Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog wat foto's van vandaag

Foto 1; ze heeft haar schoenen en sokken uit gedaan, om vervolgens in Taco's bench een boekje te gaan lezen :p
    Foto 2: indiaantje :cool:

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1: moe....
    Foto 2: al het keukengerei uitgestald, want ze ging soep maken :D

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Laatste 2;
    Foto 1: knijpfruitje eten
    Foto 2: papa showt de groeimeter die we voor Amy hebben laten maken voor op haar kamer

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dank je wel! En het is idd beter zo!

Die Masu, spierpijn! Niet zo gek natuurlijk! De tweede dag is altijd het ergst!;) maar betekent wel dat je goed je best hebt gedaan:p.
    Ahhh wat heerlijk dat Amy zo lekker in slaap viel!
    En wauw echt te gekke en super leuke fotos! Prachtig meisje is het toch ook! Geweldig zo in die stoel! En super lief de foto van jullie samen!
    (Waarom geen smileys met hartjes???)

X

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Super leuk dat groei ding!!!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    #2766 masu, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    Thanx stamp! :D:D:D
    Ik mis die smiley met hartjesoogjes ook heel vaak...die zou er toch moeten komen eigenlijk.

Ja, groeikalender is leuk he! Ben er ook erg blij mee. Heb ook nog een foto van dichterbij:
    (haal 'm zo wel weer weg, want haar hele naam staat erop)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jaa hij is echt super leuk!
    Onwijs leuk idee ook

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu, zie nu pas ook die andere foto's van Amy! Geweldig boekje lezen in de bench!!:D en net Pochahontas:p (schrijf je dat zo:()

Hoe is het met iedereen? Lekker weekend?

We zijn vanmorgen voor het eerst met Vince met de trein geweest:).
    Alleen al het station vond hij prachtig, er werd naar alle treinen gezwaaid en iedereen die langs liep werd even gemeld dat hij een trein had gezien;).
    We zijn naar de stad geweest, dus was maar een kleine 10 minuten maar Vince vond het super!
    In de stad even naar Prenatal geweest en die ongeveer leeg gekocht:):)
    Ook het eerste pakje gekocht.. Zo lief!
    Voorlopig nu wel even klaar met shoppen! Denk ik:p
    Daarna gezellig even een broodje gegeten. Vince gaat echt niet meer slapen in de buggy en we waren pas tegen 3 uur weer thuis. Dus we hebben hem op gelaten, hij hield het prima vol en ga er 18:50 uur in. Wel de middag met zijn speen en knuffel gelopen maar hij bleef er erg lief onder!
    Nu hopen we stiekem dat hij morgen ook langer uitslaapt!
    Door het geslenter in de stad ben ik nu gesloopt!!!

Morgen nog kijken wat we gaan doen! Xxx

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even een spam van het pakje!:)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Grrrrrrr had dus een heel verhaal getikt verkeerde knopje alles weg!

Stamp leuk pakje en wat grappig dat vince helemaal gelukkig was van de trein. Ik hoop dat hij morgen wat langer slaapt.

Masu balen van je spierpijn. Hoop dat t vandaag al minder is. Wat een gave spam van de shoot en de rest natuurlijk ook ;)

Hier genoten van de sauna. Vandaag na mn werk naar vrienden geweest waar we weer ouderwets gezellig hebben zitten kletsen en eten. Daarna naar huis eb stijn op bed geslingerd. Hij was vrij snel vertrokken.
    Morgen gaan stijn en ik met zus en aanhang naar de dierentuin op kraamvisite vij het vandaag geboren olifantje. Daarna stijn bij papa brengen en door naar werk.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden!

