Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja was ook erg gezellig!
    En nee ml heeft pas vakantie wanneer ons meisje geboren is.. Maar hij werkt in de beveiliging en werkt eigenlijk altijd de avonden!! En vandaag had hij helemaal een rare dienst, pas om 16 uur weg en om half 10 is hij weer thuis. Dus we konden echt even wat leuks doen vandaag:)

We hebben vrijdag liggingsecho en is ml uitgeroosterd en toevallig heeft hij ma en di adv! Dus even kijken waar we die dagen aan gaan spenderen;)

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, das fijn zeg! Konden jullie fijn samen wat doen. :)
    Leuk, vrijdag weer een echo. Ben benieuwd of je meisje er goed voor ligt. Dan hebben jullie dus samen 5 dagen vrij? Dan kun je inderdaad wat leuks gaan doen, fijn hoor!:D

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden,

Hoe gaat het?
    Masu, geen last gehad van de klap tegen je auto? Schrikken meid!
    Hoe is het met Amy?

Hier een drukdagje gehad. Mocht eerst lekker blijven liggen van ml. Er om half 9 uitgegaan.
    Om 11 uur samen Vince naar het kdv gebracht, toen langs mijn oma om het wiegje te halen. Helaas paste het onderstel niet in de achterbak, dus paps komt m van de week brengen. Daarna door naar de thuiswinkel voor de klossen.. Daarna begonnen met mijn kledingkast uitmesten, schoonmaak en weer opnieuw indelen. Vaat uitgeruimd, kleertjes gestreken voor de kleine en het eten klaar gezet. Daarna Vince gehaal op de fiets...

Mijn dag goed besteed dus;):D

Vince had het leuk gehad op het kdv. En is erg lief gaan slapen!
    Xxxx

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahaha masu ook zonder die foto kon ik je in gedachte wel zien zitten hoor ;)
    Je hebt een leuk dagje gehad gisteren met amy. Grappig dat ze t glijden nu helemaal leuk vind.
    Balen van je auto idd.

Stamp wat moeten we toch zonder die tankini he? Haha ik heb er ook een paar hoor al moet ik toegeven dat 1 wel het lekkerste zit. Die andere kruipen omhoog al zullen ze nu ook wat beter zitten nu ik aan t afvallen ben.
    Druk dagje voor jou vandaag en lekker hoor straks samen lang vrij.

Hier gisteren met zn allen bij mams gegeten en het was weer een gezellige boel aan tafel. Paps kwam ook nog ff aanwaaien (net op tijd voor t eten dus die kon gelijk aanschuiven). Na t eten zijn we naar huis gegaan en ik dacht dat stijn wel snel in slaap zou vallen maar nee.
    Vanmorgen kort ochtendje werken en daarna door naar mn mams. Samen zijn we even naar de ikea geweest en hebben we bij t tuincentrum gelunched.
    Nadat ik mams met de spullen thuis had gezet en nog ff boodschapjes had gedaan naar huis gereden alles weggezet en met de fiets stijn gehaald. Was zo lekker om ff te fietsen had al de gehele week niks gedaan.
    Stijn wilde niks eten vanavond, hij nam 1 hapje en spuugde dat weer uit toen was hij klaar. Hij kreeg ook geen toetje dus hij was niet blij.
    Met naar bed gaan was t ook al drama. Ik hoop dat hij morgen wat gezelliger is. We moeten morgenochtend ook naar het cb voor controle.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, zo jij hebt een productief dagje gehad! Goed bezig hoor! :D
    Fijn dat Vince het allemaal zo goed doet.
    Op zich was het niet echt schrikken, het vrouwtje wat tegen m'n auto aanreed was wel half in paniek. Dus moest haar eerst kalmeren. :p
    Ik zag het aankomen, maar kon niet op tijd wegrijden (ik was achteruit aan het inparkeren). Blijft vervelend, want het is weer zo'n gedoe.

@kib, je hebt gezellig dingen gedaan! Gezellig dat jullie ook zo vaak samen eten. :) Stijn zit niet echt in een lekkere fase he. Hopelijk is die snel weer voorbij. En anders zal Amy hem volgende week wel even goed toespreken. :p
    Jee, morgen pas naar het cb? Das laat toch?
    Kan me wel herinneren dat je de afspraak had verzet of zo toch?

