Goedemorgen! En wilde Stijn weer mee naar huis gisteren of was hij nog veels te druk? Ik zag op fb dat jullie Masu en Kib, samen geshopt hebben?! Gezellig meiden!!! Hoe is het met de kids? Hier wel een oké nacht. Veel eruit om te plassen en Vince werd 3x wakker. Vanmorgen kwam hij kwart over 7! Verder nog alles rustig, nu wel wat last van mijn buik en wat kramp maar zal vast weer niet doorzetten. Dit weekend is er streekmarkt en kleine kermis. Dus 1 dag naar de markt met mijn mams en andere dag naar de kermis... Hopelijk valt er een dag af Xxxx
Stamp stijn vermaakte zich nog prima toen mama hem kwam halen. Het duurde dus ff voordat we er weg waren. Masu en ik hebben idd gisteravond geshopt samen, zonder man en zonder kids! Hahaha was wel ff gezellig. Ik hoop voor je dat er 1 dag afvalt. Zag dat je al wel naar de kermis bent geweest. Je laat niks aan t lot over? Hier hebben we de nacht met elkaar overleefd. Vanmorgen lagen stijn en amy gezellig bij ons op bed. Dikke pret die 2. We zijn na het ontbijt richting dierentuin gegaan en hebben het super gehad. Zonnetje scheen en de kids hebben heerlijk rond gestampt en zich laten rijden. Na de dierentuin zijn we naar de mac geweest en nu gaan we ons zo voorbereiden op de 2e nacht
He lieverds! Stamp ik ga je hier lekker feliciteren met de geboorte van jullie dochter/zusje Katie!! Ik hoop dat t allemaal goed is gegaan en jullie nu alleen maar aan t genieten zinn Hier hebben we een gezellig weekend met masu en gezin achter de rug. Zaterdag naar de dierentuin en zondag lekker met zn allen geluierd. Toen iedereen weer naar huis was (ook wij) heb ik voor stijn zijn afscheid cupcakejes gemaakt. De cakejes waren van binnen vrolijk in de regenboogkleuren en bovenop een toefje van botercreme met een foto van Stijn erop. Zag er leuk uit. Zal vanavond wel een foto plaatsen. De camera ia mee naar t kdv zodat ze daar foto's kunnen maken. Ik heb nog een lekker dagje vrij dus heb al actief gedaan in huis. Straks alleen nog ff boodschappen voor mn werk halen en brengen. Collega die t normaal doet is ziek dus mijn beurt.
@stamp, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie mooie meisje! Ik vind het zo'n mooie namen! Nu lekker genieten van je gezinnetje. @kib, het was idd gezellig! Volgende keer maar een weekendje Valkenswaard doen dan. @hier, jullie vroegen allemaal hoe de film was, maar ik weet al niet meer welke het was, haha. Vandaag gewerkt, het was druk want de planner was ziek. Uiteindelijk iets langer door gewerkt, maar wel een aardig eindje gekomen. Morgen komt de expert naar de schade van de auto kijken, dus om 9 uur moet de auto al bij de garage staan. Gelukkig wel een leenauto, dus das wel handig. 's Middags komt een vriendin op de thee, ook gezellig.
Masu balen dat de planner ziek is en jij t daardoor druk had. Jij moet vroeg op vandaag. Ik hoop dat de expert op tijd is en jullie auto snel weer gemaakt kan worden. Een weekend valkenswaard kunnen we vast wel plannen! Hier had stijn gisteren een leuke laatste dag. Iedereen heeft gesmuld vd cakejes en sommige vonden het zo lekker dat ze t recept vroegen. Stijn wilde best trakteren op de andere groep maar toch ook wel heel snel terug naar zn eigen groep voor een cakeje eten We gaan wel nog een keertje langs want zijn knutselwerken liggwn nog ergens. Ze wisten niet of hij een map had of een plakboek em zijn mentor is op vakantie. Vandaag mag ik weer werken. Ik moet ff kijken of mn vriendin vrij is anders gaat stijn weer mee met mama.
