Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Klopt; die van haar is ook erg mooi!
    Hier ook late night aan 't kijken, ik ga het in bed verder kijken. :)
    Fijn dat je je mannetje nog even ziet!

Nu ben ik echt weg! :)
    Xxx

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heee meiden!
    Wat een rust hier! Al 3 dagen niks gekletst; gaat het topic dan uiteindelijk toch dood bloeden?!:):(

Zal even komen melden wat ik heb gedaan.;)
    Gisteren gezellig gegeten met vriendinnen en naar de bios geweest. We wilden naar the heat, maar die bleek gewoon uitverkocht te zijn toen we in de bios aankwamen. Hoezo crisis?!?!:p
    Toen besloten naar Jobs te gaan. Op zich niet het soort film waar ik snel voor zou kiezen, maar desalniettemin was het een interessante film.
    Duurde wel 2 uur, dus was tegen 1 uur pas thuis. Gelukkig mocht ik vanmorgen blijven liggen van ml. :)
    Vanmiddag verjaardag van vriendin en daarna nog ff langs schoonouders.

Fijne dag!

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Tegen je zelf aan het kletsen :( Arme Masu! Wat leuk dat je naar de bios bent geweest, gezellig weekend zo te lezen!

Wat heb ik een gave spam voorbij zien komen van jullie ukken!

Hier vandaag een rondje in de auto gereden want ik ga dinsdag met Bas met de auto naar de kinderarts, had nog nooit in deze auto gereden want ben niet zo'n held in de auto :) maar het is gelukt! Jeuj

Gisteren geshopt voor de wintergarderobe van Jos, lekker zonder kids die waren bij papa thuis, heerlijk!

Fijne dag verder moppies!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hey
    Kom ik ook weer even buurten. Heb het gewoon zo druk en dan eigenlijk geen zin meer om op zp te zitten. Misschien een whatsapp groepje maken haha

We hebben het dus druk maar oh zo gezellig. Wesley en damon zijn echt al maatjes en wesley is echt super lief voor zijn broertje. Damon vertikt het om te kruipen waarom zou je ook als het met rollen en schuiven ook lukt haha.
    Wesley heeft weer een groeispurt gehad en vraag me af wanneer we wat langer met kleding kunnen doen hihi.

Masu, jammer van die film!

Senso, spannend met de auto!!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat kan jij overdrijven zeg!!! Alleen zaterdag niemand gekletst ;)
    Fijn dat t gisteren gezellig was. Balen alleen dat de film waar jullie voor gingen was uitverkocht. Lekker vandaag uitslapen.
    Drukke middag/avond wel.

Sems wat goed dat je toch weer een stukje hebt gereden. Zie je t wel zitten?
    Gaat t verder goed met jou en de jongens?

Sammie Damon is ook nog maar klein dus die doet rustig aan. Wesley groeit wel lekker door he? Hier gaat t soms ook ineens met sprongen de lucht in.

Hier gisteren langs vrienden geweest die een alles in 1 feestje hadden. Hij was geslaagd voor zijn studie, ze waren jarig geweest en het was housewarming. Daarna naar mn mams.met zn allen eten voor hun vakantie.
    Vanmorgen zus via de app een goeie reis gewenst. We zijn vanmiddag gezellig met zn 3-en naar Scheveningen geweest. Stijn vond al dat water en zand wel wat hebben. We hebben lekker gelunched daar (zit er nog vol van!) en nadat we over de pier waren gewandeld zijn we nog ff echt t strand opgeweest. Het waaide alleen best hard. Stijn heeft nog even gespeeld met zn schepje en emmertje en toen richting auto terug naar huis.
    Nog even langs zus dr huis want de taxi was er veel eerder dan gepland dus ze had geen tijd gehad om de.kopjes af te wassen enzo. Ff snel gedaan voor ze.
    Ik hang nu lekker op de bank met Stijn voor een filmpje.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hoi meiden!

Jullie weten het allemaal al via fb of whatsapp, maar bij deze meld ik het hier ook nog even 'officieel'!

Vorige week zondag 8 september is onze prachtige tweede zoon Finn geboren!!

