Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zoooo weer een heerlijke dag gehad:D

Kib, hoe is het gegaan vandaag? Beetje kunnen doen wat je wilde doen?
    Stijn het naar zijn zin gehad op het kdv?

Masu, weer lekker genoten van een vakantiedagje?

Sammie, ook lekker dagje gehad?

En de rest van de meiden?

Vince en ik zijn vanmiddag met mijn tante en neefjes naar het strandje geweest! Het was echt heerlijk! We hebben genoten!

Vanmorgen behang gekocht voor onze kleine spruit, misschien dat we morgen middag gaan behangen:)

Xxx

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! hier was het weer best fris ondanks dat het 27 graden was maar de wind maakte het koud. gisteren was het echt super weer en wesley heeft heerlijk gespeeld.
    foto van het behang?

gisteren leuke ochtend gehad. wesley wil niet in het badje is koud ookal is het water warm. geen idee waarom.
    we hebben een watertafel dezelfde als stamp, senso en kib hahaha da ding is een groot succes!
    morgenavond bbqen bij souders en zondag naar verjaardag van mijn nichtje die word alweer 6 jaar.

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even spam omdat het vrijdag is:D

Lekker op het strandje

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Daarna in bad... Ff gek doen voor de foto..
    (Sorry op de ipad draait ie mijn foto's)

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En lekker aardbeien met slagroom als toetje! Leek wel feest vandaag:p

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, fijn dat jullie ook zo genoten hebben! Jammer van het frisse windje! Hahaha die Wesley. Vind het gewoon veel lekkerder om met de watertafel te spelen...
    Hoe gaat het nu met Damon en de warmte?
    Leuk en gezellig weekend voor de boeg dus...

Heb geen behang spam, maat het is dat behang van lief! Met die vogeltjes... Bekend?

Zal spamen als het er op zit;)

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp. ja dat behang ken ik! leuk en zo schattig.
    vind lief spullen heel leuk alleen erg duur. heb voor Damon een knuffeldoekje van lief! en een aap.
    vandaag ging het iets beter en heeft hij veel geslapen gelukkig. geloof dat hij wat in te halen had en wesley ook haha.

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Fijn dat het slapen wat beter gaat met Damon!
    En voor de kids is dit weer, veel buiten spelen en warm ook echt vermoeiend!

Vind lief spullen ook e het duur hoor! We hadden nu van de karwei 2 x €5 korting! Dus scheelde toch...en ik vond het gewoon te leuk:D

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp ik heb zeker kunnen doen wat ik op mijn planning had staan. Oh dat behang is leuk! Wij hebben dat knopen behang van lief op stijn zijn oude kamertje. Voor zijn nieuwe kamer simpel vliesbehang genomen en op 1 muur gaan we t verven (als de verf nog goed is).
    Wij gaan ook morgen behangen, mams komt me heel lief helpen.

Sammie haha die watertafel is een hit he? Hier staat die nog gevuld met zand en das net zo'n succes.
    Fijn dat Damon wat beter slaapt nu.

Hier super veel gedaan vandaag. Was wel goed dat t zo lekker warm was droogde de verf snel :)
    Ik heb het washok in de voorstrijk kunnen zetten en het raamkozijn in de grondverf en toen die droog was zelfs al in de lak kunnen zetten. Ik was precies op tijd klaar. Na t schrobben van mezelf.stijntje opgehaald van het kdv die.heerlijk aan t fietsen was!! Hij heeft t helemaal uitgevonden die kleine man. Was wel lief ik kreeg een.knuffel van Bas en die.liet ook niet meer los. Wilde op schoot zitten en er niet meer af. Ben dus maar blijven wachten tot zus kwam :D Kan niet mn kleine neef op de grond zetten he?
    We hebben op weg naar huis lekker een patatje gehaald en met smaak gegeten. Mark was al begonnen met het plafond enzo. Morgen dus behangen en dan nog de vloer erin en eventueel muurtje verven. Het gaat eindelijk opschieten!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohja vergat ik nog lieve spam van Vince!!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    #2631 masu, 20 jul 2013
    Laatst bewerkt: 20 jul 2013
    He meiden!

