Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    lieve lieve meiden, ik schaam me dood :) ik heb gewoon al 20 dagen niets meer van me laten horen :$

ik lees echt trouw mee maar kan nog niet echt een moment vinden om wat mee te schrijven :( sorry...

even in zijn algemeen

@stamp, jeetje het gaat hard alweer bijna verlof. Ik heb met Jos ook zulke hitte gehad en ik vond het super zwaar, respect voor jou! en fijn dat het verder goed gaat.

@kib, jij bent altijd druk zoals altijd en dan nog verbouwen ook met deze hitte, je lijkt wel gek :D het resultaat mag er zijn!

@masu, even denken jij hebt lekker vakantie en je bent gezellig hier geweest :D super spam zoals altijd! enne geniet nog van je laatste dagen vakantie.

@sammie, balen van de buien van Wesley, kan je een hand geven :( wel lekker dat Damon zo lekker in zijn vel zit. Hebben ze nog last van de warmte gehad?

@iemand gemist? volgens mij niet :D

@hier, druk druk druk en sommige dagen zijn behoorlijk pittig. Gelukkig heeft manlief vakantie. Jos heeft regelmatig zijn buien, dan kan hij alleen maar huilen en hangen (lijken wel de drie H's van een sprong) verder zijn we naar het cb geweest hij is nu 86 cm en 11.3 kg. Over een half jaar moeten we terug omdat hij nog geen 2 woordjes achter elkaar plakt, maar sinds deze week begint hij daar toch mee (zal je net zien he Masu :D)

Met Bas gaat het goed, groeit als kool! heeft wel meer last van krampjes en huilt wat meer maar ja dat hoort erbij en de huil en darmkrampjes piek ligt rond 6 weken dus dat klopt wel aardig. Verder gaan de nachten 9 van de 10 keer super na zijn fles van 22.30 uur komt hij rond 3.30 - 4.30 uur en dan rond 7.30 - 8.00 uur niks mis mee.

Verder uiteraard heerlijk genieten van dit mooie weer :)

Ik hoop dit keer sneller te zijn dan 3 weken :)

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is sensje! :D:D:D
    Wat fijn te lezen dat het goed gaat. Tuurlijk is het druk en snappen we dat het moeilijk is tijd te vinden om te posten. Maar super dat je zo trouw meeleest. Wat knap van Josje dat hij nu de woordjes aan mekaar gaat plakken. Ik had al zo'n vermoeden, haha! :D
    Mooie nachten heb je zeg!

@stamp, fijn dat je niet echt pijn meer hebt en super dat je nog maar 2x hoeft en dan al klaar bent. Snelle dame! :D
    Het kamertje is tot nu toe al super mooi geworden. Een heel ander gezicht met zo'n behang he. Het wordt zo echt een meidenkamertje vind ik, echt heel erg leuk!
    Ennuh....dat sportieve valt reuze mee....het is denk ik maar 3 km naar het dorp hoor, haha! :p

@hier, Taco gebadderd en gewassen, vaatwasser in en uit geruimd, boodschappen gedaan, dressing voor de sla gemaakt en eitjes gekookt. En nog een oliebol gegeten die over was van gisteren. :D
    Nu ff uitpuffen op de bank, want heb 't er zo maar warm van gekregen. Dadelijk alvast de spaghetti maken, dan kan ik Amy ook weer optijd ophalen van het kdv.

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeeeeey Sens, wat ontzettend gezellig dat je even wat laat horen!
    Kan me voorstellen (noujah nog niet helemaal:);)) dat het erg druk is! Rustig aan meid en je bent ons niks verplicht!
    Jos, is even zijn grenzen aan het verkennen dus. Best lastig lijkt me met een kleintje erbij. Gelukkig is ml vrij en kan ie je een handje helpen.
    En dat praten komt vast helemaal goed. Jos is er al mee gestart:D
    Fijn te horen dat Bas het ook goed doet! En dat zijn geen verkeerde nachten zo! Hoop dat de krampjes snel minder worden, vindt dat altijd z zielig. Je kan zo weinig betekenen voor je mannetje.
    Hoe gaat jouw herstel? Voel je je goed?

