Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ook ff spammen :D

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #2442 Mama van 3, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
    Lief senso!!!! Wat een mooie bos haar zeg!! Fijn dat alles goed gaat! Zal idd weer allemaal wennen zijn..

Masu: mooie spam. Vndt jou meisje er altijd veel ouder uit zien..

Stamp: hihi is hier ook altijd zo.. Halvewege lopen ze in hun onderbroek!

Hier ook 2 meiden die niet wilde wachten met uitkleden en zaten dus met kleding en al in t badje.. Vanmorgen tante geworden van 2 meisjes van mn zus! Alles goed en net even mogen bewonderen! Mooi om weer 2 van die kleine hummels te zien.

IMG_1148.jpg

IMG_1151.jpg

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    IMG_1130.jpg

IMG_1060.jpg

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Meiden, wat leuk dat jullie ook spammen! :D:D

@stamp, gaaf die watertafel! Vince zal er veel plezier van hebben. Herkenbaar dat je ukje eindigt in z'n blote kont. :)
    Ik had vandaag idd zo'n vakantiegevoel. Jammer dat het dan nog 3 weken duurt voordat ik daadwerkelijk vakantie heb...:p
    Amy heeft een beetje last van haar oogje, ze wrijft er ook geregeld door en zegt dan dat haar oogje pijn doet. Best sneu. Daarom ook besloten toch maar naar de ha te gaan.

@mamavan3, wat een heerlijke spam! Wat een dames zijn het ook. :D
    Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtjes! Bijzonder dat je zus ook een tweeling heeft gekregen zeg! Ik zag op je fb dat een van de twee E.smee heet. Wat grappig, das toch de tweede naam van een van jouw meiden?

@sens, daar ben je! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Super dat Josje zo trots is op z'n kleine broertje. Hoe schattig is dat! :D Wat een verandering is het ook denk ik, natuurlijk ook voor Josje. En dan komen ook nog eens die kiezen door; hij krijgt het wel allemaal tegelijk he. :(
    Ennuh...niet op ons reageren nee?! :p

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oooh....en natuurlijk hele mooie spam sens!! Wat een haren inderdaad, geweldig! :D

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Goedemorgen:)

Jeetje dat je dat nog weet masu! Klopt beetje raar is t wel vind ik.. Maar goed 2de naam gebruik je toch niet heel veel..

Hier een hele vroeg ochtend.. Meiden worden tegenwoordig vaak om half 6 al wakker. Dus vandaag lekker hand dagje. T.i.mo is ook vrij dus hangen nu lekker voor de tv.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

@mamavan3, ja dat stond me nog bij. Het scheelt idd wel dat het een tweede naam is. Zou ik zelf ook geen problemen mee hebben.
    Het was vroeg dag voor je. Heerlijk lam voor de tv. Hier ook voor de tv, al ik Amy drukker bezig met puzzelen dan met tv kijken op dit moment.;)
    Hoe gaat het verder met je/jullie?

@hier, het regent en onweert...heerlijk! Eindelijk wat afkoeling want het was zo benauwd afgelopen nacht, bah!
    Vandaag ben ik overdags vrij en 's avonds heb ik 2 trainingen achter elkaar.
    Amy was vanmorgen rond 9 uur 'mama' aan 't roepen, dus we zaten wat later aan 't ontbijt. We hangen binnen wat voor de tv en Amy is aan het puzzelen, want naar buiten is geen goed plan nu. :p
    Fijne dag allemaal!

