Gelukkig maar dat ze ondanks de flinke schrammen wel vrolijk is! Stoere meid... Hopelijk heelt het snel! Wat gezellig samen eten, en jammer dat het bed tegenviel... Jahoor ik zot mijn tijd wel uit... Vince plast de laatste dagen iedere dag wel 1 of 2x op het potje! Zo trots! Hij is zelf dan ook zo trots Kanjer!
Wauw stamp! Wat knap van Vince! Kan me voorstellen dat jullie allebei dan supertrots zijn. Hier is het potje plassen verleden tijd. Het ging een tijdje heel goed, maar doordat ze zo geschrokken is van het poepje op het potje, is ze nu een beetje angstig erop te gaan zitten. Ik vraag het een keer en als ze niet wil, dan laat ik het zitten. Ik hoop dat het dan vanzelf wel weer een keer komt (toch????).
Janoor komt echt vanzelf!! En wij pushen verder ook niet, ik vraag het als hij uit bed komt en naar bed gaat! En als we gaan douchen wilt hij zelf op het potje... Maar ga er nu nog niet teveel mee doen, vooral omdat de kleine straks geboren wordt en je dan toch vaak hoort dat kinderen een terug val krijgen. Alleen als hij het zelf verder aan geeft uiteraard Vandaag ook de adressen op de enveloppen geplakt Hoop wel dat ons meisje niet zo lekker zit bij mama als Vince
@stamp, snap je helemaal. Maar wel super dat hij er ook zelf om vraagt. Elke keer dat ie er op zit is al mooi meegenomen toch?! Wat leuk, enveloppen dus ook al klaar. Het komt echt dichtbij! Wat zegt je gevoel? Blijft deze nog even zitten denk je?
He poepies! Stamp heerlijk uitslapen!! Das een lange tijd geleden hier. Een gezellig dagje gehad zo te.lezen met.de aanloop. En een gezellige vince is altijd leuk. Masu arme amy. Het ziet wel echt een stuk beurser dan gisteren toen wij weggingen zeg. Ik hoop dat t snel weg trekt. Smeren met bultenzalf doet vaak ook wonderen. Vooral vervelend dat ze zo verkouden is ook nog. Hier een gezellige dag gehad op de.markt. We hebben aardig wat spullen verkocht. We hebben het wel betaalbaar/goedkoop gehoiden omdat we er gewoon vanaf moeten. We hebben zoveel kkeding van de jongens dat we bijna een winkel kunnen openen. We hebben wel zowat alle.shirts verkocht en een lading rompers. We hebben bedacht zo met de pasen weer te gaan. 2x perjaar is nog te overzien. We hebben besloten het geld mee te nemen als we een weekend in dec weggaan met zn allen. Stijn en papa hebben zich ook vermaakt. Stijn heeft buiten op zn grote fietst gefietst en dat gaat echt super goed. Eten ging vandaag weer wat minder en naar bed gaan was een ramp. Met veel ellende is hij rond half 10 in slaap gevallen. Ik ga morgen op t kdv aangeven dat hij niet mag slapen. Hopelijk gaat hij dan weer op tijd slapen thuis..... Zo eerst ff douchen en dan naar bed.
Kib, wat fijn dat jullie aardig wat spullen hebben verkocht! En leuk idee om de opbrengst te gebruiken voor een weekendje weg! Fijn dat Stijn en papa zich ook hebben vermaakt, beetje jammer van het eten en slapen. Hoop dat het niet slapen helpt! Denk je dat ie het trekt zonder tukkie? Slaap lekker meid... Masu, zeker top dat ie het zelf af en toe aangeeft! En tja... Mijn gevoel zegt dat ze wel wat eerder komt, maar omdat Vince met 41+3 is geboren, ga ik maar uit van 42 weken... Maar goed, vanaf woensdag mag ze komen... Slaap lekker lieve meiden! Werkse morgen! Xxx
Goeiemorgen! Stamp ik zal duimen dat ze wat eerder komt. Stijn doet wel vaker zonder tukje overdag. Ligt net als bij amy aan zn bui en zin Hier moesten we er vanacht 2x uit. Om 4uur ging mark en om half 6 ik. Zegt stijn heel lief klaat met slapen. Daar was mama t niet helemaal mee eens. Toen kwam hij om half 8 was toch wel een betere tijd. Hij is vandaag heel kroelerig en aanhankelijk. We zitten nu aan ons ontbijt en zo naar het kdv toe. Ohja ik heb me nog gewogen en ben -300 gr afgevallen. Verbaast me ook niet echt. Heb niet echt netjes gegeten en ook niet veel bewogen. Deze week weer volop er tegenaan!
