Lieve spam!!! Die actiefoto is echt super lief. De Top Gear...daar is Mark ook helemaal gek van... Tja...mannen en auto's he...ik denk dat ik dat nooit zal snappen. Ze wordt idd wat blonder, maar dat kan ook gewoon door de zon komen. Ik had vroeger echt heel wit haar, dus het zit in de familie. Ik ben ook wel blij dat ik de shoot heb afgezegd; beter dit dan dat ze half ziek daar moet poseren. Dat schiet helemaal niet op en ik zou het heel jammer vinden dat in de foto's terug te zien. Ik heb ook een afspraak staan om m'n make up te laten doen, dus die heb ik ook af gezegd. Nu zal het nog een hele kunst worden om het weer zo te plannen dat het netjes aansluit en er niemand met vakantie is... We zullen zien. Amy ligt vanaf 7 uur in bed en ging meteen slapen. Tot nu toe heb ik haar niet gehoord, dus ik hoop op een goede avond/nacht!
Lieve lieverds! Bedankt voor de felicitaties! Masu jeetje balen dat Amy niet lekker was en je de fotoshoot af hebt moeten zeggen. Ik hoop dat ze zich wel wat beter voelt vandaag? Taco geen last van de rozijntjes gehad? Stamp we hebben het super leuk in de dierentuin gehad. Stijn vond het helemaal geweldig. Dit was ook weer eens een ander park dan Blijdorp waar we zo vaak heen. Wat een lieve spam van Vince. Die van topgear lezen is echt stoer Die van samen (actiefoto) is lief! Sammie jeetje als je zo'n grote witte vlek ziet kan ik me voorstellen dat je ervan schrikt. Ik hoop echt voor ze dat het nog goed komt. Er is niets ergers dan iets met je kleintje. Hier hebben we gisteren een gezellige dag gehad en zoals het bij een peuter hoort kregen we al snel te maken met NEE!! Vaak was dit wel snel op te lossen, soms gewoon simpel weg dan maar in de kar zitten. Stijn vond de diertjes helemaal leuk en wist ze ook al weer allemaal te benoemen. Soms laat hij mij echt verbaasd staan. We stonden bij de neushoorns en hij zegt gewoon ff neushoorn. Ik zei ja klopt . Blijkt maar weer hoe snel ze elke dag iets bij leren. Gisteren bij thuiskomst met mn mams gegeten en daarna heeft mark haar naar huis gebracht zodat ik de taart af kon maken. Ik had hem eerst zonder naam (vond ik zelf al heel stoer) maar toen wilde mark toch zijn naam er ook bij hebben dus erbij gemaakt (al vind ik hem zonder naam zelf mooier maar dat komt omdat ik geen sjabloon voor de letters had) Ik zal hem eens even spammen!!
Samen met papa en mama diertjes kijken. Er was een duiker bezig om de ramen te zemen en het koraal "af te stoffen"
Kib, wauw wat is de taart goed gelukt!!! Nu hopen dat ie nog lekker smaakt... Wat een heerlijk koppie dat hij zijn cadeautje uitpakt! En de knapperd, ze pikken zeker heel snel woorden op! Maar neushoorn, vind ik wel knap hoor!!! Masu, wat grappig dat jij helemaal wit was vroeger. Ml hier ook! Hoe is het vandaag met Amy? Vanmorgen ff bij ex-collega bakkie gedaan. Vince ligt nu bijna uurtje te bed. Dus snel even stofzuiger door het huis gehaald, wc geboend en vaat uitgeruimd. Ml is bezig met ombouw aan het maken voor de wasmachine en droger. Die blijven op Vince zijn nieuwe kamer staan. Uit eindelijk gaan ze naar de badkamer, maar dan willen we de hele badkamer verbouwen dus nog even doorsparen. Vanmiddag op verjaardag! Xxx
Stamp dank je wel. En wat is er gebeurt met rustig aan doen?? Grappig dat de wasmachine/droger op vince zn nieuwe kamer blijven, hier is dat ook zo. Alleen wij hebben besloten om er een.muur te plaatsen. De wasmachine en droger komen dan op elkaar te staan en dan krijg je t idee van een soort smalle inloopkast. Ik heb wel gezegd er moet een echte deur voor die op slot kan. Hier vanmorgen druk geweest met het huis ruimen enz en stijn ligt.op bed maar geloof.niet dat hij echt gaat slapen vandaag. Hij kwam net uit bed en papa heeft hem weer terug gestuurd. Nu hoor.ik dus hart verscheurend mama roepen....
