Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zooo hier even een (voorlopig) werkloze:p

@masu, he bah jeetje meid! Dat is ook rot opstaan! Ging het verder wel vandaag? En hoe was de controle van de lens?
    Een halve kilo eraf is zeker niet verkeerd meid! Je mag trots zijn op jezelf. En met sporten verbrand je wel veel calorieën maar je bouwt er ook spieren mee op en die wegen ook!!! Dus misschien daarom wel!
    Maar je bent hartstikke goed bezig meid!

@kib, jij bent ook lekker sportief bezig meid!! Vandaag lekkere dag gewerkt? En Stijn wel geslapen op het kdv?

Zoo vannacht gelukkig lekker door geslapen, wel is waar tot 5:45 uur. Maar mijn wekker ging toch om 5:50 uur, alleen beetje jammer voor ml die moest er nu ook vroeg uit!
    Mijn laatste werkdagen zit erop. Vloog voorbij!!
    Vince gaat wel gewoon naar het kdv voor een paar uurtjes, maar het zal vast voorkomen dat ik hem lekker een dagje thuis houdt om te knuffelen;)
    Ik denk dat het goed is om een beetje vast te houden aan zijn ritme, er gaat al zoveel veranderen straks. Daarbij vindt ie het leuk om meende kindjes te spelen... En kan ik lekker even de dingen doen die ik wil doen... Al heb ik er best moeite mee om hem weg te brengen als ik thuis ben:)

Xxx

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jeuuuuhhhh, stamp heeft verlof! :D:D
    Geniet ervan meid!
    Groot gelijk dat je het ritme er zoveel mogelijk in houdt; dat is wel zo fijn met al die veranderingen. En voor jou ook fijn; kun je lekker even je ding doen thuis en Vince vindt het leuk, dus een win-win situatie. :)

Ja, die buikpijn, echt heel raar. Buik voelt nog steeds niet oke, maar het gaat wel. Vreemd in ieder geval.:(

@hier, het liep uit in het ziekenhuis, dus we waren pas iets na 5 uur weg uit Nijmegen. Eerst naar de lenscontrole en daar bleek inderdaad dat de verkeerde lens was geleverd. De nieuwe wordt nu weer thuisbezorgd. Bij de controle bleek dat mijn hoornvlies (dacht ik) kapot was en daar zaten ontstekingen. Dat zou kunnen komen door een te hoge oogdruk. Maar de vorige keer was de oogdruk gemeten en toen was ie 0. Dat vond ik wel vreemd, aangezien hij altijd hoog is geweest, al jaren, zo'n 40/50.
    Besloten werd om de oogdruk nogmaals te laten meten, omdat we zeker moesten weten dat dat de oorzaak was.
    Daar weer op gewacht en bij het meten bleek dat het apparaat mijn oogdruk niet kon meten. Waarschijnlijk was dat de vorige keer ook het geval en dachten ze daarom dat ie 0 was. Nu moet ie dus met de hand gemeten worden maar daar was geen tijd voor. Nu dus weer afspraak maken met mijn eigen arts, oogdruk laten meten en als die hoog is wil ik definitief doorverwezen worden naar Nijmegen in de hoop dat ze daar wel iets kunnen doen om de druk naar beneden te krijgen. Hier in Veldhoven kunnen ze er in ieder geval niks aan doen. Tot die tijd moet ik eigenlijk niks in m'n oog doen, dus ook de lens er niet in doen.
    Heel verhaal, haha.:):p

Daarna ff gestopt bij Ikea, want we moesten natuurlijk nog wat eten en zouden pas tegen half 7 thuis zijn.
    Daar wilden we een kastje kopen, maar die was er niet.
    Als klap op de vuurpijl lag er ook nog een mooie brief van het cjib op me te wachten....:(

Maar verder gaat het goed hoor! :D:D:D

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Fijn dat de meter je oog niet kan opmeten! Zal dat dan eerder betekenen dat de druk te hoog is?? Wel balen dat er nu geen tijd voor was...
    Hoop dat ze wel wat voor je kunnen betekenen!
    Jammer dat ze het kastje bij Ikea niet hadden, wel even lekker gegeten?;)
    En dan ook nog zon fijne brief! Ben blij dat het verder goed met je gaat:p:D

Hier alles goed, prima nacht gehad. Vince heeft geslapen van 19:45 uur tot 7:10 uur! Yeah!!!

