Goeiemorgen moppies! Masu stijn heeft t goed gedaan bij mams. Zus vindt t ook wel dubbel hoor. Je weet dat als ze 4 zijn ze naar de basisschool maar als t moment daar is dan is t wel ff slikken. Stamp klinkt ook wel als een gezellig dagje voor jou! Ik ben na heerlijk uitslapen (half 10 wakker) gaan douchen en na mn ontbijt in de auto gesprongen naar mams! Toch nog ff kroelen met mn binkie. We gaan nu ff naar dr winkels fietsen en dan vanmiddag werken. Fijne dag meiden!
@kib, haha kib, toch nog ff kroelen?! Het is ook lastig om ze te missen he! Veel plezier alvast! @stamp, wat heb je allemaal leuke eetdates! Gezellig hoor! Amy trekt nooit haar speldjes uit, dus het zou me echt verbazen als ze dat daar wel doet. Soms verliest ze er wel eens eentje (dat kan natuurlijk), maar nu alledrie. Vond ik toch wat gek. Ik behoor tot de categorie slome mama, dus ik zie vaak wel wie er op de groep staan. Ik breng haar namelijk soms pas om half 10 en dan is degene die afsluit 's avonds er ook al. Ik snap dat er wisselingen zijn, maar ik vind dat ze het beter hadden kunnen beperken. Bijv niet iedere dag een andere invalster, maar daar meer continuïteit in. Afijn, we zien het wel. Het gaat vanaf volgende week vast beter. @hier, druk ochtendje gehad. Eerst naar manlief z'n werk geweest om 540 eieren op te halen, die naar de corsotent gebracht, gevonden beurs afgegooid, naar de appie geweest en nog even langs oma geweest om te knuffelen. Nu ligt mevrouw op bed en is manlief even de auto wassen en naar de garage. Vanmiddag gaan we voor een steigerhouten bed kijken. Ben heel benieuwd! Het matras wordt 21 september geleverd (die is al besteld) dus het enige wat nog ontbreekt is het bed.
Masu jij een slome mama?? Had ik nooit gedacht! Hahahaha hier nog zo 1 hoor op mijn avonddienst dag of vrije dag. Dan zie je.idd wel gelijk wie er werken die dag. Hier hadden we een vaste invalster op de groep toen de vaste leidster langdurig ziek was. Gelukkig is die weer terug alleen hebben we nu die vakanties... Ach we hoeven hier nog maar een maandje en dan gaat Stijn over. Drukke dag vandaag zeg! Wat gaan ze trouwens met die eieren doen? Als ze ze opeten dan weet ik al wat jou komende dagen te wachten staat Heb je nog wat leuks kunnen vinden qua bed voor amy? En zo ja moet je er lang opwachten en heb je spam? Ennuh jon mn ukkie echt niet zo lang missen hoor!!! Hier een rustige dienst gehad. Op 1 na gingen ze genakkelijk naar bed toe. We hebben gezellig the voice gekeken. Zaten goeie tussen vandaag. Morgen gaan we in de ochtend gezellig met zus en consorten naar de wereld havendagen en in de middag mag ik weer werken. Voor nu slaap lekker.
He kippietok! Klinkt als een relaxte dienst! Veel plezier alvast morgen met de havendagen. Haha, nou ik ga die eitjes niet allemaal opeten hoor! Het is inderdaad voor het ontbijt voor iedereen die in de tent is op zaterdagochtend en op zondagochtend. Ook bakken wij eieren en hamburgers voor alle buurtschappen tijdens het afbreken van alle wagens op dinsdag, dus daar zijn in totaal wel zo'n ruim 500 eitjes voor nodig. We hebben een heel mooi bed besteld voor Amy. Wordt gemaakt en dat duurt ongeveer 3 weken. Heb je nog zoveel geduld?! Het is een steigerhouten kajuitbed. Wij vinden 'm allebei super mooi.