@stamp, ahhhh *smelt* wat een onwijs schattig pakje! :D:D:D
    Ik mis die smiley met hartjesoogjes weer hoor!
    En, heeft Vince langer uitgeslapen vanmorgen? Hoop 't van harte voor jullie. :)
    Wat leuk dat jullie met Vince met de trein zijn geweest en wat gaaf dat ie aan iedereen vertelde dat hij een trein had gezien. :D

@kib, ik hoorde dat het olifantje was geboren ja. Leuk hoor! Hoop dat jullie de nieuwe aanwinst kunnen bewonderen vandaag. Zit zo'n pasgeboren olifantje dan meteen ergens waar het publiek 'm kan zien, of wordt ie nog even afgeschermd?
    Fijn dat het gezellig was gisteravond en dat je genoten hebt van de sauna.
    Werkse voor straks!

@hier, m'n spierpijn is al aardig over. Vrijdag had ik echt onwijs last, maar gelukkig gaat het nu iedere dag beter. Gisteren is 's ochtends een vriendin langs geweest met haar baby (7,5 maand) en Amy vond het echt super interessant. De baby kreeg heel veel kusjes, knuffels en aaien en ze kwam allemaal speelgoed brengen. :D 's Middags zijn we naar de eendjes gegaan met het oude brood en daarna ook nog een deel naar de geitjes en hertjes gebracht. Daarna nog even in een speeltuintje gespeeld. 's Avonds lekker thuis gebleven en fijn bankzaken gedaan. Vanmorgen heb ik uitgeslapen en vanmiddag gaan we ff langs ons pap en mam.
    Gisteren heb ik een kapstok besteld voor Amy en ik ben zo benieuwd hoe die eruit ziet in het echt.

Kinderkapstok met naam

Degene die wij besteld hebben lijkt op die kapstok waar Sara op staat.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Masu, wat lief dat Amy zo met het kindje van vriendin in de weer was!
    En volgens mij is de kapstok ook super leuk! En klinkt als een heerlijk weekend meid!:)
    Ennnn uitslapen, nee helaas...:(

Kib, hoe was het bij het olifantje??
    Fijn dat je lekker genoten hebt in de sauna!

Nou afgelopen nacht was drama, of het nou kwam omdat hij gewoon helemaal uit zijn ritme is geweest omdat hij smiddags niet te bed is geweest! Geen idee, we zullen het zien vannacht...:)
    Maar we gingen pas laat naar bed 00:45 uur, om 3 uur begon ie met spoken tot half 5!!!!:$ ik heb m wel 20x terug in zijn bed gelegd....pfff
    En dan zelf niet meer kunnen slapen! En om 6:45 uur was meneer alweer wakker:(
    Ik heb misschien bij elkaar 4 uurtjes geslapen, heb vanmiddag ook maar even uurtje geslapen!
    Maar erg brak vandaag, dus maar een luie zondag gehad. Vanmorgen dan ook echt niks gedaan! Vanmiddag het ledikantje opgemaakt, wordt het wat tastbaarder:D. Moet nog wel gewassen worden. Smiddags nog even rondje gelopen en Vince op zijn loopfiets (motor zoals hijzelf zegt:p).
    Daarna nog even de keuken omgegooid!

Nu hopen op een goede nacht:)!
    Morgen begint mijn laatste werkweek van twee dagen, en dan verlof:D

Xxx

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, oeh wat een nacht! Hopelijk kwam het puur door het ontbreken van het middagslaapje en was het dus eenmalig.
    Groot gelijk dat je dan vandaag lekker rustig aan doet.
    Oh, nog maar 2 dagen werken, heerlijk zeg! Daarna lekker genieten van je verlof. Je bent er ook wel aan toe zo te horen. :D

@hier, bij ons pap en mam geweest en daar ook mee gegeten. We waren pas tegen 20 uur thuis, dus Amy is linea recta naar boven gegaan. Daar was ze het niet helemaal mee eens maar ze ligt nu wel lekker te slapen gelukkig.
    Morgen weer werken en naar Arnhem. Het is mega druk en de planner heeft nog steeds vakantie (gelukkig laatste week!)...en ondertussen ook nog een nieuwe planner inwerken. Ach, we zullen zien hoe ver we komen. ;)

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Werkse morgen meid! Succes met de drukte!
    En ben er nu wel echt aan toe ja, maar is ook omdat ik weet dat het nog maar twee dagen zijn;)

Wat een prachtige tekst heb je in je handtekening staan!