Nu even rustig opstarten, en om 11 uur brengt ml Vince naar het kdv. Dan proefdruk van het kaartje halen:)
    En dan even kijken wat we gaan doen! Xxx

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen!

Stamp hoera verlof!! Je hebt gelijk dat je vince wel naar t kdv laat gaan voor zijn ritme en af en toe een dagje thuis is ook lekker. En jippie weer een nacht doorgeslapen! Ohh spannend.de proefdruk bekijkem ik hoop dat hij net zo leuk is geworden als jullie hadden.bedacht.

Masu jeetje de wet van murphy's law was wel van toepassing gisteren. Balen dat je oogdruk niet gemeten kon worden. Ik hoop dat je snel bij ne eigen arts terecht kan ervoor. En dan ook nog eens geen kastje bij ikea!! Maar t ergste is nog wel die envelop op je mat van cjib!! Hoop dat je vandaag een veel betere dag hebt.

Hier lekker gewerkt beter als de dag ervoor. Ik had het weel druk dus weinig.op mn gat gezeten, maar.denk maar zo is goed.voor de lijn.
    Vandaag nog een avondje werken en dan eindelijk 1 vrij!!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, balen dat het ziekenhuis zo uitliep. nou hopelijk is je oogdruk niet veel te hoog. jammer dat je kastje er niet was.
    ohh geen leuke brief!

kib, eindelijk een dagje vrij, geniet ervan. ga je nog iets doen?
    hoe gaat het met het speentje van stijn?

hier, wij zijn speen af!!!:D:D super blij dat het zo makkelijk en vooral uitzichzelf is gaan. hij wilde hem echt niet meer, hebben het nog een paar keer gevraagd maar het antwoord blijft nee :D
    verder heeft hij heel erg last van die onderste kiezen, hoop dat ze snel doorbreken.
    damon is heel erg vrolijk en super gezellig maar heeft ook echt last van zijn mondje. er komen 4 ondertanden door arm kind.

gisteren uit eten geweest voor schoonvader zijn verjaardag. wesley heeft lekker gegeten en vooral gekletst. hij houdt zijn mond echt alleen als er wat in zit haha. damon heeft eerst lekker in de maxicosie gezeten en daarna opschoot staan springen en vooral gelachen.

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lekker een dagje vrij morgen Kib! Wordt mooi weer... Je zal vast wel al plannen hebben;) werkse nog vandaag!

Sammie, wat super goed van Wesley!!! En dat helemaal uit zichzelf!
    Wat heerlijk dat je mannen zo goed in hun vel zitten!
    Gefeliciteerd nog met spap! Fijn dat jullie zo genoten hebben gister:)

Vince samen naar jet kdv gebracht, ging erg goed! Daarna proefdruk opgehaald en hij is echt super leuk!!! En zoo leuk om haar naam er op te zien staan:D

Zooo ff aan de poets...

Xxx

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog even spam van mijn mannetje;)

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En een buik foto met 34 weken!
    Let niet op mijn hoofd;):)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaait naar mamavan3! :D

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, oooooh mooie buikfoto! En mooie spam van Vince. De naam op het kaartje zien staan is ook een mooi moment. Dan wordt het ineens echt of zo. Ben benieuwd! :D

@kib, oooh alweer werken...jij harde werker! Gelukkig ben je morgen lekker een dagje vrij; dat heb je dan ook wel verdiend.

@sammie, wat ontzettend knap van Wesley! Leuk hoor, met z'n allen uit eten, fijn dat het zo goed gegaan is. En dat kletsen is geweldig he, zo genieten!

