Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Begrijp je helemaal meid!
    Lastig he!

Ik handbal nu zo'n drie jaar niet meer. Altijd gedaan vanaf mijn zesde!
    Maar met ml zijn werk is trainen gewoon niet te combineren, en ik was toen nog te fanatiek voor een vriendenteam. Als ik ervoor ga wil ik winnen en trainen. ..
    Maar wie weet dat ik het na de bevalling weer eens ga proberen ;).

Ik lig in mijn bed. Ga slapen!
    Truste xxx

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #2862 Kibbeling, 23 aug 2013
    Laatst bewerkt: 23 aug 2013
    He kwekkies!

Stamp dan heb je het lang volgehouden zeg het handballen. Mn nichtje heeft t ook een hele tijd gedaan met veel plezier.
    Jullie dus ook al zo laat een afspraak bij het cb. Grappig dat je dan ineens die brief krijgt. We hebben de afspraak voor volgend jaar al staan zelfs. Gelukkig nog ver weg.

Masu je kan wel gewoon gaan hoor. Ik denk dat t zelfs voor je spieren wel goes is. Stijn is idd netjes gegroeid. Qua lengte nog altijd de +1 en qua gewicht nog altijd de -1 lijn maar hij groeit goed. Dus geen zorgen en ach zn papa is ook niet dik :)

Hier heerlijk geslapen en stijn werd ook pas.om 7:45 wakker. We hebben nog lekker in t grote bed samen gelegen en daarna uit bed. Ik heb me.na t douchen ff snel gewogen (officieel maandag pas weegdag maar ik was nieuwsgierig) en ik ben gewoon alweer 2kg afgevallen.....gaat echt snel. En dan ben ik ook nog ongi dus weeg je meestal wat zwaarder!
    Vanmiddag komt vriendin met haar dochtertje langs. We gaan een.proeftaartje.maken voor haar. Ze wil met de verjaardag van haar kleine.zelf.de taart maken dus ff spieken hoe t werkt.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@stamp, het blijft kriebelen dus...herken ik wel hoor. Wie weet pak je het nog eens op. :)

@kib, knap hoor, weer 2 kilo. Je gaat als een speer!
    Je hebt een mooi proeftaartje gemaakt zag ik wel op FB.

@hier, druk dagje vandaag. Amy is net opgehaald door ons pap en mam en wij gaan zo richting corso. Daar hebben we feest voor alle buurtschappen. Manlief doet bar en ik doe de bonnenverkoop. Eerst alles opbouwen, dus we gaan zo die kant op.
    Fijne dag allemaal!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat een rust meiden!:$
    Waar zijn jullie allemaal?!

Hier gisteren een gezellige dag gehad. Alleen beetje jammer van het weer, waardoor er minder opkomst was. Daardoor was ook het luchtkussen voor de kinderen zeiknat, dus ook dat was wel jammer.
    Na het feest zijn we Amy weer op gaan halen en bij thuiskomst direct ons bedje in gedoken. :)

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik ben hierrrr!!!!!

Masu jammer dat t weer tegen zat gisteren. Ik hoop dat t vandaag beter weer bij jullie was?
    Ff denken stond t proeftaartje.op fb? Zal mark gedaan hebben dan. Hij was groen en er stond test op.

Hier het weekend weer gewerkt. Gisteren na mn werk nog ff naar mn mannen op de beurs gegaan. Nog wat spullen bij de taartkraam gehaald. Kwam ook de buurtjes van mn mams.nog tegen en die vonden stijnie groot geworden. Stijn heeft zich prima vermaakt gisteren veel treinen kijken en ook af en toe varen met zn eigen bootje. Ik hoorde van Mark dat hij vandaag wat baldadiger was (heeft ook zn zender onder water geduwd dus die kon mark uit elkaar halen om te drogen).
    Ik heb gisteravond nog snel een taartje gemaakt voor de beursgangers van de bootclub. Hij werd enthousiast ontvangen en ze hebben hem met smaak opgegeten. Ik kreeg ook nog een hele berg taartdozen en taartplateautjes.
    Morgen een lange dag op werk voor de boeg. Eerst vergaderen en daarna nog avonddienst draaien...

