goedemorgen, hier ook een goede nacht gehad half 9 wakker. wesley was wel weer onrustig gisteren en heeft 1,5uur liggen huilen/piepen in bed er weer uitgenomen en even wat gedronken. gengigel en een zetpil gegeven want hij heeft ontzettend last van zijn mondje. loopt al de hele ochtend met vingers in zijn mond straks even kijken voor een bijtring fase 3 voor de achterste kiezen hoop dat ze hem ergens hebben anders moet ik hem bestellen.
Goeiemorgen meiden! Wat hebben jullie gisteren allemaal prachtig gespamd!! Heb er van genoten tijdens het bijlezen . @BB; Fijn dat de hond weer weg is, alles weer schoon en netjes nu thuis? @Masu; Gaaf filmpje van het lopen van Amy zeg! Kian durft het nog steeds niet echt aan terwijl ik af en toe op de kleine stukjes echt wel zie dat hij het kan, ach, komt vanzelf he. @Sammie; Hier ook alleen nog maar de rietjesbeker, wil wel ook die andere beker kopen als ik er tegen aan loop, maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden volgens mij. @lonelysens; Ach meis, heb jij geen leven dan?? Is inderdaad stil geweest, waren allemaal druk denk ik, ik was iig naar de muziek gisteravond. Hoop dat het gezellig is op de verjaardag! Hier gisterochtend een huis bezichtigd en gistermiddag een hypotheekgesprek gehad. Vandaag is het open huizendag en gaan we ook nog een ander huis bezichtigen hoewel we er eigenlijk over uit zijn dat we gaan bieden op het huis wat we gisteren bekeken hebben . Spannend dus allemaal!!! Vanavond concert met de muziek dus het is/wordt hier weer een drukke/chaotische dag.
mlien, ik zeg huis spam! wat spannend allemaal weer. wist helemaal niet dat jullie een huis wilde kopen. leuk hoor. wie weet kom je nog een ander huis tegen maar als je eenmaal verkocht bent dan is dat onmogelijk volgens mij haha.
Stuur je de link van het huis in een PB Sammie! Iedereen die geïnteresseerd is kan hem natuurlijk ook krijgen . Of je moet even zoeken op de B.o.t.t.e.r. 10 in S.t.e.l.l.e.n.d.a.m. sneu dat Wesley zo'n last van zijn mondje heeft .
Goeiemorgen! Hier een ubergezellig feestje gehad gisteren! Amy heeft 't super gedaan; door alle herrie (en er worden nogal wat decibels geproduceerd) heengeslapen en toen we naar huis gingen 's nachts hebben we haar overgelegd en sliep ze meteen verder. Ik heb alleen mega keelpijn van al het buurten gisteren en ben ook redelijk brak... Manlief is de riolering (dat was het dus met ing) leggen bij vrienden van ons en Amy ligt weer in bed. Ik ben dus op de bank gecrasht. @sens, aaaah was je eenzaam!? Maar we houden wel van je hoor! Heel veel plezier vandaag bij je mams! Was the voice leuk? Ik heb het helaas gemist. @sammie, balen dat Wesley zo'n last heeft van z'n kiezen. Hopelijk heb je snel een bijtring voor 'm! @mlien, wat leuk dat jullie een huisje gaan kopen!! Ik ga zo ff foto's bekijken op funda...ben natuurlijk erg nieuwsgierig. Je hebt weer een drukke dag voor de boeg vandaag. Veel plezier!!
Mooi huis mlien!! En ook een mooie ruime keuken, das wel echt fijn! Weet je wat me opvalt....ik kan geen tv ontdekken! Hadden ze ook geen tv?
@Masu; Fijn dat het feestje gisteravond zo gezellig was! Kan me voorstellen dat je brak bent nu! Mooie grote keuken ja, maar al wel 16 jaar oud dus die willen we hoogstwaarschijnlijk meefinancieren in een bouwdepot want anders duurt dat nog een lange tijd voordat we zelf een nieuwe keuken kunnen kopen. Deze mensen hebben inderdaad geen tv, gebeurd hier op het e.iland nog wel vaker door de geloofsovertuigingen, nogal streng hier en daar.... Need I say more?
Woooow geen tv!!! Haha, ik kan echt niet zonder! *addict* Slim om het mee te financieren. Hebben wij ook gedaan met de koop van ons huis, maar dat gebruikt om de dakkapel en alle kozijnen te vervangen (dat was ook hard nodig). Wij hebben een hele lelijke keuken, maar zo'n ding kost nogal knaken helaas...
mlien, super mooi huis en wat groot. zou idd proberen om je keuken mee te nemen in een bouwdepot maar hij ziet er nog goed uit. heb je nog andere huizen bekeken.
@Masu; Ik zou ook niet zonder kunnen hoor, ben zwaaaar verslaafd!! De keuken ziet er op de foto's prima uit, vonden wij ook, maar in het echt viel dat even flink tegen dus dan het liefst gelijk een nieuwe keuken want ze zijn idd erg duur! @Sammie; We hebben net nog een ander huis bekeken. Het andere huis was ENORM! De benedenverdieping was ook ontzettend mooi, de bovenverdieping was nog wel wat werk op de slaapkamers en de tuin (zo'n 400 m2) is gewoon veel te veel voor ons. Het huis is ook uit 1920 dus eigenlijk te oud en te veel onderhoud voor ons, gaan we dus niet doen. Het is duidelijk, wij gaan voor het andere huis!
