Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat bijzonder dat Wesley je moeder meteen een kus gaf en meteen bij haar op schoot ging zitten. Fijn dat het contact weer een beetje hersteld is. Hopelijk kun je het weer zo opbouwen dat jullie je er allemaal prettig bij voelen.

@stamp, wat lief dat je man uit mocht slapen en dat je hem ontbijt op bed ging brengen. Dat waardeert ie vast! Soms hebben die kleintjes dat spoken wel eens. Heeft Amy ook wel eens; geen idee wat er dan aan de hand is. Slaapt Vince dan wel weer lekker verder?

@hier, afgelopen nacht is goed gegaan. Ik heb Amy niet meer gehoord. Vanmorgen na het ontbijt en douchen aangereden naar Rotterdam voor een relaxt dagje. Was gezellig! De ukjes (en de rest ook natuurlijk) waren weer blij elkaar te zien en hebben weer veel gespeeld en geknuffeld samen. Oh wat hadden ze af en toe lol! Op een gegeven moment zagen we ze niet meer, bleken ze samen in Stijn's bedje te zijn gekropen. En lol dat ze hadden! :D

Amy vond het weer eens tijd om geen middagslaapje te doen vandaag. Ze heeft wel op bed gelegen bij kib, maar niet geslapen. Op de terugweg viel ze dus -gelukkig- heel snel in slaap. Bij thuiskomst hebben we nog even geknuffeld en haar daarna in haar eigen bedje gelegd. Ze sliep binnen een minuutje geloof ik. :)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies,

Stamp waarom is het maar tijdelijk die slaapoplossing? Hebben jullie verhuisplannen? We gaan naar cp heijderbos in limburg. Dus lekker weg in eigen land. Heb er ook veel zin in hoor. Vandaag de tassen ingepakt, morgen alleen nog speelgoed en de boodschappen inpakken en dan zijn we er klaar voor.

Masu jaaa wat zal ik zeggen..... Het was weer gezellig vandaag! Stijn en Amy zijn ook echte maatjes samen. Blijft lief en leuk om te zien. Voor de nieuwsgierige zal ik zo ff spammen. (mag vast wel van masu!)

Sammie fijn dat je toch een gesprek met je ouders hebt gehad en wat een lieve reactie van Wesley op je moeder. Wel goed dat je zussen ook langs geweest zijn en de band tussen jullie nu wat beter is.

Hier visite gehad van Masu, Amy en ml. Het was weer gezellig. Nog lekker het laatste stukje taart opgesmikkeld. De kids hebben zich weer prima vermaakt samen. Lekker rond rennen achter elkaar aan, veel kroelen en kusjes geven. Wij hebben gewoon lekker zitten kletsen en toen de ukjes op bed lagen (stijn in slaap en Amy kletsen) hebben wij even lekker op de wii gespeeld.
    Na het eten zijn ze terug naar huis gegaan en wij hebben de spullen voor de vakantie ingepakt. Stijn liep lekker te spelen en rond te hobbelen en had dan ook bedacht dat hij nog niet naar bed wilde.
    Uiteindelijk wel lekker gaan slapen. Ik duik er zo ook in want ik heb al de hele week de gewoonte om om ongeveer half 5/5 uur wakker te worden.
    Nog ff wat lieve spam van vandaag!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    en omdat ze zo lief zijn nog 2 :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lief! :D:D:D

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een rust vandaag;)

Wat een onwijs lieve foto's van Amy en Stijn! Je kan zien dat ze het echt leuk hebben samen! (Waar zijn de hartjesogen?).

Kib, wat heerlijk jullie krijgen enorm warme dagen! In ieder geval morgen en woensdag, geniet ervan meid!
    En we willen ooit wel verhuizen ja, maar in deze tijd niet hoor;).
    De wasmachine en droger willen we uit eindelijk naar de badkamer, maar dan willen we gelijk de hele badkamer laten doen..vandaar dat dit de tijdelijke oplossing is;)

Masu, hoe is het? En met Amy vandaag?

