He moppies, Sammie fijn dat je mannetje weer terug hebt. En idd op naar de volgende fase. Zo gaan we maar door. Balen dat Damon zo slecht ging drinken. Er zit wel verschil in 1&2 hoor. Wij hebben ook friso gehad en het rook idd anders dus zal dr smaak ook abders zijn geweest. Ik hoop dat nestle de oplossing is. Masu vrij wat is dat?? Ik moet bijna de gehele week werken. Ik werk tot en et woensdagavond e dan donderdag vrij en vrijdag weer een avonddienst. Dus nee niet echt vrij te noemen. Heb na morgen ook 3 avonddiensten.... Wat goed dat amy net als stijn op t potje plast en poept. Alleeb bog nooit een poepje van Stijn in t potje ontdekt jokkebrok!!! Ben wel blij dat t een goeie motivatie voor haar was. Stijn is er een beetje laks mee momenteel, maar ach we hebben geen haast en moet eerlijk bekennen dat we er door de verbouwing ook niet echt veel mee bezig zijn. Komt wel weer. Wat lief dat die mevrouw zei dat amy een vrijkont was. En mark weer aan de klus vandaag. Respect! Hier eerst gewerkt toen naar huis onkleden door naar verjaardagsfeestje van zoontje van vrienden. Hij is 1 geworden, zo raar voelt dan heel anders als toen stijn 1 werd. Het was wel gezellig. Daarna langs zus wat ophalen voor morgen en toen naar huis. Ik had besloten om vandaag dat nieuwe bed in elkaar tezetten. Dus thuis eerst zijn kledingkast leeggehaald en verplaatst, kamertje weer opgeruimd, stijn op bed gelegd en wij hebben nog even geklust. Het meeste staat nu op zijn plaats. Stijnvind zijn nieuwe kamer al helemaal geweldig want hij kan er rondjes in rennen Ook liep hij vandaag mooi mama mooie kamer Ik heb toch zo'n lekker mannetje. Morgen na het werk even langs de ikea spullen terug brengen en andere spullen weer halen. Ik moet het kamertje wel nog verder aankleden met plankjes aan de.muur en de.murstickers opplakken. Maar hetgrote werk is gedaan. Morgen de vloer van het washok en dan kunnen de apparaten ook weer op zn plek. ps kamerspam volgt later. zit nu op mn foon,mark heeft de laptop ingepikt.
goedemorgen, masu, wat goed dat amy dat al kan op het potje, hier wil wesley er echt niks van weten hoor. ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook nog geen zin in heb. het is al druk genoeg nu haha. ach alle sprongen en pijn weegt gelukkig niet op tegen al het moois wat we weer mogen meemaken dus dat maakt alles dan weer goed he. het is zo'n lachebekje zelfs als hij ontzettende pijn heeft lacht hij nog. nou ik kan me herinneren dat het wel eens anders was bij wesley. schiet de tuin al op? kib, super dat de kamer zo klaar is en aankleden dat komt allemaal wel. ga je een thema doen? ik zag de foto's op fb! pff veel werken zeg. hoop dat je het een beetje trekt.
