Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden!

Masu, en heeft Amy goed geslapen vannacht? Klinkt als een erg mooie fotolijst! De foto's nog niet binnen? Ben beetje nieuwsgierig;)
    Vandaag nog wat leuks gedaan? Je had gisteren in ieder geval een erg gezellige dag!

Kib, je hebt groot gelijk dat je nu niet gaat verven.
    Je had een lange werkdag meid!
    De kip op fb is van het werk! Ben je toch vriendjes geworden:p
    Ik vind het wel erg leuk klinken een palmboom met aapje:D
    Heb je Mark al kunnen overtuigen?

Hier een lekker dagje op kantoor gewerkt, heerlijk die airco! Vannacht slecht geslapen. Vince is ook een paar x wakker geweest, die plakte ook gewoon van de warmte! Vandaag alleen met luier en onderbroek in bed gelegd! Gewoon 32 Graden op zijn kamer:$ en in de woonkamer ook 28!
    Morgen een korter dagje werken wanneer ik laat ben kan ik lekker naar huis, moet de locaties langs voor de risico inventarisaties...
    En dan nog maar 3 weken werken en maar 2 dagen in de week:D

Xxxx

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hey meiden,

Stamp, ik voel zoooo met jou mee. Die warmte ik vind het al hel laat staan als je bijna 31 weken zwanger bent! Fijn dat je vandaag met airco kon werken. Arme vince :( vind het ook niet leuk voor de kids. Merk dat wesley er echt last van heeft. Voel je verder wel goed.

Kib, gelijk heb je om niet te gaan klussen. Jeetje lange dag.
    Hoe gaat stijn met de warmte om?

Masu, fijn dat het zwemmen zo goed beviel. Ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat van de foto's. Je hebt het wel getroffen met het weer. Al staat mij iets bij dat jij zon niet zo goed kon hebben toch.

Hier, wesley is echt onhandelbaar( ik overdrijf een beertje hoor) meneer heeft sinds vorige week ineens beslote om niet meer te luisteren en je gewoon uit te lachen en als je hem dan echt op zijn kop geeft huilt hij de halve buurt bij elkaar pfff.. best pittig. Wil mijn kereltje terug! :'( verder leert hij echt ontzettend veel woorden en zinnen dus het zal wel daarmee te maken hebben. Damon is o tzettend vrolijk en lief en niks te klagen eigenlijk. Zondag hadden we verjaardag van mijn nichtje en dat was warm en gezellig. Wesley heeft leuk gespeelt en is nog wel een paar keer gevallen maar dat doet hij de hele dag zowat. Damon vind mijn vader echt leuk en mijn middelste zus van mijn moeder en oudste zus moet hij niks hebben haha. Wesley is ook bij souders gevallen en hedft echt een grote plek bij zijn mond en elke keer gaat hjj er met zijn tong langs dus het herstelt niet. Verder hoop ik dat het kwik snel daalt naar een graat of 25!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeeeee meiden! :D

@foto, ja we hebben de foto's digitaal, maar daar staat nog reclame doorheen van de fotograaf. Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten....wat denken jullie?
    Ik ben heel blij met het resultaat in ieder geval! Fotograaf is nu in het buitenland. Heb ook gevraagd of ik digitaal een aantal foto's zonder logo kan kopen, maar ik wacht nog ff op reactie.

@stamp, oooh wat heb ik met je te doen met dit weer. Ik word zelf al gek en ik ben niet eens zwanger, haha! :p
    Sneu dat Vince zo klam was....dat krijg je met dit weer he. En dan die hitte op het kamertje...:( Bij Amy was het ook 31 graden...bah bah.
    Hier beneden kan ik het wel goed koel houden, door luifels naar beneden te doen, gordijnen dicht als de zon erop staat en de plafondventilator aan. Dan is het hier 25 graden. Acceptabel. Nog maar 6 dagen en dan verlof! Joehoe! :D