Masu, bedankt voor je compliment! Ben er ook e het blij mee. Vindt het nu al helemaal leuk. We hebben ook wat geschoven met de meubeltjes dus er is niks meer terug te zien van de oude kamer van Vince maar weer een nieuwe kamer voor ons meisje:).
    Okeey 3km is niet heel ver, maar er zijn zat mensen die zelfs met dit weer de auto pakken hoor:p.
    Hoe heeft Amy het gehad op het kdv?

Hier een wisselend middagje gehad met mijn boef. Het ene moment erg gezellig en het andere moment pakte ik het liefst nog een stukje behang en plakte hem daarachter.
    We hebben ook van alles gedaan, even wandelen naar de winkel, buiten gespeeld, kleien, met de auto's, verven, treinbaan, duplo!! Het ene moment heel lief zelf spelen, andere moment alleen maar miepen om niks....
    Hij lag er om 19 uur in... Dus nu lekker met de benen omhoog...:D

Xxx

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, heel wisselvallig dus...het zal wel een fase zijn denk ik. Amy heeft die fase ook gehad, maar die is nu wel grotendeels over. Alleen nog steeds mega mamafase....vandaag had ik met haar gedoucht en daarna heeft Mark haar aangekleed en ging ik verder met mezelf douchen. Daarna wilde Mark haar mee naar beneden nemen, maar zij wilde perse naar mama. Ik moest mezelf afdrogen, haren kammen, etc, dus ik vroeg Mark haar mee naar beneden te nemen. Onder luid gehuil ging ze naar beneden. Ook daar bleef ze huilen en om mama roepen. Toen ik beneden kwam werd ik flink geknuffeld en vertelde ze dat ze zo moest huilen omdat ik er niet was. :)
    Dit is 1 situatie en zo zijn er tig op een dag. Vind ik ook wel sneu voor Mark, want de laatste tijd is echt alleen mama goed genoeg.

Lief dat je vraagt hoe Amy het gehad heeft. Ze heeft het goed gedaan. Niet geslapen, maar lekker gespeeld. Ze is ook altijd mega blij als we komen, dan begint ze te gillen van blijdschap en stormt ze op ons af. :D

@hier, ik ga m'n bedje maar snel opzoeken...het is alweer laat.
    Slaap lekker meiden! xxx

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi piepelepoi!:D

Masu, aan de ene kant zo ontzettend lief dat ze zo op mama is gericht maar idd wel beetje sneu voor Mark!;) maar het zal idd wel een fase zijn. Hier af en toe ook hoor, als Vince valt dan is alleen mama goed:)
    Wat lief dat ze zoo enthousiast reageert als jullie haar komen halen!
    Hoe was je dag vandaag?

Kib, hoe is het met jou? En met Stijn?
    Sammie, ook alles goed meid? En met je mannen?

Wanneer de rest wat leest:p, hoe is het met jullie en de kindjes?

Hier alles goed! Heerlijke dag gehad! In tegenstelling tot gisteren was Vince vandaag echt super vrolijk!
    Mijn zusje kwam vanmiddag nog langs, super lieve sloflaarsjes voor de kleine meid gekregen en twee rompers. Ook nog een te gek zetje voor Vince. Zelf ook nog even voor Vince geshopt bij h&m, een korte broek, shirt, gympen en boxers en was maar €20 euries kwijt:D daar wordt ik blij van.

Morgen een date met twee meiden van de pufclub en hun kids... Ben benieuwd hoe de kids op elkaar reageren. 'S avonds komen vrienden gezellig een spelletje doen en zondag moet ml de hele dag werken dus dan even kijken wat we gaan doen.

Xxx

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Alleen stamp om op te reageren.....wat een rust, haha! :D

@stamp, je hebt leuke dingen in het vooruitzicht! Wat lief van je zus zeg. Vince en de baby zijn flink verwend zo te horen. Leuk dat je een date hebt met meiden van de pufclub. Is het lang geleden dat jullie mekaar gezien hebben?

@hier, vandaag hebben we een (zoals wij het noemen) Amy-en-mama-knuffeldagje gehad. :)
    Oftewel de hele dag lekker aangemodderd met m'n meisje. 's Middags even naar het dorp gefietst, naar de bieb geweest, bij de c&a langs geweest (mams moest werken) en toen weer richting huis. Helaas zat het middagslaapje er vandaag niet in. ;) Bij de c&a stond zo'n mobiele fotostudio, dus ik dacht 'mooi, kunnen we wat foto's maken', maar Amy dacht daar heel anders over. Ze wilde echt niet, dus toen maar besloten het niet te doen. Op tijd gegeten, zodat manlief om half 7 bij ons pap kon zijn. Weer verder aan het terras. Amy is gebadderd en ligt alweer ff te slapen.
    Morgen even kijken wat ik ga doen. Manlief gaat weer verder helpen bij ons pap, dus weer een Amy-en-mama-knuffeldagje gok ik zo. :D
    Wellicht even langs een vriendin of zo...eerst maar 'ns kijken wat het weer doet.

