Goedemorgen, Balen dat de modem stuk is Kib! Hoe gaat het met jullie? Masu, partyanimal... Leuk gehad?? Hier een betere nacht gehad, alleen Vince was om half 5 op de een of andere manier doorgelekt dus kon hem en zijn bed verschonen Daarna werd hij om kwart voor 7 wakker dus 1x terug gekegd en verteld van Momo en om 7 uur kwam hij me halen. Paar keer eruit geweest om te plassen maar best een prima nacht. Vince gaat rond 11 uur naar het kdv en vriendin komt vanmiddag bakkie doen. Fijne dag meiden! Xxxx
Stamp met ons gaat t goed hoor. Lief dat je t vraagt. Stijn zit weer lekker in zn vel en doet zn ding. Kletst de oren van mama dr hoofd en kan lekker spelen. Fijn dat jouw nacht een stuk beter was. Momo werkt dus wel voor vince. Jammer dat hij doorgelekt was en je alles.kon verschonen. Gelukkig daarna nog lekker geslapen. Hier hebben we een heerlijk kindloze nacht gehad. Vanmorgen wel balen van mn wekker! Maar ja hoort erbij. Na mn werk (was lekker vroeg klaar) naar mams gegaan en een dikke kus van mn ventje gehad. Vanmiddag gaan we naar t nieuwe kdv voor intake. Ben ook wel benieuwd wat Stijn ervan vindt.
He meiden! Ik ben ook weer boven water hoor. @stamp, gelukkig heb je nu een betere nacht gehad. Balen dat Vince was doorgelekt en dat je ook nog eens heel het bedje kon gaan verschonen. Gezellig dat je vriendin vandaag langs komt; veel plezier alvast! Bloedprikken moet ik iedere 2 maanden om te kijken of de waardes goed zijn vanwege mijn SLE. Routine dus. @kib, oh wat balen dat de modem kapot is! Wanneer krijgen jullie een nieuwe? Wat spannend, op het nieuwe kdv kijken; ben benieuwd wat Stijn ervan vindt! (en mama natuurlijk ) @hier, heeeeeeerlijk geslapen! Gisteren was het echt enorm gezellig. Heerlijk gedronken en gegeten. Durf alleen na m'n 10 flesjes bier en flinke avondmaaltijd (inclusief heerlijke chocolademousse na) niet op de weegschaal te gaan staan, haha, dus dat sla ik maar over deze week. Het goot er alleen uit gisterenavond, dus we baalden al dat we daardoor moesten. Hadden ook geen jassen bij. We waren al zeiknat toen we van de kroeg naar de fietsen liepen en toen belde ons pap op. Hij wilde ons wel ff op komen halen en de fietsen achterin de bus meenemen. Oh wat was ik daar blij om! Rond half 2 lagen we in bed en vanmorgen mocht ik uitslapen van Mark. Dat had ik ook wel ff nodig. Vandaag een rustig dagje. Amy heeft ons wel gemist dit weekend; ze wilde gisteren ook niet naar het kdv en moest ook weer huilen toen we gingen. Vandaag dus een relaxdagje; veel knuffelen en samen spelen.
