Woooooow! Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎Kibbeling+, ‎Mlien+, ‎sammie121+, ‎senso+, ‎Stampertje23
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎Kibbeling, ‎masu+, ‎Mlien+, ‎sammie121, ‎senso+, ‎Stampertje23+ Het is druk vandaag!
Goedemorgen! Ahhh Kib, wat een lief olifantje! Heeft ie eigenlijk al een naam? Geeft goede moed dat deze fase dus ook weer over gaat. Werkse vandaag maar weer! Masu, jij lekker geslapen? Nog leuke dingen op de planning? Wat is het ff druk geweest gisteren, iedereen kwam ff spieken Hier lekker geslapen, dat ik gisteravond onder de douche stond werd Vince even wakker. Gelukkig maar 1x terug hoeven leggen. Helaas was ie wel om half 6!!!!!!!!! Alweer wakker vanmorgen. Tot 6 uur terug gelegd in zijn eigen bed en toen nog een half uur bij ons in bed.. Vanmiddag ook maar even op tuk.
Goeiemorgen!! Stamp wat was Vince vroeg zeg! Stijn hoorde ik ook vroeg voor zijn doen, hij was om 6:40 al wakker. Dus we zitten al gezellig met zn allen op Mark gaat zo werken en Stijn ik doen het rustig aan tot hij naar t kdv gaat.
Dan was Stijn er ook lekker optijd bij... Doen jullie goed even rustig opstarten! Wij doen ook lekker rustig aan, koppie thee... Vince is lekker met zijn auto's aan het spelen! Xxx
Stamp heerlijk he zo'n rustige start. Hier toch alweer druk geweest. Stijn weer op de fiets naar t kdv gebracht al had ik er zelf weinig zin in. Stijn wilde liever op de fiets dan met de auto dus toch op de fiets gegaan. Mijn lieve binkie zorgt er gewoon voor dat mama wel gaat fietsen! Op de terugweg even langs de wibra gereden want die hebben 25% korting op kinderkleding en ik had in de folder een jasje gezien waar ik voor wilde kijken. Dus goed geslaagd en weer naar huis gefietst. Vanavond mag ik weer een dienstje werken en daarna WEEKEND!!! En vandaag is het natuurlijk spamvrijdag! 1. Op de pelikaan (of zoals stijn zegt de papegaai) in Blijdorp 2. samen boodschappen doen
Goeiemiddag meiden! @stamp, oeh dat was een vroegertje voor jullie... Hopelijk lig je nu lekker te tukken. @kib, wat een lieve spam!! Die op de papegaai is echt schattig! Goed hoor dat je bent gaan fietsen. @hier, *confessie modus aan* ik obstipeer en nie te zuinig ook nie. Pfff...Heb er gewoon buikpijn van maar ik kan gewoon niet. Heb van vriendinnen al tips gehad om kiwi's of roosvicee laxo te gaan nemen maar daar houd ik niet echt van...dus nu maar lactulose gehaald bij de da. Er rommelt van alles, dus hoop dat het snel helpt. Komt denk ik door 't lijnen. Ik slik nu wel multivitamines erbij, zodat ik in ieder geval alle voedingsstoffen binnen krijg. *confessie modus uit* Hier lekker geslapen. Amy was er rond 8 uur, dus toen zijn we meteen opgestaan en naar beneden gegaan. Vanmorgen dus naar de drogist gefietst en even langs de zeeman geweest. Daar een bodywarmertje voor Amy gescoord voor 2 euries. Ik kan altijd genieten als ik zo goedkoop iets kan kopen. Je bent Hollander of je bent 't nie he?! Amy ligt nu in bed en na het hele liedjesrepertoire voorbij te hebben gehoord is het nu dan toch stil. Zou het dan toch?! Vanmiddag denk ik even naar de Zeeman, want ik zag het jasje dat kib daar heeft gescoord en hoorde dat ze die ook in het roze met zwart hebben. Toch even zin maken om daar heen te gaan vanmiddag. En vanavond mag ik weer voetballen, jeeeeh! We hebben ook feest en geen oppas, dus het was een heel geregel, maar we hebben het nu goed afgesproken zodat we allebei naar 't feest kunnen, Amy meegaat en toch op tijd daar in bed ligt.
Foto 1: kusje voor baby van vriendin (ze is echt helemaal gek op baby's, wil altijd knuffelen en kusjes geven, ook bij vreemde baby's ) Foto 2: visjes eten geven met opa
Heee wat een stilte! Masu je confessiemodus was wel erg hoor. Nee hoor ik hoop serieus dat je onddertussen wel kon? Ik las in het boek van sonja dat water drinken en een half uur per dag bewegen ook zou moeten helpen. En ja ook die kiwi's staan erin. Ik lust geen kiwi dus zou er ook niet aan beginnen Fijn dat jullie t zo konden regelen dat jullie allebei naar t feest konden. En amy vanmiddag nog geslapen of opnieuw begonnen met zingen? Wel leuke slam weer. Dat eigenwijze koppie van dr heerlijk! *smiley met hartjes ogen!* Hier lekker gewerkt. Het was een rustig dienstje en ik was zelfs op tijd klaar. Heb wel een beetje het gevoel dat ik niet veel gedaan heb terwijl ik amper heb gezeten. Nu lekker weekend vieren. Morgen uit eten voor mams dr verjaardag en zondag naar de city race als t goed is.