Hoi! Masu, wauw wat ontzettend knap van Amy!!! Hier is de eerste plas op het potje nog niet inzicht, maar hij gaat er wel op zitten en probeert het wel. Dus dat moedigen we aan! Kib, jeetje wat heb jij weer een werkweek voor de boeg zeg! Wat wordt het kamertje voor Stijn super leuk! En wat een leuk dekbedovertrek van Elmo! Lief dat Stijn zo enthousiast is. Sammie, wat balen dat er toch een verschil zit in nr 1&2. En hopelijk als de tandjes door zijn eet hij weer beter! Maar vier tegelijk!!! arm mannetje... Fijn dat Wesley weer zijn gezellige ik is! En bedankt voor het compliment wat lief!!! We zijn nog druk bezig met de kamer van ons meisje, gister een rolgordijn gehaald wat nog op maat geknipt moet worden maar waar ik nu even geen zin in heb. Een muurtje moet nog geverfd worden en dat gaat ml doen. Gister erg gezellig gehad met vrienden. Helaas niet helemaal fit wakker geworden, maar begint nu beetje bij te trekken, Vince is ook niet fit. Heeft 38.5 en is erg hangerig en eet slecht. Er zitten kiezen te duwen dus hoop dat die snel door zijn. Ml is werken dus wij houden een hangdag Xxx
Sammie stijn krijgt een aapjes kamer. We hebben een muursticker van aapjes en bij ikea heb ik 2 stickers van een boom gehaald die we erbij willen plakken en dan de apensticker ertussen. beetje alsof de apen tussen de bomen slingeren. Ik ga morgen even goed zoeken naar de apensticker hij is erg goed opgeborgen...hebben hem al een tijdje in huis. Stamp ach ik ben dat soort werkweken wel gewend. Ik heb ook onderling geruild anders had mn week er nog beroerder uitgezien. Dan had ik vandaag slaapdienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik heb al 2 dagen nodig om bij te komen van mn slaapdienst terwijl ik dinsdag dan weer een avobddienst had. Dus dan maar ruilen voor een avonddienst en lekker in mn eigen bedje slapen. Hier na mijn zeer rustige dienst, op weg naar ikea. Bleek dat mams de bon haf voor t bedplankje die retour moest. Dus eerst daarlangs en gelijk dingen van haar opgehaald die retour moesten. Ze was aan t werk en had daar de bon. En heel lief vroeg mams of stijn bij haar mocht blijven. Dat kwam ons ook wel goed uit aangezien we niet zo heel lang de tijd hadden. Dus samen snel naar de ikea gereden. Mark is in de rij gegaan bij de retourbalie (ongeveer 20min wachten) en ik ben door de ikea gerend en heb alles.verzameld.wat we nodig hadden. Helaas hadden ze 1 hoge plint niet dus vd week even langs de andere ikea. Verder hebben we nog een vakkenkast gekocht voor.op stijn zijn kamertje. Wij gingen hem in elkaar zetten en die kleine wijsneus ging uit de woonkamer zijn speelgoedbak halen om t over te doen We hebben dus maar de bak omgewisseld. Zal als ik er aan toe kom even spammen al hebben de meeste het al op fb gezien. We hebben hem vanavond in zijn nieuwe bed gelegd. Na wat gehuil, gemopper, geroep is hij in slaap gevallen. Toen ik bij hem ging kijken lag hij op zn koppie in bed. Ik heb hem maar even gedraaid zodat ik hem onder het laken kon leggen. Stamp tx voor je compliment daarvoor.trouwens. Die heefr hij van oma gehad.
Goeiemorgen meiden! Hier een hele trotse mama stijn heeft de hele nacht doorgeslapen en is niet uit zn bed gevallen!! Zwaai naar Mlien! Gaat t allemaal goed?