Is Stijn nog gaan slapen Kib? Wat is dat zielig als ze zo verdrietig zijn he... Ik moet mezelf dan ook echt even afleiden om niet gelijk naar boven te sprinten! En tja kan het huishouden ook niet laten verslonzen, beetje bij beetje maar wat doen! ml is echt enorm opgeschoten met de ombouw! Waarschijnlijk morgen in de verf! Wij hebben de optie om er een kast van te maken ook nog serieus overwogen, maar waren bang dat we dan helemaal geen ruimte over zouden houden in zijn kamer. We gebruiken de ombouw voorlopig ook als commode! Het is wel een enorm ding zo hoor, maar zo heeft het nog een functie Verjaardag was beetje saai, had ook niet zoveel zin om gesprek aan te knopen. Soms heb je dat (of ben ik de enige) Dus na 1,5 uur met Vince boodschappen gaan doen, lekker broodjes voor ontbijt op bed gehaald! Vince was erg gezellig vandaag! Wat kan je dan genieten! Xxx
@stamp, haha, ik heb dat ook wel eens hoor; soms zit ik er gewoon niet op te wachten om in gesprek te raken en dan probeer ik opzichtig niet te luisteren. Zodat mensen zich niet geroepen voelen iets tegen mij te zeggen (snap je me nog)...erg he! Ik vind het wel functioneel klinken die ombouw! @kib, wat een lieve spam! Super gaaf hoe ze allerlei woordjes zeggen he! Soms verbaas ik me er over dat ze bepaalde woordjes al kent. Laatst had ik dat weer...toen zei ze ineens een woordje en dacht ik: woow, waar heb je dat nou weer opgepikt?! Die diertjes herken ik ook wel; Amy zegt krokodil, struisvogel en giraffe. Bizar gewoon! Niet helemaal goed, maar wel duidelijk dat ze dat bedoelt zeg maar. Die ene foto waar die man aan het afstoffen is en je mini stijnie daarvoor ziet staan is ook gaaf! Dat handje ook tegen het glas; cute! @hier, gaat het weer beter met m'n meisje. Zo snel als het kwam is het ook weer verdwenen. De koorts is weg en ze wil weer alles zelf doen. Zo kennen we d'r weer! We hebben vanavond eigenlijk feest, maar we hebben geen zin....en anders moet Amy weer mee terwijl ze net beter oogt...dus ik heb afgezegd. Nu dus lekker op de bank. Laatst vertelde ik dat Amy me een knuffel gaf en zei 'mama mooie meid'... Sindsdien zegt ze dat te pas en te onpas. Vaak als ik haar vast heb. Dan klopt ze met haar hand op mijn schouder/rug en zegt het dan! Dat vind ik zo grappig! Vooral dat schouderklopje, haha!
