@stamp, jep hij is nu idd stenen verslepen. Ze begonnen er pas om half 10 mee, zodat de ergste hitte weg was....Nou ja, het is geloof ik nog 30 graden of zo, dus hoop dat het een beetje te doen is voor ze. Heerlijk toch dat dat Vince z'n rustmomentje is. Idd een echte jongen! Fijne avond! xxx
He lieve meiden, Duurde even maar daar ben ik weer. We zitten weer even in rustig vaarwater hierzo. Stamp bij ons verloopt het klussen ook niet vlekkenloos hoor. We gaan laminaat leggen en komen er achter dat we geen legset hebben en dat de zaag weg was. Dus zoals je leest gaat het hier net zo. Stijn heeft ook een periode gehad van spoken in de nacht duurde een week of 2 uiterlijk. Wij hebben hem toen wel overdag wat korter laten slapen en dat hielp iets. Hoop voor je dat hij ondertussen weer gewoon slaapt. Komt hij ook echt zo vroeg zijn bed uit? En kan je hem dan wel terug leggen? Wij hebben met Stijnnatuurlijk nog een tussenfase gehad van de zijkant van zijn ledikant open en dan legden we hem gewoon terug en dat ging soms met gehuil gepaard. Maar om idd om 6uur op te zetten ging mij ook te ver Wat een leuke spam van het kamertje en van Vince! Hahaha die vince helemaal gek van treinen. Ga dan maar eens naar utrecht naar t spoorwegmuseum, dat vind Stijn ook helemaal geweldig! Masu jammer dat je training met een leuke jongere voorbij is. Geeft je wel een goed gevoel denk ik dat zij het ook zo ervaren heeft. Amy heeft het niet gaan slapen tussen de middag wel volgehouden zeg. Wel fijn dat je haar dan toch nog even op bed kan leggen en ze zo toch rust. Jeetje weer drama bij het kdv, lijkt me ook wel moeilijk om dan weg te gaan hoor. Vind het nooit leuk als ik een huilend ukje achter moet laten. Gelukkig kwam hij vrijdag binnen en had geen oog meer voor mama want al zn vriendjes waren er! Hoe was het avondje Rosebier? Ah ik lees gezellig! Jeetje das wel erg druk dan als er zon rij stond, gelukkig verkoeling bij de ijsboer. Jeetje die mark en paps aan het sjouwen in die bloedhitte en dat ook vrijwillig gewoon! Hahaha jij bent echt grappig! Stamp voor gek verklaren om schoon te maken in die hitte en er zelf gewoon aan mee doen!! Nou ikke niet! Sammie klinkt als een geslaagd dagje julianatoren. En wachten is ook moeilijk, is ook niet 1 van mijn favoriete dingen. Mlientje leuk om wat van je te horen. Gelukkig gaat het goed bij en met jullie. Kian heeft het spoken in de nacht lang volgehouden zeg. Dikke respect voor jullie! Nu lekker genieten van je verlof en je nesteldrang. Ben wel benieuwd naar de spam van het kamertje? Hier drukke en vooral warme werkdagen achter de rug. Ik heb ze gelukkig weten te overleven. Donderdag was ik idd vrij en heel de dag bij en met zus en de kids doorgebracht. We zijn in de ochtend eerst naar de intratuin gereden voor een verjaardagscadeau voor mams en daarna ff snel de boodschappen gedaan. In de middag lekker in de tuin met een badje met water. Nog een watergevecht gehad met neefje en Stijn. In het begin moest Stijn al huilen als hij 3 spetters op zich kreeg van ons gevecht maar hij doet nu gezellig mee. Mama is dan wel de pineut maar ach het is toch erg warm. Gisterochtend Stijn naar het kdv gebracht en samen met zus even naar het overdekte winkelcentrum. Je kon wel merken dat het mooi weer was het was zo stil heerlijk! Daarna samen in de tuin gecrashed en met onze voeten in het badje van de jochies was het goed te doen. Vanuit zus ben ik naar mijn werk gereden en zij ging de jochies ophalen. Ze zou Stijn meenemen kon hij daar ook lekker spelen. En op het kdv kwam ze mark tegen, die heeft Stijn aan zus meegegeven en hij is naar de bouwmarkt gegaan voor de waterleiding zooi. Het was zo heet op het werk dat ik besloot om niet te gaan koken maar lekker een patatje te halen. En om het feest compleet te maken heb ik een milkshake bij gedaan. Iedereen genoot ervan. En om te voorkomen dat ik 80x moest lopen heb ik 2 kannen gevuld met water en siroop en ze konden het zelf inschenken. Lekker gezellig en makkelijk. Nu lekker weekend en vandaag komen masu en gezin op visite en voor morgen gaan we misschien even naar de dierentuin. Is al even geleden en er is een olifant die hoogzwanger is en ieder moment kan bevallen. Je kan ook via de webcam kijken dus Stijnen ik kijken elke dag even (soms een paar keer)naar Olli zoals hij het zegt.