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, ahh wat een lieve foto's en wat zijn ze mooi. jammer dat je kraam weg is dat zal wel even bikkelen zijn zo met zijn viertjes. logisch dat het wennen is je hebt er weer een hele zorg bij en dan nog die slapeloze nachten erbij. weet er alles van. heeft hier wel even geduurt voordat we alles op de rails hadden. trek je het allemaal een beetje? hoe gaat het met je wond. gelukkig is jos dol op bas!

mamavan3, gefeliciteerd met je nichtjes! wel apart dat ze idd dezelfde naam heeft gekozen maar wel leuk dat betekend dat jij een mooie naam voor je meisje hebt ookal is het de tweede naam. trek jij het allemaal een beetje? lijkt me ontzettend moeilijk om er alleen voor te staan met je kids en dat hij zo tegen werkt. leuke spam!

masu, leuke spam! amy die gaat gewoon straks niet meer slapen hoor. mijn zussen vertelde dat hun kinderen met 1,5 jaar al middagdutje af waren dus ze houdt het lang vol.

stamp, jij ook leuke spam! hier ook vaak in zijn blootje hoor.
    wel zo lekker.

kib, klinkt als geslaagde dagen al!
    geniet nog even lekker van jullie vakantie.

hier, vanmorgen was Damon weer om 7uur wakker bij ons genomen in bed toen nog gedoezeld tot half 9. wesley was 7.30uur wakker en ml was eruit gegaan voor hem en ik mocht iets langer blijven liggen. vanmorgen wilde hij meteen het badje in maar het was een beetje koud haha. helaas niet zo mooi weer en stuk minder fijn dan gisteren.

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Wauw Sens, wat is Bas een mooie baby! Met zijn mooie donkere haartjes! En dan ook zon lieve spam van je mannen samen! Kan me voorstellen dat het nu echt ritme zoeken is... Straks kan ik mee praten;):p
    Wel fijn dat Jos zo lief is voor Bas, een echte grote broer!
    Rustig aan meid! Knuffel

Masu, hier nog geen onweer en/of regen! Komt vannacht vast nog..... Kan ik lekker slapen:D
    Heb je lekker dagje gehad?

Mamav3, wat een super spam van je meiden! Wat beginnen ze te veranderen! Schieten de instanties al een beetje op met hulp? Pfff lekker optijd vanmorgen!

Sammie, lekker dat je even mocht blijven liggen vanmorgen!
    Het weer viel beetje tegen vandaag! Bij jullie zonnetje nog doorgebroken?

Weekend :D
    Lekker gewerkt maar wel erg druk! Dag was weer te kort!
    Nu wel gesloopt!
    Mijn buik heeft ook enorme groeispurt gemaakt!
    Vince heeft enorm zere billen, drama met verschonen en insmeren. Denk kiezen... Maar zeker weten:(

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Mijn buik met 26 weken:)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, jammer he dat het weer vandaag minder is he. Haha, Wesley wou meteen weer in badje, wat grappig! Ik hoop niet dat Amy al stopt met haar middagslaapje. De ene dag slaapt ze niet en de andere dag wel. Vandaag weer wel; 2,5 uur zelfs.

@stamp, wauw wat een gave buikfoto! Je hebt echt al een mooie buik zeg! Ik was je eerste stukje aan het lezen en dacht meteen 'foto! foto!'. :D En tadaa...daarna postte je 'm! Kan me voorstellen dat het zware dagen voor je waren en dan ook nog die hitte!

@hier, vanavond nog ff gewerkt en overdags heerlijk thuis aangerommeld. Gelukkig was het 's middags droog en zonnig, dus nog lekker in de tuin gespeeld. Helaas wel kei benauwd, bah bah!
    Net na het eten rende Amy de tuin in (in haar romper) en toen viel ze....knieen weer helemaal kapot en bloeden. Extra sneu, aangezien de korsten die al op haar knieën zaten op het punt van eraf vallen waren....:(

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ahhhh arme Amy! Hoe is het nu met haar knietjes?
    Wat grappig (voor jou misschien wat minder;)) dat Amy soms wel en soms geen slaap nodig heeft. Vince heeft het echt nog nodig! Gaat blij zijn bedje in... Gelukkig voor mij nu;)

Xxx

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He ik leef nog hoor!!

Ik houd het even kort hoor. Heb wel hele lieve en leuke spam voorbij zien komen.
    Sens wat een mopje is bas zeg! En lief zo samen.
    Stamp mooie buik heb je al.