@hier, heerlijk getraind! Ik heb nieuwe voetbalpata's voor op kunstgras gescoord (met fluoriserende gele veters; vet! :D) en het ging echt een heel stuk beter. Nog een mooie goal gemaakt in de kruising. :D
    Komende zondag is er een vriendschappelijke wedstrijd en daar ben ik voor gevraagd. Eigenlijk wil ik nog geen wedstrijden spelen voorlopig, dus ben nu een beetje in dubio...
    Als ik het doe, ga ik max. een half uur meespelen, ik wil me niet overbelasten natuurlijk.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Amy heeft vandaag een dagje bij opa en oma gehad. Ze zijn weer lekker naar het terras gefietst en hebben daar wat gedronken (en bitterballetjes gegeten :p).
    Ons mam heeft ook een haarbandje voor haar gekocht , dus ik zal ff wat spammen wat ik vandaag van ons mam geappt kreeg.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Samen met opa van de glijbaan :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Glaasje ranja drinken en bitterballetje eten :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nog wat leuks (en dan houd ik echt op :p). Amy ging bij opa en oma aan tafel zitten. Zegt ze: "zo, gezellig he!" :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu lieve spam en een mooie uitspraak van amy. Volgens mij geniet ze ook altijd wel bij opa en oma.
    Stijn zit alles behalve lekker in zn velletje. Hoop ook dat t snel over is. Momenteel is t ook veel dat wat wij doen/eten of drinken hij dat ook wil. Dit kan niet altijd met een hoop frustraties tot gevolg.
    We zijn idd laat met cb maar we kregen geen nieuwe afspraak thuis nadat we de vorige hadden afgemeld. Onze vaste "receptioniste" heeft een omgeluk gehad en door de veranderingen daarbij ging t mis. Ik ben dus zelf maar ff langs gelopen en toen hadden we snel een nieuwe afspraak.

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu, wat een leuke spam weer! Ze lijkt echt al zoveel groter/ouder dan Vince! Vind Amy echt al een hele dame:)
    Die haarband staat er ook erg leuk! Fijn dat ze het zo gezellig heeft bij opa en oma! En wat geweldig die uitspraak, portretje:D.
    Gelukkig maar dat de aanrijding meeviel maar is zeker een behoorlijk gedoe! Hoop dat het snel opgelost wordt!
    Ben je er al uit wat je gaat doen wat betreft wedstrijd! Klinkt super vet je schoenen!

Kib, jeetje wat balen dat Stijn even niet zijn lieve ik is... Lastig he die frustraties, maar ook niet kunnen helpen! Je zal zien dat hij straks weer waarschijnlijk nieuwe woorden kent of zoiets! Hoop dat deze fase niet te lang duurt, knuffel!!!
    En hoe was je weeg moment eigenlijk? Sorry dat ik er niet naar gevraagd heb:)...
    En ik heb enorme striae aan de zwangerschap van Vince overgehouden en heb gewoon niet in bikini gedurfd. Zal mijn lijf zoals het is moeten gaan accepteren. Straks na de bevalling hoop ik mijn oude figuur terug te krijgen (nou ja zo goed als;)) en dan weer in bikini te durven... Maar dat zal nog een uitdaging worden...

Hier alles goed! Lekker dagje gehad! Vanmiddag verjaardag van nichtje gehad. Vince lekker gespeeld met de kids.
    Lag om kwart voor 8 lekker te slapen!

Xxx

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee meiden! :D
    Ik heb weekend! Jeeeeeeh! :D:D

@kib, slim van je om er ff langs te gaan. Fijn dat de afspraak snel ingepland kon worden. Hoe was het bij het CB? Stijnie weer mooi gegroeid?
    Hopelijk was ie vandaag wat gezelliger dan gisteren.

@stamp, wat grappig dat je vindt dat Amy zoveel groter lijkt dan Vince. Ik dacht toevallig net toen ik zijn brandweerman foto's zag 'wat is Vince toch ook al een heel manneke'. :D
    Moet wel zeggen dat Amy de laatste tijd ook wel echt een peuter is hoor. Zoals ze zich gedraagt, loopt en praat...geweldig. :D
    Balen van de striae. Ik heb van Amy ook behoorlijk striae, dus ik waag me er niet aan om in bikini te gaan lopen. :p
    Hoop voor je dat voor jou dat moment wel ooit komt. :)

@hier, lekker dagje gewerkt. Amy heeft het goed gedaan op het kdv. Lekker gespeeld, geknutseld en met de klei gespeeld. Ze zit wel in een mega mamafase. Ze wil zelfs niet door papa gedragen worden :$. Is wel heel sneu voor manlief...maar ik zeg hem ook telkens maar dat het een fase is. Net ging ze ook heel hard huilen, want papa ging haar luier verschonen en dat moest mama doen.;) Dramaqueen! :p
    Manlief is naar de corso, Amy ligt te slapen en ik hang op de bank (samen met Taco, die ook ligt te slapen).

Voor stamp; een foto van m'n voetbalpata! :D

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Moppies!!!

Stamp vandaag had stijn uiteindelijk een goeie dag. Hij begon wat sjaggo maar draaide gelukkig bij.
    Mijn weegmoment was goed -2 kg dus netjes.