Ik ga zo te bed! Slaap lekker! Xxx

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp die 2 dagen zijn zo om joh! Daarna van je verlof genieten. Ik hoop dat vince vanacht beter geslapen heeft?

Masu leukr kapstok! Wat lief dat amy zo zorgzaam was met de kleine van je vriendin. Ik hoop dat jr werkweek niet al te hectisch zal zijn.

Hier gisteren een gezellige dag gehad. We waren al op tijd.in de dierentuin en toen we de eerste keer wilde kijken mochten we er niet bij. Ze zaten in het binnen verblijf maar tante had de kleine opgeeist. Om moeder en kind toch even samen de tijd te gunnen waren ze apart gezet en kregen ze de rust en ruimte. Echter toond mama.niet veel interesse dus werd de groep weer samengevoegd en kon de kleine weer bij tante drinken. Er is nog een kleintje al wel wat ouder. Tante heeft de uk zeg maar geadopteerd Maar t is een plaatje om te zien.Hwt was wel mega druk dus na snel fotos maken het vertrek weer uit gegaan.
    Na een dagje struinen nog gewerkt maar t was een rustig dienstje en was op tijd klaar en thuis.
    Alleen was Stijn vanacht lekker aan het spokeb van 3-4 uur. Hij heeft na mijn waarschuwing dan weer wel geslapen tot half 9. Moesten we nog opschieten met naar kdv gaan ook.
    Vandaag ben ik ook begonnen met meer bewegen en afvallen. Dus we zijn op de fiets naar t kdv gegaan en ik heb bij zus de boeken van sonja bakker opgehaald. Er moet aardig wat af maar ik ga in kleine stapjes!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ja nu het zo dichtbij komt zul je er idd wel echt aan toe zijn. En nu komt het nóg dichterbij, want nu hoef je nog maar 1 dagje! Heerlijk! :D Heb je fijn geslapen en gewerkt?

@kib, het zal wel druk zijn geweest bij het olifantenverblijf ja. Ook onwijs mooi om te zien natuurlijk, dus ik snap al die mensen wel.
    Fijn dat je een relaxte dienst had. Balen dat Stijn aan het spoken was vannacht. Zul je zien; slaapt ie lekker uit, kan het niet omdat hij op tijd op het kdv moet zijn...:p
    Wat goed dat je begonnen bent met meer bewegen en afvallen. Ik ben sinds een kleine 2 weken bezig. De eerste week was er 1,3 kg af en morgen is m'n tweede weegmoment. Ben heel benieuwd! Die voetbaltraining zal toch wel wat hebben bijgedragen?! :p

@hier, druk dagje in Arnhem gehad. Straks ook nog ff 2 mails versturen en dan plof ik echt op de bank. Amy was niet helemaal fit toen ml haar ophaalde van het kdv. Ze wilde niet eten en alleen maar bij mij hangen. Ik heb haar om 7 uur in bed gelegd en ze ligt lekker te slapen. Hopelijk wordt ze niet ziek.

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!

Kib, wil graag geloven dat het druk was bij het olifantje!;)
    Owh lekker Stijn ook aan het spoken vannacht, zal het aan het weer liggen:p
    En wat goed van je dat je gaat afvallen! Ik zal weer na de bevalling aan de slag moeten:) maar als je support nodig hebt.... Ik ben er digi voor je;)

Masu, wauw al 1.3 kg kwijt in een week:$. Dat is echt veel! Hoe doe je dat? Hmm hoop dat Amy niet ziek gaat worden! Ga je deze week ook weer trainen?

Nou hier was het vannacht weer raak! Van 00:00 tot 01:15 in de weer geweest. Daarna nog eruit om 4 en 5 uur. En om 6 uur was meneer echt wakker:$
    Heb ff gezocht op internet, maar schijnt bij de leeftijd te horen en een fase te zijn:(. We gaan stug door met onze aanpak en hoop dat deze fase snel over is! Al hoorde ik dat het zon twee maanden kan duren! Nou ik hoop echt van niet!!!