Met Finn gaat alles super, de bv loopt als een trein! Ik voel me ook fantastisch en nu de kraamweek om is heb ik er enorm veel zin in om heerlijk te gaan genieten als gezinnetje! Ml heeft 2 weken vrij nu dus dat komt vast goed! (Ik pas ook mijn oude kleren alweer, yes! :p)

Kian is ontzettend lief als grote broer, de eerste dagen moest hij even zijn draai weer vinden, maar dat is ondertussen helemaal goedgekomen. Hij doet nu niks anders dan kroelen met de baby zoals hij Finn nog noemt!

Hier een spammetje...

SDC12517.jpg

SDC12532.jpg

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah kijk, dat lijkt er al meer op! :D:p

@sens, oh wat spannend, zelf met de auto. Heb je er wel een goed gevoel bij? Gaat vast helemaal goed komen. Fijn dat je even hebt kunne oefenen. Zo te horen heb je weer lekker geshopt voor Jos. Heerlijk om dat zonder kids te doen he! :)

@mlien, via deze week ook een dikke proficiat! Fijn te lezen dat alles zo goed gaat. Die tweede foto is echt geweldig! *smelt* Die rimpels.......zooooo lief! *mist de smiley met de hartjesogen* :D

@kib, wat lief dat je de kopjes even bent gaan afwassen. Een dagje Scheveningen; klinkt gezellig! Zo te horen hebben jullie je prima vermaakt.

@hier, na Amy's slaapje naar verjaardag geweest. Was heel gezellig en Amy heeft heerlijk gespeeld. Daarna thuis gegeten en toen nog ff naar souders geweest. Nu ligt mevrouw lekker te slapen. Het was wel een drukke dag, dus ze had even moeite met in slaap vallen.
    Morgen begint helaas de werkweek weer.....eind van de dag een pittig gesprek met een van de trainers, dus ben benieuwd.
    Ik houd niet van dat soort gesprekken.:) Al is het soms nodig natuurlijk.

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!!!

Masu, fijn dat je gisteren op een gezellige verjaardag bent geweest en Amy zich goed vermaakt heeft! Werkse vandaag en veel succes met de gesprekken!!!

Kib, wat gezellig even over het strand en lekker lunchen!! Lief dat je nog even de kopjes hebt afgewassen!! Zijn ze goed aangekomen?
    Jij weer late diensten deze week?

Sammie, wat super dat Damon en Wesley zo lief zijn met elkaar! Volgens mij kan je daar uren naar kijken! En Damon heeft helemaal gelijk wat betreft kruipen! Waarom makkelijk doen als het ook anders kan:p;)

Mlien, ook hier nog even gefeliciteerd met jullie prachtige Finn!!!i[/COLOR][/COLOR][/COLOR] en wat fijn te horen dat Kian zo snel zijn draai gevonden heeft! Wat lief dat hij zo met zijn broertje wilt kroelen! En jeetje nu al je eigen broeken weer passen:$ dat wil ik ook;)

Sens, hihi herkenbaar betreft de auto! Hier ook niet zon held:) maar je hebt het toch maar gedaan! Heerlijk even rustig kunnen shoppen, goed geslaagd??? Deze week Bas toch wennen? En naar kinderarts?

Sorry we hadden een erg druk weekend!
    Gisteren twee verjaardagen gehad. Vince heeft super lief gespeeld en hebben we niet gehoord. Zelf gisteravond erg veel last van harde buiken en iets wat op voorweeen leek gehad...kon pas rond 00:00 uur slapen... Daarna wel een redelijke nacht gehad...paar x wakker geweest..

Vandaag, als het droog blijft, even rondje jaarmarkt!

Xxxx

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien hier ook nogmaals gefeliciteerd net jullie mooie manneke Finn! Wat is een mooi ventje om te zien. Die 2e foto is echt smelt!!
    Gelukkig reageert Kian goed op baby zoals hij zelf zegt. Geniet er lekker van. En super he alweer in je eigen broeken!

Masu drukke dag voor jullie gisteren. Ik hoop dat tgesprej einde van je dag mee valt voor beide. Werkse in elk geval.

Stamp das druk ja 2 verjaardagen op 1 dag. Gelukkig overleefd en Vince lief geweest. Raar he die harde buiken? Hahaha Vandaag wel rustig aan?

