Wat leuk dat Amy zo in haar spel zit met het keukentje! Lief dat jullie dan mogen proeven... Wat kan je dan genieten en blijven kijken hoe ze lekker in de weer is!
Ik heb gelukkig geen bekken instabiliteit! Ik gebruik mijn spieren verkeerd waardoor ik pijn heb. Dus met een paar oefeningen moet het goed te verhelpen zijn. Ook bij de vk weer goed gekeurd. Weer een nette lage bloeddruk. De kleine doet het goed en weer een mooie hartslag. Wel rustiger aandoen tot na het weekend vanwege blaasontsteking. Dus zal het deze dagen echt wat rustiger aan doen Hoe is het met jullie? Xxx
@stamp, fijn te horen dat je echt een beetje rustig aan gaat proberen te doen. Ik weet hoe moeilijk het is, dus ik snap je helemaal hoor. Fijn dat het geen bekkeninstabiliteit is en dat het makkelijk te verhelpen is. Gelukkig maar! @hier, vanavond de laatste dingen afwerken en dan toch echt vakantie! Manlief is morgen ook al vrij, dus vanaf morgen kan het genieten beginnen, haha! We hebben bericht gehad van cp en we gaan naar de Kempervennen. Das op een steenworp afstand van ons huis....zo'n 3 km of zo! Van de ene kant misschien wel erg dichtbij, maar van de andere kant ook wel weer makkelijk. Wij blijven toch veel op het park en dan maakt het in feite niet uit welk park we hebben. Handig als we wat vergeten zijn...ook zouden ons pap en mam langs komen op woensdag, kunnen ze mooi op de fiets komen! Amy heeft 't vandaag goed gedaan, maar sinds maandag wordt ze heel verdrietig als ze naar buiten moet om te gaan spelen. Dan weigert ze mee te gaan en zegt dat ze dan moet huilen. We snappen er niks van en de leidsters ook niet. Lijkt wel alsof er iets voorgevallen is, maar de vaste leidster was er vorige week niet. Ze ligt nu in bed, maar is nog flink aan 't mopperen.
Masu wat grappig dat amy haar keukentje weer heeft ontdekt. Vaag wel dat ze ineens niet mee naar buiten wil om te spelen. Hoop dat t snel over is want ze is wel graag buiten normaal. Grappig dat jullie zo dichtbij zitten met cp. Ik zou t ergens wel jammer.vinden denk ik maar wij gaan vaak.wel wat in de omgeving doen. En ja die kippen ohhhh stijn vind ze ook helemaal geweldig terwijl ik er niks.moet weten hoor. Heb ik ook gemeld aan collega en hij moest lachen maar snapte t wel Stamp dat is goed.nieuws geen bekkeninstabiliteit. Ik hoop dqt je oefeningen snel helpen. Balen dat Vince uit zn bedje kwam, heefr stijn ook gehad en ineens was dat weer over. En idd proberen deze dagen beetje rustig aan te doen. desnoods als vince tukkie doet mee rusten. Hier zijn we vandaag naar de dierentuin geweest. We hebben best lekker weer gehad en de kids hebben zich weer vermaakt. Na de zoo heeft zus ons thuis afgezet en kon ik stijn zo in zn bedje overleggen. Volgens mij heeft hij niet meer geslapen maar wel lekker even gerust. Daarna nog heerlijk bij mama op dr buik op de bank gelegen (oh das zo genieten!!) voor mark thuis kwam. We hebben lekker patatjes gegeten en stijn lag er op tijd in. Helaas duurde t toch weer ruim een uur voor hij in slaap is gevallen. (net dus pas na zelfs nog huilen) Morgen weer een avonddienst werken...
