning. Idd wat masu zegt ik heb soms nog van die geweldige emo buien. Ben toch opgestaan voor drinken...
Zooo weekend Masu en Kib, ik ben gelukkig niet de enige met emo buien hihi Masu, en is ie alweer thuis?? Als je niet reageert dan vast hihi... Kib, nog 2 dagen dan heb je een echte peuter in huis!! Wat krijgt Stijn eigenlijk van jullie? Sammie, wat vervelend shoppen voor Damon... Jeetje 5 maanden alweer, en wat goed dat hij is omgerold! Knapperd! En fijn dat Wesley zo gezellig en lief is. Jeetje wat heftig voor szus...hoe zijn zij eronder? Hoop dat de cysten niet verder gaan groeien en er een gezond kindje straks wordt geboren! En dan besef je idd wel weer even dat je jezelf gelukkig mag prijzen met gezonde kindjes! Duim voor een goede afloop! Vandaag lekker gewerkt, alweer 25 weekjes zwanger! Morgen mijn auto naar de garage, was afgelopen maandag afgekeurd bij de APK... Moet gewoon 680 euro betalen, dus eerst even overlegd maar wil toch graag mijn auto behouden... Dus helaas zonde van het geld maar wel wat vrijheid...
Stamp, ze zijn heel erg verdrietig maar ook wel positief. Het is gelukkig in niet heel ernstig als bedenkt wat er allemaal erger is maar natuurlijk is het moeilijk. Ze kijkt gewoon heel erg uit naar de volgende controle dan weet ze iets meer.
@sammie, wat een knapperd die Damon! Goed van hem hoor. Wat een heftig nieuws van je szus zeg. Dan sta je er idd weer even bij stil dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Hoop dat het allemaal meevalt en het niet erger wordt. Ennuh...je abo opgezegd?! Dat kan toch niet he! Shame on you! @stamp, alweer 25 weken...wat gaat het snel! Hebben jullie al een naam voor jullie meisje? Balen dat het zoveel geld gaat kosten met je auto, maar een stukje vrijheid is idd ook wat waard. En manlief is weer thuis ja, joehoe! Dus wij gaan nu snel naar boven.
masu, het is idd heftig en zal morgen de foto's ervan wel zien. hoop ook echt dat het zo blijft. Damon is echt een knaperd zo snel dat hij het kan. ben echt super trots. het is ook zo'n ander kind dan wesley was. die kon echt een kop opzetten maar damon lacht alleen maar en huilt echt zelden. fijn dat je mannetje weer thuis is! stamp ben ook wel benieuwd of jullie een naam hebben?
Sammie, idd hopen dat het niet verergerd en dat de volgende controle wat geruststelling geeft! Maar wat zullen die 4 weken lang duren zeg! Wat grappig dat Damon heel anders is dan Wesley! En fijn dat hij zo lekker kan lachen! Masu, fijn dat je mannetje weer thuis is! Je hebt vast lekker geslapen Hoe reageerde Amy dat ze papa weer zag? En jaa we hebben een naam, al een tijdje! Savonds noemen we haar ook al zo, bij Vince wisten we niet wat het was... Dat maakt deze zwangerschap wel heel anders! Vanmiddag op controle!
Goeiemorgen meiden! Sammie jeetje wat heftig zeg van je szus. Ik hoop voor ze dat de volgende controle er beter uit ziet en ze goed nieuws krijgen. Wat een grote man wordt Damon al zeg. En die Wesley die zo goed gaat en ook al zo groot wordt. Grappig dat jij als klein meisjenaar die speeltuin ging. Ik schijn er ooit ook te zijn geweest als klein meisje weet er alleen niks van. Mark kwam daar wel vaker zei die. Ennuh hoop dat je abbo opzeggen per.ongeluk was gegaan?? Masu jippie ml is weer thuis!! Wat zullen jullie lekker geslapen hebben zeg?! Stamp ja nog 1 dag en dan ook een peuter hier in huis. Al is dat qua gedrag soms echt al hoor. Stijn krijgt voornamelijk duplo van ons en nog 2 toettoet auto's uit de eerste serie. Verder straks een hele nieuwe kamer dus ja... en we hebben vd week een boekenkastje voor op zn kamertje gekocht. Het grappige daaraan is dat zn kamertje ineens babykamer af is. En leuk dat jullie al een naam voor de kleine meid hebben. Jij alweer 25 weken zwanger wat gaat t snel zeg!! Sens hopelijk ben jij lekker aan t genieten van je mannetjes?! Hier gaat t eigenlijk helemaal super. We genieten lekker van onze vakantie. Gisteren begon de dag rustig en na t eten ben ik samen met zus en mams naar de c&a geweest. Het was de start vd vlaggetjes lweek eb je kreeg 25% korting op alles met een vlaggetje. Maar man man wat een gekkenhuis!! De halve kinderafdeling was gewoon al leeg gehaald en echt 1 grote bende! Wat kunnen mensen asociaal zijn.. Gewoon iets uit t rek pakken en als t niet bevalt gewoon in een hoek gooien. Maar goed iedereen is hier in huis weer aangekleed. Vandaag moeten we met stijn dan eindelijk naar de oogarts in t oogziekenhuis. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen en zeggen. Verder nog niks bedacht. Ergens vandaag in elk geval de taartbodem maken.
