Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    In de auto van Tommie
    Ridder Stijntje.......

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Klompje verven.

Met Rep en Bing

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

KIb, wat super dat jullie zo genoten hebben! Jammer dat je alweer snel N de dagelijkse dingen zit;). Hier ook altijd zo!
    Wat een super spam van de vakantie, erg leuk om te zien!
    Wel gezellig dat je er weer bent hoor:D

Sens, wat fijn te horen dat je steeds neer ritme krijgt met Bas! Wel sneu van de krampjes, maar extra knuffelen is niet heel vervelend;)
    Wat leuk dat Mlien met Kian en man op visite zijn geweest!
    Wat grappig dat Jos en Kian zoveel verschillen!
    En straks kom ik voor tips bij jou hoor:p

Gisteren geen last van mijn heup gehad, helaas vannacht en nu wel! Vandaag drukke dag op de groep dus rustig aan doen zal er niet bij zitten.
    Vrijdag naar bekkentherapeut ben benieuwd of ze goede tips heeft!

Vince heeft last van doorkomende kiezen, zondag koorts en nu met eten doet het af en toe zeer! Hoop dat die krengen er snel door zijn!

Fijne dag! Xxxx

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp ik was er erl af en toe maar t inet op mn foon was daar zo slecht dat ik na 10 min er al klaar mee was.
    Balen dat je vanacht en nu ook last van pijn hebt. Probeer wel een beetje te luisteren naar je lichaam. Anders heb je kans op langdurige pijn ook na je bevalling.

Hier hebben we allemaal heerlijk geslapen in ons eigen bedje! Stijn heeft zelfs bijna klokkie tond geslapen en das echt lang geleden.
    Vanmorgen moeten we ons weer melden bij de oogarts (die hopelijk niet al teveel uitloopt)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, balen dat je weer zo'n last hebt. Hopelijk heeft de therapeut vrijdag wat tips voor je. Sneu hoor, die kiezen. Van de andere kant; hij kan ze maar hebben. Hier helaas nog niks te zien.

@kib, wat een lieve spam! Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad.
    Hoe was het vandaag bij de oogarts?

@hier, drukke tijd op het werk. Er zijn verschillende zieken, waaronder de planner dus nu heb ik het weer retedruk...bovenop al het werk wat er al lag...:(
    Gisterenavond maar extra gewerkt en vanavond ook maar weer, anders krijg ik het niet af.
    Met Amy gaat het goed! Helaas niet geslapen vandaag, hoewel ze wel 2 uur in bed heeft gelegen. Gisteren op het kdv wilde ze ook al niet slapen.

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, op de telefoon reageren vind ik ook altijd lastig qua typen!
    Wat heerlijk dat Stijn goed geslapen heeft!
    De was al beetje weg kunnen werken?

Masu, Amy weer een dagje niet geslapen! Eet ze dan nog wel savonds of dan te moe? Ach ze heeft in ieder geval lekker uitgerust;)
    Balen dat iedereen ziekig is en alle drukte op jou neer komt.
    Werkse meid en hele dikke knuffel..

Vince kan niet wachten om in zijn nieuwe bed te slapen! Maar hij moet nog even wachten, eerst nog molton halen..
    En ml is er dan zaterdag ook bij als hij voor het eerst daar mag slapen.

Hier ff spammetje;)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En nog 1tje...

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu vandaag was het weer lang wachten bij de oogarts...pfff ruim een half uur moeten wachten op 3 min binnen (als we dat al redden) Maar de conclusie is dat Stijn wel een lichte afwijking heeft (voor veraf zien) maar ze wil eerst kijken of het vanzelf verbeterd. Dus we mogen over een half jaartje terug komen. Is het dan niet verbeterd dan zal hij toch een brilletje moeten. Ergens verbaasde het ons ook weer niet aangezien we beide brildragend zijn en ook nog voor veraf.
    En balen dat het op je werk weer zo druk is door zieken. hoop dat iedereen snel op de been is en je weer gewoon je eigen werk kan doen :)

Stamp wat een lieve spam van Vince in zijn nieuwe bedje. Ik heb ook naar dat bedje gekeken. Ml niet thuis deze dagen dan of pas als Vince al op bedje ligt?
    En ik tik heel vaak op mn foon omdat ik die gelijk bij de hand heb en ik dan te lui ben om de laptop aan te zetten :D