Masu wat lekker dat je.mocht uitslapen. Kan me voorstellen dat je er aan toe was. Ook niet helemaal raar dat amy jullie gemist had. Ik hoop dat jullie een heerlijke knuffeldag hebben gehad. En ik zou die weegschaal ook maar een weekje.skippen als.ik jou was De modem wordt verzonden en we hebben geen idee wanneer die komt. Ik hoop morgen als ik thuis ben. Zot.nu heel lief op de wifi van vriendin 2 etages.lager. Maar die heeft alleen bereik als ik in mn hoekje.op de bank blijf zitten. Ach ik ben ff gered. Baal wel dat we ook geen tv hebben. Nu maar een film opgezet die ik 100x gezien heb. Vandaag samen met stijn naar t nieuwe kdv geweest. Van buiten ziet t er echt klein uit maar t is gewoon groter als het huidige kdv. Hij krijgt echt hele leuke.leidsters heel spontaan en gezellig. Enige is wel geen slome mama meer! Ze hebben toch wel t liefste dat hij voor 9:15 binnen komt. Dan kan hij gewoon met de andere kindjes aan tagel voor de cracker. Ook wel logisch en heel leuk ze hebben van 9 tot 9:15 koffie/thee drinken met de ouders als je tijd hebt. Ik heb er wel een goed gevoel bij gelukkig. Tussen de middag eet hij daar warm zodat hij thuis een boterham kan eten. Gelijk aangegeven dat hij niet meer slaapt behalve bij uitzondering en dat we ook al plassen op t potje en de wc. Daar was ze wel al verbaasd over. Ze zei dat t vlot was. Normaal duurt de intake iets van 30min ofzo ik heb er 90 min gezeten ofzo. Ook gezellig zitten kletsen
Masu, welkom terug Vandaar het bloedprikken dus... Fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben gisteren! En wat ontzettend lief dat je paps jullie heeft opgehaald! En doe je goed even het knuffelen inhalen met je meisje!! Was het ook echt het weer voor! Kib, fijn dat je even op de wifi van vriendin kan! Maar handig is anders, ik zou de tv ook echt missen. Staat savonds altijd aan! Fijn dat je zon goed gevoel hebt bij het nieuwe kdv en dat je zon goed gesprek hebt gehad! Is toch wel heel erg belangrijk hoor!! Wanneer start Stijn daar ook alweer? Hier lekker dagje gehad! Vandaag nieuwe inzet voor de kinderstoel binnen roze en de geboortesticker! Vanavond enorm last van mijn darmen gehad, verder niks... Zal wel geen teken zijn Xxx
Stamp het is idd fijn op de wifi maar handig is t verder allemaal niet. We zullrn sien hoe lang we zonder tv moeten doen. Leuk de geboortestickers binnen! Heb je voor de kleine meid een nieuwe kinderstoel of gaat ze in de stoel van vince? Hier lekker geslapen al was t vanaf 5uur onrustig. Stijn was ff aan t huilen en toen ik eindelijk in slaap was gevallen ging mark zn wekker. Stijn gaat trouwens per 1 okt over naar t nieuwe kdv. De 19e + de 26e gaat hij wennen. Ik heb nog geen idee wat mama dan gaat foen die dagen. De 19e is alleen maar de ochtend dus hebben we de middag nog samen. Vandaag weer een avonddienst werken en dan heerlijk 4 dagen vrij!! Nou ja heerlijk....zondag gaan mams en zus al op vakantie. Ik hoop voor mezelf dat die weken zo om zijn dan zijn ze weer thuis! Ik heb gelukkig nog wel wat leuke dingen gepland staan dat scheelt.
Goedemorgen!!! Zie dat Kibje, ook al wakker is Hier een redelijke nacht. Vince was wakker om half 4 en kon daarna zelf slecht in slaap vallen. Vanmorgen was ie al kwart over 6 wakker dan duurt wachten tot 7 uur wel lang Dus heb ongeveer 10x terug in bed gelegd, dus zelf slapen was er ook niet meer bij. Om 10 uur komt lieve collega met twee kids ff bakkie doen. Kan Vince lekker spelen en wij bij teuten! Vandaag alweer 38 weken Xxx
Gelijk even op je reageren Kib... Stijn was ook al vroeg vanmorgen! Balen dat Mrk zijn wekker ging net dat jij weer in slaap was gevallen Voor je het weet is het oktober en zit Stijn op zijn nieuwe kdv... Vince heeft een nieuwe stoel, een juniorstoel van Ikea, dus ons meisje heeft nu de kinderstoel. Wij hebben de Bloomkinderstoel en daar mag ze al vanaf dag 1 in, dus kan ze er mooi bij als we gaan eten etc... Het is 1 geboortesticker voor op het raam Werkse meid! Hierna lekker 4 dagen vrij! Gaan je ouders en zus altijd samen op vakantie, vorig jaar waren ze toch ook samen? Willen jullie dan niet ook mee, aangezien jullie zon goede band hebben.... Xxx