Mlien, jammer dat het andere huis het niet is en daar te veel onderhoud aanzit. Maar dit huis waar jullie opgaan bieden is volgens mij helemaak af of niet en dat is wel lekker. Ben zelf niet zo'n klusser haha dus was ik blij met een af huis. Ik heb de meest simpelste bijtring ooit gekocht volgens mij ben benieuwd wat wesley ermee doet, ligt nog af te koelen. Verder is hij super sjaggo en heb tegen al mijn principes in maar het zandkasteel aan staan want alleen dan is hij blij. Wesley heeft ook maar uurtje geslapen. Sorryvoor de spel fouten zit op de foon.
@mlien, op de foto oogt de keuken inderdaad prima...maar ja, das natuurlijk op z'n voordeligst genomen. Wat spannend dat jullie op dat huis gaan bieden...ik ga heel hard duimen dat die mensen er kei graag vanaf willen! @sammie, wat vond Wesley van de bijtring? Vervelend dat hij zo chagrijnig was. Tja, een keertje vaker 'zandkasteel' kan toch geen kwaad? Als hij dan blij is zou ik 't ook doen hoor! @hier, ik baal wel enigszins want de mediamarkt heeft nu die actie dat je geen btw betaald. Ik wist dat natuurlijk weer eens niet....anders had ik m'n nieuwe tv wel een paar dagen later gekocht. Bummer! Amy heeft vandaag ruim 3,5 uur geslapen!! Van kwart voor 12 tot dik na kwart over 3!! Toch ligt ze er nu alweer in, want ze oogde wel moe. Op rtl8 is nu the voice en dat heb ik gemist gisteren. Manlief is ook weer thuis; heeft hard geklust bij vrienden! (in huis dus)
masu, lekker dat amy zolang geslapen heeft. verveel je dan niet op een gegeven moment? balen van die btw actie kan je ze niet bellen of mailen? het zandkasteel heeft wel geholpen om zijn humeur op te krikken want hij is gelukkig wel gezellig geweest erna. deze bijtring hebben we gekocht maar dan blauw.
@sammie, vervelen??? Ik ben nog steeds brak van gisteren, dus ik heb zelf ook heerlijk ff een uurtje m'n oogjes dicht gedaan op de bank. Ik kan wel bellen voor die btw actie, maar ik denk echt dat dat geen nut heeft. Fijn dat het zandkasteel geholpen heeft. Simpele bijtring idd, maar lijkt me prima functioneel en daar gaat het om toch?
jazeker en dat meisje zei ook dat andere vaak te groot zijn om echt goed in de mond te kunnen doen waardoor het nog geen nut heeft en heb daar wel ervaring mee haha. lekker hoor een uurtje slapen en gelijk heb je natuurlijk.
Ja toch? Zo vaak krijg ik niet de kans een middagdutje te doen. Klinkt inderdaad heel logisch wat het meisje zegt; lijkt me ook fijn dat deze zo ovaal is. Wat vindt Wesley ervan?
masu, geen idee eigenlijk haha. we hebben hem nog niet gebruikt. we zullen het morgen merken. heb je je stoeltje npg verkocht en voor hoeveel? ik weet niet wat een redelijke prijs is.
hey meiden daar ben ik ook weer @sammie, balen dat Wesley vannacht heeft lopen spoken, sneu hoor dat hij zo'n last van zijn mond heeft hoop dat de bijtring helpt en dat hij vannacht lekker doorslaapt. Jammer dat hij vanmiddag niet zo gezellig was, kan geen kwaad toch even extra voor de tv als hij dat lekker vind. @mlien, spannend hoor huizenjacht! heb ook het huisje even bekeken maar het ziet er wel heel leuk uit! vind de tuin ook erg mooi @masu, fijn dat Amy het gisteravond goed gedaan heeft en dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. Jeetje wat heeft ze vandaag lang geslapen heerlijk dat je ook nog even mee hebt kunnen slapen. @hier, was een zware dag vandaag Jos was echt helemaal niet in zijn hum heeft een 20 minuten in de auto geslapen. Wilde niet eten tussen de middag was alleen maar aan het huilen. Heb hem uiteindelijk maar in bed gelegd daar heeft hij een uur gemopperd en gehuild, toen sliep hij maar werd na 10 minuten weer wakker van de herrie zijn maar even naar het winkelcentrum gewandeld en hem een zacht bolletje in zijn handjes gegeven. Die heeft hij wel opgegeten, daarna werd hij wat vrolijker maar ontzettend prikkelbaar. Hem 's avond zijn potje gegeven en zelf niet gewacht op het eten maar toch maar vertrokken. Thuis nog even gebadderd en geflest en toen is hij als een blok in slaap gevallen, jammer genoeg dus niet echt een geslaagde dag. Nou ja het is niet anders nu even op de bank en dan duik ik ook mijn bedje in want ik ben kapot. Welterusten meiden!
@sammie, dinsdag komen er mensen kijken voor het stoeltje. Ben benieuwd! @sens, wat jammer dat Jos zo uit z'n hum was. Zeker Josje heeft z'n slaap nodig en op die paar minuten zal ie het niet redden nee...Gelukkig heeft het geen invloed gehad op het inslapen 's avonds. Ik geloof goed dat je er moe van bent! Slaap lekker! @hier, ik duik ook m'n bed in...ben echt niet fit. Nog steeds erg veel keelpijn en heel m'n hoofd zit vol...bah! Inmiddels ook verhoging, dus optijd m'n bedje in, dan gaat het morgen hopelijk wat beter. Slaap lekker allemaal!