@sammie, dat heb je goed onthouden ja. Vanwege mijn ziekte moet ik zoveel mogelijk uit de zon blijven. Zon activeert de SLE namelijk. Ik smeer dus met factor 50 en zoek zoveel mogelijk schaduw op. Wat leuk dat Damon zo gek is op je paps. Het is idd veel te warm...ik hoop met je mee dat het snel wat koeler is. Al mogen we vandaag niet klagen....28 graden of zo...dat lijkt er al meer op.
    Sneu dat Wesley zo vaak valt en dat zijn wondje bij zijn mond niet geneest. Misschien wat vetsige zalf op smeren (ik heb hier kamillosan, dat mogen ze ook gewoon in de mond krijgen)? Dan geneest het wat sneller en heeft al dat vocht niet zo'n effect.
    Haha, Wesley zit ook weer in zo'n fase dus.....ik houd m'n hart vast. :p

@kib, jaaaaa palmbomen!! Ik zeg: doen! :D
    Mark trekt uiteindelijk toch aan 't kortste eind, haha! :p Jij kunt hem vast overtuigen.
    Jij dus ook dikke maatjes met de ventilator. Ik heb wel met je te doen met het werken en de verbouwing met deze temperaturen hoor! Respect voor jullie!

@hier gisteren niet veel gedaan, want het was buiten gewoon te warm. Heel benauwd ook. :( Dus binnen gespeeld, wasje gedraaid, boodschapjes gedaan en toen de zon uit de tuin was nog ff buiten gespeeld. 's Avonds naar ons pap en mam gegaan. Manlief heeft weer meegeholpen in de tuin en Amy heb ik daar op bed gelegd.
    Daarna weer naar huis, Amy over gelegd en ze ging weer lekker slapen. Vanmorgen was ze er pas rond 9 uur, lekker uitgeslapen dus!
    Ik hoorde dat er in Weert campings ontruimd zijn omdat er tenten wegwaaiden en bomen omwaaiden door het noodweer. Das hier echt niet ver vandaan....en hier is gewoon geen druppel gevallen. Das zo bizar!

Vanmiddag gaan we naar de kermis met ons pap en mam. Amy is nu met hun mee naar de appie (vaste prik op woensdag). Ik ga zo ff stofzuigen en daarna plof ik weer op de bank. Verder gaat het hier prima...helaas laatste weekje vakantie...moet er nog niet aan denken dat ik maandag weer moet werken.:)
    Amy kletst echt de oren van m'n kop...veel woordjes en bijna zinnetjes van 4 of 5 woordjes. Zo gezellig! :D
    Verder wil ze alles zelf doen en kan ze echt heel pissig worden als ik wil helpen. ;)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Stamp kan me voorstellen dat het voor jou erg warm is zeg.... ppffff gelukkig een airco dagje voor jou gisteren. Vandaag is het hier minder warm hoop bij jou ook?
    Al die ukken plakken volgens mij met die warmte. Ik ben nog in onderhandeling maar zoals masu al schreef gaan die palmbomen er wel komen :D
    Ennuh die kip en ik gaan nooit geen vrienden worden hoor. Ze mogen daar van mij zitten zolang ze maar in dat hokje blijven. Collega begon over los laten lopen dus ik zei ja als ik er niet ben en terug in het hok als ik er wel ben :)

Sammie stijn gaat wel goed met de warmte om moet ik zeggen. Hij is lekker aan het spelen en dan vooral fietsen, thuis binnen en op het kdv. We zijn ook veel bij zus in de tuin te vinden, waar hij lekker kan kledderen met water en mama stiekem dan ook :cool:
    Wesley is dus ook echt aan het uitproberen. Ik heb er hier in huis ook 1 rond lopen. Geen hand willen geven, als je hem roept niet komen, soms denk ik echt serieus dat hij die oren voor de sier heeft. En als hij dan idd echt op zijn kop krijgt dikke tranen en de halve wijk weet het. Gelukkig hoor ik van meerdere mensen dat het bij de leeftijd hoort want anders zou ik nog denken dat hij een duiveltje in vermomming is. Verder heb ik wel een lekker ventje hoor ;)

Masu oh leuk de foto's!! Ik snap wel dat je ze niet zo 1,2,3 plaats als je nog niets officieel weet.
    Dan moeten we nog maar geduld hebben (dat is soms ver te zoeken hier, ohnee das alleen als het om mijn dwarse peuter gaat)
    Hahaha lief dat je respect hebt voor mij maar ik heb dat ook voor jouw mark hoor. Sjouwen en al in de tuin van je ouders.
    Het was gisteren ook een mega hete dag! Groot gelijk dat je de koelte van binnen hebt opgezocht.
    Ik hoorde idd op de radio dat het had gestormd in Limburg/Brabant. Bizar dat het zo dicht bij jullie was en je er dan niets van mee krijgt.
    Hoop dat er verder geen grote buien meer aan komen (al was dat wel voorspeld). Gezellig naar de kermis vanmiddag. Wij hebben hier voorlopig nog geen kermis. We zijn al wel een paar jaar achter elkaar naar Tilburg geweest maar dat zit er dit jaar niet in denk ik. Druk met werken, klussen en het is zo warm!!

