Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat goed van je kib! Ben benieuwd maandag!
    Fijn dat je lekker gegeten hebt en dat het gezellig was. Heeft stijn het goed vol gehouden?

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stijn heeft t super volgehouden. In het begin wat drammen maar al snel was hij gezellig. Gelukkig had hij vanmiddag nog geslapen anders had hij het niet getrokken.
    We hadden eten gehaald maar dat was niet naar zn zin toen kreeg hij patatjes met frikandel en appelmoes. Toen was hij helemaal blij en heefr zitten smulllen.
    Zag net wel met tanden poetsen dat zijn laatste 2 onderkiezen stiekem zijn doorgekomen. Die ene is al een eindje door en die andere wat minder. Normaal zit hij op schoot met poetsen en zie je t niet en nu lag hij dus kon ik ff goed spieken :D

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wauw Masu, super leuke kapstok! Echt heel leuk!
    En fijn dat je nog niet zoveel last hebt van spierpijn. Hoop dat het zo blijft!
    Nog voetbalschoenenngevonden?
    En ik geloof graag dat het shoppen blijft, heb het ook wel voor Vince maar dat is al gauw een leuke broek met shirt en/of vest. En voor een meisje kan je zoveel meer;)

Kib, wat fijn dat het gezellig was en dat Stijn het goed heeft volgehouden. En hij had helemaal gelijk lekker patatjes:D
    Fijn dat de kiezen aan het doorkomen zijn, geen last?

Sens, jeetje balen meid dat je het ritme met Bas ff kwijt bent. Ik weet nog wel dat wij, iedere x als we in een lekker ritme zaten we weer met m in een sprong zaten en opnieuw konden beginnen:).
    Wie weet idd wel erg last van zijn nek en in combi met sprong!
    Als ik je schema zie denk ik dat het prima is. Misschien dat je nog zijn flessen kan verhogen en er wat langer tussen kan laten of is dat te vroeg?? Moet ook weer ff verdiepen:);)

Lief dat je nog even op me reageert! Bedankt voor de complimenten meid!
    En veel succes me je mannen, maar komt vast goed! Dikke knuffel!!!

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vince heeft vanmiddag maar een uurtje geslapen en hield het prima vol tot half 8. Moest maar 1x naar hem toe om hem in zijn bed te leggen. Zal hij dan ook al minder slaap nodig hebben tussen de middag:( Hoop het stiekem ff nog niet! Maar hij ging vanmiddag ook al moeilijk slapen, en als afgelopen dagen....

Xxx

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, thanx voor je compliment! Ben ook heel blij met de kapstok. :D
    Oeh, dat onderstaande bericht van je klinkt me bekend in de oren...hoop voor je dat het middagslaapje wel nog even blijft, zeker nu je kleine meid bijna komt.
    En shoppen voor een meid is idd erg leuk! :D

@kib, ik geloof wel dat Stijnie graag frikandel en frietjes wilde. :)
    Fijn dat hij wel gezellig was en het goed heeft vol gehouden. En die kiezen ineens door, fijn zeg! Zie je, Stijn kan het ook! :D
    Hoop dat het bij Amy ook zo vlot gaat. Tot nu toe nog niks te bekennen, maar ze is ook laat met haar tanden, dus het zal nog wel ff duren.
    Heb laatst nog ff gevoeld maar niks te bekennen.;)

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Masu, onee hoopte niet dat het jou bekend voorkwam:);)

Goedenacht gehad meiden?

Hier wel! Vince heeft hele nacht doorgeslapen tot 6:40 uur. Hopelijk wordt dat ooit ook weer later... Maar ik ben blij met een hele nacht doorslapen;).

Vanmiddag bij szus op visite, maar erg last van mijn buik, denk indalingsweeen...
    Dus maar rustig aan nu:D

Xxx

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen!