Hoi! Kib, wauw wat ontzettend goed van Stijn! Topper!!! En wat wordt zijn kamer super leuk zo met de bomen en aapjes! Heb lekker gewerkt, we hadden het erg rustig! Dus lekker gekoeteld met de kids! Morgen dagje kantoor en weer vrij! Xxx
Heee meiden! @sammie, het klopt helemaal wat je zegt; alle zware momenten wegen lang niet zo zwaar als alle momenten dat we genieten van onze ukjes. Fijn dat Wesley ook lekker in z'n vel zit. De tuin schiet op. De helft is nu klaar en de tweede lading stenen is besteld. Dan straks alle overige tegels er nog uit halen, de loeizware tafel weer verplaatsen en dan dat weer netjes dichtleggen. Ze zijn halverwege dus....al denk ik dat dit deel wel langer gaat duren, want dit is geen groot rechthoekig stuk. @kib, haha ik weet wel dat Stijnie er nog niet op heeft gepoept, maar dat hoeft Amy niet te weten. Op een of andere manier stelt het haar heel erg gerust als ze weet dat Stijn het ook doet. Dan doet zij het dus ook. Dat gebruik ik dus maar al te graag! Het kamertje is mooi geworden zo met die stickers! Super stoer! En wat knap dat Stijnie goed in z'n nieuwe bed en kamer heeft geslapen!! Pff...respect weer voor jouw werkweek hoor! @stamp, fijn dat het gezellig was, maar jammer dat je niet fit wakker werd. Ik zag een onderschrift bij je foto op fb....ff denken wat het ook alweer was....*zoekt het even op want ik weet het niet meer*......oooooh ja, gezellig "keezen"! Ik vond het zo grappig om te lezen, ik zeg dat namelijk ook, maar wist niet dat het bestond. Ik dacht echt dat het verzonnen was of zo en ineens zag ik het bij jou dus staan. Fijn dat je lekker hebt gewerkt. Nog 1 dagje en dan alweer weekend voor je! @hier, eerste werkdagje weer overleefd. Amy slaapt de laatste tijd uit tot 9 uur a half 10, dus het viel me vanmorgen wel weer ff zwaar....zo zwaar dat ik besloten had nog maar een uurtje langer te blijven liggen. Gisteren kwam een vriendin langs die net terug was van vakantie....en toen hebben we ook te lang zitten buurten in de tuin. Ik lag dus ook nog laat in bed, dat helpt ook niet mee natuurlijk. Vandaag naar Arnhem gereden. Na een uurtje op het werk zat ik er al weer helemaal in. Het is wel super druk, maar van de andere kant vind ik het ook wel weer heerlijk om aan de gang te gaan. Op dat soort momenten besef ik wel hoe leuk ik m'n baan vind. Iedereen was ook helemaal blij dat ik er weer was, ook leuk om te horen natuurlijk! Helaas moest Amy wel weer huilen toen ik haar weg bracht. Ze hangt de laatste tijd echt enorm aan me en is dan heel verdrietig als ik ga. Ook vandaag heeft ze geen middagdut gedaan, dag 4 alweer waarop ze niet wil slapen (wel in bed ligt). Morgen ben ik vrij, dus ik zei vanavond tegen haar: wat hebben we morgen? Een mama en Amy....en zij helemaal blij: knuffeldagje! Heerlijk!
goedemorgen, kib, goed van stijn, hoe ging het vannacht? masu, fijn dat de eerste helft al klaar is. lekker genieten van amy mama dag. hier, een goede nacht gehad alleen een beetje vroeg al was het laat vergeleken de laatste dagen 6.45 was damon wakker en wesley om 7uur gaap! we zitten gelukkig op onze eind van de sprong. damon drinkt nu weer redelijk en eet alweer een beetje fruit alleen wel met een zetpil erin want anders is het de hele dag pijn hebben arm mannetje. morgen julianatoren en daarna bbqen ben echt benieuwd of wesley het volhoudt denk het niet. heb al aangeven dat ik optijd naar huis wil dus we gaan vroeg eten. donderdag met szus en smoe en aanhang naar ikea en daarna weer bbqen hier.