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies!
    Niemand geweest gisteren? Allemaal duk geweest?

Ik had gisteren een lange dag werken die ik gelukkig overleefd heb. De clienten waren redelijk te doen met veel bezig houden kwam ik een heel eind.
    Gisterochtend ook nog op de weegschaal gestaan en er was weer 2,5kg af. Ik ben nu in totaal al 4,5kg afgevallen.
    Vooral mn broeken zitten al erg ruim en ik denk dat er alweer een nieuw gaatje bij moet in mn riem. Mark zei je bent bijna net zo zwaar als mij :)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi lieve Masu en Kib,

Sorry dat ik jullie z verwaarloosd heb:)...

Kib, wat ontzettend goed al 4,5 kg eraf!! Wordt tijd om te gaan shoppen;).. Goed bezig meid!
    Masu, hoe is het bij jou? Wil het afvallen nog een beetje? En heb je de wedstrijd nog gespeeld?

Met de kids alles goed?

Hoe is het met de rest?

Mlien, las dat Kian geen luier meer om wilde?! Eenmalig of zet ie het door?
    En hoe gaat het met je? Al tekenen?:D
    Sens, hoe is het met je? Ritme van Bas weer gevonden?
    Sammie, hoe gaat het met jou? Damien ziek?

Hier alles goed, merk wel dat ik er een beetje zat van begin te worden! Kan niet zoveel meer qua energie en voel me dan schuldig tegenover Vince:(... Wil me eigen lijf ook wel weer terug! Al blijf ik het heel bijzonder vinden hoor! Maar ben gewoon benieuwd naar ons meisje en hoe Vince reageert...

Met Vince gaat het goed, nog steeds last van doorkomende kiezen!
    Verder allemaal leuke dingen gedaan, maandag waren we naar Artis!
    Gisteren Vince naar het kdv en samen met ml gezellig gelunched!

Xxx

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

Sorry voor mijn stralende afwezigheid al lees ik wel dat ik weinig heb gemist. :)

@stamp, ik zag al super leuke foto's van de dierentuin. Genieten!
    Kan me voorstellen dat je er wel aan toe bent jullie meisje te ontmoeten. Spannend hoor!
    De wedstrijd ging uiteindelijk niet door die zondag, want er was geen tegenstander, haha. Het afvallen gaat op zich prima, ik houd me keurig aan het schema, alleen gaat het niet zo snel als ik had gehoopt, zeker niet omdat ik er nu goed bij sport. Van de andere kant; zolang het er maar af blijft maakt het me niet uit hoelang het duurt. Ik heb de tijd. :D
    (zeg ik nu, maar een paar dagen geleden zat ik in de put. Ik snapte er geen drol van, haha)

@kib, knap hoor, al 4,5 kg kwijt! Snel ook, in 2 weken tijd.
    Was het leuk in het dolfinarium vandaag?

@hier, drukke dagen achter de rug. Vanavond lekker gevoetbald, maar met een sprint schoot het ineens in mijn linker bovenbeenspier. Ik heb nog wel door gespeeld en ook een keer met links geschoten en toen schoot het er nog verder in.:)
    Daarna dus uitgelopen en naar huis gegaan en lekker warm gedoucht. Wat Midalgan erop gesmeerd, hopelijk helpt dat een beetje. Ik wil zo graag vrijdag ook gaan, maar vrees dat dat geen goed idee is. :(
    Om het compleet te maken is m'n linker teennagel ook blauw, want daar raakte ik vorige week de bal verkeerd mee. :p
    Verder gaat het prima hoor! :D
    M'n meisje is ontzettend gezellig en kletst honderduit. Super gezellig! :D Gisteren zijn we bij mijn nicht en haar zoontje gaan spelen en toen heeft ze Amy's haartjes meteen geknipt (ze is kapster). Kindjes hebben lief samen gespeeld en de mama's gezellig gekletst.