Stamp lekker de gehele nacht doorgeslapen! Jammer dat je dan zo vroeg wakker moest worden. Stijn heeft hier wisselende tijden en dagen hoor met middagslaapje. De ene dag slaapt hij wel de andere dag niet. Ik leg hem er gewoon elke dag in en zie dan wel.

Masu die kiezen waren er ineens..plop daar waren ze! Ik had ook vorige week nog gevoeld en toen zat er niks. En stijn was ook heel laat met zn tanden krijgen. Hik heeft er op slecht eten na gelukkig weinig last van.

Hier hebben we heerlijk geslapen! Stijn was eerst om 7uur wakker en na een.kwartiertje hebben we hem bij ons genomen en om 8uur weer terug gelegd in zijn eigen bedje. Toen heeft hij nog geslapen tot 9uur. Hij was dus duidelijk nog niet uitgeslapen zo vroeg. Vanmorgen een luie dag al moeten we wel de was doen en vanmiddag naar de city race toe.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, doe maar lekker rustig aan vandaag mop. Heerlijk dat je mannetje de hele nacht heeft doorgeslapen! :)
    En veel plezier vanmiddag.

@kib, lekker zo'n luie dag. Wij ook! Die cityrace lijkt me echt gaaf, Mark had het er vandaag ook al over.
    Hoop dat jullie het een beetje droog houden.

@hier, lekker geslapen. Amy was er pas om 9 uur dus dat was weer een meevaller. :)
    Vanmiddag gaan we ff langs vrienden. Vriendin en ik gaan binnen zitten, terwijl de mannen met de graafmachine in de tuin aan de slag gaan. Ik zeg: goeie taakverdeling! :D

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahaha masu dat klinkt als een hele goeie taakverdeling! Is die ook zo gelopen?
    Hier hebben we een heerlijke dag gehad. Vanmorgen lekker geluierd en vanmiddag naar de city race ( masu mocht ik volgend jaar weer gaan dan moet je maar mee gaan) geweest. We hadden super gave plaatsen. Boven op t dak van zwager zijn werk. We keken op de silverplaatsen die duur werden verkocht via internet :) Dus mooie stunts voorbij zien komen.
    Daarna hebben we bij zus gegeten en zijn we op tijd naar huis gegaan. Stijn was conpleet versleten en lag er voor half 8 al in en was om half 8 al in slaap. Ook niet zo raar na het drukke weekend.
    Ik moet de hele week vroeg op maar dan ben ik wel lekker de avonden thuis :)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, ik kon het niet laten om ook ff met dat graafmachientje door te tuin te gaan. :D
    Toch stiekem best leuk speelgoed. ;)
    Maar al die hendels...het duurde echt even voordat ik doorhad welke die bak liet kiepen en welke de hefboom omhoog liet gaan en zo. Ik moest telkens flink nadenken hoe ik dat ding moest bedienen, dus heb het daarna snel aan de mannen over gelaten. :p

Fijn dat het gezellig was! Fijn dat Stijn op tijd in bed lag, hij zal idd wel flink moe zijn geweest van het drukke weekend. Lekker hoor, alle avonden thuis. Wel balen dat je dan vroeg je bed uit moet.

@hier, bij vrienden geweest en zoals jullie bij kib kunnen lezen ook nog ff wat gepield met dat ding.
    's Avonds eten besteld (wat heeeeeel lang duurde :() en Amy daar even op bed gelegd. Bij thuiskomst in haar eigen bed gelegd en zelf snel even gedoucht. Nu nog ff op de bank, even studio voetbal kijken. Altijd leuk als ajax gewonnen heeft. :D

Slaap lekker meiden! xxx

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Kib, wat gaaf dat jullie zulke goede plekken hadden voor de race! Heb hier een Formule 1 fan, dus die vindt dat soort dingen ook hartstikke gaaf.;)
    Fijn dat jullie zon gezellige dag hebben gehad! Werkse deze week meid!