kib, leuke spam! lieve foto van jullie drietjes. grappig al die woordjes he. ik verbaas me ook steeds wat wesley eruit gooit. vandaag ineens rozijnen toen hij een krentenbol aan het eten was. vind ik dan toch knap. leuke taart en ik vind het super gelukt voor de eerste keer! welk dierentuin waren jullie? stamp, leuk dat vince zo gezellig was vandaag. ik heb dat soms ook wel hoor, gewoon geen zin om te kletsen met iemand. soms heb je geen klik lijkt wel. wij hebben de droger/wasmachine bij ons in de slaapkamer/ washok. we hebben er een kast tussen gezet zodat het toch apart is. masu, gelukkig is amy weer beter. hopelijk blijft ze dat ook. gelijk heb je om niet meteen naar het feest te gaan. lekker he dat ze zo eigenwijs en eigen wil hebben he. word er soms moedeloos van haha. hier, wesley maakt volgens mij een groeispurt door want meneer eet echt van 3!!! hij eet ineens 2 boterhammen in de ochtend dan fruit en in de middag 2 boterhammen het liefst drie en dan een koekje of nog meer fruit. in de avond gaat er ook ineens vanalles in. tomaten en komkom zoals hij het zegt haha. Damon is ook echt een makkelijk kind en merk echt dat sma een andere band met hem heeft dan met wesley. wel erg jammer maar goed kan haar niet dwingen natuurlijk. wesley is ook ontzettend lief en knuffelt damin echt de hele dag door en damon lacht echt om alles wat wesley doet. dit is echt een leuke fase om mee te maken. hopelijk zijn ze over een jaar nog zulke maatjes haha. sens, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent va je gezinnetje en dat alles een beetje loopt.
Stamp stijn is uiteinfelijk niet meer gaan slapen. Het was een drukke.dag voor hem. Merkte we dan ook wel met omkleden en op bed leggen. De nieuwe kamer van Stijn.is best ruim dus gelukkig hebben we de optie van een.muurtje plaatsen. We hebben vandaag wel een paar andere opties bedacht maar toch om praktische redenen dan weer afgewezen. Wel handig dat jullie de ombouw als commode gaan gebruiken. Masu fijn dat amy weer opgeknapt is. En die woordjes gaan snel idd. Die.neushoorn was ook zo'n woord dat ik dacht oke?! En slim om vanavond niet op stap te gaan. Sammie wat klinkt wesley lief voor damon. Heeelijk om te zien he. Jammer.dat smoe toch een andere band met damon heeft. Misschien komt t nog? Hier een geslaagd feestje gehad. Stijn is lekker verwend: duplo, garage, auto's, step, vest, boekjes, little people vliegveld en geld. Iedereen vond de taart goed gelukt en lekker! Kortom voor herhaling vatbaar. We merkten wel dat hij niet geslapen had tussen de middag en dat hij echt wel versletwn was. Hij was hard aan het huilen toen ik hem op bed legde. Oma heeft hem nog een keertje getroost en daarna is hij gelukkig in slaap gevallen. Nu kijken of hij de nacht door kan slapen. Morgen komen.masu en amy nog gezellig.op visite. Daarna koffers pakken en wegwezen!!
Masu, zo ontzettend lief dat Amy dat zegt! Dan smelt je toch!!! En wat fijn dat ze is opgeknapt! Doen jullie goed, lekker een avondje op de bank! en ik begreep je uitleg hoor hihi! Sammie, wat leuk te lezen dat je zo geniet van je mannen! En kan me voorstellen dat het prachtig om te zien is die mannetjes samen! En wat jammer dat smam andere band heeft met Damon, beter met Wesley? Jij had laatst toch weer beetje contact met jouw ouders, hoe gaat dat? En wat kan Wesley eten zeg dat wordt binnenkort weer shoppen Ik ben dus niet de enige, hihi... En idd soms geen klik en echt niet weten waar over te moeten praten. Als Vince zijn kamer af is, komt er een spam hoor. En Sammie, de slaapkamer waar Vince nu gaat slapen is wat kleiner dan onze kamer en zit de vlizotrap naar zolder (niet heel praktisch) en met ons bed kan helaas de trap niet naar beneden dus daarom dat het Vince zijn kamer is geworden! Anders had ik ook liever de wasmachine en droger op onze kamer gehad... Maarja ti's maar tijdelijk (hoop ik)