Wooow kib, je kletst gewoon ff een bladzijde vol! it nu op mn foon dus ik ga er later, als ik tijd heb, op mn gemak op reageren.
Goedemiddag, Kib, jeetje wat een verhaal. wel gezellig Wat leuk dat jullie samen Ollie volgen...leuk morgen echt naar Ollie kijken! Klinkt als weer een gezellige dag met je zus en kids! Leuk om te lezen dat jullie zo ontzettend hecht zijn! Wat lekker patatjes eten op het werk, gelijk heb je! Hier gister maar een broodje gegeten! Vince heeft gelukkig maar 1 nacht gespookt, dus de nachten gaan erg goed. Hij is alleen sochtends vroeg. Vanmorgen was het half 7! Als ik m terug om 6 uur vind ie dat gelukkig prima, alleen echt in slaap vallen doet ie niet meer... En om half 7 kruipt ie vaak nog even tussen ons in, maar met tien minuten wilt ie dan echt wel naar beneden! Jaa had het idd al eerder gehoord het spoorwegmuseum...denk dat we daar maar eens heen moeten! Maar eerst maar een x een ritje met de trein! Dat hebben we ook nog nooit met m gedaan! Veel plz met Masu en gezin! Masu, en is het allemaal gelukt met de stenen? Amy lekker geslapen? Is ook een schraal berichtje aan jou als ik zie wat ik boven allemaal aan Kib heb getypt Maarja gister al veel getypt hihi... Veel plz bij Kib en gezin! Hier niet helemaal lekker, last van harde buiken en wat duizelig. Heb iedere x lage bloeddruk dus zal daar wel aanliggen. Ga naneven mijn oogjes dicht doen, verstandig he! en dan komen souders straks en daarna naar mijn ouders. Die komen vandaag thuis! Xxxx
stamp, geen blaasontsteking? of heb je teveel gedaan? leuk dat vince gek op treinen is, hier is het tractoren. wesley is er echt gek mee het is zelfs een mooi middel om hem mee te lokken haha. jullie kamertje i smooi geworden. nu alles wassen en klaar maken voor het kleine meisje komt. kib, gelukkig leef je nog en patat eten met het weer van gisteren is helemaal verantwoord hoor. veel plezier vandaag met masu. leuk dat je het zo gezellig hebt gehad bij je zus. mlien, fijn dat je er even weer was. gelukkig gaat alles goed en heb je alles al klaar. succes met wassen en strijken! hier, wesley is vandaag het super lief en de hele tijd aan het knuffelen en kusjes geven ook aan damon. damon wil alleen nog maar springen en zo graag kruipen en dan doet wesley het wel even voor op zijn mowgli's anders doet het pijn aan zijn knieen haha.
Stampje misschien toch teveel gedaan gisteren? Vandaag wel echt rustig aangedaan en een dutje? Sammie grappig dat Wesley helemaal in to the tractoren is. Wat lief dat Wesley Damon wel even leert lopen op zijn mowgli's! Hier een geslaagde en gezellige dag gehad met masu en fam. Stijn en Amy hebben zich weer prima vermaakt. Ze hebben lekker in huis gespeeld en we zijn nog even naar buiten geweest het was zo heerlijk. Allebei op een fiets mee en lekker even plezier maken. De mannen hebben zich ook prima vermaakt. Mark van Masu was zo lief om even te helpen met de laatste zware dingen op zijn plek te tillen, ze hebben zitten WIi-en en buiten gevoetbald. We hebben met zn allen een heerlijke zelf gemaakte pizza bedacht die iedereen tevreden stelde. En natuurlijk met smaak opgegeten. Ook hebben we nog wat spam te delen.
