Hoi meiden, Alles goed met iedereen? Wij hebben vanmorgen het geboortekaartje uitgezocht! Zo happy mee Waarschijnlijk vrijdag al de proefdruk! Ben benieuwd! Vince even naar mijn ouders gebracht die hebben nu nog vakantie en wilde graag ff met hem kroelen Met ons hondje gaat het nog steeds niet goed. Spuugt heel veel en laat alles lopen. Mijn ouders zijn nu weer met hem bij de dierenarts. Ook al woont ie al een jaar bij mijn ouders, heb vanmorgen echt ff een potje staan janken! Hoop zo dat ie weer mee naar huis komt Xxx
Ach meid wat zielig voor hem. Hopelijk word hij weer beter. Snap het wel hoor het blijft toch je beestje. Leuk een geboortekaartje! Het schiet nu op he.
Jaa schiet zeker op. Net ook Vince zijn eerste kleertjes uitgezocht, we wisten bij Vince niet wat hij was dus kunnen echt nog een heleboel gebruiken voor ons meisje! Maar ik ga ervan uit dat ik enorm overtijd ga lopen hoor Helaas weer slecht nieuws over Hummer, gaat niet goed. Hij heeft nierfalen en krijgt antibiotica, pijnstilling en wordt gespoeld. Maar de dierenarts belde dat hij nog steeds spuugt, ondanks pijnstilling nog veel pijn heeft. Ze kijken de nacht nog aan en als er geen verbetering inzit hakken ze morgen de knoop door
Zwaaaiii meiden! @stamp, wat zielig voor Hummer. Maar als ie pijn heeft is het natuurlijk ook geen doen....dikke knuffel! Ik snap je helemaal; ook al zit ie niet meer bij jullie thuis, je hebt toch een band met zo'n beestje. Dan iets vrolijkers; ben heel benieuwd naar jullie geboortekaartje, haha. En vooral ook naar de naam! Ik heb nog wel ff geduld... We zijn overigen gewoon echt over de kermis geweest. We waren met de auto en ik reed, dus geen borreltjes voor mij dit keer. Wel een heerlijk iets gehad; stukken vers fruit op een stokje en die dan door de pure chocolade gehaald....was zooooo lekker! *kwijl kwijl* @kib, wat leuk dat jullie met de metro zijn geweest met de kids. Dat zullen ze idd wel leuk hebben gevonden. Fijn dat je collega straks weer terug is, hoef jij de boodschappen tenminste niet meer te doen. Ach, het uit bed vallen hoort er wel een beetje bij; het zal toch wel een paar keer gebeuren denk ik. Jullie hebben zo'n zacht matrasje ernaast liggen, dus gelukkig valt hij niet hard. En het is niet zo hoog natuurlijk nu het bedje op z'n kop staat. @sammie, wat knap dat Wesley zonder speen slaapt! Je zult wel trots zijn! @hier, ontzettend druk op het werk vanwege de vakantie van de planner. Maar verder gaat het hier z'n gangetje. Amy is heerlijk aan het kletsen en zit in een knuffelfase. Genieten dus! Vanavond voor het eerst sinds lange tijd een voetbaltraining gedaan. Vriendin van mij voetbalt al heel lang en 2 andere vriendinnen ook, dus ik werd gevraagd of ik niet eens mee wilde doen. Ik wilde toch wel weer wat gaan doen, dus vanavond ben ik voor 't eerst geweest. Het was zwaar! Mijn conditie is natuurlijk 0....dus het was ff afzien, maar wel een lekker gevoel naderhand. Zit nu gedoucht op de bank, heerlijk. Ik kijk het ff een paar weken aan om te kijken of 't me bevalt. Morgen dagje Arnhem (vanwege nieuwe planner, moet ingewerkt worden, het wordt een duobaan), dus ik duik zo snel m'n bedje in. Slaap lekker meiden! xxx
He meiden! Stamp leuk dat jullir geslaagd zijn voor t kaartje en nieuwe kleertjes al in huis hebben is helemaal lekker! Jeetje balen van Hummer ik hoop dat hij de nacht een beetje goed doorgekomen is. Snap best wel dat ook al is hij uit huis t toch je beestje blijft. Masu actieveling jij!! Respect hoor mee trainen met de meiden. Wel fijn dat de planning toch een duo baan wordt. Alleen jammer dat jij dan weer heen en.weer moet voor inwerken. En dan te bedenken dat jij t een tijd alleen hebt gedaan Heerlijk he die knuffelfase. Hier is stijn momenteel ook lekker aan het kroelen en bij je willen zijn. Kan er zo van genieten Hier gisterochtend weinig uitgevoerd en daarna op werk een lange dienst gehad. Eerst een avonddienst en vervolgens de slaapdienst gedraaid. Moet bekennen dat ik aardig geslapen heb. Stijn en ik gaan straks met de kids naar t maritiemmuseum daar hebben ze een tentoonstelling van piraten en voor de kids is er veel te doen. Kijken hoe stijn t vind, zal wel leuk zijn want hij vind bootjes helemaal geweldig!