Goedenavond! Masu, wat grappig dat je keezen gebruikt als woord. Wij kennen keezen ook als woord, dan betekent het uhm... Seksen Maar het bordspel is echt super leuk! Hoe was het Amy en mama dagje vandaag? Jaaaa ik heb het wel heel zwaar nu Sammie, wat een gezellige dagen! Fijn dat het einde van de sprong in zicht is! Alvast veel plz morgen! En overmorgen Kib, Stijn vannacht ook goed geslapen? Hier lekker druk werkdagen op kantoor gehad! Vince is de laatste dagen echt vroeg wakker! 5:45 uur... We leggen of nouja ik tot half 7 terug en dan gaan we naar beneden! Maar ik kan hem ook niet savonds later op bed leggen, want rond 19 uur is ie gewoon op! Kamer voor ons meisje wordt zoooo leuk! Morgen rolgordijn op maat knippen en dan schoonmaken! Vince gaat even goed paar uurtjes naar kdv? Kan ik ook even liggen smiddags. Xxx
@stamp, oooooh het bordspel heet keezen?! Hahaha! Keezen als in seksen kennen wij hier niet, ik gebruik het voor 'knuffelen/gezellig doen. Soort voorstadium...ik zie een verband tussen de beide keezen! Oeh....5.45 is idd erg vroeg...kan me voorstellen dat je er dan nog niet uit wilt. Van de andere kant; zo kun je alvast wennen aan de korte nachten.... (je weet wie het zegt he!) Ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje! Fijn dat je er zo blij mee bent. Fijn dat Vince morgen een paar uurtje naar het kdv gaat; hij kan lekker even spelen en jij kunt rusten. Win-win! @sammie, fijn dat het eind van de sprong weer in zicht is. Deze heb je toch maar weer mooi overleefd! Ook fijn dat het eten weer een klein beetje beter gaat. Wat heb je leuke dingen op de planning zeg! En lekker 2x bbq; het wordt goed weer, dus dat gaat vast goed komen. @hier, rustig wat aangemodderd in huis. Samen met Amy Taco uitgelaten. Haar speelgoedhondje moest ook mee, want die moest ook poepen. Dus wij met een slakkengang naar het veldje gelopen.....Amy met dat hondje achter haar aan....en telkens viel dat ding om, zij 'm weer recht zetten, weer een paar meter lopen, viel dat ding weer om..... Al met al duurde het wel even voordat we weer thuis waren. Daarna nog ff langs de supermarkt geweest en 's middags lekker thuis gebleven en in huis gespeeld. Muziekje aan en dansen maar! Tussen de middag heb ik Amy gewoon op bed gelegd maar ook vandaag wilde ze niet slapen. Normaal wil ze wel naar bed, maar dit keer wilde ze ook niet echt graag naar bed. Uiteindelijk gaf ze wel toe en ging ze zonder problemen in bed liggen, maar slapen, ho maar! Baal ik wel van, want ik vind die rust die ik dan ff heb wel lekker.... Om 19.30 lag ze in bed en ze sliep een minuut later geloof ik. Ze is alleen wel echt kampioen in tijdrekken geworden. Alles wordt uit de kast gehaald. Ze heeft dan alles opgeruimd, we hebben zandkasteel gekeken en daarna gaan we altijd naar bed. Dan wil ze eerst nog meer opruimen, wat eigenlijk al opgeruimd is. Daarna wil ze haar handen nogmaals wassen. Dan wil ze op het potje. Na het tandenpoetsen wil ze nogmaals op het potje. Dan moeten we boekje kijken en wil ze wat drinken. Daarna moet ik met haar de dag doornemen en dan wil ze kiezen of ze op haar buik of haar rug in bed wordt gelegd. Terwijl ze daar over na denkt ("Amy kiezen....uuuuh.....weet niet......uuuuuuuh") moet ik in de stoel blijven zitten. Uiteindelijk maakt ze dan een keuze. Dan wil ze kiezen of ze wel of geen muziekje wil (bovenstaande herhaalt zich: "uuuuuh.......uuuuuuuuh.......wel ziek........*mama zet muziek aan*......neeeee geen ziek......*mama zet muziek weer uit*.....). Daarna wil ze graag geaaid worden, terwijl ik haar vertel haar oogjes dicht te doen, haar vingertjes te pakken en lekker te gaan slapen. Als ik haar over haar hoofdje aai, zegt ze: mama voetjes aaien. Zodra ik haar over haar voetjes aai, zegt ze: mama Amy buik aaien. Zodra ik haar buik aai.......afijn, jullie snappen 'm!
