Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Ik ben echt kei verrot na een lange dag werken en vervolgens nog van alles regelen voor thuis. Ik houd het voor.deze keer ego.
    Zag wel lieve spam voorbij komen en geloof dat de meeste van ons vandaag geshopt hebben.
    Ik ben na mn werk op stap geweest voor een.nieuwe douchekraan en een verlengstuk voor de bagagedrager voor op mark zijn fiets. Door het kinderzitje kan er nu geen fietstas meer op. Na het eten samen met mams en zus naar VD prijzencircus geweest. Voor Stijn 2 lange mouwen shirts gekocht maat 92. Voor mezelf niets....:(
    Kreeg wel van mams lekker witte chocolade pindarotsjes.

Meiden ik ga naar mn bedje toe! Welgerusten en hoop op rustige ukjes vanacht.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, kan me voorstellen dat je helemaal us was! hoop dat je lekker geslapen hebt, jammie pindarotsjes!

@stamp, jij hebt lekker weekend! nog nieuws van het ongi-front? :D

@hier, goeie nacht gehad. Jos hebben we niet gehoord gelukkig, zo maar wakker maken zodat ml hem naar souders kan brengen.

Meiden maak er een fijne dag van!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Kib; Wat een dag gisteren zeg! Als ik jou was zou ik vandaag op je vrije dag maar rustig aandoen!! Een mens kan ook teveel hooi op zijn vork nemen he!

@Sens; Fijn dat jullie een goeie nacht gehad hebben! Werkse vandaag.

Hier goeie nacht gehad, Kian werd vannacht al voor de 2e x deze week wakker 's nachts, ben ik helemaal niet van hem gewend!! Nu had hij gisteren weinig gegeten en steeds erg last van tandjes dus daar zal het vast aan liggen. Hij ligt nu nog wel te slapen, maar wij moeten over een uurtje bij de tandarts zijn helaas dus ga hem zo maar uit bed plukken. Voor de rest nog geen plannen vandaag.

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Mlien, 15 euro! das niet gek! :D

Kib: heb met je te doen, zo druk als je het hebt :(

senso: goede nacht gehad gelukkig

Hier: ook een goede nacht, om 22.00 ff een krijsbui ivm kiezen, dus hup pcm, en dentinox, en weer verder slapen
    Toen werd ze om 06.10 wakker dus speentje gegeven , en dan protesteert ze wel ff,maar dat negeer ik dan
    om 07.50 moest ik haar wakker maken want we moesten echt de deur uit! Heb haar in pyjama bij de oppas (mijn nichtje) gebracht, want ik ging weer naar het adhd centrum voor mijn cursus
    Nu ligt ze heerlijk te slapen en straks ga ik samen met mijn nichtje en haar dochter de ballorig ff onveilig maken

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey meiden,

het is rustig vandaag!

senso, gelukkig goede nacht gehad.

mlien, alles goed bij de tandarts? heeft kian zijn slaap nog ingehaald?

bb, leuk ballorig. wij doen dat weinig omdat wesley het niet zoveel aan vindt, misschien nu hij loopt wel maar eens proberen.

hier een goede nacht gehad en lekker kunnen uitslapen want wesley werd pas om 9.15 wakker! ik heb de nuna zaaz binnen en ben helemaal blij :) ben benieuwd hoe wesley hem vanavond vind, zijn oude kinderstoel helemaal schoongemaakt en die gaan we even wegzetten.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een rust hier :$:$:$ was in ieder geval snel klaar met bijlezen whahah

@bb, vervelend he die kiezen? zitten hier ook duidelijk dwars bij Jos. :( Was het leuk bij ballorig?

@sammie, zooo he Wesley heeft lekker uitgeslapen :$ spammetje van de Nuna?

@mlien, zij we inderdaad niet gewend dat Kian in de nacht wakker is, hoop maar dat het snel weer voorbij is want leuk is anders! brr tandarts, was alles goed? verder nog wat gedaan op je vakantiedag?