Goedemorgen, Masu, wij brengen Vince ook altijd pas laat omdat ml laat begint Maar bij ons proberen ze ook zoveel mogelijk vast inval te plannen, hoop dat de rust snel terug is op de groep... Jeetje veel eieren zeg... Dat wordt hard werken komende dagen Ben ook heeeel erg benieuwd naar Amy haar bed, klinkt errug leuk! Heel veel plz de komende dagen! Xxx Kib, doe je goed nog even lekker met Stijn kroelen!! En klinkt als een prettige werkdag! Heel erg veel plz met de havendagen! En werkse alvast boor vanmiddag! Hier alles goed! Gister gezellig gehad bij mijn ouders. Vandaag even naar Babypark, de laatste dingen halen. Dan vanmiddag lekker even op tuk als Vince ook te bed gaat anders trek ik het niet vanavond En vanavond gezellig uit eten! Mlien, hoe is het meid? Nog geen tekenen dat de kleine snel komt?? Fijn weekend meiden! Xxxx
Hahaha masu ga je ze niet allemaal eten? Wel tof dat jullie hamburgers enzo bakken.en ja tussen t prikken door moet er ook gegeten worden anders trekken ze t niet! Ik wens je heel veel plezier en vooral ook succes met het prikken. 3 weken is wel lang maar zal mn best doen geduld te hebben! Stamp fijn dat t gisteren gezellig was. Hoop dat je vandaag met vinve samen ff een tukkie kan doen. Gezellig vanavond uit eten. En niet teveel shoppen he bij babypark! Hier heerlijk geslapen en om 7uut was stijn wakker. We hebben nog ff lui in bed gelegen en zijn er nu allemaal uit. Zo hapje eten, aankleden en dan richting zus. Fijne dag allemaal!
Het is hier nog volop bib hoor wel een beetje frustrerend want Kian was er nu al 2 dagen! Heb volop voorweeen maar het zet maar niet door! Voel me verder op lage rugpijn na gelukkig wel goed. Xx
Heerlijk nog even samen wakker worden in bed Kib! Nogmaals veel plz!! Ennuh zal mijn best doen om niet teveel te shoppen Mlientje, balen meid! Kan me voorstellen dat je er nu dan echt op zit te wachten! Wel balen dat de voorweeen niet doorzetten! Hoop dat je snel je mannetje vast mag houden! Knuffel!!!
hoi meiden, wij zijn gisteren terug gekomen van een midweekje centerparcs in duitsland. een heel mooi park en erg netjes. we moesten veel sporten aangezien alles heel stijl was (heuvelgebied) wesley had heimwee hij wilde steeds autorijden en naar huis. hij vond het zwemmen in het begin ook niks maar later wel. damon hebben we pietertje genoemd want die was zo enthousiast in het zwembad hahaha. verder was de glijbaan in de speeltuin zwaar favoriet bij wesley. toen we thuis kwamen was het meteen jeej leuk!! dus wesley was blij en eet weer. vandaag nog verjaardag van mijn zus en morgen zwager. masu, jeetje veel eieren zeg! leuk een nieuw bed kopen dacht dat je nog wel even wilde wachten? stamp, laaste weekjes! spannend allemaal hoor.
He leuk om weer van iedereen te lezen! Mlien wachten duurt lang he? Kleine man zit gewoon lekker bij zn mama. Ik hoop voor je dat je voorweeen snel door gaan zetten! Stamp je ingehouden met shoppen? Sammie ach die arme.wesley zo'n heimwee. Hahaha op vakantie en dan fit.tguis komen. Hebben jullie t wel leuk gehad verder? En stijn is ook altijd blij als we weer thuis komen van vakantie. Masu schiet t op met de wagen vol prikken? Ik hoop dat t vanmiddag droog is bij jullie als.jullie gaan lopen. Ik zal duimen voor je! Hier hebben we t gisteren heel gezellig gehad! We waren op tijd bij de havendagen dus hebben we veel gezien en gedaan. Stijn vond t ook heel leuk allemaal. We zijn op een boot wezen kijken, hebben demonstraties gezien en stijn mocht nog in een vrachtwagen zitten. Ik ben rond 2 uur richting auto gegaan omdat ik moest werken en mark en stijn zijn met zus en aanhang richting maritiem museum gegaan. Op mn werk een hele rustige dienst gehad en vandaag de luxe dat ik om 9uur mag beginnen. Allemaal een fijne dag.