Hier na een heerlijk watergevecht met Tim gisteren gaan werken. Wat was het warm zeg...en daarbij moest ik ook nog met de hand afwassen want de vaatwasser was nog kapot. Gelukkig komt de monteur vandaag dat ding maken. Er was een onderdeel kapot en dat was gisteren binnen.
    Vanmorgen Stijn naar t kdv gebracht en door naar de winkels om alles te halen voor de verjaardag van een cliënt morgen. Toen naar huis, nog even met een vriendin gebeld en toen toch maar die muur voor de 2e keer gaan verven. Ik heb besloten dat ik hem mooi vind zoals hij is. Mocht er toch nog wit doorheen komen verf ik daar die palmboom op of ik hang er een plank :p
    Straks maar even douchen want ik had het behoorlijk warm (zweette als een otter) en een hapje eten voor ik de deur alweer uit mag naar werk.
    Ik wil wel foto's vd verbouwing plaatsen maar er gaat iets mis met het overzetten van de foto's naar de laptop.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is gelukt!! Nog enige moeite heb ik wat foto's vd verbouwing.

Foto 1; Zo was het voor de verbouwing. Die deur zat er ook niet hoor.

Foto 2: bezig met de muur plaatsen.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Foto 1: de muur staat!
    Foto 2: Sleuven voor de electra

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Foto 1: stucken

Foto 2: Stijn aan het eten naast de droger in de woonkamer :(

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hello:D

Sammie, owh we gaan weer een nieuwe fase in..... Balen dat Wesley zo in de weer is:)... Wesley is vaak de eerste in de rij van de fases, dus wij krijgen het straks vast nog;)
    Fijn dat Damon, wel lekker in zijn vel zit!

Masu, vliegt voorbij je vakantie... En wat knap van Amy al zinnen van 4/5 woorden! Knap kind! Nog even lekker genieten van je vrije dagen. Was het leuk op de kermis?
    En ik heb geen idee of je die foto's hier mag plaatsen... Maar ben wel heel erg benieuwd:D

Kib, hihi ik dacht al... Je zal toch niet overstag zijn gegaan wat kippie betreft:p hihi
    Wat ziet het er al goed uit zeg Stijn zijn kamer! Knap hoor hoe jullie dat hebben opgelost!

Hier alles goed hoor!
    Voel me eigenlijk wel prima.
    Nog 3 weken werken, 6 dagen:)... Dat is echt niet veel meer:D
    We kunnen binnenkort gaan behangen, ml heeft de muren geschuurd... Yeah!!!
    Vandaag prima temperatuur, heerlijk alles open gegooid uit het werk. Dus het is stukken beter te doen. Ook lekker twee uurtjes eerder naar huis gegaan vandaag. Was half 3 klaar! Dus gezellig middagje met Vince gehad.

Xxx

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, veel werk verzet, dat zie ik wel. Mark poseert ff mooi voor de nieuwe muur! :p Geweldig! :D
    Jammer dat jullie dit jaar niet naar Tilburg kermis kunnen...maar van de andere kant, de prijzen zijn daar echt heel hoog dus dat bespaar je zo toch maar mooi.
    Goed dat je de muur vandaag nog een keer gedaan hebt. En 2x zal vast voldoende zijn. Werkse vandaag!