@hier, lekker gewerkt. Nu nog even aan de knutsel, mijn mams is jarig en ga ook zo'n bloem voor haar maken en ook voor smoe omdat hij daar te logeren is geweest. Dus nu even aan het knippen ;)

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Mlien, gezellig dat je er weer bent!!! Baaleh dat Kian nu 's nachts wakker wordt... :( Hopen dat het snel over is!!
    @Senso, onee krentbaard!! Idd heeeeeeeel erg besmettelijk!! MAar goed daar was je zelf al achter:p.. Werkt de AB al??? En wat een geinige muts, staat hem goed:)... En wat leuk dat je een bloemen aan het maken bent, zijn ze vast heel blij mee!!1
    @Sammie, en hoe vond Wesley zijn nieuwe stoel?? En kllinkt erg leuk de kamertjes!!! En wat grappig dat dit kindje zo anders is als Wesley, merk je nu al dat het toch echt eigen individutjes zijn...
    @Kib, wat baaleh dat je zo gaar bent van de lange dag werken... hoe is het vandaag???
    @BB, wat een prachtig meisje heb je...
    @Masu, hoe is het meis???

Hier alles goed, drukke dagen op het werk gehad!!
    Nog steeds vreemde week qua ongi betreft... vanaf zondagavond wat bruin en licht roze verlies... dan is het er en dan weer helemaal niks... zondag is mijn nod... vanmorgen toch maar even een testje gedaan..maar spierwit... ga er vanuit dat mijn ongi dan toch wel snel gaat doorkomen!!!

Vanmorgen naar een soort van ballorig geweest maar dan anders..:p;) Vince vond het hartstikke leuk!!! 's Middags op visite bij vriendin geweest, maar Vince had het niet meer zo naar zijn zin...was ff teveel van het goed denk ik...

Liefs

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haaaai!

Pff...een aantal bladzijdes teruggelezen....ik weet 't allemaal niet meer hoor!:)
    Dus ff wat eruit pikken...

@krentenbaard, heb ik gehad toen ik 16 was...het jeukte niet....deed ook geen pijn volgens mij...zag er voornamelijk echt niet uit! Op een gegeven moment werden het korsten bij mij (lekker he) en had ik dus allemaal van die grote korsten op m'n gezicht! Erg leuk als je op de middelbare school zit.;):p

@nuna leaf, af en toe ligt Amy erin, maar ze doet er niet heel veel mee. We gaan 'm dus maar weer verkopen.

@baby in de buik, ik denk ook wel dat het redelijk overeen komt. Amy kon aardig draaien en wurmen en kan nu ook niet echt stilzitten.

Ik lees verder allemaal drukke en hardwerkende mama's en af en toe wat slechte nachten.
    Hier vandaag ook weer hard gewerkt vanuit huis. Nu lekker weekend!
    Ook over de slechte nachten kan ik meepraten....ik heb er nu al 2 op rij! Dat ben ik niet gewend!!
    Amy is snotverkouden en moet heel veel hoesten. Dat doet op een gegeven moment natuurlijk kei zeer aan haar keeltje, dus dan is het huilen bij ieder hoestje. Dus overstuur en dus meer huilen, meer hoesten en meer snotteren.....we zijn uren bezig geweest vannacht...:( Ook wat verhoging denk ik, want ze voelt warm aan.
    Gelukkig is het nu weer stil boven. Hoop dat ze lekker ligt te slapen. :)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Sens wat lief dat je een bloem voor je mams en smoe maakt. Zullen zr vast gaaf vinden. Gelukkig heeft het duimen voor een goede nacht gewerkt. Is alleen bij ons mislukt :(

Masu jij bent anders net zo'n hardwerkende mama hoor :p
    Jammer dat amy niet veel meer in de leaf zit.

Mlien hoe ging het bij de tandarts? Verder nog waf gedaan?

Sammie die stoel hebben ze in de dierentuin ook. Als ik Stijn er in wil zitten dan moet ik die beugel eerst los maken anders kan hij er niet in. Ik hoop dat Wesley er met plezier in zit.

Stamp klinkt als een gezellig dagje vandaag.

BB moet je nu elke dag naar het adhd csntrum of 1x per week?

Hier hebben we echt een horrornacht gehad. Stijn is aan het huilen geweest van 3.30 tot 6uur ongeveer. Uiteindelijk hebbeen we hem bij ons in bed genomen en na een peer keer hem goed neerleggen bleef hij liggen en viel in slaap.
    Om 7uur heb ik hem overgelegd in zijn eigen bedje zodat ik weer normaal in mn bed kon liggen. Om 8.15 was hij echt wakker...
    Overdag ook maar een uurtje gezlapen dus hij was op het einde niet meer echt gezellig. Hij is ook snotverkouden en bij tempen wat verhoging. Zijn neus gespoed en hem op bed gelegd.
    Verder vandaag rustig aangedaan. Bij zus gelunched, naar de bieb geweest en ff naar de woonstore met zus. Ml en ik waren te moe om eten tr makwn xus lekker besteld.
    Heb bedacht dat ik na expeditie robinson naar bedje ga.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, oh wat een horrornacht!! Doet me een beetje denken aan mijn nacht....:(
    Groot gelijk dat je lekker op tijd je bedje op zoekt. Ik hoop zo dat je een goede nacht hebt!!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, hmm gekke ongi dus.. ben benieuwd of het nog doorzet. De bloemen zijn weer mooi geworden :D kan me voorstellen dat en naar een speeltuin en op visite iets te veel van het goeie was. Fijn dat je nu weer lekker vrij bent!

@masu, vervelend meis die gebroken nachten.. :( hoop dat Amy snel weer opknapt. Ga voor je duimen dat ze vannacht lekker door slaapt.

@kib, ach jeetje jij ook al zo'n rotnacht :( gelukkig kon je vandaag een beetje rustig aan doen. Alhoewel als ik zo'n nacht heb dan lig ik de hele dag op de bank. Jij gaat nog gewoon naar je zus en naar de woonwinkel :$ ook voor jou ga ik natuurlijk duimen.

@hier, ik ga naar bed meiden. Jos lag op tijd in zijn bedje, ik heb hem niet meer gehoord dus ook voor mezelf ga ik duimen dat hij lekker doorslaapt ;)

Welterusten lieffies!

12. AHzondag

masu, jeetje wat een rotnacht zeg. hoop dat amy vannacht wel lekker slaapt. heb je geen hoestdrank in huis van daro wie weet verzacht dat een beetje.

kib, jou nacht is ook niet best en dan idd nog zo actief doen overdag petje af!
    hoop voor jou dat stijn lekker blijft slapen.
    ik hoeft niet de beugel eraf te halen wesley paste r gewoon doorheen.

stamp, ohh spannend bijna je nod. ik heb nog ovutesten als je die wilt kan ik je ze wel opsturen kan je een beetje inzicht krijgen wanneer je een ei sprong hebt, laat het maar weten.
    snap dat opbezoek en naar ballorig iets te veel was voor vince.

senso, leuk dat je weer bloemen hebt gemaakt.
    hoop dat jos lekker slaapt.
    ik ga morgen foto's spammen van wesley in zijn stoel.

wesley is al de hele avond onrustig, denk dat hij niet kon slapen van de warmte ofzo dus even eruit gehaald en in een andere slaapzak gedaan.
    we hebben ook al heel lang geleden een zitzak gekocht en hij vindt dat ding helemaal geweldig manlief wilde hem wegdoen maar ben blij dat we het niet gedaan hebben, het is een groter succes dan zijn stoeltje haha.

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Masu, en hoe heeft Amy geslapen?? Arm kind zo onwijs verkouden...hoop dat het snel over is!
    @Senso, en JOs lekker doorgeslapen?? NOg plannen voor vandaag??
    @Sammie, Wesley vannacht goed geslapen??? En lief van je voor de ovutesten... als we daarmee willen beginnen weet ik je te vinden;) Voor nu doen we het nog zonder.... maar echt super lief!!!
    Ben benieuwd naar de Wesley spam in de stoel....
    @Kib, wat een gezellig dagje heb jij gehad... en lekker toch even eten bestellen... doe je goed meid!!! Hoe is het met Stijn??
    @Bb, hoe was het bij het adhd cenrum??? En hoe is het met CJ???

HIer goede nacht, Vince was 8.15 uur wakker!!
    Nog geen ongi, wel last van mijn onderbuik...

VAnmiddag op visite bij collega en vanavond komt een vriendin eten...dus gezellig :)

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Stamp; Ben benieuwd of je ongi doorzet of dat er misschien toch een klein wurmpje in je zit!

@Masu; Balen dat je meisje zo ontzettend verkouden is, hoop dat het snel over is en de nachten weer goed gaan.

@Kib; Jij ook al een verkouden knulletje. Hoop dat afgelopen nacht beter gegaan is?

@Sammie; Wat had Wesley gisteren lekker uitgeslapen, vandaag weer? Grappig dat hij die zitzak zo geweldig vindt!

@Sens; Ik ben niet bang voor de tandarst hoor, geen problemen mee. Ook lekker geslapen?

@BB; Volgens mij had jij niet zo'n toffe avond gisteren he als ik dat zo zag op fb?

Hier was alles prima bij de tandarts, hoewel Kian het maar raar vond dat die man in onze mond bezig was. Verder 's middags in huis gerommeld en 's avonds zijn we met zijn 2tjes wezen wokken, was heerlijk.

Kian heeft afgelopen nacht gelukkig goed doorgeslapen en werd om half 9 wakker, mag dus niet klagen he. Hij is alleen nog ontzettend moe dus hij zal vanmiddag wel flink slapen.

15. AHzondag

goedemorgen,

stamp fijn dat vince goed geslapen heeft. hoop dat de ongi niet doorzet maar ach je weet dan wel weer waar je aan toe bent. welke testen gebruik je? k2v5 zijn erg gevoelig. ik had dar 4dagen voor nod een licht positest mee.

mlien, gelukkig was alles goed bij de tandarts.
    lekker dat kian uitgeslapen heeft.

hier, goed geslapen 8uur wakker dacht stop hem om 11 uur weer in bed omdat hij vaak te moe is met eten maar geloof niet dat het werkt.

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hallo meiden

hier idd een hele zware avond gehad, ik had met recht een krijsende wokkel
    ik had van alles geprobeerd maar niets hielp en ze werd alleen maar woester
    ik vermoed oververmoeid door de hele dag
    uiteindelijk bleef ze maar naar de fles grijpen, terwijl ze al 210cc op had
    heb nog maar een 180 klaar gemaakt, en die ging op en toen ging ze eindelijk om 21.45 slapen
    Vanochtend weer om 08.00 wakker dus nu weer op bed en hopelijk haalt ze ff flink door
    De hond wordt om 13.00 opgehaald, hopelijk wordt ze er niet wakker van ,maar verzetten doe ik het zeker niet, ben wel blij dat ik straks weer kan schoonmaken! als het lukt mij er toe te zetten

Mlien: alles prettig bij de tandarts, mooi ,mogen kinderen mee dan? Bij mijn tandarts mag dat niet

stampertje: spannend zeg! hopelijk een kleine brus

masu en kibbeling zware nachten, sterkte dames
    senso hoe is jouw nacht gegaan?

sorry als ik niet 100% heb bij gelezen, ik ben echt Toos Energieloos vandaag ;):(

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@stamp, Vince was op een mooie tijd wakker vanmorgen, fijn! je hebt weer een drukke dag vandaag :D veel plezier!

@mlien, fijn dat alles goed was bij de tandarts. Tandarts is niet mijn grootste vriend brr. Lekker dat Kian weer lekker doorgeslapen heeft vanmorgen, 8.30 uur is een mooie tijd al zeg ik het zelf!

@sammie, Wesley uiteindelijk nog gaan slapen? Wesley niet meer aan het spoken om 6 uur?

@bb, ach wat balen zeg dat ze zo over haar toeren was :( gelukkig heeft ze vannacht wel doorgeslapen. Enne morgen aan de schoonmaak kan ook hoor ;) lekker aan toe geven af en toe is niet erg.

@Hier, goeie nacht gehad. Jos heeft vannacht geen kik gegeven en hoorde hem 8.30 uur een beetje kletsen/mopperen.