Goedemiddag Kib, balen van je nacht meid! Grapjas die Stijn herkenbaar..maar gelukkig is die periode hier weer voorbij! Wel lekker dat hij om half 8 kwam, betere tijd En dan ook nog lekker kroelen... Ben benieuwd hoe het ging met het niet slapen vandaag en of Stijn vanavond makkelijker gaat slapen! Hier weer terug van de vk. Alles weer goed. Xxx
Stamp fijn dat alles goed was bij de vk. Ik heb aangegeven dat ik liever heb dat ze hem wakker houden maar als het echt niet anders kan dan hooguit een uurtje slapen en echt niet langer. Ben ook wel benieuwd of hij het vandaag gaat trekken. Hij heeft het wel vaker gedaan op t kdv. Enige is dan wel dat hij in de auto in slaap valt. Dus mark zal hem wakker moeten houden. Ik heb het vanmorgen op mijn gemakje gedaan en we waren pas tegen 10 uur op het kdv Heerlijk ff wat extra tijd met mn boeffie. Vanuit t kdv door boodschappen doen, thuis de keuken, hal en woonkamer opgeruimd. Ik ga zo ff langs de babyzaak kijken of ze daar een binnenband voor de wagen hebben. Anders bestel ik hem wel via internet.
Kib, en heeft Stijn het gered vandaag? En Mark zijn zangkunsten uit de kast getoverd om Stijn wakker te houden in de auto? Heerlijk zo rustig aan doen sochtends... En nog een nieuwe binnenband kunnen vinden bij de babyzaak? Vince heeft vandaag ook een lekker dagje gehad. Net lekker 20 minuten gebadderd, daarna 2x een plas op het potje gedaan en ligt er nu een kwartiertje in! Ik hoor m nog kletsen tegen beer... Maar zal zo wel gaan slapen. Ik heb een maskertje en nagellak beneden staan, ff lekker tutten..als Vince slaapt En vandaag start GTST weer Xxx
@kib, toch netjes dat je bent afgevallen. Hoe is het gegaan met het inslapen van Stijn? Hebben ze 'm wakker gehouden op het kdv? Oeh, nog 5 minuutjes, dan ben je alweer afgewerkt! @stamp, fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Ah, wat schattig dat hij zo tegen z'n beer kletst, zie het al helemaal voor me. Je had een heerlijke tutavond, lekker hoor! @hier, dagje vanuit huis gewerkt. Voortaan is donderdag m'n Arnhemdag. Amy heeft het goed gedaan op het kdv, ze was door het dolle heen toen ze me zag toen ik haar ging halen. Daarna lekker gegeten, Amy gebadderd (en in bad heel voorzichtig al het aangekoekte snot bij haar neusje weg gehaald, dat deed zeer....vind ik zo zielig ), nog flink geknuffeld en toen m'n moppie naar bed gebracht. Manlief is naar de corso geweest en ik heb Kramer vs. Kramer gekeken. *ik blijf een emotioneel wrak als ik zo'n film kijk*
Goeiemorgen!! Stamp (en gelijk ook masu) Stijn is.heel de dag wakker gebelevn op t kdv. Mark vertelde dat hij ook in de auto wakker bleef. Na t eten gedouched en mark zei dat hij snel in slaap was gevallen. Om half 2 even huilen en snel weer gaan slapen. Om 7uur werd hij wakker. Jij een heerlijk tut avondje gehad stamp? Lief hoor dat vince nog ff tegen beer moet kletsen. Masu heb jij je arnhem dag geruild of de organisatie? Wel lekker dat je niet meer zo hoeft te stressen op maandag. En vooral fijn dat je na je arnhemdag weekend hebt. Ah das wel heel sneu aangekoekt geschaafd neusje schoonmaken. Ohja stamp ik heb idd nog een nieuw bandje gekocht gisteren. Heb hem er al half weer opgezet. Vandaag ff beetje lucht erin en dan kijken of ik hem wedr terug erop kan zetten. Ik moet ff het mandje mee.naar mn mams nemen dan kan zij hem onder de naaimachine ff maken. Het klittenband is.los en ik had het met de.hand weer vast gezet maar t is alweer los gegaan. Leuk hoor die wagen terug maar er lijkt van alles aan.te mankeren.....pffff Verder stijn straks bij mn mams brengen en dan mag ik weer werken tot 23uur.