@stamp, kijk jij was lekker vroeg afgewerkt. Heerlijk! Fijn dat je aan de slag kan met het behang. Wel spammen als het klaar is hoor! :D
    Tja, de foto's, ik neem het risico maar niet en wacht wel ff met spammen. Je houdt ze van me tegoed hoor! :)

@hier, het was leuk op de kermis. Amy is in van die autotjes geweest die een parcourtje rijden. Eerst samen met mij en daarna samen met opa. Vond ze erg leuk! Ze riep de hele tijd 'toettoet autorijden' en was als een gek met dat stuurtje aan het sturen. :D
    Daarna nog lekker even op het terras gezeten en een oliebol gescoord (die Amy ook heel lekker vond!).
    We kwamen ook mensen in pak tegen (verkleed als little people figuren volgens mij) en Amy is daar echt doodsbang voor. Ze zag er eentje en raakte haast in paniek. Aan mij vastklampen en terwijl ik haar dan vast heb haar hoofd tegen mij aan begraven en wilde bewegen en maar roepen 'weg' en 'eng'....:(
    Ook heel hard huilen, echt heel zielig. Daar heeft ze het dus niet op...:(
    Daarna heeft een clown nog een lieveheersbeestje gemaakt uit een ballon, die ze om haar pols kon doen. Erg leuk!
    Helaas moest ze ook van de clown niks hebben, maar die man had dat heel goed door en bleef op afstand staan en deed dat heel goed en lief.

Manlief is naar de corso en ik hang op de bank. Amy is nog aan het mopperen in bed, dus ik ga haar zo maar ff een knuffel geven en dan hoop ik dat ze snel wil slapen.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat leuk dat Amy zo enthousiast was in de auto!!! En een oliebol is toch ook lekker, mmmm krijg er spontaan trek in:D
    Aahhh arme schat, zo bang! Wat sneu zeg! Gelukkig had de clown het goed door! Vond ze de ballon wel leuk? En ik houd je eraan dat je later nog een x de foto's spamt;)

Hoop dat ze zo lekker gaat slapen! Vince lag er 19 uur in!
    Xxx

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier is het inmiddels stil. Na wat gejammer heeft ze het op gegeven geloof ik.
    Ben ook niet naar boven gegaan. Fijn dat Vince ook lekker is gaan slapen.
    En natuuuuurlijk kom ik de foto's spammen stamp! Zodra het kan, doe ik het meteen!:D
    Ze vond het lieveheersbeestje erg leuk! Ze gaf 'm de hele tijd kusjes en stopte 'm dan ook in haar mond...dat vond ik niet zo'n succes want die zwarte stift waar de stippen en ogen mee getekend waren gaf af. Ik heb 'm dus weg gegooid en haar verteld dat ie weg was gevlogen. :p

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Masu, wat grappig dat Amy het lieveheersbeestje zo leuk vond! En idd in haar mond was niet zon goed idee... En wel knap dat het lieveheersbeestje is weggevlogen:p

Alle kindjes en jullie zelf lekker geslapen?

Vince was. Al om half 6 wakker:$ heb m weer terug gelegd en toen kwam ie om 6:10 uur weer;)...Beetje vroeg op mijn vrije dag.
    Ach om 9 uur bij de bekkentherapeut zijn;)

Fijne dag meiden! Xxx

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen!!!

Stamp wat lekker dat je eerder weg mocht! En jeetje nog maar 6 daagjes werken verspreid over 3 weken is toch ook niet helemaal verkeerd. Fijn dat ml hard heeft gewerkt en er behangen kan worden. Idd spammetje als t klaar is he? We hebben zo zeker een mooie oplossing, vriendin van mij heeft dat ook zo gedaan in haar huisje. Stiekem dus een beetje afgekeken ;)
    Wat was Vince vroeg vandaag zeg! Heb je nog wat aan je dag zullen we maar zeggen :D
    Succes bij de bekkentherapeut.

Masu leuk dat Amy in de toettoet auto mocht rijden :cool:
    Ik snap helemaal dat zij niets van mensen in een pak moet hebben. Ik heb dat zelf ook namelijk. Ik vind dat ook altijd een ramp als we naar de kermis gaan of als we naar een pretpark gaan en er zijn van die mensen en alsof ze t aanvoelen komen ze ook altijd achter je aan :x:x:x
    En oliebollen!!! Ik houd ervan!!

Hier een kort nachtje gehad (ook wel beetje eigenschuld dikke bult, was te laat van werk weggegaan) maar wel lekker geslapen! Om half 7 ging mark zijn wekker en gelijk daarop hoorde ik stijn huilen. Dus tot zover uitslapen. Vandaag gaan we met zus en neefjes naar de speeltuin en vanmiddag in de tuin bij zus (als t weer t toelaat) in het badje spelen. Weer een gezellig dagje gepland dus.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen mooie moppies!