Masu, wat leuk de kempervennen.. Nouja dat denk ik hoor altijd leuke berichten! Wat een lekker vooruitzicht, geniet van je welverdiende vakantie! Wat gek dat Amy in eens niet meer buiten wilt spelen, je zou denken dat er idd iets is voor gevallen! Kib, gelukkig dat je collega je kippenprobleem begrijpt Wat leuk weer dagje dierentuin! Fijn dat de periode bij Stijn ook voorbij is gekomen wat betreft het uit bed komen, weet ik dat het ook weer voorbij gaat
heeeeeeey meiden, ik kom ook even langs waaien. Lees trouw mee hoor op mn mobiel maar reageren is dan best lastig vooral als je een paar pagina's achterloopt in ieder geval bedankt voor de felicitaties! Jos ook al weer 2 @kib, gave spam van je ventje met Pino! alle spam is leuk maar vond die zo schattig klinkt als een geslaagde vakantie, inmiddels het werkende leven weer begonnen.. @stamp, jeetje alweer 28 weken het gaat hard. Voor je het weet heb je je meisje in je armen en ben je haar aan het troosten met krampjes.. balen dat je zo last van je heup hebt, lekker lang weekend! fijn dat het goed gaat met Vince in zijn grote bed, wat lijkt Vince lang op die foto onlangs nog naar het CB geweest? @masu, oh je een zieke planner. Jou kennende ren je de benen weer onder je lijf vandaan fijn dat Amy zo lekker aan het spelen is, dat filmpje is gaaf. Vrolijke meid, ook erg leuke spam! @sammie, fijn dat je mannen zo goed slapen in de nacht. Ik kan niet wachten en maatje 62 alweer de deur uit, het gaat hard! gave spam van Wesley en Damon! heb vast het een en ander gemist of overgeslagen, dus ben ik iets belangrijks vergeten dan sorry @hier, gaat het goed. Sommige dagen beter als de andere, vandaag had Bas een slechte dag hij was erg onrustig en wilde niet slapen (ook niet bij mij) verder af en toe veel last van krampjes maar goed we moeten er even door heen, Bas ook alweer 4 weken oud Jos zijn verjaardag was erg leuk, niet heel erg druk omdat een aantal mensen op vakantie waren. Maar druk genoeg en Jos heeft genoten en een paar mooie cadeautjes gekregen Oh oh, Bas begint weer te mopperen dus ga er weer een eind aan breien. Hoop dat ik snel weer wat meer tijd heb om mee te schrijven.. Dikke knuffel!
Goedemorgen! Hey Sens, leuk dat je ondanks de drukte even wat komt plaatsen! Arme Bas, niet helemaal in zijn hummetje en zelfs niet bij mama willen slapen hoop dat het vandaag wat beter gaat! Geef je bv? Of fv? Fijn dat Jos een gezellige verjaardag heeft gehad en is verwend! Is hij nog steeds zo lief voor zijn broertje? Rustig aan meid.... Dikke knuffel.. Enneh als je weer eens tijd hebt voor een Jos en Bas spam Masu, jullie gaan maandag op vakantie?? Kib, lekker geslapen? Vanavond weer werken! Hier prima geslapen, sliep lekker om 22 uur al! Vince is er 1x uit geweest vannacht en werd vanmorgen om 6;40 uur wakker. Wordt steeds weer iets later Schijnt heerlijk weer te worden vandaag, kijken of we lekker buiten kunnen spelen! Xxx
Goeiemorgen meiden, Stamp ja hoor die fase gaat over. Ik heb er alleen een noeizaam in slaap vallend kind aan overgehouden Fijn dat je vanacht lekker hebt geslapen en dat Vince weer wat later wakker wordt. Het zou idd mooi weer worden vandaag alleen oogt het hier nog erg bewolkt. Sensje leuk om weer van je te lezen! Fijn dat t langzaam wat beter gaat alleen balen dat t gister minder was. En ik geloof zeker dat elke dag anders zal zijn. Fijn dat Jos een leuke en gezellige verjaardag had. Bas alweer 4 weken wat gaat t snel he?! Hier nadat stijn in slaap was een goeie nacht. Ik lag alleen te dromen en schrok om 5uur wakker. Daarna niet echt neer geslapen. Vanavond idd weer werken.
masu, jammer dat je zo dichtbij huis zit maar dat is een beetje het risico natuurlijk. wat gek dat amy niet naar buiten wil misschien kun je het vragen aan de invalster? veel plezier op je vakantie. kib, bah kippen vind die beesten zo stinken.. heb er ook niks mee hoor. schiet het al op met stijn zijn kamer? hier ook een kind dat lang doet over inslapen en dan ligt hij nog in zijn ledikant. we willen wel over deze week maar zijn ons nog even geestelijk aan het voorbereiden haha. stamp, balen dat vince uit bed komt maar ook wel logisch dat hij het doet het is nieuw en hij moet gewoon wennen ( zeg ik die het niet aandurft) jeetje alweer 28 weken wat gaat de tijd snel. sens. heel begrijpelijk dat je geen tijd en puf hebt om hier te komen. had ik ook niet en nog steeds als ze allebei op bed liggen denk ik pff even rust haha. balen dat bas niet lekker in zijn hummetje zit. hou rekening met de sprong die komt met 6 weken. hier, Damon is alweer bijna zes maanden wat gaat de tijd ontzettend snel! probeer zoveel te genieten maar het lijkt wel alsof er geen tijd voor is zo snel dat het gaat. elke dat kan hij weer iets nieuws ookal is het zo'n kleine verandering. Wesley is zo lekker aan het praten en doen en kan zich nu goed duidelijk maken wat hij wil. Ook ben ik er gisteren achter gekomen dat maat 25 alweer te klein mijn mannetje krijgt grote voeten!! dus gisteren maat 26 besteld hopelijk blijft hij daar langer dan 6 weken inzitten.