Goedemorgen, Kib en Masu, wat een ontzettend leuke spam van jullie mooie moppies! Je ziet dat ze ook echt plz hebben samen! Kib, wat leuk dat de mannen zich ook vermaakt hebben en dat het een geslaagde dag was! Sammie, wat heerlijk dat Wesley zo ontzettend lief is! Dan geniet je echt extra! En wat grappig dat Wesley het wel even aan zijn broertje voor gaat doen, nu al een echte grote broer lol! Straks zal dat ook zo zijn met kattenkwaad Heb geen blaasontsteking, komt door dat ik afgelopen dagen teveel heb gedaan.. Wat leuk dat Wesley zo gek is op tractoren... Ideaal middeltje Sens, mocht je tijd hebben... Hoe is het meid? Hier alles goed... Ik heb gisteren tussen de middag ff uurtje geslapen (jaa goed he kib) en voelde me daarna al iets beter. Eerst gezellig souders op viste gehad, kamer van Vince en de kleine laten zien. Toen belde mijn broertje of we kwamen bbqen, dus dat hebben we gedaan! Was erg gezellig en Vince had opa en oma erg gemist. Ook kwamen mijn zusje en zwager, ennnnnnnn mijn zusje is zwanger!! Wel nog heel pril, maar ze rookt en houdt van een borreltje dus da viel gelijk op natuurlijk! Maar echt super leuk! Ik word tante We gingen pas half 9 naar huis, Vince hield het prima vol. Stiekem hopen dat hij vandaag ook later wakker zou worden, maar helaas... Weer 6:10 uur.... Xxx
@kib, de pizza was inderdaad erg lekker! Je hebt fijne dagen achter de rug zo te lezen. Vandaag naar de dierentuin toch? Veel plezier! En is de olifant al bevallen? @stamp, wat verstandig dat je dan ff gaat rusten! Doe je goed! Gefeliciteerd alvast tante. Super leuk dat je zusje zwanger is! Je ouders zijn dus alweer terug zo te lezen...dat is snel gegaan zeg! Kan me voorstellen dat Vince zijn opa en oma gemist had. En andersom waarschijnlijk net zo. @sammie, wat lief dat Wesley zo lief is voor Damon. Fijn lijkt me dat! Grappig dat hij het wel even voor doet. @hier, gezellig dagje gehad bij kib! Veel lol gehad, want de kids kunnen zo leuk samen spelen. Achter elkaar aan rennen en dan keihard gillen van plezier; echt genieten om dat te zien. Terwijl de mannen aan het wiien waren, heeft kib me een tour door de Bas gegeven. (die kennen we hier niet in 't zuiden) We waren ook pas rond 8 uur aan gereden naar huis en dus pas half 10 thuis...Amy had nog even haar oogjes dicht gedaan in de auto gelukkig. Overdags bij kib wilde ze helaas niet slapen. Ik zal ook nog even wat spammen, al zien de meeste de spam wel op facebook natuurlijk.