Hier zijn we na t strand lekker thuis bijgekomen. We zaten nog zo vol vd lunch dat we lekker gemakkelijk een broodje hebben gegeten. Ik heb echt heel de avond vol gezeten.
    Stijn heeft lekker geslapen vanacht en werd om half 7 wakker. Zus is gelukkig goed aangekomen. Het duurde wel lang voor ze alle spyllen hadden en ik kreeg dan ook om 3:45 uur pas een berichtje. Het enige was dat de buggy's op londen zijn blijven staan. Als t meezit worden ze vandaag nagebracht.
    Ik heb me vanmorgen nog gewogeb en ik ben 1,3 afgevallen afgelopen week! Nu in totaal 6,6 kg eraf. Bijna mn eerste doel behaald!!!
    Vandaag en morgenavond avonddienst draaien en woensdag ochtenddienst.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, wauw wat gaat het ontzettend goed met afvallen!!! *geeft schouderklopje*... Je mag trots zijn meid!
    Jeetje wat balen dat de buggy's zijn achter gebleven van je zus, hopelijk zijn ze er ook echt morgen!
    Lekker gewerkt meid?

Hier lekker dagje gehad!
    Vanmiddag met mam, zusje en broertje de jaarmarkt over gestruind! Lekker twee bakken aardbeien gehaald en verder niks eigenlijk!
    Vince bleef gezellig bij opa!

Nu lekker languit!

Xxx

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog even een buikspammetje;)
    Deze is van vandaag met 38,5 weken!
    X

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp wat super lief je schouderklopje. Ik voel me ook lekkerder in mn vel. Heb sinds jaren weer een taille haha
    Klinkt gezellig de jaarmarkt en aardbeien lekker!
    Wat een gave buikspam. Je draagt wel mooi hoor.

Ik heb redelijk lekker gewerkt. Tegen t einde moest ik van alles nagaan en bellen voor een client. Maar ach heb het overleefd alles staat weer op de mail (behalve aan de arts bedenk ik me net, morgenochrend maar ff doen)
    Ik hoorde van mark dat stijn erg moe was van het kdv en ook niet warm wilde eten. Uiteindelijk maar een boterham hagelslag op.
    Rond 20 uur is hij naar bes gegaan en waa snel in slaap.
    Morgen gaat Stijn met mama mee werken. Oma is op vakantie dus ja geen oppas. Gelukkig is het maar kort en haalt mark hem snel weer op.
    Eerst maar een tukkie doen.

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Wat fijn dat je, je door het afvallen ook beter voelt Kib! Daar doe je het toch voor! Balen van je dienst... Fijn dat je toch alles hebt kunnen doen, behalve de email aan de arts dan;);)

Ook wel gezellig Stijn even mee naar je werk, maar kan me voorstellen dat het niet ideaal is...

Masu, hoe staat het bij jou met afvallen??
    En hoe is het met je meisje?

Sens, vandaag naar ka?? Of ben ik in de war? Zo ja, succes:D

Hier echt een beroerde nacht!:(
    Ging er lekker optijd in om half 10. Maar heb echt moeite om in slaap te komen, sliep rond 23 uur. Vince begon om 23:45 uur met spoken tot 02:15 uur:$!!! Toen uit eindelijk weer in slaap gevallen tot 6 uur, toen moest ik naar de wc en om 7 uur kwam Vince bij ons. Hij heeft nog wel lekker een half uurtje tussen ons in gelegen...

Ook een zere keel... Dus aan de strepsils;)

Vanmiddag op verjaardag bij het zoontje van mijn vriendin!
    Xxxx

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp balen van je nacht. Hoop dat je vanmiddag nog ff een tukkie kan doen met vince samen.
    Op zich zal stijn zich wel vermaken hoor op mn werk. Er is genoeg te doen, hoop alleen dat t met de clienten ophalen eem beetje droog is haha

Hier wel lekker geslapen alleen beetje kort. Is ook wel eigen schuld dikke.bult had ik maar moeten gaan slapen toen ik in bed ging liggen.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!