Hier nog de foto's van Stijn zijn afscheidstraktatie. Gekleurde cakejes met een toefje van botercreme met een foto van Stijn en een suiker diertje erop. De diertjes zijn door stijn geplaatst.
Bedankt meiden! Zal snel mijn verhaal doen. Het gaat hier in ieder geval erg goed. Katie doet het super en ook vince is erg lief! Ik voel me top Kib, wat een super leuke en gave traktatie! Heel goed gelukt! Denk aan jullie. Dikke knuffel
Hier mijn verhaal.... Ik begon zaterdagnacht rond 3 uur met rommelen, maar Vince was ook wakker (of ie het wist) dus dacht dat het kwam omdat ik iedere x het bed uit moest om hem terug te leggen. Tot 5 uur in bed gelegen af en toe wakker door kramp... Om 5 uur dacht ik laat ik maar even gaan timen dus naar beneden gegaan. Na een uurtje de vk gebeld omdat het wel wat pijnlijk werd en er regelmaat in zat. De vk was er half 7 en ik zat al op 4/5 cm. Ze maakte zich wel zorgen om de sterkte van de weeën. Maar dus hup naar ziekenhuis, samen ff Vince bij oma afgezet en door. Om half 8 in het ziekenhuis aangekomen en heeft ze mijn vliezen gebroken. Na overleg hebben ze toch besloten om mij over te dragen aan de Gyn omdat ik nog heerlijk lag te kletsen en mijn weeën nog niet krachtiger werden. De ontsluiting vorderde wel, maar om te voorkomen op herhaling van de vorige keer...(geen goede persweeen en placenta die niet geboren wilde worden). Om 9 uur aan de opwekkers en merkte gelijk verschil. Ik kon het wel goed opvangen... Om 10 uur voelde ik wel wat druk en gaf dit aan bij de verpleegkundige, maar meer van "dat kan toch nog niet" Gyn erbij gehaald en zat al op 8/9 cm het ging nog om een randje, hij zou over een half uurtje terug komen. Nou 1 wee verder moest ie terug komen want ik had enorme persdrang en jahoor 10 cm. En na drie persweeen werd onze prachtige dochter Katie Aimée geboren!! Ook de placenta ging erg vlot!! Twee kleine scheurtjes en een schaafwondje eraan over gehouden.... Maar totaal geen last van! Wat een super bevalling en wat voel ik me ontzettend goed!!! Ook Katie doet het super, ze begint nu echt beetje ritme te krijgen wat betreft voeding, slapen... Alleen snachts wat last van kramp... Vince is echt enorm lief voor haar, komt kusjes en knuffels geven.. Wilt graag helpen met badje etc... Ik zit op een enorm grote roze wolk!!! En geniet enorm van ons gezinnetje!!!
@kib, gave traktaties! Hoe doet Stijn 't op 't nieuwe kdv? Vandaag lekker vrij geweest? @stamp, wat een prachtig verhaal! Het klinkt als een fijne bevalling (voor zover dat mogelijk is). Fijn te horen dat jullie meisje het zo goed doet. Wat is het ook een poppetje; prachtige foto's op fb hoor! Ik geloof meteen dat jullie op een grote roze wolk zitten. Geniet er nog maar fijn van! X @hier, weinig te melden. Vooral druk met werk, want de planner is ziek. Morgen met Amy en een vriendin naar 't zwembad. 's Avonds gaat manlief met ons pap een kast halen voor op Amy's kamer. En zaterdag gaan we de schilderijen ophalen voor de 60e verjaardagen van ons pap en manlief z'n pap.