Wat een reacties! Leuk hoor! Hier even een kort berichtje. Gisteren ook weer lekker geprikt en we hebben 's avonds ook echt meters gemaakt. Rond half 1 's nachts zijn we naar huis gegaan en toen was er nog ongeveer anderhalf uur werk. Het was alleen zo druk in de tent dat je mekaar in de weg stond, dus we besloten te gaan slapen. Mark is om 5 uur weer opgestaan en richting tent gegaan. Toen ik wakker werd zag ik dat er water uit de plank liep waar de tv aan hangt (die hangt aan het plafond zeg maar, aan zo'n beugel). Ik hoorde water kletteren en dacht nog 'hmm...dat klinkt dichtbij...'. We hebben op zolder de lekkage gevonden. Vanavond als het droog is even het dak op om te kijken waar het probleem zit. Echt een gevalletje van verrekes beroerde timing...
Hoi! Sammie, wat heerlijk ff weg! Arme Wesley last van heimwee.. Dat wordt wat later met logeren gelukkig heeft ie het wel naar zijn zin gehad! En Damon een echt waterratje, wat leuk!! heerlijk zo even genieten met je gezinnetje! Gefeliciteerd met zus en zwager! Kib, fijn dat jullie zo genoten hebben bij de havendagen! Wel jammer dat je dan halverwege moet afhaken lijkt me... Wel lekker dat je een rustige dienst had en vanmorgen om 9 uur moest beginnen! Hoop dat je vandaag ook lekker hebt gewerkt! Masu, onee lekkage.. Zeker balen meid, hoop dat het meevalt voor jullie! In ieder geval nog, veel plz met de corso vandaag! Hier alles goed. Heerlijk uit eten geweest met mijn collega's gisteren, daarna wel last van mijn rug.. Dus snel mijn bedje in gedoken. Gisteren bij babypark een aapje wekker voor Vince gekocht en vanmorgen kwam hij om 7 uur bij ons dat het aapje zijn ogen open had! Maar of hij nou wakker is geworden door de wekker of keurig heeft gewacht In ieder geval prima tijd, ml is er uit gegaan en ik heb nog lekker tot 9 uur geslapen. Net even mijn keukenkasten uitgesopt..en nu lekker relaxen! Houd sinds eergisteren enorm vocht vast in mijn voeten en enkels Xxxx
Masu fijn dat t prikken zo vlot verliep. Jammer dat t dan zo duk is dat je elkaar in de weg loopt. Al is dat ook wel weer goed dat je met zoveel bent. Balen van je.lekkage ik hoop dat jullie t gemakkelijk konden verhelpen. Genoten van de corso en vooral mooi weer gehad? Stamp toch nog last van nesteldrang? Ik ken die wekkers wel ja. oogjes dicht is in bed blijven oogjes open is uit bed. Wel goed dat hij pas eruit kwam toen de oogjes open waren. Werd hij nog zo vroeg wakker dan? Ik vind t afhaken ergens wel jammer maar ben aan de andere kant wel blij dat ik toch mee kon. Het isen blijft beetje dubbel zulke dagen. Hier vandaag wederom een rustig dagje werken en daarna langs nicht van mark om boekjes op te halen. We reden richting huis en we zouden zo laat pas thuis zinn dat we naar t pannenkoekenhuis in leiderdorp zijn gereden. Heerlijk gegeten en toen naar huis. We waren net voor de giga hoos bui binnen. Stijn ligt op bed maar kletst/zingt nog wat. Her is hier wel gelijk nacht met die donkere wolken!