Hoeraaaaaaaaaaa ik heb de nieuwe modem binnen dus we zijn weer connected met de rest van de wereld!! Stamp ze zijn idd vorig jaar ook met zn allen (paps niet hoor die krijg je met geen 100 paarden in het vliegtuig) weggeweest. We zouden heel graag mee willen maar ze gaan weer naar Amerika en daar hebben we gewoon het geld niet voor. Ik zal ze wel vreselijk missen hoor maar gelukkig hebben we Skype en whats up dus gaat wel goed komen. En masu heeft me gezegd dat als ik me verveel op de vrijdag ik altijd naar haar toe mag komen of dat zij hierheen komt. Das toch wel heel lief! We gaan wel gezellig met zn allen een weekendje weg in december. Ik hoop dat het gezellig was met je vriendin en de kids. Vince was trouwens wel heel vroeg vandaag. En lekker hoor dat je meisje straks gelijk al in de kinderstoel kan. Is dat zo'n soort ei idee? Snap je me? Hier zoals al geschreven is de modem net afgeleverd en ik heb gelijk alles weer aangesloten. Heb alleen de tv in de slaapkamer niet gecheckt. Dat mag mark straks nog doen. Weet wel dat we vreselijk verwend zijn hoor als alles het doet en dat je je bijna zou vervelen als het niet werkt. Ik heb mn eten al zo goed als klaar voor vanavond. Alleen nog mn pasta koken maar dat doe ik wel op mn werk. Morgen heb ik mn neefjes erbij omdat zus gaat werken ipv de vrijdag.
Kib, fijn dat je weer volledig bent aangesloten op de buiten wereld!! Jaa je voelt je echt onthand als een aantal dingen het niet doen, erg eigenlijk Jeetje helemaal naar Amerika, begrijp dat je daar niet zomaar de centjes voor hebt! En paps blijft dus ook in Nederland... Hartstikke gezellig om gewoon met Masu af te spreken. En ondertussen skypen en appen... Komt vast goed... En hier gezellig kletsen In ieder geval kan je alvast uitkijken naar december... Ja de stoel is een ei-vorm, snap je helemaal! Gezellig morgen je neefjes erbij! Drukke, gezellige boel! Xxx
Heeeeeeeeeey mopjes! ik kom ook weer eens voorbij waaien. Lees nog trouw mee hoor, maar om eerlijk te zijn lukt het me niet om er zin voor te maken om te reageren.. Wilde wel even zeggen dat ik jullie nog steeds lief vind En Stamp ik denk aan je met de laatste loodjes! @hier, rommelen we lekker aan. Jos heeft een wat mindere periode, de een na laatste kies is door en hij is nu met de laatste bezig. Verder heeft hij het heel zwaar met afscheid nemen en hangt hij ontzettend aan me. Hij is gevallen buiten en zn nagel en vingertop behoorlijk bezeerd, volgens de dr gaat de overige nagel (de helft) er ook nog af Met Bas gaat het redelijk heeft goeie en slechte dagen, veel last van zijn darmen en poepen nog. Moet dinsdag naar de kinderarts voor verborgen reflux maar dat is gelukkig al een stuk minder doordat ik overgestapt ben naar een andere voeding. Maandag gaat hij voor het eerst wennen op het kdv, maandag de 23e mag ik weer aan de arbeid en is het luie leven weer voorbij Lieve mopjes ik vind het fijn dat jullie het topic levend houden... en sorry dat ik niet meehelp Liefs en dikke knuffel!
Hey lieve Sens, Maakt toch niet uit meid! Leuk dat je af en toe even laat horen hoe het met jullie gaat! Jeetje Bas alweer 3 maanden, wat gaat het ontzettend snel!! Wat een prachtig mannetje! Toch (verborgen) reflux, fijn dat het al een beter gaat! Hopelijk kan de arts jullie verder helpen. En toch wel weer spannend Bas ook naar het kdv. Wel weer zin om te werken? In ieder geval heel veel succes weer meid!! Arme Jos zo ontzettend gevallen, hopelijk heelt zijn nagel snel! Vind jou ook nog steeds lief! En komt goed hoor met de laatste weekjes! Dikke knuffel!!!