@hier, druk werkdagje achter de rug. Morgen dagje Breda en dan ben ik blij als ik weekend heb. :p
    Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mama. Wel weer niet geslapen. Ik kreeg een foto geappt van ons mam dat ze bij Amy een vlechtje in haar haar had gemaakt. Zo schattig! :D
    Manlief moet over 2 weken naar de kapper en dan wil ik Amy ook laten knippen, ff wat model erin of zo. Ik vind het alleen zo spannend, want de onderkant van haar haren zijn krullen en ben bang dat ze niet terugkomen als ik ze afknip.:p

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, wouw! wat een mooie buik echt heel zwanger haha.
    je draagt hem wel echt in een punt.
    leuk dat het kaartje zo goed gelukt is.

masu, spannend voor het eerst laten knippen.

nou vanavond vroeg hij dus wel om de speen maar heb, heb gewoon nee gezegt en toen was het goed verder niet meer om gevraagt ofzo. hij heeft een knuffel van snoozebaby met van die lange poten en armen maar hij kauwt op die poten nu wissel ik vaak met bed verschonen die knuffel maar nu heeft hij ineens door dat het twee andere zijn.... opzich heel knap maar wel vervelend want nu moet ik hem snel wassen en heel erg hopen dat hij niet stuk gaat. hopelijk gaat het over een tijdje weer over.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zooooo mn daagjes werken weer overleefd. Al was vandaag wel een pittige moet ik zeggen. Veel aabloop van familie en dan gaat t net ff anders dan anders. Met het sonja bakker volgen gaat t heel goed. Merk alleen wel dat met avonddiensten werken ik als ik thuis kom echt honger heb. Verbrand natuurlijk genoeg op mn werk. Dus net een lekker appeltje gegeten en zo naar bedje toe. Morgen ga ik wel naar zus en verder dan onze mama high tea plannen zijn we nog niet gekomen.

Stamp ik vind je gezicht echt leuk je kijkt er heel geconcentreerd bij. Die Vince is ook mooi!
    Oh gelukkig is je kaartje goed. Ook geen spelfouten?

Sammie wat goed van Wesley uit zichzelf geen speen meer! Stijn vraagt er zelfs niet meer om. Wel als we vij zus zijn en hij ziet die van Bas dan gaat hij hem wel brengen.
    Damon ook al zo vrolijk, wel sneu die hele.rits tandjes tegelijk. Zag ook in je onderschrift dat hij gewoon al weer 7maanden is. Het gaat echt zo snel!

Voor nu zeg ik slaap lekker!

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zooooo rustig hier!!:$

Sammie, hartstikke goed dat Wesley het toch pikte zo! Ik vind het top!!!
    Masu, meestal als krullen geknipt worden komen ze toch juist meer terug? Dat weet ik van mijn zusje die heeft krullen en als het te lang wordt worden de krullen minder! Begrijp dat het spannend is, vooral bij een meid! Hoe was je werkdag vandaag?
    Kib, gezellig gehad met zus en mams? En de high tea gepland?

Hier lekker dagje gehad, vandaag box, kinderwagen, maxi Cosi, hemeltje van zolder gehaald. Nouja ml ;)
    Kreeg de kriebels hihi!
    Vanmiddag met Vince wezen fietsen langs de hertjes.
    We zijn nu samen nog in strijd om hem in bed te laten slapen;), gelukkig gaan de nachten nu wel goed! Ik ga hem weer ff overtillen naar zijn eigen bed:)

Xxx

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nou hij lag al zo goed als te slapen in ons bed! Dus denk dat hij nu wel gaat slapen (hoop ik;)) ...

Xxx

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden! :D

Pfff...m'n werkdagje weer overleefd. Half 5 vertrokken uit Breda, naar huis gereden maar het was helaas heel druk op de weg. Daar kan ik me zo onwijs aan irriteren als ik haast heb!!!:x
    Om 6 uur was ik pas op het kdv, naar huis gereden, Amy's eten opgewarmd, naar de supermarkt gelopen met Amy, naar huis gewandeld, Amy naar bed gebracht (ze was gesloopt door het kdv, dus badderen slaan we maar ff over), eten gekookt en toen kon ik eindelijk eten. En ik verrekte van de honger....pff!
    Manlief moest overwerken, dus vandaar.
    En nu zit ik op de bank...heeerlijk! :D

@stamp, fijn dat de nachten goed gaan. Leuk he, als je alles van zolder haalt en het echt klaar aan het maken bent voor jullie meisje. Heerlijke dingen zijn dat! :D
    Altijd leuk, even naar de diertjes. Is hier ook altijd in trek.
    Tja...misschien moet ik haar haar maar gewoon af laten knippen en zien wat er gebeurd. :p

@kib, heftige dienst heb je achter de rug. Heb je vandaag wel lekker rustig aan gedaan? Goed bezig hoor met je sonja!
    En een extra appeltje is nooit verkeerd toch?!