Masu, wauw cool dat je ff de graafmachine hebt bestuurd:D!
    Hahaha... Ennuh helemaal niet leuk dat Ajax heeft gewonnen (ben voor Feyenoord:p).
    En mijn tweede club is AZ!;) ml is voor AZ...
    Planner weer terug van vakantie?
    Jij ook werkse meid!

Hier weer een prima nacht gehad, Vince ging gisteravond ook snel slapen! En tussen de middag ook gewoon twee uur geslapen! En vanmorgen 7 uur wakker:).

Om half 10 bij een vriendin afgesproken.. Ff bijkletsen...

Xxxxx

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, feyenoord?!?!?!:p Nee toch?! Ik dacht echt dat je voor AZ was...daar hoorde ik je vorig seizoen over toch?
    Als ik tussen feyenoord en AZ moet kiezen dan doe maar AZ maar.;)
    Vince heeft het prima gedaan met z'n slaapjes zo te lezen. Fijn hoor!
    Was het gezellig bij je vriendin?

@hier, planner is inderdaad weer terug van vakantie (wat goed dat je dat nog wist stamp!), dus vandaag heeft zij het plannen weer opgepakt. Donderdag ga ik ook nog een extra dagje naar Arnhem zodat de nieuwe planner altijd op mij kan terugvallen.
    Verder lekker gewerkt. Vandaag echt voor het eerst soort van lunchpauze genomen sinds ik daar werk. Ik had er vandaag gewoon tijd voor, dus heb heerlijk ff met m'n telefoon zitten pielen terwijl ik m'n lunch at. Raar was dat! :D
    Amy heeft 't vandaag goed gedaan op het kdv. Ze hadden koksmutsen gemaakt en koekjes gebakken (die Amy vies vond :p). Ze was zo fan van haar muts, dat de muts eigenlijk mee naar bed moest.;) Na wat gesteggel zijn we tot een compromis gekomen; de muts mag op de kast in haar slaapkamer staan.;):D

Manlief is corsobouwen en ik hang op de bank. Er is echt geen drol op tv...bah!

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Iedereen een lekkere dag gehad??? En hoe is het met de kids??

Hier de eerste babywas gedraaid, leukleuk!!!
    Vince had tussen de middag maar een klein uurtje geslapen, dus die was om 18 uur gesloopt. Kon alleen nog maar mopperen en huilen. Niks was meer goed. Dus om 18.15 uur naar boven gegaan, hem onder de douche gezet... en daarna te bed. Hij lag er om 18.45 uur in (na het gehele slaapritueel... :))
    En hij is in 1x gaan slapen, YEAH....

xxx

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoiii Masu...

Wat goed dat je nu tijd had voor lunchpauze.... moet je vaker doen:p.
    Fijn dat de planner terug is, jaa vond het ook wel knap van mijzelf dat ik het had onthouden met mijn zwangerschapsdementie;).
    Ik zag de foto's van Amy op facebook... geweldig! En ze had hem erg mooi gemaakt moet ik zeggen!! Wat grappig dat ze de koekjes niet lekker vond, nog kieskeurig ook dus..:p

Ja was ff gezellig kletsen met vriendin. Vince had leuk met haar dochtertje gespeeld, die wordt in oktober 3.

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

meiden, ik kom zo niet toe om te reageren... het is hier hardstikke druk met een slechte slaper en snachts vaak wakker. wesley slaapt gelukkig heel goed al duurt het heel lang voor hij slaapt.

stamp, leuk de eerste wasjes en fijn dat vince goed geslapen heeft.

masu, gelukkig is je collega weer terug. zag de foto op fb leuk en staat haar goed!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Sammie, wat balen dat Damon zo aan het spoken is snachts!!!
    En geeft niet meid, het reageren komt wel weer;)
    Rustig aan en hoop dat Damon snel weer lekker doorslaapt!!! Knuffel...