stamp, wat handig dat je nog zoveel kan gebruiken van vince! hier moet szus alles nieuw kopen alles was roze haha. ben je bij vince overtijd geweest? zegt natuurlijk niks. hoop dat hummer de nacht doorgekomen is en pijn is ook niet fijn voor zo'n beestje.
Zoo ff tijd om op jullie te reageren Masu, ben ook heeeeel erg benieuwd wat jullie van de naam vinden... En nog zo'n 9 weken geduld zal dan het geboortekaartje ook ff spammen. En ook nog even de attracties in geweest? Oehhhhh lekker dat fruit met chocola... Mmmm En wat sportief meid! Leuk dat je het gaat proberen! Kib, jeetje lange dienst meid! Hoe was het maritiemmuseum? Wat weet jij toch altijd leuke dingen om te doen Sammie, wel lekker shoppen voor szus dus. Hier ook aardig geshopt evengoed hoor, toch wat jurkjes, leggings, rokjes etc.... Maar de kast ook gevuld met neutrale pakjes Bij Vince ben ik bevallen met 41+3 dus ga er nu ook vanuit dat de kleine meid twee weken later komt. Alles wat eerder is, is mooi meegenomen Hoe gaat het bij jou? Hier een gekke dag gehad! Heb mijn emoties ff geblokt, dat trek ik met al die hormonen nu gewoon niet! We hebben lekker afleiding gezocht in ff shoppen voor ons meisje, aankleedkussen, romertjes etc.. Daarna lekker mijn haren een tint lichter geverfd.. En vanmiddag samen met Vince cakejes gebakken, waarvan er drie voor opa, oma en ome Thom was. Dus die moesten we natuurlijk nog ff langs brengen. Morgenochtend komt mijn tante met neefjes gezellig op viste en smiddags naar de vk! Xxx
he meiden, Stamp gecondoleerd met het verlies van Hummer. Ik snap wel dat je je gevoelens even probeert opzij te zetten nu met al die hormonen. Wel een fijne afleiding gevonden. Ennuh ik verzin niet alle uitjes zelf hoor. Deze kwam bij zus vandaan We hebben ook een pasje via het kdv waar we korting mee krijgen. Hier hebben we gisteren een leuke dag gehad. De kids hebben zich heerlijk vermaakt en we zijn er ook best lang geweest. Ze konden bij professor plons allemaal dingen leren zoals hoe werkt het in de haven (stonden allemaal kinder hijskranen en zo) en hoe je wind kan maken zodat je kan zeilen enzo. Was echt leuk. Aan het einde hadden we 3 hele moeie kinderen maar daar doe je het voor. Stijn had de hele dag niet geslapen maar bleef er wel vrolijk onder. Na het eten zou ik samen met collega's wat gaan drinken alleen werd dit later dan gepland. Ze hadden bij een vriendin van ons de kentekenplaten an haar auto gestolen dus konden we eerst aangifte gaan doen. 2 uur later kwamen we dan toch aan. Hete was mega gezellig alleen was ik pas tegen 1 uur thuis en net na 7uur was Stijn al wakker....pff wel vroeg. Gelukkig vandaag lekker vrij! Vanmiddag ga ik mn zus ophalen en dan gaan we samen naar de sauna toe!