Net boodschapjes gedaan en sinds 11.00 uur ligt meneer alweer te slapen. Zo maar even een broodje eten en dan vanmiddag het huis even doorwerken.

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee morgen hard werken, 4 fotoshoots dus van 09.30-15.30 alleen maar foto's aan het maken....

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He moppies!

@stamp, wat lief dat je ernaar informeert. Ik zal hieronder zo beschrijven hoe de nacht was. Wat een gezellige dag heb jij voor de boeg. Ik ga heel hard voor je duimen dat de ongi niet doorzet!

@bb, oooh dat klinkt niet zo best! Hopelijk slaapt CJ vandaag lekker bij, zodat ze vanavond weer gewoon in haar oude doen is. Fijn dat de hond om 13 uur weer opgehaald wordt. Vind je het ergens ook niet jammer?

@sens, wat een goeie nacht! Fijn zeg!!
    Ook aan de poets vandaag....ik moet vanmiddag ook aan de bak, maar heb echt geen zin!

@mlien, wat leuk dat jullie zijn gaan wokken. Gezellig en erg lekker waarschijnlijk! Hopelijk doet Kian een flinke dut straks (of nu?)! :)

@sammie, wat gaaf dat Wesley de zitzak zo leuk vindt! Gelukkig heb je 'm niet weg gedaan!
    Ik krijg dinsdag een koper voor het stoeltje....Amy doet er te weinig mee en dan vind ik het maar vervelend dat dat ding in de weg staat. Ben een beetje rigoreus alles aan 't verkopen, haha!
    Oh, je zei nog daro geven; dat doen we al. Slokjes water drinken, daro thijmsiroop geven en tussikind druppeltjes. En neusspray

@hier, goeie nacht gehad! jaja!! Amy werd vannacht wel wakker en was aan het hoesten en huilen maar dit duurde gelukkig maar een half uur of zo en toen ging ze slapen tot half 9 vanmorgen. Prima dus! Voel me meteen meer uitgerust, haha!
    Vanmorgen heeft ze al lekker gebadderd en zijn we met de hond even naar een speeltuintje hier in de wijk gelopen. Ze lag om 12 uur weer in bed. Manlief houdt om kwart voor 1 op met werken. Vanmiddag met z'n 2en aan de poets, want vanavond hebben we feest en morgen gaat manlief helpen bij vrienden met de verbouwing om iets met de riolering of fundering (iets met 'ing') te doen. *ik luister echt te selectief*;)

Nog leuk nieuws: mijn achternichtjes zijn geboren!!! Zijn het wel m'n achternichtjes? Nou ja, mijn nicht is in ieder geval bevallen van 2 meisjes: Lauren en Fem.
    Ze was 32 weken en 6 dagen. Meisjes wegen 1775 en 1950 gram.
    Gisteren had ze visite; ze stond op van de bank om die mensen uit te laten en toen braken de vliezen ineens! Beetje paniek, want het was natuurlijk te vroeg. Naar het ziekenhuis aan de weeenremmers, maar er was geen houden meer aan en 's nachts rond 'n uur of 5 zijn ze geboren. Ze liggen op de nicu, want ze hebben nog ondersteuning nodig met ademen en op temp blijven. Maar het ging allemaal goed en m'n nicht was dolgelukkig! :D

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ben ik nou heel grof als ik keihard nee zeg ;)
    het is een lief dier,absoluut, maar die haren, zijn eeuwige getippel door het huis (laminaat overal), zijn opvoeding (die hij niet genoten heeft)
    nee, niet mijn type hond, ik ben meer van een rustige hond, niet zo een drukke zenuwelijer. Een hond die luistert als je hem roept en je niet schaapachtig aankijkt en gewoon niet komt :x
    en niet continu bemoeit met het corrigeren van je kind :x

en wandelen, nee kan niet los, niet met alle honden, loopt weg, springt alle bagger sloten.....
    Dus nee, ik mis het NIETS :cool::):p

Gefeliciteerd met je nichtjes!!!! wel vroeg idd, hopelijk komen ze er schadeloos door heen

Deel Deze Pagina