Vandaag lekker dagje gewerkt! Vince een leuke dag met opa en oma gehad.
    Morgen gaat ie trakteren.

Sens, hoe is het met je meid? En met Bas en Jos?
    Mlien, hoe gaat het met jou? Nog een fijne zwangerschap?

Xxx

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad rustig hier! Bij mij sowieso vandaag, want ik was m'n telefoon vergeten mee te nemen naar 't werk...
    Moet eerlijk zeggen dat dat wel ff afkicken was...:$:)

@stamp, ik zag je traktaties al op FB! Heel leuk en niet moeilijk te maken, ik ga 'm onthouden! :D
    Fijn dat je lekker hebt gewerkt en dat Vince een leuke dag heeft gehad bij opa en oma.

@kib, fijne vakantie!! :)

@hier, drukke werkdag gehad. Eerst naar Arnhem geweest, daarna snel naar huis, boodschappen gedaan, Amy opgehaald bij het kdv, door naar de tandarts, terug naar huis, eten, badderen, zandkasteel en mevrouw op bed geslingerd. Daarna met manlief nog ff de bbq aangestoken, heerlijk! Stokbrood en salade van de groenteboer erbij en smullen maar! :)

Vandaag moest manlief dus naar de tandarts om 17.45 uur. Amy en ik gingen mee. In de wachtkamer zat een vrouw, wat ouder, zo rond de 70 gok ik. Dus Amy stapt de wachtkamer binnen en zegt tegen die vrouw: hallo oma! :D
    Die vrouw kon het wel waarderen en zei; ja, ik ben ook een oma, wat ben jij een lief meisje.
    Alle vrouwen die wat ouder zijn noemt ze de laatste tijd oma. Ze wijst sowieso veel dingen aan...het gaat de hele weg 'plant, boom, Amy, mama, lopen, schoenen, boom, bloem, etc. En zodra ze dus een oudere vrouw ziet, zegt ze "oma".
    Toen manlief in de stoel lag zat ik met Amy op schoot op het bankje. De assistente van de tandarts zat daar (vrouw van rond de 50/55 gok ik) en daar wees ze ook naar en riep ze ook 'oma'. Die vrouw reageerde niet...kon het niet echt waarderen geloof ik.:)
    Nu ben ik haar dus aan het leren dat ze daar geen oma naar roept, maar mevrouw.:p Das wat tactischer. :D

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Weer een lekker druk dagje gehad Masu!
    heerlijk ff bbq-en mmmm!

En wat grappig dat Amy oma zegt, doet Vince ook! Gelukkig hebben we hem nu al aardig kunnen leren meneer en mevrouw. Hihi!

Ben vandaag opgestaan met enorm vermoeide benen! Ook wat laste van mijn heup. Ach vandaag nog een dagje op de groep... En morgen op kantoor!

Fijne dag meiden!

Xxxx

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ja dat meneer en mevrouw is een stuk beleefder :D
    Vanmorgen had ze het weer...naar een mevrouw op de fiets, dus ik zal m'n best eens doen om het er bij haar ook in te krijgen.
    Werkse vandaag! Doe je wel een beetje rustig aan???

@hier, relaxt dagje. Het is nu al onwijs warm, dus ik doe niet veel vandaag. Manlief komt vandaag en morgen om 12.45 uur naar huis, omdat het zo warm wordt.

Amy was rond 8 uur wakker, we zijn naar de bakker gelopen, brood gemaakt. Na 3 stukjes wilde ze niet meer en bleef maar zeggen naar bed te willen. Om half 10 lag ze in bed en het is stil....vreemd.:(
    Gisteren op het kdv had ze ook maar 3 kwartiertjes geslapen, dus misschien ff bijslapen of zo.
    Om 14 uur moet ik even met haar langs de ha. Ze heeft een ontsteking bij haar oogje, op haar ooglid zeg maar. Nu al 2 weken. In het begin was het rood en dik, nu is het weer normale kleur, maar het bloed geregeld en soms zit er pus. Toch maar ff naar laten kijken dus.