@sammie, knap hoor van Wesley zo zonder speen. En het zijn vast fases.
    Ik heb Amy's haar vroeger al vaker laten knippen, maar toen had ze nog geen krullen.:p

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes,

Stamp haha manlief die de kriebels kreeg. Wel leuke dingen maakt het allemaal nog echter en meer dichtbij.
    Heeft Vince zo'n moeite met in slaap vallen dat hij bij jullie op bed ligt?

Masu balen dat het altijd tegen zit als je haast hebt. Gelukkig hebben jullie het wel weer overleefd. Nu lekker weekend toch?
    Stijn zijn krullen zijn er al een paar keer afgeknipt maar als het langer wordt (zoals nu) dan komen ze gewoon weer terug hoor :) Wel handig want daaraan kan ik zien dat hij weer bijna naar de kapper moet :D

Hier een lekker dagje gehad. Samen op de fiets naar zus gereden (stiekem is dat fietsen best lekker) en daar heeft Stijn gespeeld met neefjes. Zus en ik hebben samen de uitnodiging voor de mama tea gemaakt en op de mail gedaan.
    Ook hebben we nog een weekendje weg in dec geboekt via Roompot. We gaan dan naar Schin op Geul naast valkenburg dus gaat helemaal goed komen.
    Vanavond hebben we bij mams gegeten en iedereen was solidair en deed mee met een broodje eten (al was de mijne een pistoletje gezond en die van hun een panini en voor paps en mark zelfs 2) Ik vond het wel lief van mams, ze vroeg wel moet jouw broodje ook eronder? Ik zei nee ik ga hem lekker beleggen :D Ik heb dan ook heerlijk gegeten!!
    Zo nog een glaasje jus d'orange en ik mag vandaag 3 toastjes met smeerkaas. Merk al wel de eerste verschijnselen, ik trok vanmorgen een brood van de waslijn en kon hem gemakkelijk aan doen en had zelfs al wat ruimte over. Normaal moest ik echt moeilijk doen om hem aan te krijgen :)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heb je een brood aangetrokken kib?! :p

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, wat een lekker dagje meid! En wat lief dat je mams zo aan je dacht qua eten! En wat super dat je het nu al merkt!! Top meid!
    En ml kreeg niet de kriebels maar ik hoor.. Alleen ml moest het van zolder halen:p
    En het is niet de bedoeling dat Vince op ons bed ligt hoor... Maar hij zit in een fase ofzo.. En heeft ontdekt dat hij zijn bed uit kan. Dus maakt er een spelletje van en gaat iedere x op ons bed liggen en dat een aantal keer. Om niet mee te gaan in het spelletje, laat ik er steeds langer tijd tussen voor ik weer naar boven loop en de laatste keer lag ie dus bijna te slapen;)

Masu, jeetje beste dag meid! En dan ook nog een fijne autorit....
    Jammer dat het zo moest lopen. Nu wel lekker weekend!

Ik ga lekker douchen en dan te bed! Xxx

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu hahahahaa grapjas!!! Ik laat t staan ook :p Ennuh mijn BROEK zit lekker joh!

Stamp hmmm dat klinkt wel als een fase ja... hoop dat hij snel voorbij is. Wij hebben dat met stijn ook gehad idd. Steeds terug op bed leggen en op een gegeven moment had hij wel door dat het geen zin had.
    Douchse en slaap lekker!

Nog ff lieve spam vooruit lopend op spamvrijdag ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Slaap lekker stamp! X

Haha kib, gelukkig zit je broek lekker. :D Lief babyolifantje! :D

Deel Deze Pagina