@stamp, oh wat heb jij een onwijs mooie buik! Hele gave foto! Goed te zien dat je op z'n eind loopt. Spannend hoor. :)
    Balen van je nacht en je keelpijn. Keelpijn vind ik ook altijd zo irritant. :(
    Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
    Met afvallen gaat het hier gestaag. Lang niet zo snel als bij kib, maar daar heb ik me inmiddels bij neer gelegd. Iedere ons is er eentje, toch? Ik moest me eigenlijk vanmorgen wegen, maar heb er helemaal niet aan gedacht....morgenvroeg dan maar doen. :p
    Veel plezier op de verjaardag vanmiddag!

@kib, fijn dat je alles weer netjes hebt afgewerkt. Oh, geen oppas...gelukkig kan Stijn ff mee naar 't werk, al is dat inderdaad ook geen ideale situatie. Kon er niemand oppassen? Werkse maar weer vandaag.;):p

@hier, vanmorgen met ons mam mee geweest naar de reumatoloog. Dan hoefde ze niet alleen, dus das voor haar ook een stuk gezelliger.
    Ik had vanmorgen wel echt moeite m'n bed uit te komen. We hebben het winterdekbed er al op liggen en m'n bedje lag nog zo lekker en was nog zo lekker warm. :p:D
    Amy lag ook nog heerlijk te tukken, maar ons mam kwam om 9.15 dus we moesten om 8.30 toch echt op gaan staan.
    Nu ligt ze weer in bed, maar heb zo'n vermoeden dat er niet geslapen gaat worden. We zullen zien.

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

@kib, hoe is het gegaan met Stijn op je werk?
    En lekker gewerkt?

@masu, meid je bent ook hartstikke goed bezig met afvallen en doe je goed om je eigen lijn vast te houden!! Ook voor jou diepe buiging voor de discipline en het sporten meid!
    Wat lief dat je met je mams mee bent geweest naar de reumatoloog!

Ben vanmiddag idd ook lekker even op tuk gegaan.;)
    Nadat Vince geslapen heeft op verjaardag geweest en vanavond op kraamvisite geweest bij mijn bazin!

Volgens een pendelaarster hier op zp wordt de kleine morgen geboren.. Wie weet:p;)

Slaap lekker meiden! Xxx

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het met jullie?
    Beetje geslapen?

Hier wel een prima nacht!
    Vince gaat vandaag weer een dagje naar het kdv, heb ik een rustig dagje voor mezelf;)

Vandaag aangekomen in week 39, maar nog geen spoor van een naderende baby;)... We wachten ongeduldig af:p

Fijne dag meiden! Xxxx

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Je bevalt met 39+1 net als Mlien en ik :D geniet van je rustige dagje!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kib, goed bezig met afvallen hoor! En wat lekker dat jullie er met zijn 3en een dagje naar Scheveningen zijn geweest.

@masu, jij ook goed bezig met afvallen hoor! Het gaat er af en dat is het belangrijkste

@hier, bij de ka was alles goed. Bas heeft al wel vanaf zn geboorte een plekje in zn lies wat steeds groter werd dat bleek een schimmeltje te zijn dus zalfje gekregen. Verder is de reflux met de voeding al onder controle en het moeilijke poepen doet ze niks mee omdat hij wel elke dag poept.

Met Jos gaat het ook goed, gaat vrijdag dagje artis met opa en oma en neefje.

Ik ga er weer een eind aan breien :p fijne dag moppies!
    X

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeey Sens!!

Nou ik teken voor 39.1! Maar heb er een hard hoofd in;);)

Hopelijk slaat het zalfje snel aan en is het schimmeltje snel verdwenen!
    Fijn dat de reflux nu onder controle is en hopelijk gaat de ontlasting steeds wat beter!

Hoe gaat het nu met Jos? Beetje gewend aan zijn broertje?
    En hoe is het jou bevallen het werken? Beetje ritme gevonden?

Hier een lekker dagje gehad. Vince heeft het leuk gehad op het kdv, veel buiten gespeeld... Hij was een motor en ging rennend het plein over:D
    Ik heb lekker even de bovenverdieping schoongemaakt, Vince zijn bed verschoond en de was is weer helemaal weg gewerkt! Heerlijk!
    Daarna even uurtje op tuk..en ik was er weer..

Vince ligt lekker te slapen dus tijd voor een bakkie thee en gtst:D

Xxx

Deel Deze Pagina