Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Klinkt als een heerlijk dagje Stamp! Zie Vince al helemaal gaan over het speelplein hihi

Jos vindt zn broertje super nog steeds, hij is helemaal gewend.

Ik start maandag weer met werken in ons nieuwe kantoor, heb er zin in!!

Geniet van je bakkie thee :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, het is nu echt spannend aan het worden! ik denk op precies 40 weken maar goed ik zit er altijd naast haha.
    fijn zo'n dagje met je ventje. heb je al iets van voorweeen?
    ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

sens, hopelijk gaat het poepen snel beter!

Wesley heeft echt een mamafase en dat is heel fijn maar echt niet altijd handig. met naar bed brengen gaat hij meteen huilen als ik wegloop en blijft echt mama roepen. ga dan 1/2x terug en daarna ml. damon pobeert nu echt te kruipen, snap alleen zijn handen nog niet. tandje 3 is inmiddels door!

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sorry Sens, was een weekje te vroeg:);)... Wel goed teken dat je er zin in hebt!
    Fijn dat Jos nog steeds zo gek is op zijn broertje!

Sammie, heel fijn zon mamafase...;).. Aan de ene kant heerlijk even extra knuffelen maar de rest..;) hoop dat Wesley er snel overheen is.
    Damon is wel een snelle hoor!! Leuk die ontwikkelingen weer!! En wat goed tandje 3 alweer:D

Ik moet in het zkh ivm medische indicatie..
    Mag wel onder begeleiding van de vk:)
    En nee geen voorweeen, alleen zondag op maandagnacht.. Maar nu nergens last meer van.

We zullen zien wanneer ze er zin in heeft:p

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds!

Stamp jeetje is die kleine meid er nou nog niet??? :$:$
    Stijn kwam bij ook onaangekondigd hoor dus alles is mogelijk.
    Vince heeft zich dus prima vermaakt vandaag. En jij lekker op je gemak het hus gedaan.
    Stijn heeft zich gisteren prima vermaakt op mn werk.

Masu lief dat je met je mams mee ging naar de reumatoloog. Alleen erg jammer dat je dan vroeg je overheerlijke bedje uit moet ;)
    Ik kwam er te laat achter dat vriendin van beneden vrij was. Ze zei ook oh hij had wel hier gemogen. Ik vroeg het gelijk voor volgende week maar dan gaat ze de nacht in dus schiet niet op. Dan gaat hij gewoon weer mee.

Sens fijn dat alles goed was bij de ka. Toch wel fijn dat je met het overstappen van de voeding al een groot deel vd reflux hebt opgelost. Ik hoop wel voor Bas dat het poepen wat gemakkelijker zal gaan. En leuk dat Jos zo blij is met Bas.
    Jeetje maandag alweer werken wat is je verlof snel gegaan zeg. Wel fijn dat je in het nieuwe pand aan de slag kan en je heel de verhuizing niet hebt meegemaakt.

Sammie oh die mamafases kunnen idd op sommige momenten lastig zijn. Damon gaat er voor met zn tandjes en het kruipen.

Hier is Stijn gisteren gezellig met mama mee geweest naar het werk. Hij was echt super lief. De cliënten vonden het ook leuk dat hij er was. Ik vertelde het aan mn vriendin en toen zei ze hij had ook bij mij gemogen maar ja toen waren we al op het werk. Ach hij heeft zich vermaakt. Mark kwam hem ophalen en toen hebben ze nog meegegeten met de groep samen. Nog even met mama geknuffeld en toen hup naar huis gegaan.
    Ik had vanmorgen weer ochtenddienst en Stijn sliep nog dus die zag ik pas vanmiddag. Hij was wel heel blij dat ik hem kwam halen kreeg dikke knuffels en kusjes.
    Morgen gaat hij wennen op het andere kdv. Ben wel benieuwd hoe het gaat. Hij gaat daar tussen de middag ook warm eten, wat wel een uitkomst zal zijn op kdv dagen. Hij is nu zo moe dat hij soms gewoon niet wil eten. Vanavond was zo'n dag.
    Ik ben nu lekker 2 daagjes vrij en heb al op zijn groep doorgegeven dat Stijn vrijdag niet komt.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, oooh spannend! Nog steeds geen baby! Ik hoop mee dat ze zich op 39+1 aandient. Je weet maar nooit! :D
    Thanx voor je lieve woorden. En het sporten is gewoon super leuk, het liefst ga ik iedere dag, haha. :):D
    Heerlijk dat alles bijgewerkt is, doe je goed! Haha geweldig die Vince, als een motor over het plein. :D