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Goedemorgen,

Masu, idd dat oogje maar even na laten kijken. Lekker dat ze al op bed ligt. Kan ze vanmiddag lekker genieten van het weer. Wesley zegt ook opa en oma tegen oude mensen het zal wel de link zijn opa en oma zijn "oud" dus alle oudere mensen zijn opa en oma. Wij zeggen ook wel dat het meneer en mevrouw zijn maar tot nu toe geen effect haha. Zal de leeftijd wel zijn.

Stamp, rustig aan vandaag en probeer niet teveel te tillen. Lastig hoor last van je bekken en dan ook nog eens met kinderen werken.

Hier, rommelige nacht gehad. Wesley en Damon een paar keer wakker geweest gelukkig na een speentje weer verder geslapen. Damon hoorde we om 7uur leuke geluidjes maken gerekt tot 7.45 uur nu ligt hij alweer op bed. Wesley heeft echt uitgeslapen tot 9.15 uur. Straks wesley in het badje maar even de zon doorbreken.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, wat zei de dokter over het oogje van Amy? En hier zegt Vince ook nog geregeld opa en oma maar als ik dan zeg nee..... Dan verbetert hij zich zelf! Amy was gewoon moe vanmorgen;) even lekker bijslapen! Trok ze de rest van de dag dan wel?

Sammie, ik denk ook dat de link "oud" is! Zal het maar niet laten horen aan mijn ouders:p
    Wat heeft Wesley heerlijk uitgeslapen! Is hij nog in het badje geweest?

Gelukkig werd in de loop van de dag de vermoeidheid minder. Nog wel,last van mijn heup. Maar rustig aan doen op een kdv met kinderen van 0-4 jaar, nee dat gaat gewoon niet! Maar goed, we gaan lekker door;)

Vince heeft getrakteerd en vond het maar gek dat alle aandacht voor hem was! Dat ik hem kwam ophalen begon hij gelijk te vertellen zo lief!
    Ook weer een nieuwe doorbraak, Vince heeft weer groenten gegeten! Sperziebonen! Zijn bord ging helemaal leeg, yeah!

Xxx

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Stamp, jeej go vince! Kan hij nu even aan wesley vertellen hoe lekker dat is haha.
    Ahh schattig dat hij een beetje verlegen was. Nee rustig kan helaas niet. Hoop dat het met oefeningen snel iets beter gaat.

Wesley is idd in badje geweest en hij vond het geweldig. Daarna meteen potje gepakt want hij moest plassen zei hij maar hij deed er niks op en nog geen 1min later staat hij in zijn zwembroek te plassen met veel lol. Na het eten wildecwesley weer in badje maar dacht dat doet hij toch niet maar hij stapt er zo in met kleding en al! Dus nog even gespeeld want het is nu nog hardstikke warm hier. Nu liggen ze beide in bed na het douche en baderen.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Haha die Wesley met kleren en al het zwembad in! Geniaal! Hihi...
    En grappig niet willen plassen en vervolgens wel,plassen. Heel herkenbaar!
    Het is hier ook nog steeds erg warm, dat we thuis kwamen heeft Vince ook nog lekker met de watertafel gespeeld.
    En eten is hier over het algemeen drama, maar hij begint de laatste tijd weer echt te proberen waar hij voorheen alles weigerde. Dus hoop dagboek doorzet!

Helaas heb ik geen oefeningen, doe nog geen fysio. Maar misschien donderdag toch maar gaan bellen.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies!

Alle.ukjes hebben de warme dag geloof ik wel overleefd.