@stamp, ja best wel weer veel zin om te werken nou ja aan de ene kant, aan de andere kant is dit wel erg relaxt hoor Ben benieuwd wanneer je meisje zich gaat aankondigen, hoe ze er uit ziet en hoe ze gaat heten spannend spannend spannend
Ik ben ook zo benieuwd hoe het meisje van stamp gaat heten! Gelukkig zullen we 't snel weten. @sens, Jos krijgt weer alles tegelijk. Wat klinkt dat van z'n vingertje ontzettend zielig. En gaat de rest van z'n nagel er ook af? Bah bah.... Wat fijn te lezen dat de nieuwe voeding al beter werkt voor Basje. Hoop dat de ka iets voor jullie kan betekenen. Oeh, alweer bijna aan 't werk. Misschien juist wel weer lekker? En ik vind jou ook nog steeds lief! Je blijft ons lieve sensje! Hopelijk kom je snel weer meekletsen. @stamp, was het gezellig met je vriendin en kids? Wat leuk dat jullie voor jullie meisje een nieuwe inzet voor de stoel hebben. Gaaf hoor, roze! Mooi voor een meid! Het komt nu allemaal wel erg dichtbij. Wat leuk dat jullie een geboortesticker hebben; dat heb ik bij Amy ook overwogen, maar uiteindelijk voor een bord gegaan. Al vind ik die stickers nog steeds erg leuk. @kib, natuuuuurlijk mag je altijd naar me toe komen kib! Of ik naar jou! Sterker nog; ik kom je wel een heel weekend vergezellen, anders overleef je 't vast niet. Zo ben ik. Kan me wel voorstellen dat je ze ontzettend gaat missen. Ik vond het ook totaal niet leuk toen ons pap en mam 2 weken op vakantie waren. Toen dacht ik: twee weken?!?!!?!? Zoooo lang?!?!?!?!? Ben benieuwd hoe Stijn het gaat vinden op het nieuwe kdv. Komt vast wel goed; hij past zich volgens mij erg gemakkelijk aan. Veel plezier morgen met alle kids! @hier, weeekend! Woehoe! Deze week hoefde ik maar 1 dagje te werken. Heerlijk! Ik ben wel voor een eendaagse werkweek. Vanmorgen naar de muziek geweest en Amy vond het vandaag echt geweldig! Ze deed super goed mee en vond het jammer dat het afgelopen was. Een goede vriendin doet ook mee met haar kindje (8 maanden) sinds deze week, dus dat was erg gezellig. Amy is echt dol op haar kindje, dus Amy vond het ook fantastisch. Morgen gaat Amy naar het kdv en dan kan ik even met de auto naar de garage. Het valt nu nog binnen de garantie, dus hopen we een aantal dingen te laten maken (en we hopen natuurlijk dat ze binnen de garantie vallen). En verder hoop ik morgen heerlijk te gaan relaxen!
Woepie ik heb ook weekend!!!! Stamp haha gelukkig snap je me ei En idd Amerika is niet echt naast de deur. En aangezien we nog altijd aan het afbetalen zijn...zit t er ff niet in. Sensje!!!! Wat leuk om iets van je te lezen! Wat sneu voor jos klinkt erg pijnlijk zijn vingertje. Ik hoop dat hij er niet al teveel last van zal hebben. En van zijn nageltje klopt wel omdat zijn nagel doorgroeit heb je idd grote kans dat dit laatste stukje eraf zal vallen. Fijn dat Bas minder last heft van reflux door de andere voeding. Benieuwd wat de ka toch nog kan doen voor je. Zit Bas wel al lekkerder in zijn vel? Masu hahah die 1 daagse werkweek gaat je denk ik ook vervelen hoor. Mocht je je morgen vervelen ben je welkom hoor. Kan je me ondersteunen bij de 3 jochies Gezellig hoor een heel weekend mij vervelen!! Je bent altijd welkom! We kunnen altijd nog in het huis van mn zus bivakkeren. Staat toch leeg dan hahaha Ze heeft wel gevraagd of we ook in haar huisje willen voor een paar dagen/week omdat er veel buren tegelijk op vakantie gaan en er dan veel leeg staat. Hier echt een k*t dienst gehad. Volgens mij heeft iedereen zijn ellende opgespaard tot vandaag. Kreeg van die baggertelefoontjes waar je geen speld tussen kon krijgen, cliënten die niet wilde eten en lekker dwars waren. Ik was blij dat mn collega om 22 uur kwam om mij af te lossen. Was haar dank voor het oplossen van haar diensten laatst. Nu dus al lekker weekend!