Hier genieten we volop. We zijn naar Toverland geweest gisteren en stijn is echt al een kleine durfal! Samen met mama in de achtbaan, samen met papa in t reuzerad en ik geloof wel 8x in de bobslee.
    Verder hebben we wel regen gehad maar hebben we ons niet verveeld. Stijn heeft bij de kidsclub een klompje geverfd en zijn we in de jungledome geweest. En idd masu t is supergaaf!
    Vandaag hebben we nog niet bedacht wat we gaan doen...weer is ook wat minder dan de afgelopen dagen. Dus ff bedenken maar komt wel goed.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, het gaat prima met haar knietjes. Er zitten weer korsten op. Hopelijk krijgen deze wel de kans te genezen en eraf te vallen voordat ze ze weer kapot valt. ;)
    En dat slapen...er is idd geen pijl op te trekken. Het rare is wel dat Amy aangeeft naar bed te willen, vrolijk haar bed in gaat, maar vervolgens gaat zitten kletsen en zingen.:)
    Dan kan ik haar vlot 2 uur laten liggen hoor, maar dan gaat ze dus niet slapen. Maar ach...ze rust in ieder geval denk ik dan maar.

@kib, het klinkt als een heel relaxte vakantie. Toverland is idd erg leuk, voor nu maar ook als ze een stuk groter zijn! Wat leuk dat Stijntje lekker heeft geknutseld. Nog veel plezier!

@hier, goede nacht gehad, al kon ik de slaap niet vatten. Ik heb geloof ik nog tot 2 uur wakker gelegen. Heel vreemd. Het was ook best klam weer dus daar had ik wel last van. Gelukkig was Amy pas om 9 uur wakker vandaag. Vanmorgen zijn we even naar het dorp geweest en hebben we een waterkoker gekocht (oude was kapot gegaan) en 2 paar neppe crocs voor 2,50 per paar. :D
    Ben altijd blij als ik zo'n koopje gescoord heb. :p
    Amy ligt nu weer op bed...net was ze nog aan het kletsen maar nu is het alweer een kwartiertje stil. *fingers crossed* ;)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hmm...ik heb het nog niet getypt of ik hoor haar alweer kletsen. Zal wel geen slaapje worden vandaag.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ennuh......spamvrijdag! :D
    Ik trap af!

Foto 1: lekker puzzelen
    Foto 2: keten onder 't dekentje van Taco;)

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Sorry drukdruk:)

Masu, fijn dat het goed gaat met Amy haar knietjes! En wat een leuke spam, dat koppie wanneer ze onder het dekentje ligt, super!
    Kib, wat fijn dat jullie zo heerlijk aan het genieten zijn! Beetje jammer van het weer maar jullie hebben je vast weer vermaakt!

Hoe is het met de rest?

Ik heb vrijdag echt heel veel last van mijn heup en been gehad! Dus toch maar de fysio gebeld. Ik kan vrijdag terecht voor intake. Nu weer geen last, dus ben dan altijd bang dat ik voor niks bel. Maar vrijdag was de pijn zo erg dat ik echt heen wilde! ;)

Vandaag naar Ikea voor de rest van de meubeltjes van Vince zijn nieuwe kamer! We schieten nu lekker op:D
    Vince gaat ff naar oma zodat we alle ruimte in de auto hebben..

Fijne zondag meiden! Xxx

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    haaaaaaaaaaai!

@mv3, wat gaaf dat je zus ook een 2ling heeft gekregen! zal inderdaad wel weer herinneringen terugbrengen aan je eigen babymupkes :D wat een mooie spam, het zijn heerlijke meiden!

Jeetje wat worden je meiden vroeg wakker :$

@masu, hihi inderdaad reageren op jullie geklets was me even te veel :D gaat het goed met Amy? en haar oogje? ach meisje weer op haar knieen gevallen, het worden kleine brokkenpiloten haha

enne gave spam hoor!

