Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    magge simpie??

Samen folders kijken ;)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mijn taartje voor de mannen morgen :D

Stijn in de brandweerauto in julianatoren

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wat een gave spam!! Gaaf fietsje en wat leuk dat je een taart hebt gemaakt voor de mannen.
    Stijnie dus ook goed gegeten...fijn is dat he! Amy vandaag ook; we hadden aardappels, komkommersalade en knakworst en Amy is helemaal dol op komkommers. Na haar toetje wilde ze dus meer komkommersalade, dus heb nog maar een bakje voor haar gemaakt. :D
    Ik zal nog eens wat spam uitzoeken van de gewone camera.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Deel II van de spam. :D

Foto 1; gek doen in de stoel
    Foto 2; in slaap gevallen in de auto

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1; shirtje gescoord :D
    Foto 2; plantjes water geven bij de kidsclub

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nog ff spammen van zijn echte fietsje.

Papa "helpen" met de zijwieltjes erop zetten en zadel lager zetten.

"Fietsen"!!! We moeten hem wel nog helpen want hij heeft niet helemaal door hoe hij rond moet trappen.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1; trommelen met mama
    Foto 2; samen met opa door het water lopen

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu thanks jouw deel 2 is ook stoer. vooral waar ze de plantjes water geeft is leuk.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1; volle sprint
    Foto 2; geitje aaien

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, thanx! Stoer fietsje heeft Stijn! Hij kan weer even vooruit.
    Amy snapt dat trappen ook niet, ze loopt gewoon met zo'n fiets. :)
    Leuke spam hoor!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dat probeerde hij ook maar dat ging net niet lukken dus een gefrustreerde peuter als gevolg en hij was ook al moe.....
    We hebben hem maar lekker op bed gelegd en de fiets op balkon gezet. Morgen weer een dagje.

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meisjes!

Iedereen lekker geslapen?

Wat een super leuke spam zeg!!!

Masu, wat een geweldige foto dat Amy aan het rennen is! Amy in actie:D...
    En dat nieuwe shirtje is ook erg leuk!

Kib, wauw wat stoer Stijn op zijn fiets! En wat is de taart weer supergelukt!!

Hier heerlijk geslapen. Vince werd pas 7:45 uur wakker en was me heel lief aan het roepen!

Fijne dag meiden! Xxxx

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, precies, nog tijd genoeg om lekker te fietsen. Werkse vandaag!

@stamp, thanx voor je complimenten! :) Ik vind die foto waarop ze aan komt rennen ook erg leuk; heb 'm als achtergrond op de laptop nu. :)
    Fijn dat je goed geslapen hebt en wat schattig dat Vince je zo lief aan het roepen was!

@hier, ook lekker geslapen. Amy ligt nu weer op bed, ik hoop dat ze weer een middagslaapje doet. Ik ben aan het wassen en tussendoor wat aan het laptoppen. Verder moet ik eigenlijk gaan poetsen, maar ik heb geen zin...:):p

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenavond meiden!
    Stamp wij hebben heerlijk geslapen. Werd zelfs wakker vd wekker, snel daarna hoorde ik stijn wel kletsen hoor.
    Leuke dag gehad jij?

Masu amy nog een tukkie gedaan?? En nog gepoetst of is t totaal mislukt?

Hier een giga drukke.dag achter de rug. Vandaag ging er een client verhuizen.dus dat betekende veel sjouwen.en verbouwen. Gelukkig kwam er nog een collega helpen en vd nieuwe woning kregen we ook hulp. Daarna naar zus door gereden waar stijn ook was en ook niet echt rustig kunnen zitten met de kids. Stijn heeft wederom geen middagdutje gedaan. Voor de lunch vroeg zus t en zei hij ja en na de lunch vroeg ze t nog een keertje en was t nee. We hebben met zn allen daar gegeten en wij hebben getrakteerd voor alle.hulp. Zus die.oppast en zwager+pa die hebben geholpen met.stucken enzo. De mannen hebben vanmiddag lekker vd taart gesmuld en ze vonden hem lekker :)
    Neefje heeft.nog even laten zien hoe goed hij zonder zijwieltjes kan fietsen (sinds gisteren ff in 5min geleerd!) en stijn zijn oude loopfiets staat nog bij zus dus stijn moest ook ff fietsen. Nadat hij 3x omlag de andere loopfiets van neefje gepakt en daar nog ff op gezeten.
    Daarna zjjn we naar huis gegaan en we waren bijna thuis toen stijn haast in slaap viel. Hem snel omgekleed en op bedje gelegd. Hij was na even mopperen snel in slaap gevallen. Wij hebben even de galerij schoongemaakt (had ik dus gisteren helemaal geboend!!) en ik heb t huis geboend. Nu zit ik eindelijk ff op mn gatje. Zo lekker douchen en naar bedje toe.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, dat klinkt als een heel vermoeiend dagje...gelukkig heb je 'm weer overleefd. Lekker op tijd je bedje in dan maar. Morgen wel vrij?
    Amy heeft vandaag ook weer anderhalf uur geslapen, dus dat viel me weer mee.