Morgen nog een dagje Arnhem en dan lekker weekend! Ben er al aan toe, haha! Morgenavond ook nog collecteren met 2 vriendinnen om geld op te halen voor de corso.

Fijne avond meiden! Xxx

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeeeee sensje! :D:D:D *zwaai*
    Alles goed?

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp kan me goed voorstellen dat je er zo langzaam aan zat van wordt. Nog ff volhouden!

Masu ohjee balen van jd been zeg. Hoop dat t snel over is.

Hier gisteren een super gezellige dag gehad. Alle clienten hadden een goeie bui. We hebben alleen maar zon gehad. Zelfs moeten smeren met zonnebrandcreme om niet te verbranden.
    We waren net voor 20uur terug op de woning. Snel naar huis gegaan om 20uur kon ik nog ff met stijn kroelen :) Mark had hem heel lief wat langer opgehouden.
    Ik heb gisteravond wel heerlijk patatjes met frikandel speciaal gegeten!!! Vandaag weer terug in het gareel.

Ik ga zo naar mn zus toe en dan gaan we samen de zooi voor de rommelmarkt as zondag uitzoeken en klaar zetten.
    Fijne dag allemaal!

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu, jammer dat de wedstrijd niet door ging! Hoe is het nu met je spier? En je teen? Auw....;)
    Wat genieten dat Amy zo gezellig is! Weer lekker haar haren geknipt!
    Je dagje overleeft vandaag? Lekker weekend meid! Hoop dat jullie goede opbrengst hebben met collecteren! Balen dat het afvallen niet zo snel gaat als je wilt! Maar je bent goed bezig meid!

Kib, wat leuk naar het dolfinarium! Jullie hebben het maar getroffen met het weer! En wat fijn dat iedereen zo gezellig was!
    Gelukt met alles uitzoeken voor de markt?

Hier lekker dagje gehad. Vanmorgen even naar Ikea geweest, andere salontafel gehaald, plant voor in woonkamer en een juniorstoel voor Vince.
    Helaas was Vince voor een kwartier in slaap gevallen in de auto en ging vast niet meer in zijn bed slapen. Dus vanmiddag gezellig naar tante en neefjes geweest. Vince vond het zo gezellig, die wilde niet meer naar huis. Om kwart voor 7 sliep hij! Gesloopt;)

Xxx

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopjes!

Stamp leuk ff shoppen bij de ikea. Jammer dat Vince in de auto in slaap gevallen was. Gelukkig wel nog een gezellige dag gehad.

Hier is het gisteren allemaal gelukt voor de rommelmarkt. We hebben vaste prijzen bedacht voor de.kleding en wat grote dingen. Stijn en neefjes.waren thuis heel lief aan t spelen maar eenmaal in de winkels.pfffff En hij had ook nog eens bedacht 's avonds om niet te gaan slapen. Half 10 viel hij eindelijk in slaap! En om iets voor 7uur was hij weer wakker.
    Ik ga straks de kinderwagen weer ophalen. Ze hebben de votensteun kunnen repareren dus das wel fijn.
    Vanavond weer werken en dan weekend!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, fijn dat ze de kinderwagen weer hebben kunnen maken. Nette service!
    Wanneer is de rommelmarkt?
    Werkse alvast voor straks.

@stamp, he das altijd balen he; als ze maar heel even tukken in de auto, dan kun je het verder vergeten. Amy wil dan ook nooit meer slapen. Jullie hebben lekker geshopt bij Ikea! Altijd leuk! :D