@kib, hopelijk is de band nu heel en kun je weer lange tijd vooruit met de wagen. Je mams kan het mandje ook vast wel weer maken. Blijft natuurlijk wel balen dat er dingen aan kapot gaan. Dat wakker houden van Stijn werkt dus wel, fijn zeg! Je hebt weer een avonddienst lees ik al; werkse alvast. Het ruilen van de dag komt eigenlijk vanuit een collega. Lang verhaal, dus ik zal het even samenvatten; we stoppen met de nieuwe planner (2e planner dus) in de proefperiode, ikzelf en de andere projectmanager gaan ieder 1 dag plannen (ik dus op donderdag). Wij kennen het systeem, zijn snel en zo hebben meteen zicht op wat er speelt. Coordinatoren spreken we dan ook weer op leuke manieren (normaal bellen ze alleen als er iets niet goed gaat), dus het heeft vele voordelen. Ik heb toen wel aangegeven dat als ik donderdag naar Arnhem ga om te plannen, ik niet ook nog maandag ga en dat was (vooralsnog) goed. @hier, vrij dagje vandaag. Vanmorgen al lekker met Amy naar 't dorp geweest, boodschapjes gedaan, naar de bakker en supermarkt geweest en Taco uit gelaten. Daarna wilde mevrouw nog een ronde door de wijk op haar loopfiets. Ze heeft het goed door en gaat ook al echt snel. Ik kan haar met flink doorwandelen niet meer bijhouden, dus nu moet ze bij iedere stoeprand even wachten op mij (slome mama ). Ze maakt ook vaart en dan doet ze haar voeten omhoog, waardoor ze dus zonder contact met de grond doorrijd. Doodeng...ze heeft al schaafwonden genoeg vind ik, maar maak dat haar maar eens wijs... Vanmiddag nog naar de fysio, dus dan past ons mam ff op Amy. Ze ligt nu in bed en ik hoop dat ze ff wil slapen.
Goeiemorgen! Masu hahaha ik zie jullie al helemaal gaan. Amy snel en jij die zegt amy voorzichtig! En amy die denkt ja hoor mams! Ben t wel met je eens dat ze even genoeg schaafwondem heeft. Wel een goeie oplossing op je werk. Zo spreek je iedereen ook weer op een positieve manier en heb je overzicht. Ik hoop dat t blijft werken en je er geen al teveel stress van krijgt. Moet wel zeggen dat je zowel lekker afwisselend werk hebt. Hier gisteravond dienst gedraaid en iedereen lag er op tijd in. Ben dan ook op tijd naar huis gegaan. Vandaag een ochtenddienstje draaien en dan morgen 1 dagje vrij. Dan begint er een reeks van 6 dagen werken vrijdag...pffff Stijn doet t idd goed zonder slaapje al vrees ik dat t vandaag niet zal lukken aangezien hij om 6uur!!!! al wakler was. Nu was ik dat ook maar ik moet werken! We zullen zien.
Goedemorgen meiden, Masu, wat leuk dat je het plannen erbij gaat doen. Idd leuk om de coördinatoren ook op een positieve manier te spreken, gaan ze je misschien aardig vinden Ik zie het ook al helemaal voor me Amy op haar fiets en jij met een verhit hoofd erachter aan, hihi! Kib, oh jeetje van avond naar ochtenddienst.. Best vermoeiend lijkt me. Gelukkig kon je optijd naar huis! En wat fijn dat je een nieuwe band hebt voor de wagen! En wat goed dat Stijn het had volgehouden! Vince was vanmorgen er ook om 5:30 uur, maar na drie keer terug leggen is hij nog gaan slapen tot half 8! Betere tijd Ben vandaag 37 weken! Vanaf vandaag mag ze komen, maar ga ervan uit dat het nog even duurt hoor... Fijne dag meiden! Xxx
Stamp ik heb het overleefd! Jeetje Vince was ook zo vroeg wakker. Wel lekker dat hij toch nog even ging slapen. Stijn had er weinig zin in. Ik ga zo maar ff naar het kdv kijken of hij geslapen heeft of niet? Jippieeeeeeeeeeeeeeee vanaf vandaag is ze meer dan welkom je kleine meid!!