@sens, fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie. Leuk dat Jos zo dol is op Bas. Je hebt weer zin om te werken lees ik; gelukkig maar! :D

@kib, wat fijn dat het goed ging met Stijn op je werk. Oeh spannend, morgen een dagje wennen. Komt vast goed Stijn kennende. Ideaal dat ze tussen de middag warm eten; dikke kans dat ie dan wel goed eet (zien eten doet eten toch?).
    En lekker makkelijk voor jullie 's avonds. :)
    Geniet van je vrije dagen meid!

@sammie, fijn te lezen dat alles goed gaat. De mamafase klinkt bekend, maar lekker knuffelen dan! :)

@hier, lekker gewerkt, lekker gevoetbald en nu fris gedoucht op de bank. Met Amy gaat het super; zo gezellig! Hier ook een mamafase, maar niet meer zo extreem als een paar weken geleden.
    Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Zondag ga ik een wedstrijd mee voetballen. Een deel van de wedstrijd dan. Heb er zo'n zin in, haha! :D

Fijne avond!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zal ook nog even spammen, alvast voor spamvrijdag!
    Foto 1: lekker verven
    Foto 2: eindresultaat

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Foto 1; Rondje fietsen
    Foto 2; Relaxen na 't badderen

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu lieve spam van je mooie moppie!
    Oh je gaat toch mee voetballen met de wedstrijd. Joh wie weet scoor je wel het winnende doel!
    En vaak is het wel zo zien eten doet eten.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies!
    Stamp nog altijd geen kleine meis? Gefeliciterrd met jullie 10jarig jubileum!

Hier is Stijn vanmorgen wezen wennen op zn nieuwe groep. Hij vond t eerst toch wel spannend. We kwamen binnen en ze zaten al aan tafel voor de cracker. Hij was niet van plan aan tafel te gaan zitten. Hij wilde bij mij blijven of lekker spelen. Uiteindelijk bleef hij wel bij de leidster en kon ik gaan. Toen ik hem ging ophalen zat hij nog te smullen vd vla. Hij zat hrlemaal onder :)
    Hij had t goed gedaan alleen met warm eten wilde hij niet eten. Hij leek t ook wel raar te vinden dat ze warm gingen eten. Dus thuis heeft hij nog lekker van een eierkoek zitten smullen.
    We moeten zo nog even boodschapjes doen maar mama heeft weinig zin ;)

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!

Kib, wat fijn dat Stijn zich goed had vermaakt op je werk! Dan komt het volgende week ook vast goed;)
    Niet zo gek dat hij even moeite had vanmorgen en dan zitten ze allemaal ook aan tafel dus alle aandacht op hem gericht... Wel fijn dat het goed was gegaan... En het eten zal vast nog komen;)

Bedankt! Nee hoor nog geen babynieuws;)

Masu, als je dit leest heb je lekker weekend meid;)
    Fijn dat alles goed gaat met Amy! En dat de mamafase niet zo extreem meer is... Leuk zondag je eerste wedstrijd, je zal gesloopt zijn!!!:p
    Maar komt vast goed meid!

Leuke spam! Ze maakt al echte verfwerkjes leuk!! En dat koppie helemaal ingepakt, lief!

Vanmorgen bij vk geweest en alles goed. Ze ligt echt al laag in mijn bekken dus vandaar af en toe enorme steken onderin:)
    Vandaag dus 10 jaar saampjes maar dat hebben jullie al gezien;)
    Een lekker luchtje gehad en ml had broodjes gehaald..
    Maar ik voel me helemaal niet lekker, misselijk en aan de race:):(...
    Nu met Vince lekker hangen op de bank.. Met de tv aan...
    Voel me slecht maar heb echt geen puf om wat te doen! Hopelijk morgen weer beter.. Gaan we ff wat gezelligs doen..

Xxx

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, hopelijk voel je je weer wat beter. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Wat lief dat je dat hebt gekregen van je man.
    Hopelijk dient jullie meisje zich snel aan. Wat hebben jullie morgen voor plannen?