Ik heb nog een filmpje gemaakt van Amy die aan het puzzelen is:

https://www.youtube.com/watch?v=7SajGmwB-yE&feature=youtube_gdata_player

Zal zo ook ff kijken of ik nog spam heb voor spamvrijdag...

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, even wat spam over geheveld van mijn foon....

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog 2; nectarientje eten met oma en drinken uit de nieuwe beker van oma.

Wie volgt?! :p

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En ja kib...ze heeft een hello kitty hempje....ik kan het ook niet helpen...ze wilde 'm perse hebben...:p

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wauw wat ontzettend knap van Amy!!! Tis nog een lastige puzzel ook maar ze maakt m met gemak!:$:)
    Heerlijk dagje gehad dus!

Eentje van de club is mijn college geworden en we zien elkaar wekelijks alleen de kids dus niet;). De andere echt al een hele tijd niet gezien..

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een leuke spam verder trouwens!
    Ze was heerlijk in de weer met het water volgens mij!

Ik zal eens kijken voor spam;)

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Verven...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Treinen kijken...

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Met de auto's

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    #2675 Stampertje23, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt: 26 jul 2013
    Laatste;)
    Stoere vent....;)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wauw! Leuke spam stamp! En zeker knappe vent! :D
    Leuk dat jullie nu een playdate hebben en dat de kids mekaar weer zien. Wordt vast gezellig!
    En thanx voor je compliment, haha! :)

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden ik leef nog hoor.

Dens.leuk dat je ff komt buurten. Geloof je gelijk als je zegt mee te lezen maar geen tijd kan vinden om te reageren. Ik heb dqt hier soms al en dan heb ik er maar 1! Fijn om te lezen dat t goed met jou en je mannen gaat. En dat kletsen komt vanzelf wel joh. Jullie snappen hem.toch?
    Basje doet t wel goed in de nachten als ik t zo lees. Wel lekker kan je zelf ook een beetje slapen.

Masu leuke amy spam en jammer dat ze niet op de foto wilde. ze dacht vast ik ben al geweest ;)
    Schiet t een beetje op in de tuin van je ouders?

Stamp leuke spam van Vince en wat ziet t kamertje er stoer uit zeg!! Fijn dat je weinig last nog hebt van je bekken.
    Hoop plannen in t vooruitzicht maar wel allemaal leuk.

Hier drukke dag gehad (stiekem toch wel). Vanmorgen stijn naar kdv gebracht en bij thuiskomst was ik van plan wat te gaan doen met de vloer. Echter liep ik dat kamertje in en dacht neeeee. Ik heb mn mams gebeld en gevraagd of ze mee wilde naar de ikea. Dus samen naar de ikea geweest, best een tijdje geweest. Ik wilde planken voor stijn zijn kamer (die heb ik gevonden en een stickerboom hoef ik niet te verven) en mams bedacht gelijk te kijken voor een.nieuwe eettafel. We hebben alles in de auto weten te proppen. Na mams en de spullen te hebben afgezet mn poepie weer gehaald en ondertussen had zus heel lief bedacht dat ze vanavond konden komen helpen met de electra en de vloer. Kortom huis vol met kids die allemaal bleven eten en spelen. Mark had kinderdienst en wij zijn aam de klus gegaan. Zwager heeft bijna dr hele vloer er in gelegd. Nog een klein randje maar de kindjes waren moe en t was al laat. Ik heb de gordijnen van haakjes voorzien en al opgehangen. Het gaat nu echt opschieten. Zondag komen ze de vloer van het washok gieten dus dan kan alles.eindelijk op zijn plek en heb ik mn huis weer terug!!
    Morgen eerst werken daarna verjaardagsfeestje en zondag weer werken en ik denk daarna thuis verder.

