Goeiemorgen! @kib, hmm...das niet zo'n fijne fase nee. Hoop dat ie snel voorbij is. Erg goed dat je voet bij stuk houdt. Ennuh....wij maken altijd heel veel spam....wat zegt dat dan! @hier, heerlijk geslapen. Het rare is dat ik me nog heel moe voel en heb onwijs last van m'n ogen. Zo vreemd! Vandaag boodschappen doen en poetsen en dan vanavond eigenlijk nog 2 rapportages schrijven. Ff aan de bak dus, zodat ik vanavond heerlijk kan relaxen op de bank.
Masu balen dat je je nog niet helemaal.toppie voelt. Ennuh ik zwijg heel wijs over onze spam :-X Vanmorgen ben ik na de keuken soppen samen met Stijn langs zus gereden om de spullen van mams op te halen. Daarna door naar mams om.de auto te legen. 3 vuilniszakken vol kleding en nog wat losse spullen. Stijn.heeft nog even gespeeld en daarna zijn we op de fiets naar de winkels gegaan. Stijn zat voorop bij mams en vond t gewelddig! We hebben de dvd van nijntje de film gehaald. Die moet natuurlijk bekeken worden! Dus nu lekker met mn ukkie op de bank.
Jeetje wat een dag heb je gemaakt Masu! Nog gefeliciteerd met mams. Wat balen dat je zo moe blijft! Leuk he die gesprekjes kunnen voeren. Knap dat Amy al zinnen begint te maken. Kib, vandaag ook weer lekker in de weer geweest! Herkende Stijn Nijntje nog van de bios? Hier ook lekker dagje gehad. Even stukje gefietst. Vince ligt nu op zijn nieuwe kamer in zijn peuterbed! Hij ging er heel blij naar toe maar dat hij er werkelijk in moest om te gaan slapen vond ie het wel even lastig. Hij heeft geen traan gelaten maar moest zich echt groot houden. Hij ligt er kwartiertje in, hoor hem heel af en toe even kletsen... Ben benieuwd of hij zo slaapt!
@kib, wat vond Stijntje van de dvd? Ben benieuwd! @stamp, oeh wat spannend!! Hoop dat Vince inmiddels lekker ligt te slapen. @hier, kaartjes besteld voor de beekse bergen. We hadden een kaart met 2e kaartje gratis van de mc donalds. Ik zou binnen een paar minuten een url krijgen, maar heb nog niks ontvangen....zal toch niet mis gaan?!
Stamp spannend vince in zijn nieuwe bed?! Ook al op zn nieuwe kamer? Is hij wel lekker gaan slapen? Stijn kijkt wel vaker nijntje.filmpjes via youtube dus hij is er wel bekend mee. Masu stijn heeft de gehele.film gekeken. Eerst lekker alleen terwijl papa en mama druk in huis waren (hoe bedoel je pedagogisch onverantwoord ) en daarna hebben we nog samen zitten kijken. Hij lekker bij mama op schoot. Das zo lekker als hij moe is. Leuk morgen naar de beekse bergen, de weersvoorspelling is goed. En wat een schattig filmpje! Heb ook nog een leuk filmpje van stijn die aan t dansen/zingen is op de cp kinderdisco cd. Zal zo ff de link kopieren. Verder hebben we lekker pasta gegeten en stijn zat te smullen! Hij wordt daar helemaal geukkig van Morgenochtend gaan we met zus en aanhang gezeig zwemmen. Toen ik vroeg begon hij heel blij te springen. Lekker waterratje van me! Nog ff de link van t filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=zGybkbXmkn8&feature=youtube_gdata_player
Even kort berichtje! Masu, hoop dat de link inmiddels werkt! Veel plz morgen. Kib, leuk zwemmen morgen, jullie ook veel plz! Vince ligt heerlijk te slapen op zijn nieuwe kamer en zijn nieuwe bed. Hij liep heel enthousiast naar zijn kamer, maar toen hij ook daadwerkelijk in zijn bedje moest gaan liggen en wij weg gingen vond hij het wel even lastig! Maar hij heeft zich heel groot gehouden en geen traan gelaten! Wat kan je dan trots zijn! Nu nog hopen dat hij de nacht goed doorslaapt Truste meiden! Xxx
Goedemorgen! Hier een prima nacht gehad, Vince was alleen om half 5 en half 6 even wakker. Muziekje aan en toen werd hij wakker om 7:45 uur! Dus ben heel trots op mijn kanjer!!! Vandaag een rustig dagje, F1 kijken en verder nog geen idee... Ja de was Fijne zondag meiden! Xxx
Stamp wat goed van Vince!! Daar mag je ook trots op zijn! Hier biet helemaal een geweldige nacht. Stijn vanaf 00:00 tot 1uur steeds huilen tot.ik zei dat t klaar was en hij moest gaan slapen. Daarna viel hij in slaap tot 6:15!! Jeetje wat vroeg in zijn eigen bedje kunnen rekken tot 6:45 toen nog bij ons in bed tot 8uur. Ik heb de zwemspullen van Stijn en mij ingepakt en we gaan zo zwemmen net zus en aanhang. Mark gaat niet mee die gaat varen. Fijne dag allemaal!