Hallootjes!!! Masu, fijn te lezen dat jullie het idd erg gezellig hebben gehad! En de Bas is een supermarkt??? Leuke foto's, Stijn die Amy aan het pletten is en Amy lacht gewoon! Hihi... Ook een leuke foto van de twee Marken Vandaag lekker dagje gehad? Kib, hoe was jouw dagje? Lekker naar de Dierentuin geweest? Sammie, hoe is het met jou en de mannen? Hier een lekker dagje gehad. Vanmiddag ff stukkie gefietst, na eerst 1.5 uur te hebben geslapen Toen nog even langs bij mijn ouders, hebben ons hondje sinds een jaar in huis en ging niet goed met hem. Dus even kijken hoe het met hem was. Maar nog niet best helaas Daarna lekker patatjes gehaald, met zijn 3tjes gedouched. Past nog net En nu lekker voor de tv. Morgen en dinsdag weer werken! Xxx
@stamp, thanx! Ja, Amy vond het allemaal wel grappig, haha! Wat erg dat het niet goed gaat met het hondje. Wat heeft ie? Lekker patatjes en wat grappig het samen douchen nog maar net gaat. @hier, ook friet gegeten, bij ons pap en mam. Daarna terug naar huis gefietst, Amy snel in bad gedaan en in bed gelegd, want we waren al laat. Nu even lekker op de bank. Morgen weer gewoon werken. De planner heeft vakantie, ik neem de taken over dus het wordt mega druk. Straks maar alvast m'n tas inpakken, want morgen ga ik weer naar Arnhem. Fijne avond meiden! xxx
He meiden! Masu mooie.spam aanvulling! Lekker frietjes gegeten. Stamp goed dat je even lekker geslapen hebt. En geniet dan nog maar ff van met zn 3-en douchen. Lekker hoor stukkie fietsen het was hier mooi weer. Hier vandaag idd naar de dierentuin geweest. We waren er al op tijd en hebben het goed volgehouden. Als eerste wilde stijn naar de olifanten! Hij dacht vast we kijken al een week op de telefoon of laptop van mama nu in t echt! Maar helaas.nog geen baby! Ze is nog altijd hoogzwanger. Het was wel heel gaaf om te zien want je zag echt een bult aan de zijkant en dan ineens zat die aan de andere kant. Qua drukte viel t me heel erg mee. We kwamen aan op de parkeerplaats en het leek erg druk maar binnen weinig van meegekregen. We hebben zo wat alle.diertjes gezien en van oma kreeg stijn nog een oerang oetan knuffeltje voor op zn kamer. Eerst wilde hij er niks van weten maar nu ligt hij er mee te slapen. We hebben lekker bij mams gebbq-ed. Ze had nog genoeg vlees over van gisteren. Wat vervelend Stijn is lekker daar in de douche geweest en bij thuiskomst na even kletsen in slaap gevallen. Ik heb nog een wasje weggevouwen en mark is ff langs zwager voor de pc. Ik ga zo lekker mn bedje in.
He lieve meiden! Allemaal druk geweest gisteren? Ik wel in elk geval. Stijn naar t kdv gebracht en daarna thuis wat gerommeld en opgeruimd. Ben zo blij met mn huisje weer terug Ik moest eerst de werk week boodschappen doen (en het was zoooooo warm om te sjouwen!) en daarna mn dienstje draaien. Mijn clienten waren erg gezellig alleen vd naaste groep was er 1 erg gespannen. Helaas had dit dan ook weer effect op 1 van mijn clienten die dus even boos werd. We hebben gezllig dvds gekeken (er was toch niks op tv) en iedereen vond t zo gezellig dat ze niet naar bed wilden. Ik was gelukkig op tijd klaar en moest door de hevige onweersflitsten naar huis. Ik heb mn muziek maar wat harder gezet en verstand op nul. Ik houd daar dus echt niet van. Gelukkig was ik wel thuis toen t ook nog kei hard gi regenen. Stijn is op t kdv hard oo zn knie gevallen dus er zit weer een mooie korst op En vanacht ook nog uit zn bedje gerold. Hij huilde dus toen ik ging kijken riep ik hem en toen zat hij op t matrasje op de grond. Weer terug in bed gelegd en allemaal weer gaan slapen. Om half 7 was hij alweer wakker (mn vroege vogeltje) ach heb ik wat aan mn vrije dag
@kib, ocherm die Stijnie....gevallen op het kdv en dan thuis ook nog uit z'n bedje gerold. Ik heb soms het idee dat die knietjes non stop onder de korsten zitten. Vaak vallen ze ze weer kapot nog voor de oude genezen is. Hij was wel weer vroeg vandaag. Maar idd, zo kun je nog eens wat ondernemen he. Ik zal maar niet zeggen hoelaat Amy was vandaag.... Balen dat je alle weekboodschappen moest sjouwen. Meestal doet een andere collega dat toch? Bij jullie dus gisteren wel onweer. Hier helaas helemaal niks, alleen een paar spetten. @stamp, alles goed met jullie? De Bas is inderdaad een supermarkt. Wij hebben die hier in de buurt nergens, maar boven de riolen zitten en schijnbaar heel veel. Grappig dat jij 'm ook niet kent! @sens en sammie, alles oke? Aan het genieten van alle mannen? @hier, gisteren drukke werkdag gehad. Toen ik thuis kwam meteen eten gemaakt, Amy opgehaald, gegeten, gedouched en gebadderd en daarna op de bank geploft. Mark is gaan corsobouwen en ik heb wat tv gekeken. Vandaag lekker een dagje vrij. Vanmiddag komt er een vriendin langs en vanavond ga ik met een andere vriendin naar Park Hilaria (kermis Eindhoven). Mag Mark fijn een avondje thuis op de bank zitten. Gisteren hadden ze op het kdv gebarbecued met alle kids. Kei leuk! Op dit moment ligt Amy weer te zingen in bed, geloof er niks van dat ze gaat slapen. Toch wel jammer...