Hier inderdaad lekker aan het genieten van de vakantie. Mark is vandaag in de tuin werken bij ons pap en mam, Amy ligt op bed dus nu ff tijd om te zp-en. :D
    Gisteren op kraamvisite geweest bij sens. Was erg gezellig en leuk om sens in het echt te zien. Wat is Bas een moppie zeg....wat een schatje! *mis de smiley met hartjesogen*

@kib, goed bezig met de verbouwing!! Kan het niet vaak genoeg zeggen, haha! :D En die bbq ja....stom woord maar heerlijk om te doen met dit weer!

@stamp, spammetje van de echo???
    Dat behang is idd super leuk! Lief heeft idd hele leuke dingen, vooral voor meisjes vind ik. :) Wel duur, maar ach, van een behang heb je tenslotte ook heel lang plezier (en zo praat ik alles goed voor mezelf :p).

Ik zal ook even spam zoeken om te spammen.
    Heb er alvast 2:
    Foto 1; lol met opa en oma
    Foto 2; zwemmen in bad (aldus Amy)....als ze zo ligt vind ik haar alweer zo lang! :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog 2 dan! :D
    Foto 1; chippies delen met Jos
    Foto 2; in de auto terug naar huis

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Ik ben echt compleet versleten en jullie dan ook erg dankbaar dat ik alleen op masu hoef te reageren :)

Masu wat een leuke.spam van amy! Ze is idd al een lange dame als.je dr zo ziet. Gezellig bij sens langs geweest. En Bas is idd een moppie. Zo te zien konden jos en amy t ook goed vinden.

Hier hebben we kei hard gewerkt. Kamertje en.washok zijn behangen. Toen we bezig waren met behangen werd mams.ineens erg beroerd en heeft dus ook een paar keer.boven de.emmer gehangen. Zus kwam maar even langs en samen gingen we als een speer! Zus smeerde de muur in en ik plakte achter haar aan t behang aan de muur. Gelukkig was t vandaag niet zo heel warm. Ik wil even kijken of ik morgen 1 muur kan verven en in de middag/avond hebben we een bbq vd bootclub. Net ook samen met mark even een beetje orde in de chaos geschept. Geloof dat ik langzaam gek begon te worden. En doordat t al een rommel in huis is weet stijn het soms ook even niet en gooit dus ook zn speelgoed maar overal neer. Dus ff back to basic.
    Nu ga ik lekker mn bedje opzoeken!

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu, wat leuk dat je bij Sens op kraamvisite bent geweest! Ook een lieve foto van Jos en Amy samen!
    Die foto in het bad van Amy! Geweldig, heerlijk languit! Fijn dat jullie zo genieten meid! Nog een week met veel warmte... Veel plz!

Kib, ben erg benieuwd naar het resultaat! Dat knopen behang heb ik ook gezien, ook erg leuk!
    Is het verven gelukt vandaag?
    Veel plz met de bbq!

We wilden gisteren gaan behangen maar zit 1 of andere troep op de muur wat je door het nieuwe behang ziet en dat willen we natuurlijk niet!:)
    Dus zijn gisteren tijdens het slaapje van Vince bezig geweest met het opschuren van de muur! Man wat een troep en werk:$
    Bijna klaar maar helaas nog niet helemaal! Nu wel last van een verrekte spier in bovenbeen...;)
    Van de week verder met opschuren, nu veels te warm:cool:
    En hopelijk volgend weekend behangen!

Zit nu lekker buiten met de ipad, boekje, koekje en wat drinken en mijn voeten in een bak met water! Vanmiddag naar vrienden bbq'en.

Fijne dag meiden! Xxxx

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, ooh wat hebben jullie veel gedaan! Respect hoor! Is het vandaag nog gelukt met verven? Wel een beetje aan jezelf denken he? ;)
    Sneu dat je mams onwel werd...misschien door de hitte?
    Veel plezier straks met de bbq!