Jeetje Kib, dat was zeker geen beste nacht! En dan ook nog zo vroeg wakker.... Wat kan je het dan nog lang rekken! Was het zwemmen leuk? En Mark lekker gevaren, hij had mooi weer! Hier een heerlijke dag gehad! Vanmorgen zijn we naar de kinderboerderij gefietst! Vince is totaal niet bang boor de geitjes en vond het weer prachtig! Daarna lekker broodje gegeten en Vince te bed, na een uurtje werd hij alweer wakker! Zijn middag slaapjes worden steeds korter! Daarna heerlijk in de tuin gezeten. Vince heeft de hele tijd met zijn zandbak gespeeld waar ook een laag water in zit door een scheurtje in de deksel. Hij eindigde uit eindelijk in de zandbak (jullie hadden de foto's op fb al gezien)... Hij vond het prachtig en wij dus ook! Hij was zo lief aan het spelen, kan ik echt van genieten! Daarna al zijn kleren uit en hup onder de douche! Daarna weer fris en fruitig! Na lekker patatjes te hebben gegeten, stoeien met papa, en nog even spelen met zijn auto's is ie weer lief naar bed gegaan! Dat was onze heerlijke zondag En die van jullie??? Xxx
@kib, oeh wat een nacht...geen beste idd. Hebben jullie fijn gezwommen? @stamp, ik zag de foto's al op FB idd, geweldig! Heerlijk als ze zo aan het kliederen zijn he, dan geniet je zelf ook mee. Wat stoer dat Vince niet bang is van de geitjes. Amy vindt ze best eng... En wat goed dat hij in z'n grote bed heeft geslapen. Super knap hoor! @hier, heerlijk dagje dierentuin gehad. Vanmorgen om 10.15 waren we bij beekse bergen. Het was lang geleden dat ik daar geweest was, maar wat een mooie dierentuin is dat! Zal straks even komen spammen. Ben de foto's nu op Amy's site aan het zetten en dat duurt ff. Daarna lekker bij de mc gegeten en 's avonds nog even naar ons pap en mam gefietst en wat gedronken in de tuin. Amy wilde niet slapen, maar uiteindelijk heeft ze zich over gegeven aan de vermoeidheid. Nog 1 weekje werken en dan eindelijk vakantie....heb nu al zo'n vakantiegevoel en dan valt het best tegen dat ik nog een weekje moet...
he meiden, Stamp we hebben het kunnen rekken met zijn projector anders lukt het niet hoor en dat werkt ook niet altijd. Ik had Vince idd ook gezien op fb. Geweldig!! Klinkt als een lekker dagje gisteren. Masu lieve spam van Amy en jullie! En super dat jullie genoten hebben, jammer alleen dat Amy zo moe was dat ze niet kon slapen eerst. Balen zeg dat je nog een weekje moet werken terwijl je al een vakantiegevoel hebt. Gelukkig is het nog maar een weekje. Ik hoop dat t op je werk wel wat rustiger is deze week. Hier is de vakantie helaas al weer om.. Mark is weer aan het werk, Stijn weer op het kdv, mama ook weer aan het werk. Vanmorgen eerst wat in huis gedaan, nu lijkt het weer een huis. Ik heb vanuit huis even de mail gelezen (mijn hemel wat was dat veel!!) hoef ik dat zo op mn werk niet te doen. Ik heb wel nog even cupcakes gemaakt om stras bij de koffie te smullen. Ik zeg fijne avond ik ga schoentjes aandoen en naar werk toe.
@kib, oooh het gewone leven is weer begonnen dus. Hopelijk valt je eerste werkdagje een beetje mee. Ze hebben je vast gemist! @sens, hoe is het bij jullie?
