Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

Kib, wauw wat ontzettend knap van Stijn! Met zijn driewieler heeft hij er al aardig de vaart in! Fijn dat Stijn lekker is gaan slapen gisteren, vast moe van al dat fietsen;).
    Succes vandaag met spullen halen voor zijn kamer en klussen!

Masu, vandaag weer je eerste werkdag of ben je nog lekker vrij?

Hier heerlijk geslapen. Vince werd 7:15 uur wakker:)
    Vandaag wordt het heerlijk weer...
    Straks eerst de boodschappen halen!
    Xxx

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie het fietsje.is een 12inch. Zijn zadel kan nog hoger staat nu op zn laagste stand.

Stamp dank u. Het is heerlijk weer, veel plezier vandaag.

Hier eerst gewerkt vanmorgen, langer dan ik in gedachte had. Daarna naar de action en karwei geweest om spullen te halen. Net hapje gegeten en zo maar eens aan de slag in t kamertje. Kijken of ik het raamkozijn weer een beetje goed krijg..

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Balen dat je werkdag langer duurde dan verwacht:(
    En is het gelukt met het kozijn?

Vince en ik werden onverwachts uitgenodigd bij mijn zusje en zwager om te bbqen. Was erg gezellig en lekker! Vince lag alleen pas om half 9 in bed:$...

Heb nog een fotootje die ik met jullie wil delen:D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp het is aardig gelukt met het kozijn. Nu mag t drogen en morgen ff kijken hoe het geworden is en of t droog is. Dan ff schuren hier en daar en zonodig nog een keertje bijwerken.
    Lief dat julkie uitgenodigd waren. Wat een lieve foto van jullie samen!

Hier stijn van het kdv gehaald en samen even boodschapjes gedaan. We hebben lekker shoarma gegeten. Stijn ligt al vanaf 20uur op bed maar slapen ho maar. Hij is er zelfs al 2x uit geweest dus weer naar bed gestuurd. Zelf heb ik sinds lange tijd weer hoofdpijn en zelfs (heel wijs) al wat ingenomen. Ik ga zo naar bed toe want begin er ook naar van te worden..

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, lieve foto!
    lekker hoor bbqen

kib, druk weer met stijn zijn kamertje. wat zullen jullie blij zijn als het af is haha.

hier, vandaag naar mijn ouders op de camping geweest. mijn lieve meisjes waren er ook en wesley heeft heerlijk met ze gespeeld. merk echt dat het familie is want ze doen net zo gek haha. verder van de week naar een buitenspeelgoedzaak voor huisjes en glijbanen en naar ikea.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden!

@stamp, nee joh, ik heb nog 2 weken vakantie! :p Heb er pas eentje gehad en heb er 3. Deze week dus nog vrij samen met ml. Hij moet maandag weer aan 't werk en ik heb die week dan ook nog vrij. :D
    Wat een super lieve foto van jullie samen! En altijd leuk, zo'n onverwachte uitnodiging voor een bbq.
    Hoop dat jullie pap en mam een fijne vakantie hebben.

@sammie, leuk naar de camping! Met je 'lieve meisjes' bedoel je je de kindjes van je zussen?
    Waar ga je voor shoppen, voor een huisje?

@kib, zoooo zeg, jullie zijn goed bezig! Het schiet wel lekker op zo!
    Gave filmpjes van Stijn op de fiets! Het gaat echt al kei goed!

@hier, even een aantal dagen afwezig geweest. Lekker genoten van het weer. We zijn bijna iedere avond bij ons pap en mam geweest. Ze gaan de tuin opnieuw bestraten, dus een loeizware stenen tafel moest verplaatst worden, alles eruit, opnieuw electronica etc aansluiten en dan straks leggen. Manlief ging meehelpen, samen met mijn broertje en ons mam en ik gingen het aanschouwen vanaf het terras. :D
    Verder veel gefietst en met water gekliederd in de tuin. Amy heeft 2x aangegeven dat ze een plasje moest en op het potje gezet en een plasje gedaan. :D *trots*
    Deze ochtend is ze ook de hele ochtend droog gebleven (wel een luier aan gehad), dus denk wel dat we rustig aan kunnen beginnen met het potje. Gisterenavond nog met manlief uit eten geweest.
    Vandaag gaan we ook weer fietsen, samen met ons pap en mam, en naar een speeltuin toe. Vanavond hier lekker bbq-en met z'n allen.

Afgelopen maandag hebben we overigens de fotoreportage gedaan bij een fotograaf. Was erg leuk, al vond Amy het in het begin wel erg spannend. Foto's volgen binnenkort.
    Maar wat een verschil met als je ze zelf knipt...zooo veel mooier. :)

Fijne dag! xxx

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Hoe is het met iedereen?