Bah...hier al voor de 2e keer naar boven geweest om Amy te troosten... Toch nog niet helemaal zichzelf merk ik wel. Helaas is het ook alleen goed als mama komt...niet leuk voor papa... @sammie, wat lief dat Wesley zo lief is voor Damon. Schattig hoor! Jammer dat je sma zo'n andere band heeft met Damon. Kan me voorstellen dat je dat jammer vindt, maar wie weet verandert het nog wel. Ben ook benieuwd hoe het contact tussen jou en je ouders nu is. @kib, klinkt alsof Stijn echt enorm verwend is! Fijn dat het feestje geslaagd was en dat de taart lekker was. Dan heb je wel eer van je werk. Kan me voorstellen dat hij versleten was...Amy heeft er ook altijd enorm last van als het zo druk is geweest. En geen middagdut werkt dan ook nog eens niet mee. We hebben alweer zin in morgen. Na het ontbijt karren we aan richting Rotterdam. @stamp, hihi...nee dat schiet niet op als je de zolder dan niet kan bereiken. Dan is dit wel een meer praktische oplossing. Ben benieuwd naar de kamerspam! @hier, ik duik m'n bedje in! God weet wat de nacht ons brengt. Gelukkig is het telkens alleen even troosten, knuffel geven en dan kan ik haar weer terugleggen in bedje. Maar toch minder als het midden in de nacht gebeurd. Slaap lekker moppies! xxx
Stamp, ik heb zellf het idee dat ze een betere band met damon heeft. Misschien omdat hij een makkelijker kind is dan wesley was. Die hebben wij in het begin heel erg moeten afschermen van drukte en vele handen van mensen. Hij huilde ook altijd bij haar. Merk gewoon dat het anders is weet niet precies wat. Masu, een goede nacht gewenst en hoop dat ze lekker slaapt. Niet leuk als je meisje zo is. Hopelijk is ze morgen weer helemaal beter. Even over mijn ouders. Ze zijn hier geweest heb ik dat al vertelt. Wesley gaf mijn moeder meteen een kus! Doet hij nooit... en ging bij der zitten enzo. Mijn vader vond hij eng maar dat heeft wesley met alle mannen eigenlijk. Verder een beetje over van alles gesproken en het onderwerp afgesloten.ze denken nog steeds iets anders en ik laat het maar het is iets wat toch niet jitgesproken kan worden. We hebben het huis laten zien. Verder bellen we en zien we wel waar het schip strand. Probeer niet teveel contact meteen te hebben. Verder zijn mijn zussen ook veranderd. Ze waren heel afwachtend maar sinds ze hier zijn geweest zijn ze ineens heel anders. Veel meer hunzelf.
Morgûh! Kib, zag dat ik helemaal niet op jou had gereageerd... Maar wat heeft Stijn leuke cadeautjes gehad! Heerlijk verwend dus! Fijn dat de taart zo in de smaak was gevallen!! Stijn wilde natuurlijk niet naar bed op zijn eigen feestje! Jullie gaan maandag op vakantie? Waarheen ook alweer? Sammie, wat jammer dat smam dan zo naar Damon trekt! Heb je het idee dat Wesley het door heeft? Hopelijk trekt het nog bij en gaat ze niet voortrekken Wat lief dat Wesley zo goed op je moeder reageerde, lijkt me toch wel een fijn gezicht ondanks alles. Het contact maar rustig opbouwen.... Masu, hoe is de nacht gegaan? Amy nog overstuur geweest? Wel fijne keuze geweest op thuis te blijven dus! Vince was om half 4 en 4 uur wakker... Heel hard mama roepen! Wat het nou is geweest geen idee! Vanmorgen werd hij half 8 wakker. Ml laten we nog even liggen op deze vaderdag. Straks hem wakker maken met ontbijt op bed! En een knutsel van Vince. Masu en Kib, veel plz samen! Xxx