Masu helaas voor mij en gelukkig voor hun ben ik weer terug. Ze hadden me allemaal vreselijk gemist! Dus ze waren heel lief. Best kans dat het morgen helemaal anders.zal zijn..... We hebben ook ineens kippen in de tuin. Geen konijntjes meer... En moet zegggen dat ze best groot zijn...... Nu heb ik helemaal niks met vogels.. gelukkig zitten ze in een hok en er zit gaas over de buitenren. Zo niet aan mij besteed hahaha
Hoi meiden, Masu, wat een leuke spam!!! Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Enneh je week is al bijna door de helft Kib, wat leuk dat ze de cliënten je zo gemist hebben! Je vakantie is wel snel gegaan zeg!!! Enneh kippen zijn ook niet echt mijn ding hoor succes ermee! Ik heb afgelopen week heel veel last van harde buiken gehad. Gister was het echt heel erg! Dus vanmorgen mijn urine laten controleren en ik heb blaasontsteking dus aan de antibiotica. Hoop dat het snel aanslaat en mijn harde buiken afzakken... Morgen nog een dagje werken en dan tot woensdag vrij! Maandag heb ik vrij genomen en ik werk volgende week vrijdag ipv dinsdag voor een collega... Dus lekker even vrij! Vince doet het nog steeds super op zijn kamer! Xxx
Stampje ga je dan nu wel echt rustig aan doen?? Of lekker eigenwijs doorgaan? Fijn dat Vince t nog steeds super doet. Vaak zijn t papa en mama die er meer moeite mee hebben (want ineens zijn ze weer een stuk groter en wijzer..) Ennuh lekker hoor lang weekend. Hier gisteravobd gewerkt en ik ben alleen maar bezig geweest. De rust die ik mn eerste dagje kreeg was gisteren weg. Het was alweer helemaal al van ouds. Mag zo weer aan de slag en morgen lekker dagje vrij.
@stamp, ff rustig aan doen dus....hopelijk gaat je dat lukken! Hopelijk slaat de ab snel aan. Fijn dat Vince het nog steeds zo goed doet in z'n nieuwe bed. Ik hoop dat bij ons de overgang net zo vlot zal gaan. Lekker hoor, heeeel lang weekend! Het weer wordt het weekend ook echt goed, dus dat komt mooi uit. @kib, hmm....kippetjes..daar heb ik het niks mee. Dan vind ik konijntjes inderdaad leuker (al ben ik altijd bang dat ze me bijten...). Kippen zijn wel weer handig. Schoonouders hebben ook kippen en al het avondeten wat over is mikken ze in die ren. En natuurlijk hebben ze er geregeld verse eitjes van; kei leuk! Amy vindt die kippen ook mega interessant...we kunnen daar niet langs gaan zonder eerst bij de kippen te zijn geweest. Ze zegt dan: aaaah kippie...en wil ze 't liefst knuffelen. Al zijn die beesten daar niet van gediend en die vluchten dan dus weg. Morgen heb je fijn weer een dagje vrij al zul je die -jou kennende- wel weer volgepland hebben. @hier, vandaag lekker gewerkt. Vanavond nog ff aan de bak, morgen ook en dan.......vakantie! We hebben een midweekje CP geboekt, mystery park, dus ben heel benieuwd welk park we toegewezen krijgen. En volgende week wordt het goed weer, dus dat komt weer heel mooi uit. Met Amy gaat het goed. Slaat geregeld haar middagslaapje over, maar ik leg haar gewoon consequent in bed iedere middag. Dat wil ze ook, maar ze slaapt dus niet altijd. Ze is helemaal gek van alle puzzels en vindt haar keukentje ineens ook weer kei interessant. Ze staat daar dan hele gerechten te "koken" en hangt dan verhalen op, dat is zo mooi op te zien! Vervolgens laat ze ons alles proeven (jaja...) en dan mogen we zeggen of we 't lekker vinden! Geweldig die fantasie! Gisteren zijn we met ons pap en mam naar het pannenkoekenhuis geweest. Er zat een mega grote speeltuin bij met luchtkussen en trampolines. Was super leuk en erg gezellig.
Goedemorgen!!! Kib, en nog dingen op de planning vandaag?? Masu, nog 1 dagje meid en dan heerlijk vakantie! Leuk een mysterie park, ben benieuwd waar jullie heen gaan. Hoever van te voren krijg je dat te horen? Tja rustig aandoen op de groep kan gewoon niet.. Gisteren stonden we met zijn 2en op 12 kinderen, dit mag hoor, maar is wel even aanpoten.. Maar nu lekker lang vrij! Vanmiddag naar bekkentherapeut en om 15:50 afspraak bij vk... Vince kwam vannacht er twee x uit, pfff en tegenwoordig rond 6 uur/ half 7 wakker... Vroeg hoor! Nu even rustig aan wakker worden met babytv Van het weekend wel weer druk, dus ga proberen echt even tussendoor mijn rust te nemen! Alweer 28 weken! Xxxx