Heeeeeee mooie moppies van me! @kib, heb je genoten van je vrije dagje? Het was wel lekker weer (of misschien iets te warm zelfs). Was het laatst nog gelukt zonder slaapje toen hij zo vroeg wakker was? Het is inderdaad een heel afwisselende baan. Dat vind ik ook heel leuk; iedere dag is anders. @stamp, oeh half 6 is inderdaad vroeg.... Gelukkig ging Vince daarna nog wel even slapen. Alweer 37 weken, ze mag komen! Kan me voorstellen dat je zo benieuwd bent! @hier, drukke werkdag gehad op een veeeeels te warm kantoor. Daarna mega file hier rondom Eindhoven, dus heb er echt lang over gedaan. Ben ook blij dat ik nu zit. Amy heeft het weer goed gedaan op het kdv. We vinden alleen wel dat er nogal wat wissels zijn met de juffen...ik heb nu al zoveel verschillende gezichten gezien. Das wel jammer, want de kids worden er onrustig van (dat meen ik althans te merken als ik haar ga brengen, dan zijn die ukken zo druk en baldadig. Dat is niet zo als de vaste leidsters er zijn). We houden 't maar op de vakantieperiode, als de rust daarna niet terugkeert dan ga ik maar 'ns een gesprek aan. Waar ik me wel aan irriteer is dat ik haar met 1 elastiekje en 2 speldjes naar het kdv breng en dat ze alledrie kwijt zijn. We raken er wel eens vaker eentje kwijt, maar alledrie?! Zat ook nog een mooie bij.....daar baal ik wel van. Verder gaat hier alles z'n gangetje. Ik heb weekend en hoef woensdag pas weer te werken. Komend weekend bloemencorso, dus een druk en mega gezellig weekend voor de boeg. Oh, Amy had nog een leuke uitspraak net. Ik zat even met m'n ogen dicht en zij zag het. Zegt ze ineens: Hé! Mama's oogjes slapen! *smelt*
He lieffies!! Ik zeg stamp: MELDPLICHT!!! Hoe gaat het meid? Heb je de hete dagen een.beetje overleefd? Masu balen dat je.in de warmte moest werken en er dan ook nog eens lang overdoen om thuis te komen.... Maar gelukkig nu lekker weekend!!! Kan me voorstellen dat wisselende gezichten niet leuk zijn. Ik herken het wel een beetje hoor. Bij stijn op de groep ook andere gezichten. Kan idd door de vakabtie komen. Hier gaan de juffies ook wat later op vakantie. De eerste komt bijna terug en de volgende gaat bijna. Ik hoop dat ze de elastiekjes en speldjes nog terug vinden. Tip doe geen moooe in. Is net als met kleding ook niet je beste kleding aandoen. Hier een heerlijke dag gehad! Vanmorgen met zus en kids ff op stap voor gymschoenen voor Tim. Hij mag maandag gaan wennen op de basisschool. Mijn kleine neefje wordt groot!! Helaas niet geslaagd. Zus.moest om 11uur met Bas op t nieuwe kdv zijn voor intake dus ik ben met Stijn en Tim langs de andere winkels geweest en bij t strandje (tegenover de winkels) hebben we een eierkoek gegeten en hebben de jongena nog ff kunnen spelen. Bij zus thuis gelunched en badje in de tuin gezet. Toen we gingen opruimen toch nog ff een watergevecht met tim gehad Stinn hield t prima vol alleen toen we thuis binnenstapte en ik me ff snel wilde omkleden voor we naar mams gingen viel hij in de buggy in slaap. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer wakker. Heb hem zelfs slapend overgelegd in de auto om naar mams te gaan. Daar hebben we gegeten en stijn is daar blijven logeren. Ik heb morgen avonddienst dus als t meezit zie ik hem pas zaterdag (of hij moet.morgennacht wakker worden). Ps masu hij was tegen mn verwachting in de hele dag wakker gebeleven vd week. Vandaag na zn powernapje toch weer wat meer moeite om in slaap te vallen.
Eens met kib; stamp je hebt nu wel meldplicht hoor.... @kib, dat niet slapen werkt dus wel prima voor Stijn, ook al issie dan wel moe. Wat leuk dat Stijn bij je mams gaat logeren, dat zal ze wel heel fijn vinden. Amy mag zaterdag weer uit logeren bij oma, dan gaan wij heeeeeel veeeeeel bloempies prikken. Klinkt als een gezellig dagje vandaag. Tim alweer wennen op de basisschool...dan wordt ie inderdaad groot! Vind je zus het niet spannend? @hier, ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. Slaap lekker lieve moppies! Xxx
Goedemorgen, Kib, wat doet Stijn het goed zonder slaapje! Klinkt als een super gezellig dagje gisteren! Als ze naar de basisschool gaan worden ze idd in eens heel snel groot!! Moet je Stijn ook lang missen... Werkse meid! Masu, balen van je lange dag met die warmte gisteren! En dat van wisselende gezichten is op mijn werk ook altijd rond de vakantieperiode, waar wij wel rekening mee houden is dat er altijd 1 vast gezicht is! Maar ja als die gene sluit zie je die niet sochtends bij het brengen en andersom... Hopelijk is de rust snel terug gekeerd.. En wat betreft elastiekjes, kinderen trekken vaak de elastiekjes en speltjes uit. En die kunnen ze als de beste verstoppen... Zeg niet dat Amy dat doet hoor, maar dat is vaak een reden dat het kwijt raakt! Maar het is wel vervelend als de spullen kwijt raken! Leuk de corso van het weekend (nouja denk ik)... Lekker lang weekend meid! Hier alles rustig hoor!! Gisteren met Vince bij een collega wezen eten, was erg gezellig. Vanmiddag naar mijn ouders en daar lekker eten! Morgen met mijn collega's uit eten! Leuk weekend voor de boeg! Xxx