kib, oei arme stijn. heb je geen bed rek? lijkt me niet handig zonder nog voor zo'n klein mannetje. die knieen blijven idd maar open liggen. lekker genieten van je dag vandaag. masu, neem aan dat amy uitgeslapen heeft? gezellig vanavond naar de kermis al heb ik daar niks mee haha. zou het lekker volhouden zolang ze niet gaat huilen in bed. hier twee kinderen met tanden bezig. Damon kwijlt al een malle en eet weer slecht. Wesley is totaal uit zijn doen door die rotkiezen. ben der zo klaar mee! maar goed we moeten gewoon door zetten en lang leven de dentinoc, gengigel en zetpillen! verder gaa het hier super. wesley klets de oren van ons hoofd en als hij de buurman met zijn hondje ziet dan gaat hij via de schuifpui gezellig een praatje maken. damon ontwikkelt zich zo ontzettend snel voor mij gevoel probeer hem stiekem klein te houden maar helaas de wil van mijn kleine mannetje is anders haha. wesley slaapt voor het eerst zonder speen!!!!!!!!!! niet dat we dat wilde maar ik had zijn speen gewisseld en dat is normaal al een ramp maar gisteravond nam hij hem gewoon en geen gezeur erover gehad en net was hij helemaal overstuur om die speen dus weer zijn oude teruggegeven maar die wilde hij dus ook niet meer. nou ben benieuwd wat hij vanavond doet wel of geen speen.
Masu normaal doet idd mn collega de boodschappen. Ach het is weer in huis dus we kunnen ff vooruit. Je had een druk dagje gisteren. Klinkt leuk die bbq op t kdv. En dat slaprn dat blijft iets he? Je hebt een leuke dag/avond voor de boeg vandaag. Sammie we hadden een bedrekje alleen het matras is te hoog dus we hadden er niks aan. zijn bedje is niet zo hoog omdat we t bed op zn kop hebben neergezet. Hoop dat je t zo snapt? En dit is pas de 2e keer vanaf dag 1 dus gaat best goed. Wat goed van Wesley zonder speen!! Ik zou proberen door te zetten vanavond. En die Damon denkt mama ik blijf niet klein!!! Hier een lekker gezellig dagje. Samen met mams en kindjes naar t winjelcentrum geweest met de metro. Helemaal geweldig boor de jochies Nu is Tim nog ff hier aan t spelen en breng ik hem straks terug met de auto. Moet daar toch nog eten ophalen.
Hoi! Kib, ahhh arme Stijn weervind zijn bedje gerold! En kapotte knietjes... Fijn dat je zon lekker dagje hebt gehad! Masu, gezellig naar de kermis! En ga je dan echt naar de kermis of aan de borrel?? In ieder geval veel plezier! En nee wij hebben geen Bas hier... Sammie, owh heel fijn twee mannen tegelijk last van de tanden! Hopelijk zijn ze snel door! Hahaha die Wesey houdt wel van een praatje dus! En hoe is het slapen gegaan? Zooo mijn twee dagen zit er weer op Alleen volgende week nog! Yoehoe! Wel een lekkere werkdag gehad... Nu lekker met de voetjes omhoog! Morgen gaat Vince weer naar kdv en wij gaan geboortekaartje uitzoeken. Xxx