Hier een rotnacht, dat ik naar bed ging om 23 uur werd Vince even wakker maar na een beker met water ging hij weer makkelijk terug in zijn bed. Maar rond 2en werd hij weer wakker en na hem 2x terug gelegd te hebben had ik gewoon ff geen puf/zin om weer op te staan en is meneertje naast me in bed gekropen;).
    Echt heel slecht, maar iedere keer dat lijf eruit pfff... :)
    Maar doordat Vince naast me lag zelf erg slecht en onrustig geslapen. Om half 7 zijn we eruit gegaan.

Waarschijnlijk straks zwemmen:D
    Moet alleen ff kijken wat ik aan kan doen... ;)

Fijne dag meiden.. xxx

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Stamp balen van je slechte nacht en dat terwijl je eerst juist een goeie nacht had. Ben je nog wezen zwemmen en kon je nog wat aan?

Masu ik zag ook je foto's vond ze erg leuk :)
    Haha ik zie je al helemaal zitten op die graafmachine.

Sammie balen dat je nachten zo slecht zijn met Damon. Gelukkig doet Wesley het wel goed.

Hier een mannetje wat af en toe niet weet wat hij wil en daar weer gefrustreerd van raakt. Verder doet hij het goed.
    Gisteren hebben we hem naar mn mams gebracht en hij had goed geslapen alleen vroeg wakker dus vanmiddag nog even een dutje gedaan. Hij is alleen niet super gezellig uit bed gekomen (werd ook wakker van de bel)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, hopelijk gaan de nachten snel weer goed. Het kan je idd behoorlijk opbreken. :(

@stamp, balen van de nacht. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment geen puf hebt om er telkens uit te gaan. Hebben jullie lekker gezwommen?

@kib, zie je me al helemaal zitten op de graafmachine?! Dat zal wel, want je hebt de foto gezien, hahaha! :p
    Stijn in een onrustige fase dus...het hoort er helaas bij. Sneu dat ie wakker werd van de bel. Kan me voorstellen dat ie dan een beetje chagrijnig is ja.

@hier, een mama-en-amy-knuffeldagje. :D
    Vanmorgen samen naar de bakker en supermarkt geweest en 's middags lekker in de tuin bezig geweest. Ik heb het trapje van het klimtoestel omgedraaid dus nu is het een glijbaan. Dat vond Amy geweldig, dus ze is tig keer van dat ding af geweest. :p
    Manlief moet overwerken, dus ook met z'n tweetjes gegeten. Aardappels, prei en hamburgertje. Nu ligt mevrouw op bed en het is stil. Taco ligt naast me te slapen en ik hang op de bank. Ff lekker niks.

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hello!:D

Kib, ja had een tankini aan (zwangerschaps) alleen mijn buik stak er af en toe beetje onderuit. Dus af en toe even naar beneden trekken;)
    Herkenbaar dat gefrustreerde, gelukkig hebben we dat hier net gehad! Hoop dat Stijn snel zijn draai weer vindt!
    En tja ongevraagd wakker gemaakt worden zou ik ook niet happy van worden;):)

Masu, klinkt heerlijk zon knuffeldagje!! En wat grappig dat je er ook een glijbaan van kan maken! Amy heeft zich prima vermaakt dus!
    Geniet even van het lekker niks doen!

Wij hebben heerlijk gezwommen vanmorgen! Vince vond het erg leuk! In de auto op de terugweg hem wakker moeten houden want hij viel bijna in slaap.. En als hij even in de auto slaapt, slaapt ie niet meer in zijn bed.;)
    Thuis heeft ie heerlijk twee uur geslapen en ik ook ruim 1,5 uur:D
    Vanmiddag kwam szus met neefje nog even langs! En heb de derde babywas gewassen vandaag! Morgen lekker strijken:)

Xxx

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, dat klinkt als een heel gezellig dagje! Is je man ook vrij of heeft ie vakantie?
    Wat leuk, al die babywasjes! :D

Deel Deze Pagina