@stamp, gaat goed met je stoere vent en het slapen in zn grote bed! Hier laat ik het zo, Jos slaapt nog best in zn ledikant kan hij er ookniet uit haha @kib, balen van het onrustige slapen en dromen, korte nacht @sammie, bedankt dat je me op de sprong wijst brrrr zat nog in de ontkenningsfase als ik het zo lees moet ik blijven genieten van mn ukkie want het gaat snel.. half jaar alweer jeetje.. @hier, goeie nacht 22.30 - 3.00 - 6.30 uur voeding niks mis mee. Vanmorgen is Jos ff bij neefje spelen en vanmiddag moeten we even naar de ha. Hij zit nl onder de jeukende bultjes (geen pokken hoor) Speciaal voor Stamp
@sens, haha 'kantel de laptops voor het beste resultaat' Zal ik ff doen. Wat een lieve spam zeg! Josje lijkt zo groot als je 'm naast Basje ziet. Brrr...die sprongen...dat hoort er dan helaas ook weer bij ja. Kan me voorstellen dat je het heel druk hebt, maar super dat je weer even komt posten (en spammen natuurlijk!). @stamp, jep, maandag midweekje naar cp inderdaad. We hebben er zin in, schijnt ook lekker weer te worden, dus das wel fijn. Op zich mooie nachten toch? Alleen een beetje vroeg maar wellicht is dat ook gewoon een fase. Hier is het op dit moment nog helemaal niet zonnig, het is niet koud maar het oogt niet fijn of zo. @kib, klinkt als een gezellig dagje wat je gisteren had. Wat heerlijk dat Stijn zo op je buik wilde liggen, dat maken we idd niet vaak meer mee, dus lekker van genieten. Werkse weer vandaag, want ik neem aan dat je weer aan de bak mag. Ah, lees idd dat je een avonddienst hebt. Balen dat je had gedroomd en er zo vroeg van wakker werd. @sammie, Damon alweer een half jaar....sjezus wat is dat snel gegaan zeg! Idd genieten, want voor je er erg in hebt zijn ze alweer 2 jaar. Wow, Wesley alweer in maat 26...ook dat gaat snel. Amy zit nog in 22, maar manlief en ik hebben ook niet echt grote voeten. Lijkt me wel balen dat je dan schoenen hebt gekocht die hij amper aan heeft gehad. Die groeispurten ook... @hier, de invalster heb ik niet meer gezien en ik heb haar die dag ook niet opgehaald van het kdv. Ik heb het wel aan de vaste leidster gevraagd en zij had het ook al nagevraagd, omdat ze het niks voor Amy vond. Volgens de invalster was er niks gebeurd. Heel vreemd dus. Verder hebben we vandaag 2 bekers geverfd. Schoonma is zondag jarig, dus krijgt ze een eigen geverfde mok van Amy. Daarna ook nog 2 tekening gemaakt met vingerverf, want een van de leidsters gaat vanaf augustus weg. Productief ochtendje dus. Daarna nog boodschapjes gedaan en nu ligt Amy lekker te slapen (jaja, ze heeft soms nog haar momenten).
Kib, werkse dan maar meid!! Sammie, jeetje Damon alweer, bijna, een half jaar gaat zeker heel erg snel! Kan me voorstellen dat het bij de tweede wat sneller voorbij gaat allemaal, vind ik met de zwangerschap ook Jeetje maatje 26 alweer..hopelijk kan Wesley hier even mee voort! Sens, jaaaa wat een leuke som van je mooie mannen! Wat super lief die samen in bedje! En ideaal zo'n wandelwagen zeg! Jos wordt ook echt groot hoor! En Bas is echt een schatje! Masu, ja schijnt echt heerlijk weer te worden, nouja t/m dinsdag veel zon maar daarna ook nog prima temperaturen! Nu ff pakken en wassen zeker! Je bent crea geweest! Hier is het heerlijk weer! De zon schijnt volop! Net lekker ff buiten gezeten, maar zit nu even binnen was me gewoon te heet... tis ook nooit goed he neetoor vind het heerlijk maar af en toe er even uit! Vince is super gezellig vandaag, was gister wel anders Als hij wakker is ff naar winkelcentrum en ik denk ff lekker ijsje eten.. Xxx
@stamp, hahaha nu weer te heet?! Hier helemaal niet, amper zon gezien en zo'n 22 graden. Heb ook de hele dag lange mouwen aan gehad. Nog even naar het dorp geweest? Fijn dat Vince zo gezellig is, genieten is dat he! Ik ga morgen eerst alle wasjes draaien en dan zondagavond denk ik alles inpakken. @hier, Amy was allemaal aan het huilen vanavond. Heel vrolijk zodra ik kwam, terugleggen ging prima maar telkens begon het. Uiteindelijk van 7 tot kwart voor 10 aan het hannesen geweest, dus om kwart voor 10 maar besloten om haar even mee naar beneden te nemen. Relaxt muziekje op, even wat water drinken en na een kwartiertje weer naar boven. Gezwaaid naar alles, schone luier en toen ging ze gelukkig meteen lekker slapen. Vreemd! Manlief is naar de corso en ik hang nu lekker ff op de bank.