Morgen nog 1 dagje werken:D

Xxx

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, ooh wat een nacht. Ik geloof echt dat het allemaal fases zijn en je dus idd vast moet houden aan jullie aanpak. Komt vast goed...hoop alleen ook niet dat het 2 maanden gaat duren.:)
    En thanx dat je m'n onderschrift mooi vindt. De tekst stond eigenlijk onder een plaatje van 3 olifanten; een papa, een mama en een baby in 't midden. Zo mooi! :D

En dat afvallen; ik probeer gewoon gezond te eten. Ik eet uit alle categorieen wat (dus brood/aardappels, hartig beleg, olieen/vetten, fruit, groenten, melkproducten etc) en ik eet zelfs bijna iedere avond een klein bakje nibbits (die vind ik zooooo lekker :D:D:D). Ik weeg af en kies magere producten. En probeer meer te bewegen. Dat werkt tot nu toe. :D
    Morgen weer wegen, dus ben benieuwd wat er deze keer af is.
    Voetballen wil ik sowieso een maand proberen om te kijken of ik het blijf doen. Deze week kan ik niet op woensdag, want dan heb ik training, dus ik ga dan op vrijdag trainen.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He kanjers!

Stamp balen dat vince weer aan t spoken was. Ik hoop voor jullie dat t snel over gaat. En vast houden aan je aanpak is heel goed.
    Bedankt alvast voor je digi steun!
    Nog maar 1 dagje en dan heb je verlof! Laat je vince wel gewoon naar t kdv gaan?

Masu jij ook al goed bezig. Goed gedaan hoor de eerste kilo (ruim) er al af. En idd dat bewegen is toch wel een magisch woord he?
    Ik duim voor je dat amy niet ziek wordt. Misschien dat er kiesjes doorkomen? Meen me te herinneren dat zij ze toch ook nog niet heeft die laatste?

Hier een gezonde dag gehad! Vanmorgen op de fiets stijn weggebracht en na het avond eten een half uur met de clienten gewandeld. En daarbij vandaag begonnen met gezond eten!
    Stijn had vandaag op t kdv niet geslapen, hij had liggen feesten in zn bedje. Dus town mark hwm ophaalde was hij onderweg in slaap gevallen. Hem bij thuiskomst wakker gemaakt en op tijd naar bed gebracht.
    Ik ga zo ook lekker slapen.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, jij hebt een actief dagje achter de rug! Goed hoor! Het klopt inderdaad dat Amy haar 4 laatste kiezen nog niet heeft, dus misschien dat het dat is. Vandaag is er weer niks aan de hand en gaat het helemaal goed met haar.
    Werkse vandaag!

@hier, heerlijk geslapen. Toen ik opstond dacht ik 'ik ga even plassen'. Toen ik eenmaal op de wc zat werd ik me toch misselijk. Flink diarree :)->), duizelig en ik zweette me kapot. Dacht ook echt dat ik flauw ging vallen.:$ Daarna zakte het en ben ik ff gaan liggen. Heel raar! En nu gaat het weer prima. M'n buik voelt nog raar, maar verder prima.

Daarna ging ik op de weegschaal staan...is er maar een halve kilo af! :( Ben best teleurgesteld, want ik heb deze week heel goed m'n best gedaan en flink gesport natuurlijk. En dan nóg maar een halve kilo?! Vorige week had ik opgelet, maar wel taart gehad en ook frietjes en toen was er -1,3 af. Bizar gewoon!
    Ik probeer me maar niet te laten ontmoedigen en ga er maar vanuit dat het volgende week weer meer is. Al is 0,5 kilo natuurlijk ook niet verkeer, maar ik had gewoon meer verwacht, vandaar de teleurstelling.

Vanmiddag naar Nijmegen voor controle van de medische lens. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina