Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu een vriendin van mij herinnerde mij eraan hoor, anders wist ik ook van niks. Ik haalde ook altijd kruimels op de markt vroeger en dan lekker met een klodder stroop eroverheen!!! Hahaha hoe kom ik toch aan mn dikke kont :p
    Ik zei tegen die man van ik leer hem wel wat lekker is ik heb hier vroeger kilo's van weggegeten zegt die man aan de overkant staat Herbalife!! Heb maar wijs mn mond dicht gehouden.
    Balen dat het in je lies schoot en je nu last hebt. Ik hoop dat t zondag weg is en je gewoon mee kan doen.

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een leuke spam weer van Stijn!!
    Heerlijk ook die foto op het strand!

Masu, oehhh balen van je lies! Doe je wel voorzichtig meid! Begrijp dat je zondag wilt spelen maar dat je niet te ver gaat... Zegt o zo wijze stamp:p;)
    Fijn dat de auto gefixt is en alles binnen garantie valt...
    Ennuh werken er knappe kerels daar, bij de garage ofzo:p:D *grapje*

Xxx

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp dank je wel. Hij vond het ook helemaal geweldig op het strand en was niet van plan om mee naar huis te gaan.

Vandaag samen met mama puzzelen.
    Ik draag zelf de tas en rijd zelf met mijn wagen!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stijntje bijna in een doosje!

Stijntje helemaal in een doosje!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, geweldige spam!!! Ennuh....wat?! :$ Wat een opmerking van die vent! Ook niet lief zeg!

@stamp, hahahaha lekkere kerels!? Oude mannen, bleh! :p
    Dank verder voor je wijze woorden...ik weet dat je gelijk hebt, maar het is oh zo moeilijk.
    Wat heb je een gezellige dag gehad vandaag.

@hier, ik duik m'n bedje in meiden. Slaap lekker! xxx

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Whahahahhaa geweldig die foto's van Stijn in het doosje!:D
    Werkse meid! Hoe hebben je zus en moeder het?

Masu, begrijp ook heel goed dat je zal en moet spelen hoor;)
    Hoe is het vandaag?

Hier weer een redelijke nacht gehad. Vince was om 5 uur even wakker, zijn speen kwijt;)... Daarna kwam hij om 7 uur.

Vanmiddag waarschijnlijk ff langs schoonouders.

Fijne dag meiden.
    Xxxx

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu die.opmerking vond ik ook niet echt geplaatst zeker omdat ik er al heel trots op ben dat ik 6,6kg afgevallen ben :(
    Goed geslapen en hoe gaat t met je heup/lies?

Stamp hij zat ook echt helemaal op zn gemakkie in die doos kleine malloot!
    Slaapt.vince gelukkig weer wat langer?
    Zus en anhang hebben het heerlijk in Amerika. We hebben al een paar op skype gezeten en Stijn deed vele kusjes op mn telefoon uit! Kan hem daarna bijna ontsmetten :)

Hier hebben we ook goed geslapen. Kleine man werd rond 7uur wakker en was ook klaar met slapen. Mark is naar de laatste vaardag dit seizoen en dat sluiten ze af met snertvaren. Stijn is nog gezellig (al hebben we al de eerste ru ie gehad samen) bij mij, die breng ik voor mn werk naar mark en dan rijd ik ff langs zus voor de post.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Allemaal een goed weekend gehad? Ik wel hoor, zaterdagavond gewerkt en zondag de dag gewerkt. Waren rustige diensten (zaterdag was wel erg stil!) gisteren bij thuiskomst hadden we al visite. Had er eigenlijk niet zoveel zin in maar t was wel gezellig.
    Vanmorgen was t weer weegdag en ik ben afgelopen week 1,8kg afgevallen!! Nu in totaal al 8,4 kg afgevallen. Mijn eerste doel van 7kg al behaald dus. Ik liet het aan zus weten en die stuurde terug dat ze heel trots op me is! Wel heel lief van dr. En t beste nieuws van alles is dat ik nu geen obesitas meer heb maar overgewicht.
    Vandaag had ik vergadering op mn werk en die vloog voorbij. Mn binkie gehaald die blij was dat mama weer kwam.