en het is.............................SPAMVRIJDAG!!!!!! Foto 1: Samen met oma vlinders kijken Foto 2: Op de vlinder
en nee sorry ze stonden niet recht! foto 1: van alles proberen en doen foto 2: in een wiebel rubberbootje
Kib, wauw wat een super leuke spam meid!! Die van Stijn in de buidel, geweldig! Fijn dag jullie zon leuke dag hebben gehad. En dan zijn jij en zus een goed team hihi. Handig zon pasje vanuit het kdv! Lekker ff dagje relaxen in de sauna! Veel plz! Hier redelijk geslapen. Wel veel wakker om te plassen maar weer snel in slaap! Ook last van wat harde buiken maar zal wel het begin van het oefenen zijn. Vanmiddag naar vk. Nu ff lekker op de bank en Vince in bed. Xxx
Masu, druk op het werk meid? Hoe gaat het? En met Amy? Kib, was het lekker in de sauna? Sammie, hoe is het? En Wesley helemaal klaar met zijn speen? Weer goed gekeurd bij de vk. Nette bloeddruk en mooie hartslag gehoord. Wel even aangegeven dat ik het gesprek over de bevalling als niet prettig heb ervaren. Dus ze heeft het overnieuw gedaan, andere vk! En was nu een heel prettig en duidelijk gesprek. Kans van 15% dat ik mijn weeën niet voel, dus kleine kans. Als ik bevallen ben, krijg ik gelijk een spuit om de placenta geboren te laten worden. Als ik meer dan 500ml bloed verlies wordt de Gyn erbij gehaald. Ennnnn ik krijg zo en zo geen vacuüm verlossing en daar ben ik heeeel blij mee! Dan wordt het wel is waar een ks maar ik vond de vacuüm echt een hel! Dit heeft de vorige vk dus allemaal niet aangegeven dus blij dat ik het gezegd heb. Xxx
Heee meiden! @stamp, allereerst gecondoleerd...wat erg dat jullie Hummer nu moeten missen. Kan me voorstellen dat je er verdrietig door bent. Er is hem nu wel veel pijn bespaard gebleven moet je maar denken, al maakt dat het natuurlijk niet minder erg. Wat goed dat je het aan hebt gegeven bij de vk en wat fijn dat je nu een beter gesprek hebt gehad. Kan me voorstellen dat het je wel gerust stelt dat je sowieso geen vacuum krijgt. Hopelijk verloopt deze bevalling zo voorspoedig dat het allemaal zorgen voor niets waren. @kib, wat een gave spam!! Die ene van jullie met z'n allen op de neushoorns is echt gaaf. Die in de kangoeroe uiteraard ook. Ik vind die vooral heel leuk omdat jullie die ook hebben met stijn als baby toch? En toen had ie meen ik ook een petje op...of vergis ik me nu? Wat balen dat de platen van de auto zijn gejat. Aso zeg! :x Gelukkig heeft het jullie avond niet verpest. Klinkt als een kort nachtje zo....gelukkig was je vrij vandaag. Veel plezier in de sauna; lekker relaxen! @hier, ik verrek echt van de spierpijn en dan druk ik me nog zacht uit. Ik weet het; eigen schuld dikke bult, maar het valt me toch ff zwaar. Van de andere kant; ik weet nu in ieder geval zeker dat ik wat gedaan heb. Vooral m'n benen doen echt zeer, m'n buik ook een beetje en zelfs m'n armen voel ik. Vandaag heb ik dus rustig aan gedaan. Vanmorgen boodschapjes gedaan en samen Taco uitgelaten. Vanmiddag lekker in huis aan gerommeld. Amy is net gebadderd en ligt alweer lekker te tukken. Ze was moe, want ook vandaag geen middagslaapje weer. Ik legde haar neer, gaf haar een aai en toen was ze al vertrokken geloof ik. *smelt* Mark is weer helpen in de tuin bij ons pap en ik ben op de bank gecrasht. Ik kom er niet meer van af! Ik zal zo wel nog ff kijken voor spam.... Overigens, fotograaf is ziek, longontsteking, dus ik weet nog niet of ik ze mag spammen....zal ik er gewoon eentje doen? Dat kan vast geen kwaad toch, staat toch haar logo doorheen.