@hier, drukke werkdag gehad. Nu gelukkig lekker weekend! Morgen de auto weer naar de garage; dit keer wordt er gemaakt wat ze de vorige keer hebben geconstateerd.
    Verder wil ik wat boodschapjes doen en even een nieuwe reader halen voor het internetbankieren.
    En 's avonds lekker voetballen. :)
    Helaas gisteren met de training wel op de tocht gestaan, want heb een stijve nek. Erg irritant. :(

Slaap lekker meiden!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #3012 Kibbeling, 19 sep 2013
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................K*Tlaptop!!!!

Had ik een heel verhaal wilde ik een bijlage toevoegen gaat het mis. Gevolg internet sluit en start opnieuw op.....dag verhaal.......................

Overnieuw:

Stamp wat lief van ml, jammer alleen dat jij niet helemaal lekker was. Voel je je intussen wel wat beter?
    En het is helemaal niet slecht hoor samen met Vince tv kijken. Ik keek vanmiddag met Stijn dicht tegen mij aangeplakt naar de dvd van Tarzan en Jane. Heerlijk is dat!! :)

Masu balen dat je op de tocht hebt gestaan met voetballen. Ik hoop dat het zondag over is anders zie je de bal niet goed aankomen en kan je het winnende doelpunt niet maken :cool:

Hier zijn we vanmiddag nog even naar de winkels geweest voor boodschappen. Ik ben nog even de Takko binnen gelopen en heb echt een gave winternuts voor Stijn gekocht. Hij vind hem gelukkig ook leuk :cool:
    Thuis gekomen heeft Stijn me nog geholpen met aardappels schillen (hij geeft ze dan aan) en daarna samen met papa met de duplo gespeeld. Na het eten (waarbij stijn niet verder kwam dan een kuipje appelmoes) hebben we de voorraadkast uitgemest. Nu kunnen mijn bakspulletjes ook netjes in de kast zonder vreselijk in de weg te staan. We hebben best veel weggegooid en ook wat klaar liggen voor op mp.

We hebben nog voor dag vd leidster vanmorgen samen cc gemaakt. Ze vonden het erg lief op het kdv.
    *gaat dit eerst plaatsen en dan pas de spam*

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Masu, en de auto gemaakt? Lekker dagje gehad?
    Voelt je nek alweer beter?? Hoe is het met Amy?
    Hopelijk hebben jullie zondag knap weer met de wedstrijd!

Kib, balen is dat als je alles opnieuw moet typen! Maar wel lief dat je het nog een x voor ons wilde typen;):)
    Wat een leuke spam van Stijn met zijn muts! En wat lief de cakejes!
    Het was idd leidsterdag.. Ondanks mijn verlof ben ik ook nog verwend met cadeautjes... Zo lief!:)

Heb me gister heel de dag niet top gevoeld! De hele middag niks gegeten en enorm last van harde buiken. Op een gegeven moment kwam er ook e het regelmaat in! Ook na een warme douche bleef het aanhouden!
    Uiteindelijk toch maar de vk gebeld en die is savonds langs geweest. Mijn baarmoedermond is volledig verweekt en heb 1,5 cm ontsluiting. Maar dit zegt helaas helemaal niks... Het heeft dus ook niet doorgezet!
    En vandaag voel ik me weer kiplekker:D...

Xxxx

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even spam voor de vrijdag...
    Vince was aan het spoken...

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Mooie knutsel gemaakt voor mijn oma die zondag 90 jaar wordt

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En vandaag nog dit setje voor ons meisje besteld! Zo happy mee:D

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp potverdikkeme!! Rommelt het eindelijk en komt er nog niks. Je muppie heeft het gewoon nog goed bij je joh.
    Wat lief dat je ondanks je verlof toch verwend bent gisteren. Wat een leuke spam van vince. Lief dat hij een mooi kunstwerk voor oma heeft gemaakt.
    En de outfit van je meid is gaaf!