Heey Kib, Kan me voorstellen dat die dagen dubbel zijn, maar toch leuk dat je dan een gedeelte mee kan maken! Wat gezellig even langs het pannekoekenhuis! Gezellig! Ja Vince word nog regelmatig rond 6 uur wakker! Dus vandaar die wekker... Ben benieuwd of het vanmorgen toeval was, we zullen het morgen zien Yeahhh wat las ik op facebook Masu, 4de!! Wat goed!! Weet verder niet wat het inhoudt maar top meid Xxx
@stamp, hahaha ja 4e inderdaad! Van de 14 wagens die meereden is dat een hele nette score. We haddden verwacht ergens rond plaats 8 a 9 te eindigen, dus iedereen was aangenaam verrast. Ik ken die wekkers ook wel; ideaal inderdaad. Hoop dat het morgen net zo goed werkt! @kib, fijn dat het gezellig was! En inderdaad fijn dat je inderdaad in ieder geval nog een deel mee kunt doen. Hoop dat je een relaxte dienst hebt gehad vandaag! @hier, het heeft ontzettend hard geregend tussen middernacht en 9 uur 's morgens, maar daarna is het gelukkig heerlijk weer geworden. En dit jaar was omroep brabant erbij, omdat het corso in Valkenswaard nu 60 jaar bestond. Manlief was wagenbegeleider en was ook op tv. We hadden een kind van een van de bouwers als figurant op de wagen en dat manneke heeft het zo ontzettend goed en serieus gedaan. We zijn allemaal zo trots op hem! Na de prijsuitreiking zijn we naar ons pap en mam gegaan, Amy opgehaald en nu nog ff samenvatting van de corso kijken op tv. En morgen gaan we het maar eens flink vieren! In de tussentijd hebben ons pap en mijn broertje de lekkage verholpen. Er was een dakpan gescheurd. Overal al foto's van gemaakt en deze naar de verzekeringsman gemaild. De tv doet het helaas niet meer, want daar is water op gekomen. Blijft vervelend, want dat ding hing netjes aan het plafond, dus nu geeft het weer zo'n gedoe.... Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen! Masu, dat is dan zeker een nette score en alle tijd en energie waard geweest. Dus je bent nu gewoon met een bn'er? Fijn dat je broer en vader de lekkage hebben verholpen. Hopelijk doet de verzekering niet moeilijk... Balen van de tv Veel plz vandaag! Hier echt een beroerde nacht... Kon eerst niet slapen, dus draaien maarja dat gaat niet zo makkelijk. 10x eruit om te plassen, daarbij had ml last van maagzuur dus die neemt wel van die tabletjes naar hoor ik ook de hele tijd zuchten en draaien. Vervolgens was Vince al voor 6 uur wakker, dus hem iedere keer terug gelegd tot 7 uur. Toen gingen de ogen van het aapje open en mocht hij eruit.. Maar dat moeten we hem nu wel eerst ff aanleren Ach dat is het lekkere van verlof, ik hoef niks vandaag. Dus vanmiddag als Vince te bed gaat. Zelf ook even slapen Fijne dag meiden! Xxx
@stamp, dat klinkt als een rommelige nacht... Wel heerlijk dat je niks hoeft en dat je gewoon lekker met Vince mee kunt gaan tukken vanmiddag. En thanx; het wordt vandaag vast mega gezellig, dus gaat helemaal goed komen. @hier, heerlijk geslapen, maar wel zo vast dat ik er vanmorgen hoofdpijn van had. Amy vanmorgen weggebracht naar het kdv, opa en oma halen haar vanavond weer op. Daarna bloed laten prikken en boodschapjes gedaan. Nu nog ff een uurtje op de bank en dan gaan we richting 't dorp. Fijne dag meiden!
Masu, waarschijnlijk ff gemist maar waarom moet je bloedprikken? Hoop dat je hoofdpijn is gezakt en jullie lekker aan het feesten zijn Vanmiddag te laat gaan liggen. Vince lag er al een uur in, en helaas werd hij met een half uurtje daarna wakker, dus niet het geslapen! Nouja vanavond maar optijd te bed en hopelijk dan beter slapen. Vanmiddag nog ff naar winkelcentrum geweest en daarna lekker in de weer geweest met mijn boef! Hij ligt nu lekker te slapen, dus ik ga heerlijk relaxen voor de tv Xxx
He meiden ff kort want onze modem is overleden dus zit op mn foon zonder wifi. Masu balen van je lekkage en 4e plaats is netjes vd 14wagens. Jullie wagen was dan ook wel erg mooi! Lief van paps en broertje trouwens dat ze t gemaakt hebben. Stamp balen sat vince nog altijd zo vroeg wakker is. Hoop dat hij snel doorkrijgt hoe t aapje nou daadwerkelijk werkt. Hoop dat je vanacht beter slaapt als afgelopen nacht. Dat heb je he met die bolle buik. Nu snel slapen morgen om 6uur weer mn wekkertje