@sammie, met mijn wond gaat het hartstikke goed, trekt aan 1 kant want maar mag geen naam hebben gelukkig. Ja het wennen kost wel even tijd, al gaat het inmiddels wel wat beter hoor. Heb het in de kraamweek echt heel zwaar gehad en veel tranen gelaten :)

Jammer he dat het geen mooi weer meer is, Jos genoot ook zo erg van het badje. Zit echt te wachten op mooi weer

@stamp, ja nog effe meid en dan kun je weer mee praten over de slapeloze nachten pfff hoop dat het hier dan inmiddels een stuk beter gaat, kan ik je coachen hahaha

Sneu dat Vince zo'n last heeft van zijn billen :( wel gave buikspam! hele mooie buik.

@kib, klinkt als een geslaagde vakantie! geniet nog even lekker!

@hier, we rommelen rustig verder. Voorbereidingen in volle gang voor Jos zijn verjaardag, vrijdag wordt mijn kleine grote man alweer 2 jaar, wat gaat het toch hard.

De nachten met Bas gaan al wat beter, hij krijgt om 23.00 uur een fles dan komt hij rond 3 uur en dan om 7 uur. Dus mogen absoluut niet mopperen, tussendoor heeft hij nog wel eens last van krampjes :( waardoor hij wel nog regelmatig bij mij op mijn buik beland :) ach ook niet erg hoor extra knuffelen. Voor je het weet willen ze niet meer :D

Jos slaapt smiddags gelukkig goed dus om even bij te komen duik ik nog mijn bedje in anders trek ik het niet. Ene kant wel jammer want je kunt dan ook lekker even wat voor je zelf doen maar aan de andere kant heb ik het nog hard nodig, energielevel is nog niet zoals het was helaas.

Gisteren was Mlien nog op kraamvisite samen met Kian en haar ml, was erg gezellig! en leuk om te zien hoeveel Kian en Jos schelen qua lengte hahaha toen Kian op Jos zijn fiets zat waren ze even groot :D:D:D:D

knuffel!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve meiden,

We zijn weer terug van vakantieland :cool:
    We hebben echt onwijs genoten maar het is toch ook wel weer lekker om thuis te zijn. We hebben alweer zoveel gedaan vandaag dat het alweer een beetje lijkt of we niet weg zijn geweest.... ;):(
    Stijn heeft zich ook prima vermaakt en vond het ook wel fijn weer thuis te zijn, bij binnenkomst is hij gelijk zijn speelhoekje ingegaan om lekker te spelen.
    We moesten Stijn zijn oogjes trouwens druppelen voor het bezoek aan de oogarts morgen. Ik zag er erg tegenop maar hij gaat heel lief op schoot liggen, hoofdje omhoog oogjes open en ik kan zo druppelen. Wat ben ik toch trots op hem deze week. Verder is hij ook wel lekker aan het peuter puberen, maar daar vinden we langzaam onze weg ook wel in.

Sens leuk dat mlien en aanhang op visite is geweest bij je. Grappig he hoe de ukjes in lengte verschillen (al is josje wel een klein manneke :)). Jeetje Jos ook alweer bijna 22 dan zijn ze allemaal 2 en hebben we allemaal een peuter! Wat is die 2 jaar toch omgevlogen.....
    Fijn dat je langzaam toch wel je draai vindt met 2 ukjes en ach Bas zoveel last van krampjes das wel sneu. Lekker kroelen met mama kan dan wel iets helpen ja.

Stamp fijn dat de verbouwing opschiet. Maar doe nou wel wat rustiger. Pijn is echt niet tof. Wel fijn dat je zo snel bij de fysio terecht kan. Wel gewoon gaan hoor want de fysio kan je oefeningen geven waardoor je minder last kan hebben vd pijn.

Masu lieve spam van Amy. En dat van wel/niet slapen herken ik wel hoor. Hier is dat met stijn hetzelfde verhaal. Alleen blijft hij niet netjes in bed liggen maar komt er uit. Vandaag wilde hij ook niet slapen. Ja toen we terug reden van boodschappen doen en we bijna thuis waren. Toen heb ik hem ook maar wakker gehouden.

Ik zal nog ff wat spammen van onze vakantie :D

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    In het Limburgs museum bij Sesamstraat en bij het carnavalsgebeuren
    (ps sorry ik zie dat de foto's gedraaid staan)

Deel Deze Pagina