Masu, wat hebben jullie een heerlijke dag (gehad) vandaag! En ben erg benieuwd naar het resultaat van de shoot! En niet zo gek dat Amy het wel wat spannend vond! Owh wat heerlijk nog 2 weken vakantie! En jullie genieten volop volgens mij!

Hier ook alles goed alleen erg moe!
    Vandaag heerlijk dagje gewerkt. Lekker veel naar buiten met de kids en lekker met water!
    Vince heeft wat nieuws: ik ook?! Zo schattig...

Xxx

8. AHzondag

Masu, geslaagde dag gehad dus. Ben ook wel benieuwd naar het resultaat van de shoot. Ik wil ook zoiets gaan doen als damon ouder is.
    Lekker nog vakantie.
    Ik bedoelde idd mijn nichtjes met mijn meisjes.

Stamp, trek je het nog met het warme weer?
    Lekker dat je zoveel buiten bent geweest vandaag. Wanneer ga je met verlof?

Hier vandaag lekker buiten geweest. Mijn zus kwam knverwachts langs en sma ook al vanmorgen. Morgen gaan we naar sz lekker spelen. Nou ja wesley spelen haha. Damon heeft echt last van die warmte. Arm mannetje slaapt echt super slecht. Wesley was ook bezweet vanmiddag. Nu liggen ze op bed.

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, wat een gezelligheid vandaag!
    Balen dat Damon zoveel last heeft van de warmte... En het schijnt nog even zo te blijven ook;) hoop dat Damon wat beter gaat slapen!
    Het was vandaag ook wel erg benauwd...

Ik ga met 34 weken met verlof. 14 augustus is mijn laatste werkdag, kijk er naar uit:)...
    Het is nog goed uit te houden hoor, ben alleen erg moe...
    En als ik te lang sta krijg ik last van mijn voeten...

Maar ach als dat alles is;)

Hoe gaat het trouwens met het slapen van Wesley? Toch nog lekker in zijn ledikant of over naar ander bed?

X

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, kan me voorstellen dat het af en toe behoorlijk zwaar wordt...je bent ook alweer 30 weken zwanger. Wat schatting dag Vance 'ik ook' zegt.:D
    Amy zegt vaak als ik iets vraag 'oké dan'. Das ook zo grappig.:D
    Morgen hebben jullie de pretecho toch?

@sammie, wat sneu dat Damon zo'n last heeft van de warmte. Het was ook erg benauwd vandaag. Was het wel gezellig al dat onverwachte bezoek?
    Leuk dat jullie morgen gaan spelen.

@hier, vandaag weer een dagje zonder middagslaapje. Vanmiddag gaan fietsen, lekker op het terras gezeten en Amy in de speeltuin gespeeld. Daarna terug gefietst en net lekker gebbqt....stom woord :)
    Was lekker in ieder geval. Ons pap en mam zijn net naar huis en ik zit nog even in de tuin m'n berichtje te tikken.
    Morgen Amy weer een dagje kdv, dus manlief en ik gaan dan maar weer fietsen en ergens lunchen. :) Goei leven hè !:D

11. AHzondag

stamp, nog even volhouden dus! ik vond de laatste weken ook zwaar hoor. til je vince nog wel?
    wesley slaapt nog steeds in zijn ledikant. we lezen nu wel elke avond boekje erop en hij jump er echt in maar liggen is nog even te veel gevraagd. we laten het een tijdje zo en dan gaan we over een tijdje bedden wisselen van plaats.

masu, idd het goede leven lekker genieten.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, wat goed dat Amy het trekt zonder slaapje! Vince trekt dat echt nog niet hoor:$..
    Maar jeetje jullie hebben het wel heel vervelend zeg:p
    Alvast veel plz!
    Wat schattig dat Amy dat zegt! Af en toe die uitspraken van onze ukjes...

Sammie, ach dat slapen komt vanzelf wel! En straks is het al vertrouwd omdat jullie boekje lezen!
    Ja ik til nog teveel!
    Laat Vince zoveel mogelijk zelf lopen etc..maar af en toe toch even optillen! Ook op mijn werk ontkom ik er niet aan en til dus echt teveel...maarja kan er zo weinig mee! Kinderen die vallen en getroost willen worden, moeite met afscheid dus overnemen van papa/mama etc...

Maar ach straks verlof en dan bijkomen!

Jaaaaa morgen pretecho...:D ennnn over de bevalling praten..joepie:):(
    Zie er best tegenop, maar ook dat gaat goed komen!

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Mlientje, hoe is het meid?

14. AHzondag

mlien, leuk dat je komt buurten!
    hoe gaat het met je?

15. AHzondag

stamp, helaas ontkom je er niet aan idd. helemaal al niet in je werk. maar je kunt idd je kleine niet niet optillen als hij dat nodig heeft. ik sta niet echt stabiel en lopen met en dreumes van 13 kilo is echt zwaar dus kun je nagaan met een buik.
    ach we maken ons er ons ook geen zorgen over zolang hij het boekje lezen erop wel doet.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegenop ziet...maar dat gaat vast goed komen. En aan tillen ontkomt je idd niet.
    Leuk hoor, de pretecho! Lekker weer even spieken naar jullie meisje. :D
    En die uitspraken van de ukjes zijn idd geweldig!