He lieve meiden! Niet denken dat ik jullie vergeet maar heb t zo druk op moment. Een hele lieve knuffelkont vanmorgen dus kon wel lezen maar.niet antwoorden aangezien stijn letterlijk bovenop mama zat! Hij slaapt hartstikke goed in zn nieuwe bedje. Hij is er gisteravond wel 2x uitgevallen maar na de 1x had papa er al kussens voorgelegd. Vanmiddag wilde hij maar wat graag gaan slapen (sorry masu hier wel) en hij liep zo naar zijn oude kamertje. Alleen staat daar ook geen bedje meer want die is naar mn zus vwrhuisd voor basje. Verder ben ik druk met werken en langs de ikea voor weer een plint voor t washok en zo blijf ik bezig. Morgen gelukkig mn laatste avonddienst (al mag ik vrijdag weer...) en ik hoop dan echt dat ze gezelliger zijn als vandaag! Masu wat grappig dat tijdrekken hebben we hier helemaal geeeeen last van Klinkt wel als een gezellig dagje vandaag. Fijn trouwens ook dat de tuin voor een deel al klaar is. Sammie jippie einde.sprong in zicht! Jullie hebben drukke.dagen voor de boeg. Veel plezier in julianatoren. Stijn vond t helemaal geweldig. Stamp oh lekker morgen een dagje kindloos. Gelijk heb je dat je dan even lekker gaat rusten. En nog druk bezig met t kamertje leuk hoor. wel weer spammen als.je verder bent he. (zegt zij die zelf geen tijd heeft om hier te spammen) Sena alles.goed met jou en je mannen? Zo niemand vergeten?? Zo ja was t niet de bedoeling mijn excuses alvast. Ik ga ff wat innemen tegen de zeurende hoofdpijn die maar niet vanzelf weg wil gaan... Slaap lekker lieffies!!
Goedemorgen! Masu, wat lief dat Amy hondje ook ging uitlaten! Zag ook nog foto's op fb dat het hondje water kreeg, ze is echt aan het verzorgen. Balen dat ze smiddags niet meer wilt slapen, maar het klinkt idd alsof die tijd voorbij is Hahahaha lekker dat tijdrekken,portretje Hier ook wel wat tijdrekken, nog een slokje water en nog een kus en knuffel.. Maar daarna is het echt klaar Kib, je bent er maar druk mee meid Wat super van Stijn dat hij het zo goed doet in zijn nieuwe bed en kamer. Werkse vandaag hoop dat ze gezelliger voor je zijn. En ik zal spamen als het klaar is Hier goed geslapen, nu wel regelmatig om de paar uur wakker...maar dat hoort erbij. Vince was vanmorgen 6:45 uur wakker. Betere tijd. Nu even rustig broodje eten en dan wassen en aankleden... Fijne dag meiden! Xxx
Stamp een rustig dagje vandaag voor je. We zijn gelukkig nu echt bijna klaar. Ik heb vandaag de laatste stickers geplakt. Mark moet nog even de planken ophangen maar daar moeten we samen voor zijn zodat ik Stijn kan afleiden/horen dicht houden. Hier een gezellig manneke naar het kdv gebracht. Thuis de 2e stickerboom opgeplakt en ik ben er heel trots op! Ik vind het leuk !! En ik zal ff spammen ook al is het geen vrijdag. Dan ben ik weer druk met een avonddienst draaien. Alweer!!! Straks weer de deur uit om te werken. foto 1: de stickers op de muur foto 2: Stijn lief aan het slapen in zijn grote bed!