@hier, lekker stukje gefietst en terrasje gepikt. Van zoiets simpels kan ik ook al zo omtzetten genieten. Terrasje, wat drinken, Amy die lekker in het speeltuintje speelt...gewoon genieten!:D

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Kib, jeetje meid je had zeker een drukke dag gehad gisteren! Maar ik zag wat foto's op fb en gaat de goede kant op! Knap werk hoor!!
    Leer beetje bij kunnen slapen?
    Had ook niet anders verwacht dat je taart lekker zou smaken;)...
    Vandaag een rustig dagje of moest je werken?

Masu, dat zijn zeker momenten dat je dan geniet!! Wat heb je dan een heerlijk leventje en wat kan je trots zijn op je meisje... Wat wil je nog meer?!;)

Sammie, hoe is het weekend gegaan qua slapen met Wesley?
    Sens, hoe gaat het met je? En de mannen?
    Mlien, had je even op fb gesproken... Leuk:)

Wij hebben gisteren afscheid van mijn ouders genomen, zijn vandaag vertrokken voor drie weken vakantie! :cool:
    Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en ontbeten met afbakbroodjes mmm... Vince slaapt nu bijna 1.5 uur als hij wakker wordt gaan we op verjaardag bij mijn neefje!

Fijne zondag! Xxx

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu helaas vandaag ook weer aan het werk geweest. Maar had wel een super rustige dag in verhouding met gisteren. Had maar 4clienten thuis, waarvan er 1 nog wegging en er 1 alleen maar ff zijn neus heeft laten zien voor de lunch. Die kwam denk ik op de geur vd pannenkoeken af :p

Stamp vanacht niet echt denderend geslapen (stijn 2x wakker en ik zelf paar keer wakker) maar ach op werk lekker rustig aan gedaan. Veel plezier op verjaardagsvisite. En jeetje je ouders 3 weken missen....(ik zie nu al op tegen de vakantie van zus en mams) Het schiet zeker op. Ik ga morgen wel even op stap voor de voorstrijk. Anders kan er nog niet geverfd en behangen worden.

Hier een super rustige dag op mn werk gehad. Niet echt veel gedaan. Samen met de cliënten ff naar de ah gewandeld, pannenkoeken gebakken en dat was het wel geloof ik :)
    Stijn heeft vandaag flink geoefend op de driewieler en het gaat al goed! Hij kan al snel racen erop. We gaan nog ff naar buiten ff gezellie.

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Balen van je nacht Kib.
    Hoop dat ie vannacht beter zal zijn;)
    Klinkt als een gezellig en relaxed dagje op je werk. Mag ook wel eens;)
    Wat goed dat Stijn zijn driewieler al helemaal door heeft!

Hier een lekker middagje gehad, op verjaardag konden we lekker buiten staan. Vince heeft zich ook prima vermaakt!
    Die was blij dat hij om 19 uur zijn bedje in mocht, kon nog net een kusje vanaf:$;)

Morgen nog lekker vrij en het wordt weer heerlijk weer...

Xxx

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp fijn dat jullie lekker buiten konden zijn op de verjaardag. Stijn heeft t fietsen helemaal ontdekt.
    Heb even 2 filmpjes

1: https://www.youtube.com/watch?v=vjsGPJ42Myc&feature=youtube_gdata_player

2: https://www.youtube.com/watch?v=gGosw7C4e1A&feature=youtube_gdata_player

Verder hebben we lekker makkelijk pizza gegeten en na nog wven.spelen is stijn lekker gaan slapen. Ik ben lekker aan t bank hangen.en ga zo naar bedje. Morgen alleen de ochtend werken en dan lekker van t weer genieten (hahahah heb al een hele waslijst met wat ik moet/wil doen voor t kamertje)

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, wat goe dvan stijn!
    welke maat fiets heb je?
    ik wil ook een fiets voor wesley.

Deel Deze Pagina