@sammie , fijn dat wesley wel een boekje wil lezen op zijn nieuwe bed. Dat slapen komt straks vanzelf ook wel goed.

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!

Sammie, dan is het tillen voor jou ook erg zwaar meid. Maar soms ontkom je er idd niet aan!
    Masu, vandaag weer lekker gelunched meid? Amy het leuk gehad op het kdv?

Hier een leuke echo gehad! Vince noemde zijn zusje een aap:$ hahaha...
    Maar ging al vrij snel lekker spelen.
    We hebben nu 100% bevestiging gehad dat we een meid erbij krijgen!
    Mijn bloeddruk was weer netjes 110/50, zit wel aan de zoute drop want ben wat duizelig! Gesprek over bevalling viel tegen. Was met een waarneemster en ze kon me niet echt gerust stellen. Zegt ze ja want deze bevalling kan heel anders lopen als bij de eerste. Ja duh;)
    Maar goed, wanneer ik weer een controle heb bij leuke vk zal ik het wel ff aangeven.

Vince was zo gesloopt van het buiten spelen dat hij niet eens een boekje wilde lezen. Ik vroeg aan hem welk boekje hij wilde lezen! Vince : niet boekje, slapen mama! :$ prima schatje, ga je lekker slapen...
    Gesloopt dus:p

X

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds ik leef nog hoor :)

Stamp balen dat je toch nog teveel tilt maar idd niet geheel onvoorkombaar.
    Die uitspraken van die ukken zijn.geweldig. Hier hoor je: "en nu?" & "vet.cool". Hahaha en hij is soms.lekker aan t papegaaien :D

Sammie leuk dat je weer ff met je meiden hebt kunnen kroelen/spelen. Lekker tovh dat ze allemaal even gek zijn? Vind ik bij onze jongens ook hoor.
    In kleine stapjes gaat Wesley dus wel vooruit met t bed.
    Balen dat Damon zo slecht slaapt met die warmte.

Masu nog lekker aan t genieten van je vakantie. Beetje bbq-en (idd stom woord) , lunchen en fietsen. Ohjhhh wat hebben jullie het slecht :p
    Jammer wel dat mark niet ook nog een weekje vrij is.

Sens alles.nog goed bij jullie?

Hier druk geweest met werken en klussen. Het kamertje schiet wel (al mag t van mij morgen helemaal klaar zijn). Morgen ga ik t kozijn verven en nog het washok voorstrijken. Kijken of ik ook t plafond kan witten. Zaterdag komt mams langs om te helpen behangen. Ze heeft al heel lief de gordijnen gemaakt. Ze was gisteren vroeg klaar met werken dus dat heeft ze gelijk gedaan. Zo super lief!! Even kijken of we t behenagen af krijgen en dan proberen zondag of vd week de vloer te leggen. Dan kunnen de meubels.op zn plek en stijn over. We hebben toch besloten hem in tgrote bed te gaan leggen met een.bedplankje ervoor zodat hij er niet uit kan vallen. Kortom nog genoeg te doen.
    Stijn heeft zich vandaag prima vermaakt bij zus in t badje. Lekker spetteren met water en zus en ik hadden besloten dat we lekker gingen bbq-en (ja hoor heb je dat woord weer). Mams gehaald, paps gebeld, vlees gehaald en allemaal lekker gegeten.

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen

Kib, wat zijn jullie druk bezig zeg! Maar jullie mogen straks trots zijn! En volgens mij wordt het echt een super leuke kamer! Wat lief dat je mams ook zo helpt!
    Lekker hoor en gezellig samen bbq'en. Mmm
    Succes vandaag..is het wel een beetje te doen met die warmte?

Hier redelijk goed geslapen. Wel af en toe wakker.
    Vince was er al om 6:45 uur. Nu even rustig opstarten met broodje voor de tv;)..
    En de duplo blokken zijn al open getrokken.
    Vandaag behang kopen voor ons meisje haar kamer!

Xxx

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen meiden!

Stamp als ik eerlijk beken is t erg warm klussen met dit weer!! Maar ja alles.voor t goeie doel toch? Leuk op stap voor behang, hoop dat je wat vindt.

Hier was stijn er rond 6:45 maar hij lag nog zo lekker te kletsen dat hij pas om 7uur uit bed kwam. Na een boterham en drinken van papa nog ff tv gekeken. Ook hebben we opa al gebeld (mijn paps) die is vandaag jarig. We vieren t zaterdag pas bij mams thuis. Ik ga stijn zo naar t kdv brengen en dan aan de slag!

Deel Deze Pagina