Hier vanmorgen naar de oogarts geweest zoals bij masu geschreven. Daarna door naar mn mams. Stijn was in slaap gevallen in de auto en werd ook niet wakker bij uit de auto halen. Kom ik bij mn mams binnen dus ik vraag is je bed leeg, zegt ze slaapt hij? Ik zeg ja en hij komt omhoog en roept heel blij OMA!! Nou tot zover slapen. Na de lunch hadden we hem bij mn mams op bed gelegd maar slapen ho maar. Rijden we later naar huis en wat denk je meneertje valt gewoon in slaap.
    We hebben wel een zonnebril voor hem gekocht vandaag want door het ogen druppelen had hij erg veel last van het licht.
    Vanmiddag zijn we nog druk bezig geweest in Stijn zijn nieuwe kamertje. We hebben een soort van ombouw weggebroken en nu dus alleen nog muurtje plaatsen, ander vloertje erin, muren stucken en behangen/verven. Klaar zijn we dan! Klinkt allemaal zo eenvoudig maar ondertussen staat het halve huis op zijn kop om alle spullen kwijt te kunnen. Lattenbodem nieuwe bed staat achter de bank, nieuwe matras staat achter stijn zijn bed, voeteneind en hoofdeind staan ergens achter een kast..pfff.
    Maar ja allemaal voor het goeie doel!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Met nieuwe stoere zonnebril en pet op spelen bij oma
    In de auto in slaap gevallen met zonnebril op :cool:

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, thanx voor je knuffel, lief! :) Ik trek het nog wel hoor, het is allemaal tijdelijk denk ik altijd maar. :p
    Wat een lieve spam van Vince! Het is ook zo'n knap manneke!
    Wat betreft het niet slapen van Amy...tja, ze oogt wel wat moe 's avonds, maar eet gewoon en lijkt er niet heel veel van de lijden. Ik ben dus echt bang dat die middagslaap er nu dus af aan het gaan is, zeker omdat ze het eigenlijk prima redt tot 's avonds.
    Ik leg haar wel consequent op bed iedere middag en zolang ze dat prima vindt blijf ik dat doen. Dan rust ze in ieder geval ff uit.

@kib, he wat balen dat jullie toch weer lang moesten wachten. Altijd zo irritant als het zo uitloopt. Ik begrijp het ook niet; natuurlijk heb je spoedgevallen die tussendoor moeten, maar je zou toch zeggen dat het niet structureel uit hoeft te lopen? Kwestie van goed plannen denk ik dan.;) Hier verschilt het echt per afdeling; bij reumatologie hoef ik altijd maar max. een kwartier te wachten maar bij dermatologie standaard een uur!:$ (op een gegeven moment kwam ik dan ook standaard te laat binnen daar...of ik meldde me en ging vervolgens lekker lunchen in het restaurant:))
    Leuke zonnebril heeft Stijn!
    Balen he, als je iets wilt veranderen in je huis dat je er dan altijd zo'n zooi van hebt. Maar het is voor een goed doel. :)

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu het is echt een ramp. Vorige keer waren we dan ook volledig onvoorbereid. Vandaag was dat anders... drinken mee en wat te eten. We moesten er ook om 11 uur zijn en als het uitloopt dan zit je al snel met de lunch en een knagende buik.

pfff iemand in de flat is bezig met boren maar dat gaat niet aan 1 stuk door nee steeds na een kwartiertje of uurtje en stijn vindt dat heel eng dus die gaat steeds huilen en slaapt dus nog niet.......

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, ben benieuwd hoe het met Stijn zijn ogen is over een half jaar!
    Wat een leuke spam van je kanjer! Wat een stoere Stijn met zonnebril!
    Ml werkt bijna altijd savonds van 15uur tot 00:00 uur! Dus hij komt wel thuis hoor, maar door de weeks leven we langs elkaar heen... En aankomend weekend is hij vrij dus dan is hij thuis...

Masu, dan red Amy het idd prima! En je hebt gelijk om haar evengoed lekker op bed te leggen.
    En het is idd tijdelijk de drukte maar toch even doorbikkelen! Je bent echt een harde werker!

Nu Linda's zomerweek aan het kijken, vind het wel een leuk programma;)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    aha stamp ik snap hem. Beetje zoals hier in huis maar dan omgekeerd :p
    En dank je wel voor je compliment. Ben zelf ook wel benieuwd naar zijn oogjes over een half jaar. Ik hoop voor hem dat t nog bijtrekt uit zichzelf. Gelukkig is het verder allemaal goed.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, kan me goed voorstellen dat Stijn dat boren eng vindt. Amy heeft dat precies zo. Weet je nog dat onze buren aan het verbouwen waren? Amy was toen nog jonger, maar krijst het uit als ze in bed lag en ze hiernaast vanuit het niets een klopboormachine in de muur zetten.....:(:x Kan er gewoon weer pissig om worden! :x
    11 uur is idd zo'n tijd dat je honger begint te krijgen en als het dan uitloopt is dat niet fijn. Gelukkig waren jullie voorbereid.