Hoi! Masu, hoop dat je stoelgang weer op orde is!! En pruimen eten schijnt ook te helpen. Geen idee, eet het nooit Wat een super lieve spam! Ook dat ze het kindje van vriendin een dikke kus geeft, heel lief! Hoe was de voetbaltraining? En het feest? Kib, fijn dat je gisteren een rustig dienstje had! En veel plz met het uit eten en gefeliciteerd! owh leuk de cityrace!!! Jammer dat het helemaal in Rotterdam is Hier lekker dagje, vanmorgen vroeg op pad naar het winkelcentrum. Ff leggings voor ons meisje gescoord en nog een leuk shirtje, te schattig! Vince is de hele ochtend super lief en gezellig! Gisteren ook al! Echt enorm lief aan het spelen met zijn auto's en hele verhalen vertellen! Geniet dus onwijs van mijn aappie Ml is te werk vandaag en om half 4 thuis, mijn mams komt zo kamertje kijken en bakkie doen! Xxx
Goeiemorgen meiden! Stamp je klinkt helemaal enthousiast over je kleertjes. Vince zit lekker in zn vel geloof ik. Was hij vandaag wel wat later wakker? En ja die city race.... Je mag ook een bakkie komen doen hoor als je toch in de buurt bent Hier waren we om half 7!!!! al wakker. Stijn nog ff russenin genomen maar om 7uur was hij toch echt klaar met liggen. Rond kwart voor 8 nog ff tv gekeken maar ook daar was hij al snwl klaar mee. Ik ben nog ff blijven liggen en mark ging eruit. Vanmorgen hebben.we.t rustig aan gedaan. Bedden afgehaald en verschoond, weer het huis opgeruimd (dejavu moment), samwn met stijn gelunched en hem op bed gelegd onder protest maar hij is toch in slaap gevallen gelukkkig. Vanavond wordt het een latertje dus das wel lekker. Ik had net wel even een baalmomentje met eten maar.heb me.ingehouden. Een overmeewerkende peuter (wil met alles.helpen ook al kan het niet) en een man die gewoon beneden is en denkt mama.red.t wel. Ik dqcht arghhhh ik moet wat eten!! Maar heb het niet gedaan. Netjes mn 3 crackertjes gesmeerd.en opgegeten.
He meiden! @stamp, thanx! Wat fijn dat Vince zo gezellig is, genieten is dat he! Leuk hoor, dat shoppen voor je meisje. En het erge is; dat blijft! Ik shop ook nog steeds te graag voor m'n meisje. Pruimen heb ik nog nooit gehad. Maar lijken me niet lekker. @kib, thanx! Gefeliciteerd met je mams! Of is ze vandaag niet jarig? In ieder geval veel plezier vanavond. Wat knap dat je je aan je crackertjes hebt gehouden! Respect hoor! @hier, gisteren lekker getraind. Was wat minder zwaar dan de vorige keer. Vandaag nog niet echt veel spierpijn, dus ben benieuwd of morgen dan ook minder is dan de vorige keer. Feest was wel gezellig, maar ik was zo moe van 't trainen en m'n benen vonden 't niet leuk dat we de hele avond moesten staan (buiten, aan hangtafels). Dus we gingen rond 12 uur toch maar naar huis, toen was ik echt bekaf. Amy overgelegd en dat ging ook weer prima. Vanmorgen was ze pas om 9 uur wakker, dus dat was ook lekker. Ik heb zelf tot 11 uur in m'n nest gelegen. Ff lekker bijgeslapen, heerlijk! Vanmiddag met vriendin naar 't dorp om voetbalschoenen voor kunstgras te gaan scoren. En verder m'n huisje maar weer poetsen....irritant dat dat iedere keer weer moet. En de kapstok is binnen gekomen en we zijn er zo blij mee!!
Masu dank voor u respect! Leuke kapstok! Mams is officieel dinsdag jarig maar zal de felicitatie vast overbrengen We hebben hier best wel een luie dag, ook al heb ik veel gedaan. Stijn en mama zijn nog altijd in pyjama. zo maar eens douchen en ons klaar gaan maken voor vanaaf. We moeten om half 6 bij mn zus zijn
heeeeeeeeeey meiden! Jeetje wat is het toch lastig om mn draai te vinden met 2 kindjes.. :x ml is sinds deze week na 4 weken vakantie weer aan het werk, heel goed en fijn kan ik samen met Bas en Jos toch proberen weer wat ritme er in te krijgen. Met Jos gaat alles goed, begint een stuk meer te praten en zingt tegenwoordig ook liedjes (die ik niet versta maar ach ) Bas rommelt op dit moment heel erg, snap er niks meer van zie mn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/459850-help-wie-heeft-de-gebruiksaanwijzing-mijn-10-weken-oude-baby.html#post15615918 Ik ga dus niet op iedereen reageren, sorry.. Heb wel hele gave spam gezien van mooie ukjes! Van Stamp een hele mooie buikfoto, een lief eerste pakje en een super kamertje! lekker van je verlof genieten meis! Voor de rest zwaai ik naar jullie en een hele dikke knuffel van mij!
@kib, dan idd een vroege felicitatie, maar niet minder gemeend. Heb je lekker gegeten? @sens, ooooh mop, dikke knuffel!! Helaas kan ik je niet helpen; ik verbaas me erover hoeveel er weggezakt is van de babytijd (of heb ik dat verdrongen?! )...hoop dat je veel bruikbare tips krijgt in je topic. Slim om 'm te openen!
Lief sensje een hele dikke knuffel! Zou t een optie zijn om over te stappen van voeding? Ik ben toen zelf over gegaan op friso comfort en zus is met Bas overgegaan op Nestle. En kan de osteopaat je niet verder helpen als je het uitlegt? Ik hoop voor je dat je snel weer de gebruiksaanwijzing vind. Masu ik heb heerlijk gegeten en je felicitatie overgebracht! Namens mams bedankt! Ik heb wel gekeken naar wat ik nam. Oke niet alles was even gezond maar heb wel kleine porties genomen. Morgen weer gezond aan de sonja! En maandag wegen......spannend!!!!