Succes met de taartbodem bakken vandaag Kib! En leuke cadeautjes!!! En als zijn kamertje af is, ben ik wel erg benieuwd Wij zijn ook druk met Vince zijn kamer. Kan niet wachten tot het af is
Hier terug van controle, ons meisje doet het prima! Ook mijn bloeddruk was netjes 110/60. Mijn heupklachten zijn idd bekkenklachten. Moet echt wat gas gaan terug nemen. Minder tillen, lange stukken in drieën lopen, zo min mogelijk trappen lopen etc... Ze gaf aan het nog een week of 1 á 2 aan te kijken en als het erger wordt dan fysio en minder gaan werken! Dus hoop dat het niet erger wordt
Oh stamp wel een beetje op jezelf passen he? Volgens mij ben jij ook geen echte stilzitter? Fijn dat de kleine meid t wel goed doet. Hier is mn taartbodem klaar. Ik ga straks een kijken of ik de bumba alvast kan gaan maken. Stijn wilde ook niet slapen vandaag dus hebben we maar besloten om niet naar mn mams te gaan zodat we op tijd kunnen eten en hij op tijd naar bed kan.
Dank je wel stamp. Gisteravond begonnen met de taart versiering. Moet zeggen dat mn bumba goed gelukt is. Foto's volgen nog. Daarna het huis versierd en cadeaus ingepakt. Stijn werd vanmorgen huilend wakker en bij uit bedhalen was hij even sjaggo maar de slingers en de ballonnen vond hij helemaal geweldig! Als eerste met de ballon spelen en daarna zijn cadeaus uitgepakt. Hij kreeg van ons 2 toettoet autos, 2 dvd's en duplo. Verder hebben we nog duplo besteld en als t mee zit komt t vandaag binnen. We zijn alleen niet huis nu We zijn op weg naar burgers zoo. Stijn heeft er zin in hij gaat zoeken naar de eeuwe en de affen. (vertaald leeuwen en giraffen)
Kib, gefeliciteerd! Stijn is al goed verwend zo te lezen. Ve plezier vandaag en hoop dat je de duplo nog binnen krijgt. Hier, gisteren bij szus geweest voor ze op vakantie gaan en heb de echo gezien, ben toch wel geschrokken. Het deel wat de long moet zijn is helemaal wit dus een cyste. Hoop echt dat het bijtrekt en de long goed gaat groeien.
Allereerst...Hieperdepiep.....HOERAAAAA!!!! Kib van harte gefeliciteerd met je kleine grote man! xxx @sammie, wat heftig dat dat hele stuk wit was. Kan me voorstellen dat het even schrikken is. Wat lief dat Damon zo vrolijk is. Lijkt me zo bijzonder dat je dan 2 kindjes hebt die dan toch zo verschillend zijn. Genieten hoor! @kib, wat fijn dat Bumba goed gelukt is. Veel plezier bij burger's zoo. Wat aso zeg hoe sommige mensen zich gedragen in de c&a....dat doe je toch niet! @sens, hopelijk heerlijk aan het genieten van jullie prachtige mannetje! @stamp, ai...toch even goed op jezelf passen inderdaad. Doe maar lekker rustig aan (voor zover je dat lukt dan ). Fijn dat verder alles goed was bij de vlos. Wat leuk dat jullie een naam hebben. Heel stom, maar ik heb al een tijdje een naam in m'n hoofd...geen idee hoe ik erop kom, maar het zit er gewoon. Ik denk de hele tijd aan Aimee... Misschien omdat het op Amy lijkt of zo?! Geen idee, haha! @hier, m'n meisje is ziekjes. Erg balen, aangezien we morgen naar de fotograaf gaan voor de fotoshoot (ons pap wordt dit jaar 60 dus we willen een mooie foto voor 'm op hout laten drukken). Vanmorgen heeft ze alles eruit gegolfd, veel slijm en eten van gisteren, echt zo sneu. Ze wil ook niks eten en maar kleine slokjes drinken. Hoop dat ze snel opknapt en anders moeten we de shoot maar verzetten, dan is het gewoon niet anders. Verder gaat hier alles z'n gangetje. Gisteren een parrot in m'n auto laten bouwen. Moet zeggen dat dat wel heel fijn is; wat een verademing na die oortjes (die er telkens uit vielen en de helft van de tijd kon ik de ander slecht verstaan).
Ahhh Stijn beetje vervelend wakker geworden! Gelukkig was hij snel opgefleurd... Was het leuk bij de dierentuin? Ben benieuwd Naarden Bumba taart! Sammie, jeetje dan is de cyste behoorlijk groot! Hopen dat het slinkt idd! Knuffel! Masu, Amy ziek! ... Hoop dat ze snel opknapt en anders idd de fotoscoop verplaatsen want een ziek meisje op de foto is ook niet leuk! Beterschap voor je meisje! Knuffel!
@stamp, thanx, het gaat inmiddels een klein beetje beter, maar ze heeft wel nog koorts. Dus het zekere voor het onzekere genomen en de fotoshoot afgezegd. Hoop dat ik op korte termijn een nieuwe afspraak in kan plannen. @hier, inmiddels ligt m'n zieke mopje op bed, is manlief naar de corso toe (jaja, het is weer begonnen) en ben ik lekker op de bank gecrasht. Taco heeft net het bakje rozijntjes wat Amy niet wilde opgegeten terwijl ik boven was om haar in bed te leggen... Hoop niet dat dat heel veel kwaad kan...weet wel dat druiven niet goed zijn voor honden en rozijnen zijn natuurlijk gedroogde druiven. We zullen zien. @sammie, hebben jullie nou nog wel 1 van jullie honden? Dat vroeg ik me ineens af. Jullie hebben er eentje weg gedaan toch?
Doe je goed om de shoot af te zeggen! Wel heel jammer natuurlijk en hoop dat jullie snel voor nieuwe shoot kunnen! Wel fijn dat het een beetje beter gaat, hopelijk is ze na een nachtje slapen weer stukken beter! Jeetje nu alweer corso, voor mijn idee is het net geweest