@stamp, hahaha, ik vind het ook leuk om te doen, dus dat scheelt weer. Ik heb Linda's zomerweek nog niet gezien, maar las wel op nu.nl dat er meer dan 1 miljoen mensen naar gekeken hadden. Misschien toch maar 'ns een keertje kijken.:)

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb gewoon vanaf het weekend geen bericht gehad:$
    snap er niks van, dacht al wat is het hier rustig!

stamp, idd wat kib zegt echt naar je lichaam luisteren want dit kan van kwaad tot erger worden en zeker nog lang na je bevalling als je maar doorgaat. wat gaaf dat vince zaterdag in zijn bedje gaat! hopelijk gaat hij er lekker in slapen. wij hebben naar dat bedje gekeken maar toch een bopita gekocht.
    lastig dat jullie zo langs elkaar heen leven.

kib, gelukkig was het niet heel erg met stijn zijn oogje! maar als jullie idd allebei voor veraf een bril hebben dan zou het heel goed kunnen dat hij het ook krijgt. leuke spam van de vakantie! het hele huis op zijn kop voor de verbouwing pff weet nog hoe het hier was toen we onze kamer moesten doen. stijn heeft het mooi bekeken met zijn slaapjes haha... wesley valt nooit in de auto in slaapt.

masu, ahha amy is binnenkort slaapje af denk ik hoor. fijn dat ze het zo goed doet zonder. hier echt nog geen optie zelfs later dan 8uur naar bed gaan is geen optie. mag ik vragen of je nog wat met je oog hebt gedaan? of laat je dat voorlopig zitten?
    jammer dat je het weer zo druk hebt op het werk.

senso, gelukkig heelt je wond al een beetje. het is pittig he twee kids maar ook zo leuk! Damon en Wesley kunnen zo lief samen zijn. het lastige vond ik plannen. eten, naar bed, weggaan, koken enzo.
    zijn mooie tijden van bas en hoop dat die krampje snel wat minder worden. lief dat mlien langs is geweest.

16. AHzondag

hier gaat het allemaal prima.
    Damon en wesley slapen allebei heel goed in de nacht. Damon slaapt overdag heel rommelig maar dat maakt opzich niet zoveel uit en is ook gezellig. hij rolt nu echt veel en probeert vanuit lig te gaan zitten sinds gisteren. hij gaat steeds hoger met zijn hoofd en rug.... maatje 62 gaat ook de deur uit alles is te kort :(
    verder heeft hij niet echt veel interesse in bijvoeding, doet zijn mond niet eens open!! dus twijfel of ik even moet wachten.
    wesley is een echte peuterpuber pfff heb echt mijn handen vol aan hem. test ons echt uit en kan janken alsof de wereld vergaat, maar hij kan ook heel lief zijn. het is echt met een lach en een traan..

mijn nichtje is gisteren zes geworden en daar waren we even heen en wesley deed echt net zo gek mee met de meiden, leuk om te zien. mijnouders zeggen ook steeds opa en oma tegen Wesley en Damon en heb daar wel moeite mee, vind het wat onwennig. vind het prima dat ze dat zeggen want ze zijn het ook maar moet er zelf gewoon aan wennen.

17. AHzondag

even een spam,

wesley in bad

18. AHzondag

big smile
    poker face

19. AHzondag

echte broeder liefde

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik weet nog helemaal hoe je het toen ervaart hebt idd. Het bleek bij ons de buurvrouw te zijn. Ze kwam wel netjes haar excuses aanbieden, het bleek dat er een wandmeubel geplaatst moest worden die eigenlijk vorige week overdag geplaatst moest worden. Het bedrijf heeft die afspraak verzet en de buuf kon er niet weer vrij voor nemen.

Sammie wat een schattige spam van je beide jongens! En dat peuterpuberen met een lach en een traan is echt heel herkenbaar.

Hier is het vandaag bijna alleen maar met een traan. Niets is goed en alles is te veel. Gelukkig heeft hij vanmiddag wel even geslapen en was hij bij de kapper super lief! Zijn haren zijn dus weer lekker kort.
    Verder heb ik vandaag weer een taartje gemaakt een boltaartje deze keer. Het jammere was wel dat hij gescheurd was en ik hem niet meer kon "plakken". Stijn heeft me geholpen met versieren. Samen hebben we de vlinders gemaakt en als ik een vlindertje op de taart legde dan snoepte hij snel de overige fondant naar binnen... lekkere snoeperd :D

Deel Deze Pagina