Masu, apart dat amy niet kon slapen. Misschien had ze het warm? Ben jij al over op een gewoon bed? Stamp, je lijkt mijn man wel! Eerst is het te koud en nu weer te heet haha. Gelukkig heb je geen bi trouwens. Hoe gaat het met je harde buiken? Is je meisje druk? Hier, ik heb echt het idee dat wesley zich opgesloten voelt in bed. Ik heb een kinderkussen besteld en ga ml maandag zijn bed in elkaar laten zetten. Morgen komt szus hier eten en dan gaan we de kleine meid hier op bedleggen. Damon gaat bij ons op de kamer want anders moet ze steeds door de gang en dat gaat met wesley niet lukken die hoort namelijk alles. Het is een goede slaper maar als hij nog niet diep slaapt dan reageert hij op elk dingetje. Weltruste!
Sammie de tijd vliegt voorbij hoor. Je hoeft alleen maar ff met je ogen te jnipperen. Die wesley alweer maat 26. Stijn wandelt.nog vrolijk rond op maat 22. Is weslwy dan ook zo lang? Stijn is nu 95 cm. Het gaat langzaam in stijn zijn nieuwe kamertje. Morgen gaan ze op pad voor gipsblokken enzo. Stijn gaat naar zus en oma en ik ga werken. Heb ik ook geen last vd rommel/herrie Sens wat een lieve spam!! Haha de ontkennende fase nou daar haalt.bas je zo uit hoor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat okk heb geblokkeerd hoor. Wel fijn dat de voeding in de nacht maar 1x is. Ach arme jos. Wat zei de ha dat t was? Ik hoop niks ergs. Hier weer lekker gewerkt en mag morgen weer een dagdienst dus duik zo lekker mn bedje in. Na t werk gaan we bij zus thuis bbq-en. Wordt dus wel gezellig (en waarschijnlijk eet ik weer veels te veel omdat t lekker is )
Hahaha had ik gereageerd zie ik gewoon nog een hele.blz metgeklets!! Sammie gaan jullie toch maar voor het grotere bed? Stijn slaapt wel beter in zn bedje.nu. We hebben wel besloten om nog even te wachten met het 1 persoonsbed neerzetten dus voorlopig gaat zn bed van nu mee verhuizen. Als hij zkch echt goed warm kan houden en/of uit dit bed groeit gaat hij over. Wij hebben voor stijn nog geen kussen, hij lijkt er ook nog geen begoefte aan te hebben. Masu jeetje amy zo moeizaam in slaap vandaag. Hoop dat ze wel de.nacht lekker door tukt. Stamp nog een ijsje gegeten? Sens lieve spam van jos en bas in de wagen.
@kib, ik zag op fb dat Mark al behoorlijk op is geschoten in Stijn's kamer vandaag! Hopelijk ben je snel uit de verbouwing. Fijn gewerkt vandaag? Je zit vast nog gezellig bij je zus. @sammie, is het gezellig met je szus? Hopelijk gaat het 's avonds allemaal goed met slapen met je nichtje erbij. Amy slaapt inderdaad nog niet in een gewoon bed en lijkt er ook nog niet echt behoefte aan te hebben. Ze slaapt op zich prima 's nachts (op gisteren na dan). Net was het ook neerleggen en binnen een paar minuutjes was mevrouw al diep in slaap. Zolang zij niks aangeeft (en niet te groot wordt natuurlijk ) blijft ze gewoon liggen waar ze ligt. Ik vind het stiekem ook wel fijn dat ze niet uit bed komt nu. @hier, productief dagje gehad. Gisteravond de tuin voor al netjes gemaakt en vandaag de achtertuin gedaan. Bedden verschoond, 3 wassen weggewerkt, huisje gesopt, gestoft en gezogen en ook nog op de fiets met Amy naar ons thuis geweest. De rest van de dag heeft mevrouw in de zandbak gezeten. Dat is en blijft toch echt zwaar favoriet. Morgen verjaardag van schoonma. Ik heb Amy een mok laten beschilderen (die heb ik vandaag ook nog afgebakken), dus die krijgt ze dan. Daarna door naar ons pap en mam en daar gaan we frietjes eten.