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, lieve spam! dat badje heeft szus ook haha.
    fijn dat jullie zo'n lekkere meiden dag hebben gehad. op de foto met dit weer snap haar wel hoor.
    lief van mark dat hij nog steeds helpt bij je ouders.

stamp, superlief kamertje. ben benieuwd naar het eindresultaat! vince is een ontzettende knappen vent. je meisje wordt vast net zo knap:) leuke spam ook weer. laatste foto is erg wijs!

kib, jeej het einde komt inzicht! gelukkg kun je dan weer een beetje ademhalen. lief dat iedereen kwam helpen en snap dat je even liever ging shoppen dan klussen hoor.

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

sens, begrijpelijk dat je geen tijd hebt hoor. moet zeggen dat ik het zelf ook nog druk vind ookal is damon al bijna 7 maanden. ik ben blij als ze op bed liggen en mijn was kan doen of dat ik doelloos kan zitten niks doen haha. fijn dat je nachten nu beter gaan.

nou hier al een paar dagen dat het minder gaat met damon. hij wil(de) niks eten of drinken. sinds we over zijn naar nr2 voeding weigerd hij de fles of drinkt echt maar 90cc van de 200cc. dus hebben we pap gemaakt van de voeding maar sinds gsisteren wilde hij dat ook niet meer. denk echt dat hij friso 2 niet lust ookal zeggen ze dat het hetzelfde smaakt. geloof er zelf niks van want het ruikt zelfs anders. gisteren maar een voeding 1 van friso gehaald en een pak 2 van nestle en die ging er gisteren aardig in en vanmorgen ook wel. fruit en groente gaat er nog wel in maar inmiddels wordt dat ookal een probleem. nu zijn we erachter dat het er dus onder 4 plekken zitten waar tandjes door komen dat zal een deel verklaren en hopelijk gaat hij nu met nestle weer normaal drinken.

wesley is sinds gisteren weer zichzelf gelukkig. had het niet nog een week vol gehouden hoor. hij luistert weer en is weer super lief! gelukkig gaan al de fase weer over om vervolgens weer opnieuw te beginnen haha.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, ik geloof goed dat je liever naar ikea gaat dan klussen...zou ik ook hebben. :D
    Lief dat je zoveel hulp krijgt van je familie; dan schiet het wel lekker op. Je hebt weer een druk weekend voor de boeg zeg. Wanneer heb je weer eens een vrij dagje?

@sammie, gelukkig heb je je lieve mannetje weer terug. Als ik dat dan lees van die tandjes en sprongetjes dan denk ik 'wat een ellende'...:p Ben soms echt blij dat we die fase gehad hebben (al blijven de sprongen, dat weet ik wel). Zo te horen zit er wel verschil tussen friso 1 en 2...balen dat Damon nummer 2 niet lust. Gelukkig valt een ander merk wel enigszins in de smaak.

@stamp en sens, alles goed met jullie en jullie knappe mannen?

@hier, weer een knuffeldagje gehad. :p Manlief ging al vroeg naar ons pap om te helpen. 's Middags na Amy's middagslaapje (wat ze niet heeft gedaan) zijn wij daar ook heen gegaan. Daarna nog ff met ons mam het dorp in geweest om ook een potje te scoren voor bij haar thuis (ik had die andere die ik voor hen had gekocht ingepikt, zodat ik boven en beneden een potje heb staan). Daarna nog ff door de appie geweest, want ons mam moest nog avondeten halen. Amy was zo knuffelig en was me de hele tijd aan het aaien (dat doet ze soms:p), dat het een oudere vrouw opviel. Ze zei: wat is 't toch een vrijkont....lief hoor. :D Hahaha!
    Net lekker gegeten, gedoucht en mevrouw op bed geslingerd.

Oh, en Amy heeft vandaag ook weer een plas en poep op het potje gedaan. De vorige keer dat ze op het potje poepte was ze helemaal geschrokken van hetgeen er uit haar lijfje kwam leek het wel en sindsdien weigerde ze op het potje te gaan. Ik heb het ook niet meer gezegd en het gelaten voor wat het was. Vandaag zei ze ineens weer dat ze moest poepen. Ze weigerde in eerste instantie weer maar na te zeggen dat Stijn ook altijd poepjes en plasjes op het potje doet heeft ze er weer een klein poepje op gedaan. Daarna zei ze dat ze moest plassen en kwam er ook een flinke plas. :D

Deel Deze Pagina