Masu stijn weegt nu 13,2kg en is 91,8cm groot. Flinke knul al aan t worden.
    Stoere voetbalpata's hoor! Ik denk wel dat ze je aan zien komen ;)

Hier vandaag een gezellig dagje gehad. Na de controle bij het cb (waar alles goed was en stijn die vrouw verbaasde door te zeggen dat blokje blauw was) ben ik naar zus gegaan. Met zn allen zijn we nog ff langs de winkels geweest voor afscheidcadeautjes voor tim &bas. In de middag nog ff nieiwe hemdjes voor stijn gehaald en boodschappen gedaan. Ook heb ik nieuwe fietstassen gekocht die groter zijn want die ik nu op mn fiets heb kan ik net stijn zijn tas en die van mij in kwijt en dan zijn ze vol. Aangezien ik ook nog boodschappen doe op weg naar huis.niet handig.
    Ik ging net trouwens bij stijn kijken en hij lag echt helemaal onderin in.zijn bed. We hebben.hem maar even op de juiste.plek gelegd.

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, wat grappig dat jij Vince al een heel mannetje vindt:D
    Lekker weekend meid!!! Balen dat jij ook striae hebt, maar ach het tijgerprintje is in toch:p;)
    Wat fijn dat Amy een leuke dag heeft gehad op het kdv, altijd leuk om te horen!
    En super Coole schoenen!! Ik houd ervan:D
    En die mamafase is hier ook aanwezig, het is mama voor mama na...
    Ml krijgt af en toe niet eens een kusje en mama dan 1tje extra:)..
    Dus ik blijf ook maar zeggen dat het een fase is! Geloof ook wel dat Vince straks als de kleine geboren is misschien wel helemaal naar papa toetrekt!

Kib, wat fijn dat Stijn weer is goed gekeurd! Kan toch ook niet anders met zon leuk kind!
    Idd wel handig om dan iets grotere fietstassen aan te schaffen.
    En wat super goed, twee kilo eraf!! Top!

Vince is trouwens ook niet meer na het cb geweest, dus wilde volgende week maar gaan bellen! En het toeval wil dat we vandaag een uitnodiging kregen voor het cb:D
    Dus ben benieuwd!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant

Hahahaha! Geweldig! :D:D:D
    Dan ben ik helemaal hip met m'n tijgerprintje! :D

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, Stijn wordt al een grote man zeg! Mooi gegroeid! :D Grappig dat hij de vrouw versteld liet staan.
    Fijn dat hij nu wat beter in z'n hum is, gelukkig maar!
    En netjes hoor, 2 kilo eraf!

@stamp, wanneer moeten jullie naar het cb? Fijn te lezen dat Vince dus ook zo'n mamafase heeft. Het hoort er dus even bij denk ik dan maar. Al is het niet leuk voor de mannen....
    Mark zei vandaag nog; die fase duurt nu wel erg lang....:(

@hier, ik ben een film aan 't volgen, maar ben niet echt aan 't kijken.
    Ondertussen wat op de laptop aan 't pielen. Ik vraag me af of het kwaad kan om morgen te gaan trainen als ik lichte spierpijn heb. Zou het kwaad kunnen, als ik rustig aan (probeer te:p) doe(n)?

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Daarom, volgend jaar zomer gewoon in bikini met je strakke lijf en tijgerprintje:p.
    We moeten 5 september, dus ben benieuwd!
    Hier ook de tv aan maar meer beetje aan het internetten...
    Ga zo lekker maar bed;)..

En ik denk dat trainen geen kwaad kan hoor! Heb altijd gehandbald, en trainde 2x in de week. En dan wedstrijd in het weekend. Denk wel om het verzuren!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, 5 september al, das best snel!
    Bedankt voor je reactie.
    Ik vroeg het me meer af of het niet slecht zou zijn voor m'n spieren, omdat ik natuurlijk aan het opbouwen ben en m'n spieren er nog niet echt aan gewend zijn. Ik weet niet of ze dan genoeg rust hebben gehad zeg maar.
    Maar het is zo leuk, dus het liefst wil ik gewoon gaan. :D

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik denk dat je best heen kan gaan, maar doe het wat rustiger aan en ga niet voluit. En als je lichaam stop zegt even rustiger aan doen.
    Ik zou gewoon lekker gaan, maar goed ik ben wel enorm fanatiek en rustig aan doen of training overslaan was voor mij geen optie:);)...

Ohoh wat zou ik graag weer handballen.....

Helemaal nu ik jou zo hoor over trainen en wedstrijd etc...;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ben je gestopt vanwege je zwangerschap? Misschien kun je het weer oppakken als je straks bevallen (en hersteld) bent?
    Jij noemt ook precies mijn valkuil; als ik iets doe, dan ga ik volle bak...rustig aan doen ken ik ook niet echt, maar ik ben nu vanuit verschillende hoeken gewaarschuwd. :p
    Maar oh wat is het moeilijk om na een uur te zeggen 'ik stop ermee voor vandaag'...dat lukt me gewoon niet...:)

Deel Deze Pagina