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wauw Kib, wat ontzettend goed meid!!! Je mag zeker heel erg trots op jezelf zijn!!! Petje af! En ik ben ook echt heel trots op je;):)
    Fijn dat het toch gezellig was met de visite!
    Laatste dagen voor Stijn bij het kdv!...

Masu, hoe is het? En hoe is de wedstrijd gegaan??

Hier ook alles goed en nog steeds rustig;)
    Vanmorgen met zijn 3tjes naar Ballorig geweest, was erg geslaagd! Vince heeft het er de hele dag over gehad. Vanmiddag lekker luchtige cake gebakken, nouja we weten nog niet of ie lekker is... Zo een stukje bij de thee;)
    Vince ligt erin en is zijn dag nog even aan het doorspreken...

Morgen weer controle!

Xxxx

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp wat super lief dat jij ook trots op me bent *bloos*
    Ja het zijn idd stijn zijn laatste daagje.op t kdv. Ergens wel raar hoor om na bijna (op 2 weken na) 2 jaar afscheid te moeten gaan nemen van ze. Zijn juf van vandaag ziet hij alleen volgende week maandag nog. Donderdag gaat hij ook weer bijna een hele dag wennen op t nieuwe kdv. Mijn laatste vrije donderdag en die breng ik alleen door :(
    Wat leuk naar ballorig vandaag. Was t peuterochtend? Het zal wel stil zijn geweest nu de scholen weer begonnen zijn.
    En jeetje je meid er nog altijd.niet. Wat duurt dat lang he? Ik was even vergeten dat t zoveel geduld vergde hahaha

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

Lijkt me idd gek idee dat Stijn straks afscheid moet nemen! Ze kennen hem daar toch door en door, en je hebt er ook als ouder een vertrouwensband opgebouwd! Maar het komt vast goed bij het andere kdv!!! Gaat Stijn nog wat trakteren voor het afscheid?

Er was geen speciale peuterochtend bij Ballorig, ze hebben wel zon 0 tot 4 gedeelte standaard. Het was niet heel erg stil maar zeker niet druk. Net mooi:D;)

Nee hoor ons meisje zit nog prima...

Hier zijn de slechte nachten begonnen, wel moe zijn maar over alles nadenken! 100x eruit om te plassen, dan weer niet lekker liggen en met het logge lijf 50x draaien!!:(:)
    En als ik sochtends wakker wordt, baal ik ervan dat er niks gebeurd is...

Vince slaapt gelukkig wel beter en komt er pas keurig uit als de oogjes van aap open zijn.

Xxxx

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp balen dat je slechte nachten hebt. Ik duim voor je dat je moppie snel komt.
    Hier hebben we op ma-di-do speciale peuterochtenden bij ballorig. Dan betaal je ook minder entree. Wel fijn dat t qua drukte goed was.
    Ik heb van die fotoplaatjes besteld voor op cupcakes (die je ook op een fototaart vd hema ziet). Als het meezit worden ze vandaag of morgen bezorgd.
    Zondag dus de cc bakken en maandag versieren voor we naar kdv gaan.

Hier heerlijk geslapen al kwam stijn om 6;45uur al. Ik heb hem lekker bij mij in bed.gelegd met de tv aan. Ik was zelf nog even in slaap gevallen :)
    Zo mn kleine man maar eena aankleden en dan kijken wat we gaan doen totdat het werktijd is. Stijn mag vandaag weer met mama mee naar t werk.

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, wat een leuk idee de cupcakes met een foto van Stijn! Jij weer lekker bakken, iedereen blij:p;)

Hoe ging het met Stijn bij je op het werk?

Hier alles goed. Ook bij de vk weer door de keuring. Als de kleine zich niet eerder laat zien wordt ik volgende week dinsdag gestript.
    Ook hebben ze gevraagd of ik mee wil doen met een onderzoek. Of inleiden met 41 weken beter is dan met 42 weken. Dit gaat wel via een loting en val dan onder de Gyn en niet meer onder mijn eigen vk!

Ik vind het een lastig dilemma... Ik weet het niet.
    We kijken eerst hoe deze week verloopt en maken dan een keus.

Xxx

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaiii!
    Ik was echt in de veronderstelling dat ik gisteren wat getypt had....niet dus.:)
    M'n film gaat verder, dus ik probeer straks nog wel even te posten.