Stamp kan me voorstellen dat je.nu nog ff niet zit te wachten.op een verbouwing thuis. Deze.nood oplossing is dan wel een mooie.
    Fijn dat trakteren geslaagd was. Je had idd een leuke traktatie!

Masu das niet verkeerd van mark halve dagen werken. En het was idd warm vandaag. Groot gelijk dat je rustig aan deed.

Sammie hahaha dat plassen op een potje weet wat he? Hier gaat t ook nog wel eens mis hoor. Vandaag nog met omkleden voor zwemmen :)

Hier genieten we met vulle teugen! Gisteren lekker t park een beetje verkend en in de avond nog gezwommen.
    Vandaag naar t limburgs museum geweest (wat heerlijk koel!!) ze hadden een sesamstraat gedeelte en dat was echt super leuk. Veel werd er uitgelegd en de.kinderen konden ook veel doen. Daarna even een nieuwe bal gehaald want we zijn de onze vergeten omdat stijn hem had weggehaald bij de klaar gezette spullen. We hebben lekker patatjes gegeten en daarna gezwommen. Stijn was zo moe dat hij zonder mokken is gaan slapen.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, gelukkig heb je je werkdag weer overleefd. Kan me voorstellen dat rustig aan doen niet lukt als je met kindjes werkt. Wat fijn dat Vince weer groenten heeft gegeten! Super!! :D

@sammie, hahaha die Wesley; gewoon met kleren en al erin. Gelukkig was het warm genoeg! Lekker, alle kids op bed.

@kib, klinkt als 2 geslaagde dagjes! Volgens mij hebben jullie het prima naar jullie zin. Leuk park is het he! Zijn jullie al in de jungle dome geweest?
    Als het goed is krijgen jullie helaas ook nog best wat regen deze week (hoop het natuurlijk niet) en dan is die jungle dome zoooo leuk om heen te gaan!

@hier, relaxt dagje gehad, omdat het zo warm was. Met Amy naar de dokter geweest en we hebben oogzalf gekregen. Amy heeft alleen vanmorgen van 9.30-10.00 geslapen en vanmiddag een kwartiertje in de auto. Ze trekt het best goed als ze niet slaapt merk ik. Gelukkig. :D
    De middag heeft ze dus lekker in de tuin gespeeld. 's Avonds zijn we nog even naar de ijssalon gefietst. Heerlijk, zo'n dag! Gewoon kei genieten! :D (word ik echt blij van!)

Zal nog ff wat spammen van vandaag (volg vooral mijn voorbeeld :p):

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nog een paar

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vooruit....nog 2...dan stop ik...:)

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Volg het voorbeeld;)

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Geƫindigd in blote barst, nouja eigenlijk in zijn blote kont:p maar dat staat niet op de foto!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Leuke spam van Amy! Wat was ze heerlijk in de weer!
    Hoop dat het zalfje werkt! Heeft ze er geen last van?
    Klinkt als een heerlijke dag Masu! Net of je dan vakantie hebt!!!

Kib, wat zijn jullie aan het genieten! Heel veel plz nog!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!
    Ook ik leef nog hoor :D

Erg druk met 2 van die mannetjes, moet ook weer erg wennen. Kraamhulp was zondag voor het laatst. Dus nu lekker met zn viertjes.

Bas is een heerlijk mannetje, heeft nog wel moeite om snachts in zn wiegje te slapen dus hij is regelmatig op mn buik te vinden snachts. Heeft ook wel weer wat zon hummeltje op je ook al slaap jezelf dan bar weinig.

Met Jos gaat het ook weer beter, was onwijs dwars en van slag. Wilde niks van de kraamhulp weten. Bas vindt hij wel super en is ook superlief voor hem. Ook is meneer 2 kiezen rijker..

Ga niet op iedereen persoonlijk reageren als jullie het niet erg vinden. Lees wel mee en geniet van jullie verhalen en uiteraard van jullie spam!

Liefs!

Deel Deze Pagina