Goedemorgen!!! Sens, kan me voorstellen dat het zo ook wel relaxed is ja... Alles op eigen tempo doen... Maar voor je het weet zit je weer in het werkend ritme Masu, wat heerlijk maar 1dagje werken deze week... Lekker genieten van je vrije dagen... Naar wat voor muziek ga je dan met Amy? Alle leeftijden door mekaar? Wel heel gezellig dat je vriendin het ook doet! Kib, wat balen van je dienst! Aangename verrassing dat je collega je lekker optijd kwam aflossen dan! veel plz met je neefjes vandaag! En geniet lekker van je 4 dagen vrij!! Hier redelijke nacht, Vince helaas om 5:50 uur alweer wakker... heb weer terug gelegd tot 7 maar ben dan al zo goed als wakker... Denk dat het geen zin heeft om hem echt later in zijn bed te leggen savonds... Zal het zijn nieuwe ritme zijn? Iemand tips? Heb gisteravond even last van mijn hormonen gehad, ik huil nooit.. Maar het kwam er allemaal even uit. Ml werkt altijd door de weeks tot 00:00 uur, en komt sochtends 9 uur of later zijn bed uit. Om 14 uur gaat hij te werk.. Dit houdt in dat ik het eigenlijk allemaal alleen doe, en dat vind ik prima. En normaal gaat dat ook hartstikke goed, maar ik merk dat het gewoon zwaar wordt.... Vince terug in zijn bed leggen, iedere keer da lijf eruit takelen... Niet alles met Vince kunnen doen of er geen puf voor hebben en me dan enorm schuldig voelen.. Het moest er gewoon ff uit... Vanmiddag lekker naar mijn mams, daar gezellig eten... Scheelt weer Xxxx
@stamp, de muziek is inderdaad een verticale groep. De jongste is denk ik 6 maanden en de oudste 3 jaar. Erg leuke groep dit keer; veel leuk contact tussen de ouders en ook tussen de kindjes onderling. Er wordt spelenderwijs van alles met muziek gedaan; ritmes leren kennen, liedjes zingen, de wind nadoen, veel met attributen en trommels. Oh lieve stamp, natuurlijk is het nu allemaal heel zwaar. Dat is begrijpelijk. Hele dikke knuffel!!! Het is ook niet niks om hoogzwanger alles draaiende te houden. Snap dat je er ff doorheen zit. Heerlijk om even naar je mams te gaan en daar lekker te eten. Laat je maar even verwennen. Is je man straks een tijdje vrij als jullie meisje geboren wordt? @hier, een uurtje gewacht bij de garage en alles valt binnen de garantie. Volgende week vrijdag wordt het gemaakt. Amy is op het kdv en ik hang op de bank. Zo lang geleden dat ik kindloos op de bank heb kunnen hangen. Maar het is heerlijk ....voor even dan. Dadelijk nog wel ff de was ophangen, maar heb er nog geen zin in. Kijk nu 'locked up abroad' en dat vind ik altijd zo indrukwekkend. Dat eerst maar even afkijken en dan mezelf toch gaan motiveren om die was te gaan doen...