Hier heb ik echt een heerlijk dagje met mn kleine man gehad. Vanmorgen hebben we eerst samen in bed film gekeken omdat mama nog geen zin had om op te staan :)
    We zijn even naar het winkelcentrum gelopen en daar aangekomen bleek er najaarsmarkt te zijn. Rare dag en het was dus ook helemaal niet druk :S
    Er stond ook een draaimolen maar volgens mij hadden ze nog geen stroom ofzo want dat hele ding deed het niet. Ik heb stijn maar verteld dat hij kapot was. Wel hebben we stroopwafel kruimels gehaald. Stijn mocht er een paar opeten en vond het heerlijk! De andere bewaar ik nog even voor mijn cupcakes of taartje. Nog even wat verzinnen.
    Bij thuiskomst eerst samen een boterham gegeten en daarna hebben we samen grondig opgeruimd. Ik heb de banken even van zijn plek gehaald en stijn kon zo bij zijn speelgoed. Samen gestofzuigd (hij zijn eigen kamer zo goed als ging) en daarna samen op de bank geploft. Stijn ging een boekje lezen hij is alleen niet ver gekomen. Hij is in slaap gevallen bij mij op schoot. Na een half uur heb ik hem wakker gemaakt en toen was hij toch wel wat sjaggo. Hij wilde wel helpen met eten maken. En zowaar heeft hij gegeten vanavond! Varkenshaasje en gebakken aardappelen met appelmoes!
    Hij is vandaag zo onwijs lief geweest en veel zelf aan het spelen. Hij was op een gegeven moment lekker op zijn kamertje aan het spelen en ik kon gewoon heerlijk op de bank mn boekje lezen.
    Morgen helaas weer aan het werk.....blegh!!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik zal nog even spammen op deze vrijdag!

Samen met mama de tafel in herfst sfeer brengen.

Op het strand van Scheveningen

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaai! :D

@stamp, oh die outfit is echt super gaaf! Spannend hoor met dat voorwerk. Die anderhalve centimeter heb je toch maar mooi te pakken. Ze mag nu wel komen hoor....:D
    Fijn dat je je in ieder geval weer beter voelt.
    Verder leuke spam en mooie knutsel! 90...wat een leeftijd zeg!

@kib, oeh stroopwafelkruimels, die haalde ik vroeger altijd op de markt. :D
    Leuk om op een taartje te doen inderdaad (als je crea bent tenminste :p....)
    Fijn dat Stijn heeft gegeten en fijn dat hij zo lief was vandaag.
    Lief dat jullie wat hebben gemaakt voor leidsterdag.
    Wij doen niet aan leidsterdag geloof ik, of althans, ik heb er niks van mee gekregen verder (en beken eerlijk dat ik geen zin heb iets te maken....:)....*schaam*)

@hier, druk regeldagje gehad. Auto is weer gefixt en allemaal netjes binnen de garantie. Voor de aanrijding moet ie 1 oktober weer naar de garage, dus we blijven lekker bezig. Dan komt er een expert naar de schade kijken.
    Verder boodschapjes gedaan, wat gedronken bij ons pap en mam, cadeaubon voor m'n broertje gehaald en op tijd eten gemaakt.
    Wezen trainen terwijl m'n lies nog niet helemaal lekker aanvoelde en dat heb ik dus geweten. Het schoot erin met het op goal schieten en daarna deed alles dus zeer. Halverwege ben ik dus gestopt. Gedoucht en ingesmeerd met midalgan...
    Hopelijk voelt ie zondag beter, want ik wil echt perse die wedstrijd spelen.:):p

Fijne avond meiden! xxx

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey Kib,

Klinkt idd als een heerlijk dagje! Heerlijk om zo de dag te beginnen!!
    Wij hadden afgelopen maandag jaarmarkt, denk hetzelfde idee:(;)
    Die Stijn, toch even in slaap gevallen... Ja met een half uurtje slaap ben ik zelf ook altijd brak.. Dus kan me voorstellen dat ie even niet zo lekker wakker werd;)... Gelukkig trok hij snel bij! Ook fijn dat hij weer gegeten heeft!

En jaa ons meisje zit nog veels te lekker..;)

Had vanmorgen trouwens nog vriendin op viste met haar zoontje, hebben samen de zwangerschapscursus gedaan en altijd contact gehouden. Ze is nu ook mijn collega:D...
    Haar zoontje is 2 dagen ouder dan Vince.. En ze hebben zo leuk gespeeld!! Heerlijk om te zien! Ook de gesprekken die ze samen voeren...
    En vanmiddag naar mijn mams gegaan, even naar winkelcentrum en daar lekker gegeten...

Heerlijk dagje dus;)

Deel Deze Pagina