@stamp, balen dat er troep op de muur zit...moet die er idd eerst weer af, anders zou het wel zonde zijn als je het door het behang heen ziet. Hopelijk kunnen jullie volgend weekend gaan behangen. Het is nu idd zo belachelijk warm; geen weer om iets te doen.
    Volgens mij zit jij heerlijk daar in de tuin; zoals je het omschrijft klinkt het echt heel fijn! :)
    Veel plezier straks met de bbq!

@hier, gisteren heeft manlief meegeholpen in de tuin met ons pap en mijn broertje. 's Middags na Amy's middagdut (van jawel, 3 uur en 1 kwartier :$) zijn wij daar ook heen gegaan en hebben we naar de werkende mannen gekeken. :p
    Daarna is Amy bij ons pap en mam gebleven en zijn wij met vrienden over de kermis geweest (het is kermis in 't dorp) en daarna nog ff op stap. Maar man man, wat staat die muziek tegenwoordig hard....of word ik nu echt oud?! :p
    Je kunt mekaar amper verstaan...en 's ochtends leken m'n oren nog steeds te piepen...:)
    Amy heeft goed geslapen bij ons pap en mam. We hebben haar weer opgehaald en inmiddels ligt ze hier thuis in bed om -jawel alweer- een middagtuk te doen. Moet niet gekker worden! :p
    Als ze wakker is wilden we eigenlijk ff over de kermis, maar het is gewoon te warm hier. Dus we gaan naar het buitenzwembad...speeltuintjes erbij die onder hoge bomen in de schaduw liggen. Denk dat we Amy daar een groter plezier mee doen. :)

Fijne dag allemaal! xxx

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Stamp wat balen dat je t goedje door t behang heen zou gaan zien. Levert toch weer extra werk op. Oh klinkt niet verkeerd je dag zoals je hem omschrijft.
    Hoop dat de bbq gezellig was.

Masu dank je voor je respect. Ik heb toch ook wel voor jou ml, broer en paps. De tuin op de schop in die warmte. Heb je amy er een groot plezier mee gedaan:zwemmen ipv kermis?
    Ennuh je wordt niet oud hoor die muziek staat veel harder als vroeger :)

Hier vanmorgen op tijd opgestaan en gelijk begonnen met verven. Maar man oh man wat was t heet!!! Zweet gutste uit elke porie. Ik heb dus gelijk een goeie workout gehad. Helaas moet de muur nog een keertje maar nu echt veels te warm voor. Ik denk dat ik stijn morgen heb weggebracht naar t kdv ik gelijk aan de slag ga. Zal wel weer lekker zweten worden.
    Na stijn zijn tukkie zijn we naar zus gegaan en hebben we heerlijk in de tuin een watergevecht gehouden met neefje en zwager. Mark was varen. Na jet varen hebben we thuis de spullen opgehaald voor de bbq en hebben we gezellig en vooral lekker gegeten.
    Stijn ligt na lekker douchen op bedje. Hij is nog wel volop aan t kletsen...

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, dat klinkt als een geslaagd dagje. Het is ook eigenlijk geen weer om te gaan schilderen he....maar goed...het moet natuurlijk gebeuren. Balen dat het nog een keer moet, maar vaak is dat wel nodig om het mooi dekkend te krijgen.
    Ik heb het heel goed ingeschat dat Amy liever naar het zwembad wilde. Ze wilde niet naar huis, haha! :D

@hier, gaan zwemmen en Amy vond het fantastisch. Ze heeft heerlijk met het water gespeeld en ook in de speeltuintjes met het zand gespeeld. Maar man wat is het heet vandaag! Het is bijna 9 uur en het is nog steeds 30 graden. :$
    Het brandde ook echt in de zon, dus we hebben zo snel mogelijk de schaduw op gezocht.
    Bij thuiskomst de bbq aangestoken en lekker gegeten. Amy ligt alweer lekker te tukken en wij hangen op de bank. Manlief moet morgen weer werken...in die hitte...ik heb met 'm te doen. Ik heb gelukkig nog een weekje vakantie! :D

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Jeetje wat is het warm vandaag!!!:$

Het was vandaag op het werk ook echt heel erg warm! Kindjes hebben lekker met water gespeeld...
    Maar had het zelf niet heek makkelijk vandaag, kinderen moeten toch verschoond worden en geholpen bij de wc.. In en uit bed, fles etc... Pfff
    Nu ook wel wat last van vocht in mijn voeten!