Stamp, fijn dat alles goed is! Nog steeds geen baby dus helaas...:(
    Lastige keuze idd, goed dat je jezelf even de tijd gunt tot een beslissing te komen.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp het is heel goed gegaan met stijn op t werk. Hij gaat lekker zijn eigen gangetje en vermaakt zich wel. Vandaag was hij aan t voetballen tussen de loslopende kippen hahaha :D (jaja ze mogen loslopen bij me, ik ben overstag gegaan) Ik had ook nog een film van k3 aangezet dus genoeg te doen. Hij heeft gezellig met ons meegegeten aan tafel. Mark was wat later vandaag.
    Na het eten samen met papa naar huis en mama nog even doorwerken.

Moeilijke keuze over t inleiden. Bij ons laten ze je eigenlijk n ooit echt de volle 42 weken lopen. Ik zou ook voor mn 42 weken om waren ingeleid worden. Gelukkig heb je nog een weekje en misschien bedenkt je meid voor ze allemaal moeilijk gaan doen kom ik wel zelf. Ben van mening dat dat nog altijd t beste is.

Masu bezige bij!! Je was helemaal niet geweest gisteren. Je was vast erg druk. En vandaag ook niet meer gezien (officieel gisteren). Was je film leuk?

Hier zoals bij stamp te lezen lekker gewerkt. Clienten waren allemaal moe en lagen al vroeg op bed. Ik heb nog wat administratief werk gedaan en kon op tijd naar huis. Zo mn oogjes sluiten, dan nog 1 dagje werken en dan weekend!!!!!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Masu, dan was je erg druk meid;)...
    Was het een leuke film?

Kib, fijn dat het met Stijn goed is gegaan op je werk! Jij durft loslopende kippen!:$;)
    Fijn dat je lekker optijd naar huis kon meid!

Ben gisteravond lekker optijd mijn bed in gegaan en vannacht prima geslapen. Vince werd pas 7:20 uur wakker, dus prima tijd!

Fijne dag! xxx

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Alles goed???

Hier prima geslapen, twee keer eruit om te plassen maar weer snel in slaap! Vince slaapt ook weer prima dus heerlijk!
    Zo ff naar mijn tante en neefje, daar bakkie doen!

Fijne dag meiden! Xxx

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampje!! Hier alles goed. Wat fijn dat vince weer wat beter slaapt. Was t gezellig bij je tante?

Hier is kleine man voor de 2e keer wezen wennen. Het afscheid nemen ging vandaag heel goed. Alsof hij altijd al daarheen ging. Verder heeft hij buiten gespeeld en zelfs macaroni meegegeten daar. Hij was wel blij dat mama hem kwam halen al duurde het toch weer even voor hij mee ging.
    Ben super trots op mn ventje!
    Ik stond vanmorgen met hoofdpijn op en heel heel langzaam zakt hij weg. Ik was vanmiddag ook zo beroerd dat ik er niet blij van werd.
    Ik was bij zus thuis heel lief haar was aan het wegwerken en ben er maar mee.opgehouden.
    Ik heb besloten om vanavond maar een boterham te eten ipv een prakkie want heb zo'n idee dat dat beter in mn buik zal vallen.

Verder met de mama's & ukken alles goed?

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!!!

Kib, wat fijn dat het wennen zo goed is gegaan!! Toppertje is het ook!! En ook al wat macaroni mee gegeten! Goed hoor!
    Wat balen van je hoofdpijn gisteren!:(
    Wel heel lief dat je de was wilde weg werken!

Hier alles goed en nog steeds rustig.
    Gisteren was het erg gezellig bij tante. De mannen hebben lekker gespeeld!
    Zo komt neefje hier ff spelen. Szus moet naar fysio.

Vince ligt er net in! Xxx

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemiddag!

Hier heerlijk geslapen en stijn laten kiezen wat hij wilde vandaag. Hij wilde spelen op school. Dus hem naar t kdv gebracht. Heb ik leller op mn gemak boodschappen kunnen doen, was aanzetten, bed verschonen, tas voor stijn al ingepakt en de vloer ff gedaan.
    Zo ff lunchen en dan alweer bijna mn aapie ophalen. Als hij mee naar huis wil in elk geval ;)

Stamp ik zie je online. alles nog rustig?

Deel Deze Pagina