@hier, gisteren een drukke werkdag gehad, daarna doorgereden naar het kdv, Amy opgehaald, gekookt, gegeten, op de fiets gesprongen en naar de corsotent gefietst. Daarna gecollecteerd met vriendin en lekker bijgekletst. Weer terug naar huis en rond half 10 zat ik op de bank en was ik ook echt blij dat ik zat. Pff. :)
    Amy heeft vanmorgen tot half 10 geslapen, dus ik ook. Heerlijk bijgeslapen nu. :)
    Helaas werd ze wel chagrijnig wakker, dus haar humeur is helaas wat minder. Ze ligt nu weer op bed, ben benieuwd of ze wil gaan slapen.
    Ik heb voor dinsdag een afspraak bij de fysio gemaakt om met hem samen te kijken waar ik op moet letten om geen blessures te krijgen met het voetbal en om evt. mijn been nog te behandelen.
    Besloten om (echt met mijn in m'n hart) vanavond maar niet te gaan voetballen....:(
    Kan Mark een avondje naar de corso, das voor hem ook wel fijn.
    En morgen komen Kib en consorten hierheen. :)

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi lieffies,

Kib, wat fijn dat alles klaar is voor zondag! Hoop voor jullie een goede opbrengst! Fijn dat de kinderwagen weer gemaakt is! Jeetje half 10 pas gaan slapen:$... Hoop dat Stijn het vandaag toch eerder is gaan slapen;)

Masu, doe je goed om even maar de fysio te gaan! En toch lief dat Mark nu naar de corso kan... Amy had vanmorgen een wat minder humeurtje, hoop dat ze nog lekker is gaan slapen en vanmiddag beter wakker werd..

Jullie zijn echt vrienden geworden he?! Leuk zeg... Eigenlijk posten jullie alleen nog maar voor mij:p;)

Hier erg veel last van mijn heup gehad... Voornamelijk vanmorgen...
    Kon amper de trap af... Na vanmorgen lekker rustig aan gedaan te hebben ging het vanmiddag al een stuk beter. Ook even lekker 1,5 uur geslapen.
    Ml heeft heel lief allemaal lekkere dingen voor me meegenomen met de boodschappen, m&ms, chocolade rozijnen. :D..

Vince is erg gezellig en echt aan het banjeren!!! Heerlijk..

Morgen housewarming van collega en smiddags op verjaardag van dochter van mijn vriendin..

Xxx

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he mopjes!

Masu balen dat je nog steeds last van je been hebt. Ik hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen. Misschien wel het advies niet zo fanatiek mee te doen :) hahaha dat wordt dan tegen de verkeerde gezegd jouw kennende.
    Ik hoop dat Amy haar humeur wel beter werd in de loop vd dag.
    We gaan zondag naar de rommelmarkt toe. En aangezien we morgen naar jullie komen moest ik wel afgelopen donderdag met zus ff kijken naar alles.

Stamp we zijn idd vriendinnen geworden maar kan jou ook niet missen hoor!! En de rest ook niet natuurlijk. Het is ook super leuk als je Amy en Stijn samen ziet spelen, knuffelen en lol maken. Ml heeft wel allemaal heerlijke dingen voor je meegenomen zeg! Kan jij chocolade eten dan in je zwangerschap?? Ik werd daar echt mega beroerd van.

Hier vandaag een super gezellig mannetje vanmorgen gehad en ik baalde dan ook enorm dat ik hem naar het kdv moest brengen. Hij wilde Tarzan kijken en zat er echt helemaal in. Hij lag lekker tegen me aan op de bank. Helemaal genieten dus.
    We zijn, heel sportief, op de fiets naar het kdv gegaan. Op de terugweg nog tegenwind dus had mn workout wel gehad. Vanmiddag na de lunch was ik gewoon in slaap gevallen op de bank!!
    Vanavond met mn werk hadden we weer disco en uiteraard wil dan iedereen met me dansen. Dus 2 uur lang dansen en zweten!! Wel goed voor de lijn zullen we maar denken. En heel sportief vandaag ook met de trap gegaan ipv de lift. (duurde gewoon te lang voor de lift kwam hoor :D)
    Zo lekker mn bedje opzoeken en morgen naar Masu en consorten!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeee meiden!:D

@stamp, oeh wat heeft manlief lekkere dingen voor je meegenomen. Super lief van hem! :D
    Ik lees heel graag hoe het met jou//jullie gaat, dus wel blijven posten hoor! Jammer ook dat het hier zo rustig is, ik lees ook altijd graag alle andere verhalen.
    Kib en ik zijn inderdaad echt maatjes geworden; ik blijf het bijzonder vinden hoe goed dat klikt. :)
    Hoe was de housewarming en de verjaardag?