Maar ik klaag niet hoor:p;)

Vince lekker dagje bij mijn zusje gehad.

Hoe was jullie dag? Xxx

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hee stamp, pffff ja zeg dat wel...echt te warm he!
    Hier vanmiddag 36 graden...is niet leuk meer...:(

Kan me voorstellen dat het met deze temperaturen wel ff afzien is voor je. En natuurlijk klaag je niet, maar ff benoemen hoe het voor je is kan altijd natuurlijk. :p
    Ken het me in ieder geval helemaal voorstellen. Nu lekker met de voetjes omhoog?
    Fijn dat Vince het naar z'n zin heeft gehad.

@hier, vanmorgen met Amy langs een vriendin geweest en daar wat gedronken. Haar oma kwam langs en die had Amy al lang niet gezien. Was heel gezellig. Daarna Amy naar het kdv gebracht (weer hard huilen toen ik weg ging...ze zit weer in een mega mamafase;)) en door gereden naar de supermarkt en bakker. 's Middags met ons mam naar het dorp gefietst (echt...je gaat kapot in de zon...) om een mooie lijst te scoren voor bij hun in huis. Daar wil ik dan foto's in laten doen door de fotografe waar we de reportage hebben laten maken en deze wil ik dan aan ons pap geven als hij 60 wordt in oktober.
    We zijn geslaagd bij de eerste fotozaak waar we binnenstapten, ideaal dus! Een hele mooie houten (zo van dat ruwe hout) lijst van 50x70. Helaas kregen we 'm niet mee op de fiets, dus daarna nog terug gegaan met de auto om 'm op te pikken.
    (en mijn zwarte auto had de hele dag pal in de zon gestaan, dus dat was ook weer erg fijn...:p)
    Daarna Amy opgepikt op het kdv en terug naar huis gegaan. In de tuin met water gespeeld, 's avonds lekker sandwiches gegeten en daarna hebben Amy en ik gebadderd. Amy lag om 8 uur in bed en het was meteen stil. Het is hier beneden best lekker, 25 graden, maar boven is het dus 31 graden (buiten is het ook nog 32 graden)....hopelijk blijft ze lekker slapen. Met dit weer wil ze nog wel eens wakker worden namelijk.

Ik hang lekker op de bank. M'n haren gewassen en ze zijn nu al zowat droog. :$:p

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Stamp kan me voorstellen dat je t niet zo tof vobd gisteren en wat ik op t weer zag is dat dit nog wel aan houdt. Medelijden met alle zwangeren mamas! Gelukkig dat Vince t wel leuk heeft gehad.

Masu hahah dat zwembad was zo slecht dus niet! Fijn dat jullie al bij de eerste winkel geslaagd waren. Alleen erg jammer dat je hem in een oververhitte auto op moest halen.

Hier gisteren een lange werkdag gehad. Was al om 10 uur aanwezig en ging om 23uur pas weg. Vandaag weer een avonddienst. De verbouwing.ligt even 2 dagen stil. Ik ga morgenochtend nog een keertje verven. Ik heb de muur even bekeken gisterochtend en helaas hier en daar een plekje waar t wit toch doorheen komt.
    We.hebben een apensticker voor op Stijn zijn nieuwe kamer en ik had bedacht om 2 palmbomen te maken op zn muur en de sticker ertussen te plakken. Alleen wist mark niet of dat wel zo leuk was. Zegt ie zonde van het behang? Dus daar gaan we t nog over hebben!
    Verder is t hier ook erg warm en is de ventilator mijn grootste vriend.

Deel Deze Pagina