@stamp, oeh das erg vroeg ja. Maar zoals kib al zegt 'dan heb je tenminste nog wat aan je dag'.....:p (zo'n dooddoener he...:))
    Hoe was het bij de bekkentherapeute? Hoe gaat het met de pijn?

@kib, ook een vroegertje voor jullie. Kort nachtje dus, maar das idd je eigen schuld! :p (keihard he...:))
    Veel plezier vandaag bij je zus. Hier regent het op dit moment....en m'n luifel is naar beneden...:( Van de andere kant wel lekker dat het regent natuurlijk, mag ook wel een keer. Wat grappig dat je dat herkent, van die mensen in pak. Het leek echt wel paniek, ze moest er niks van hebben. En terwijl ze in mij wegkroop kwam diegene ook steeds dichterbij. :( Dat snap je dan toch niet...als je ziet dat een kindje heel bang is, dan houd je toch een gepaste afstand?!:x

@hier, ik durf het haast niet te zeggen, maar ook vandaag heb ik weer uit mogen slapen van Amy, tot 9 uur weer. Daarna haar weggebracht naar het kdv. Dit keer hebben ze 2 groepen samen gevoegd en zitten ze in een andere ruimte. Amy moest weer huilen...zit echt in een fase dat ze alleen maar bij mij wil zijn. Toen ik er even bij was gaan zitten en haar even geaaid had was het goed en mocht ik gaan.
    De leidster wilde haar troosten maar die duwde ze weg en dan zegt ze ook echt 'mama amy aaien'.;) Dan moet ik haar even aaien en dan wordt ze rustig (het is ook zo'n poepie he!). :D
    Daarna doorgefietst naar de markt, naar de notenkraam en groentekraam geweest, lijst voor foto voor schoonpa gehaald en daarna naar huis gefietst. Net op tijd binnen, want nu giet het eruit.
    Straks even naar de supermarkt en Taco in de soda zetten, want hij heeft een wondje wat volgens mij aan het ontsteken is. Hij likt er ook telkens aan, zo sneu.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een bofkont ben jij met een uitslaapkind!! En niet hard hoor weet wie t zegt :p
    Je.bent al actief geweest op de fiets. En sneu he als onze ukjes zo over de flos gaan als we ze wegbrengen?!
    Regen?? Hier.niks te zien. We warwn naar de speeltuin maar oh wat heet zeg! Zijn uurtje of 2geweest en toen snel naar huis lekker in de tuib afkoelen. De jongens hebben zich prima vermaakt; fietsen, glijen en schommelen. Helemaal leuk dus!!
    Stijn en bas liggen op bed te slapen en tin ligt naast me op de.bank. We hebben besloten vanavond maar weer eens.te bbq-en. Wat vervelend ;)

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Excuses voor de fouten zit op mn foon

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, oooh wat heb jij een zwaar leven! Heerlijk in de tuin hangen en dan ook nog bbq-en vanavond! :p:D Lekker hoor!
    Ik heb net alle ingredienten voor de spaghetti gehaald. Dan eten we spaghetti met sla erbij. Zo eerst eens de dressing maken, dan kan die lekker ff staan. Oh, en eitjes koken...dat vergeet ik echt altijd!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zooo even aan het behangen geweest! Kamertje is nog niet helemaal af maar hier alvast een voorproefje;)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sorry upload ze van mijn ipad dan draait ie ze!

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat heb je weer een gezellige dag vandaag Kib! En Stijn was er ook lekker optijd bij dus;)... Maar idd dan hebben we wat aan onze dag:p
    Veel plz nog vandaag!

Masu, niet leuk om Amy verdrietig te zien! Maar gelukkig was het snel over. Lief dat ze dan alleen mama wilt maar af en toe ook wel lastig.
    Je bent al sportief bezig geweest! En hier ook geen buien hoor! Gisteravond wel ff...

Wij weten vanavond witlofsalade mmmm

Heb niet echt pijn meer gelukkig. Ik schijn de oefeningen ook snel op te pakken. Dus waarschijnlijk nog 2 x en dan klaar.

Xx

Deel Deze Pagina