@kib, wat schattig dat Stijn zo lief Tarzan aan 't kijken was. Dan is het helemaal jammer dat je 'm naar het kdv moet brengen he. Je bent sportief bezig geweest gisteren!

@hier, leuke dag gehad met kib en consorten. We wilden eigenlijk naar activiteiten hier op de markt gaan, maar helaas was het wiel van de kinderwagen van kib lek....dat plan ging dus niet door. Toen maar besloten om naar een speeltuintje met kinderboerderijtje te gaan. Was ook erg leuk. :)
    De kids hebben zich goed vermaakt en de papa's en mama's natuurlijk ook.
    Na het avondeten is Amy alleen hard van het klimrek gevallen. Haar voorhoofdje, neus en mondje waren geschaafd/kapot...:(
    Ze was er echt ontdaan door en wilde alleen maar bij mama zitten. Ze ligt nu in bed en slaapt geloof ik al. Hopelijk voelt ze zich morgen een stukje beter.
    *hier stond de spam, maar zie dat kib ze al op fb heeft gezet dus jullie kennen ze al*:p

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    heeeeeeee het was een gezellige dag vandaag met masu en gezin!

Ik zal nog ff spam plaatsen die jullie niet hebben gezien :D

Mijn kleine moppie op de schommel!
    Mijn grote moppie op de schommel!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu en Kib, fijn dat jullie het weer zo gezellig hebben gehad! En het is zeker heel bijzonder dat je elkaar online leert kennen en dat er dan zon bijzonder goede klik is! Super leuk!
    En op de foto's kan je idd zien dat Stijn en Amy het super leuk hebben saampjes!

Kib, hoe was de markt vandaag? Goede opbrengst?
    En wat een leuke foto's van je moppies op de schommel;)
    En chocola...hmmmmm kan ik heeeeel veel van eten:D;)

Masu, jeetje Amy is echt flink gevallen zeg aan de foto's op fb te zien! Arm meisje...:( heeft ze er veel last van?

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hier alles goed!
    Vince nog steeds erg gezellig!
    Vanmorgen mocht ik lekker uitslapen en werd om half 10 wakker gemaakt door knuffels van mijn mannen:D, beter wakker worden kan niet;)

Vandaag alleen ff boodschappen gedaan en wat opgeruimd in huis, verder lekker relaxed! Broertje is komen eten.

Morgen naar vk en smiddags komt vriendin gezellig langs!

Xxx

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hooooooi! :D

@stamp, je komt je tijd goed door lees ik wel. Gezellig hoor, al die visite. :)
    Wat lief dat je mocht blijven liggen. En dan op zo'n manier wakker worden; een goed begin van je dag.

@kib, flink wat verkocht? Hopelijk zijn jullie flink wat spullen kwijt geraakt.

@hier, Amy is inderdaad gisteravond van het klimrek gevallen en ze heeft flink wat schrammen in haar gezicht. Vooral van haar neus heeft ze wel last. Ze was vandaag gewoon vrolijk, maar ze is wel onwijs verkouden. Iedere keer dat we haar neus moeten poetsen doet het natuurlijk pijn....erg sneu. :(
    Vanavond hebben we gezellig bij opa en oma gegeten en we zijn nog voor een bed wezen kijken (via mp). Het bed vonden we tegenvallen dus die kopen we niet. De speurtocht continues.....:p

Ik zal ook nog 2 spammetjes doen:
    Foto 1: samen met Stijnie op de schommel
    Foto 2: Stijn was Amy aan het duwen op de schommel, dus ik ging Mark even duwen op de schommel (onder toeziend oog van de kids) :p

Deel Deze Pagina