Lieve stamp!! Malle meid het is ook niet niks alles.in je uppie doen. Dat zal ml heus wel snappen. Je bent 38weken zwangee dan mag het best wel zwaar zijn hoor. Hele dikke knuffel en laat je maar lekker door je.mams.in de watjes.leggen vanavond!! Wij hebben die.periode.met stijn ook een tijdje gehad. Soms is hij nog vroeg wakker en.soms slaapt hij door tot half 8. Dat is dan wel lekker uitslapen voor ons hoor. Stijn gaat meestal tussen 19:30-20:00 naar bed en kan ook vroeg wakker worden.en hebben bedacht dat hij klaar is met slapen. Sorry geen tip dus. Masu ohhhh heerlijk ff een dagje alleen zijn. Gewoon lui op de bank en niks.moet. Das lang geleden hier. Morgen ben ik wel kindloos maar ga ik alweer langs mn zus hahahaha ik kan het gewoon niet Gelukkig viel alles van de auto nog onder de garantie. Hier om 8:20 al zus aande deur met neefjes. Op zich zijn ze lief vandaag, Stijn heeft alleen een pechdag vandaag. Is al een paar keer gevallen waarvan 1x een goeie buikschuiver zo op zn neus. Die is nu dus geschaafd en blauw. Gelukkig is de fotoshoot pas over een paar weekjes. Dan zal t toch wel weg zijn? We hebben met zn allen boodschapjes gedaan en koekjes gebakken. Ondertussen is Tim alweer opgehaald.onmte wennen bij de bso. Nu alleen stijn en basje en het is zo'n lekker stel wat de een doet moet de ander nadoen. Vooral leuk als je waarschuwt.
@stamp, oh ja vergeten te reageren op het slapen. Ik denk helaas dat het erbij hoort, ik heb ook geen tips voor je. Ons mam zegt altijd dat ik toen ik baby was ook altijd om 6 uur wakker was. Ze kon hier geen verandering in brengen; ik was om 6 uur schijnbaar gewoon klaar met slapen. Wellicht is dit gewoon zijn ritme? @kib, we komen wel een weekendje richting Rotterdam hoor! Kunnen we mooi het huis van je zus bewaken. Vindt ze vast niet erg! Ai, wat een pech voor Stijn! Wees maar gerust; het is echt wel weg voor de shoot. Amy zag er echt gehavend uit na haar valpartij en binnen een week waren de korsten er al af. Echt bizar hoe snel die kleintjes genezen (gelukkig maar!). Ik zou eerder oppassen dat ie niet vlak voor de shoot nog valt. Gezellig hoor, 3 ukjes thuis, veel plezier nog! @hier, oke....nu moet ik echt m'n was op gaan hangen.....
Ben ik weer Masu, wat fijn dat alle "mankementen" onder de garantie valt! Toch prettig! Al een nieuwe tv via de verzekering? Heerlijk, heel af en toe even zonder kind, maar kan nooit wachten om hem op te halen! Dus begrijp je,hihi! Bedankt voor je knuffel!! Ja zodra de kleine is geboren is heeft ml twee weken vakantie! Dus dat is wel erg prettig! Kib, wat zagen de gemaakte koekjes er heerlijk uit! Smaakte ze ook lekker? Balen dat Stijn zo gevallen is, en idd kinderen helen gelukkig snel! En je mannetje staat toch altijd goed op de foto Leuk dat de mannen het zo naar hun zin hebben samen... Ook jij bedankt voor de knuffel! Qua slapen, het is dat toen Vince in zijn ledikant sliep hij echt een uitslaper was. 8 uur was vroeg!!! Maar sinds hij in zijn peuterbed slaapt is hij zo vroeg. Het lijkt ook wel zodra hij wakker wordt, hup mijn bed uit en naar mama... Terwijl hij naar mijn idee nog best zou kunnen slapen! Maar goed, we houden vol met de wekker... En hij ligt er savonds tussen 19 uur en 19:30 uur in, maar dan is hij ook gewoon op! Vandaag veel last van harde buiken gehad (als ik wat doe) en last van kramp van 11 tot half 3... Voorwerk is begonnen... Bij Vince nooit gehad, dus dat denk ik Morgen weer naar vk.. Xxx