En is Mark ook blij met het resultaat?? ik vind het echt super leuk geworden. Vooral met de meubeltjes erbij! Volgens mij nog best een grote kamer! Lief Stijn die slaapt in zijn grote bed!! Hoop dat je lekker hebt gewerkt vandaag! Xxx Zooo de rolgordijnen op Vince zijn kamer hangen, helaas gaat het bij ons nooit in één keer goed dus heeft nog aardig wat moeite gekost. Morgen die voor ons meisje ophangen! Heb uit eindelijk niet meer een tukkie gedaan, maar om half 4 mijn mannetje opgehaald bij het kdv! Xxx
@kib, het is echt mooi geworden, je mag er trots op zijn! Wat moet je weer veel werken zeg. Respect! Lieve spam van Stijnie! Hij had wel zin om te gaan zo te zien. @stamp, haha zo gaat dat bij ons ook altijd; nooit in een keer goed. Herkenbaar dus! Jammer dat je niet meer geslapen hebt, maar wel lekker dat je Vince op tijd bent gaan halen. Balen dat je telkens wakker wordt 's nachts maar het hoort inderdaad bij de laatste loodjes. @hier, lekker gewerkt. Drukjes, maar wel lekker druk. Een training afgesloten vandaag. Super leuke meid die echt zo gegroeid is. Dan ben ik zo trots! Ook heel erg jammer dat die training voorbij is, want het was echt een hele leuke training. De jongere zei ook toen we na de training buiten stonden: ik vind het zo jammer dat het voorbij is en dat ik je nu niet meer zie.... Zo lief! Maar zo voelde ik het ook. Hopelijk hoor ik nog eens van haar hoe het met haar gaat. Amy heeft een dagje bij opa en oma gehad. Lekker naar speeltuintjes geweest en veel op het potje gezeten zonder ook maar iets te doen. Ook vandaag weer geen tukkie gedaan hoorde ik van ons mam.
Fijn dat het herkenbaar is Masu... Zijn we in ieder geval niet de enige Wat fijn dat ze zo gegroeid is, dan zie je echt resultaat van je werk! En dan ook nog zon lieve reactie! Volgens mij ben je echt een top begeleider, erg lief, gemotiveerd maar ook duidelijk waar nodig! Of heb ik dat mis? Amy heeft in ieder geval een gezellige dag gehad, en ben echt bang voor je dat ze van het slaapje af gaat stappen hoor
Hahaha stamp! Wat lief!!! En wat een mooie omschrijving. Ik denk wel dat ik goed ben in mijn werk...en je omschrijft het denk ik wel goed. Mijn baas zei op de kerstkaart: feitelijk maar toch heel warm. Eigenlijk precies wat jij ook zei. Dank je! En ja, ik denk ook dat het slaapje verleden tijd is. Misschien dat ze het nog eens in de zoveel tijd zal doen als het echt nodig is. Maar ach, ze slaapt 's nachts goed, das ook wel belangrijk (al mis ik het wel om overdags lekker even niks te hoeven doen hoor). Heeft jouw moppie vandaag ook een fijne dag gehad?
Goedemorgen! Leuk dat mijn beschrijving wel klopt, toch grappig dat je elkaar al redelijk kan inschatten al kennen we elkaar alleen maar via zp En kan me voorstellen dat je het rustmomentje voor jezelf wel mist, maar lijkt me ook wel weer makkelijk... Je kan gewoon de hele dag op stap Vince gaat denk ik echt nog een hele lange tijd slapen tussen de middag, heeft het echt nodig en slaapt vaak 2 tot 2.5 uur! Vannacht werd ie om half 12 wakker en ik lag er zelf om 23 uur in... Hij is aan het spoken geweest tot 1 uur! Toen gaan slapen tot 6 uur!!! Hem weer terug gelegd tot half 7 maarja zelf ben je dan gewoon klaar wakker! Maar ga uit principe gewoon echt niet om 6 uur naar beneden! Iemand tips?? Zat al te denken om hem savonds wat later op bed te leggen maar rond 19 uur is hij toch wel echt moe. vandaag wordt het weer warm, maar nog niet zo warm als morgen! Mijn ouders en broertje komen zaterdag terug van vakantie. Dus ga vanmiddag ff met mijn zusje hun huis laten luchten en ff stofzuiger er doorheen. Fijne dag meiden! Kib, je enige dagje vrij vandaag toch?! Veel plz! Je zal vast wel weer wat leuks doen