Stamp lieverd het klinkt idd als een mooie bevalling. Vooral erg vlot verlopen en wat fijn dat t allemaal goed ging. Ik geloof je gelijk als je zegt dat je aan t genieten bent. Ik zag ook de foto's voorbij komen op fb en wat een moppie! Dank je voor je compliment. Masu tx. Balen vd zieke planner en dat jij t dan zo druk hebt. Klinkt gezellig morgen. Alvast veel plezier. Srijn doet het heel goed op t nieuwe kdv. Gisteren wilde hij alleen weer niet eten ja wel zijn toetje maar verder niet. Hij speelt verder goed en gaat lekker in het ritme mee. Vandaag heeft hij wel wat pasta gegeten sn uiteraard zijn toetje! Ze hadden vandaag ook nog een brandoefening en hij deed gewoon goed mee. Ze hadden edn bedje voor de allerkleinste en de ouderen houden dan ook het bedje vast. Ikheb hem lekker op de fiets gehaald en bij thuiskomst kon hij zo bij papa mee.onder de douche. Ik ben nog zo moe van mn avond/slaapdienst dat ik vandaag bar weinig (zeg maar gerust niets!!) heb gedaan. Vanmiddag nog ff een tukkie op de bank gedaan. Ondertussen ben ik al weer moe dus op tijd mn bedje in. Morgen gaan we naar de kinderboerderij toe. Ohja ook mn zus nog even gesproken en ik geloof dat ik ruimte moet gaan maken in Stijn zijn kast want zowel zus als.mams hebben heel veel voor hem gekocht!
@kib, wat lief dat je zus en mams zoveel geshopt hebben voor Stijn. Maak maar ruimte dan! Goed te lezen dat Stijn het zo goed doet op het nieuwe kdv; moet voor jou ook een fijn gevoel geven als je 'm wegbrengt. Vandaag ook weer aan de arbeid? @hier, gisteren lekker getraind. Ook geoefend met penalty's nemen en ik had er 4 van de 4 raak. We hebben gisteren ook een kast gekocht via mp. Ik ben echt verliefd op die kast en heb 'm in het echt alleen maar in delen gezien. Nu nog hopen dat haar bedje ook snel klaar is, dan is haar kamertje weer compleet. Vanmorgen de schilderijen opgehaald bij de fotograaf; ons pap wordt 13 oktober 60 jaar, dus heb voor z'n verjaardag een mooie lijst met foto's uit de reportage laten maken. Schoonpa wordt in januari, dus voor hem hebben we hetzelfde gedaan (maar dan een kleinere lijst; verschil moet er zijn ). Spam van de kast! (even fototjes via mp gekopieerd)
Kib, wat fijn dat Stijn het zo goed doet op zijn nieuwe kdv. En dat eten komt wel... Is natuurlijk ff omschakelen voor hem. En ben wel nieuwsgierig naar wat zus en mams geshopt hebben... Maar daar krijgen we vast nog spam van Ennuh dat wordt idd ruimte maken.... Masu, dus jij wordt de penaltynemer?? Ga je nu ook echt hele wedstrijden mee spelen?? Wat een super leuke kast! Volgens mij krijgt Amy een super kamertje... Lekker stoer En wat een leuk cadeau voor schoonpaps... Hier gaat alles goed! Katie wordt steeds rustiger en begint echt haar ritme te vinden. Vince doet het ook super... Jullie hebben de foto's op fb gezien en hij is echt zooo trots op zijn zusje... Heel lief! Morgen kraam voor het laatst , heerlijk weer ons huis terug... Ook al is ze erg lief hoor! Xxxx
oke poging 2!! Stamp wat fijn dat katie al een ritme begint te krijgen. Lief dat Vince een trotse grote broer is. Wat het eten van stijn op het kdv maak ik me echt geen zorgen. Ik weet toch wel dat hij voldoende binnen krijgt. Masu wat een gave kast! Zal leuk staan op haar kamertje. Ik hoop dat haar bed ook snel komt. En wat goed van je 4 penaltys raak schieten!! *Applaus* Hier gisteren met Stijn en vriendin naar de "kindboelij" geweest aldus Stijn. We hebben een rondje langs de dieren gemaakt en stijn wilde nog eten halen voor de dieren. Hij mocht kiezen voor de geitjes of voor de kippen en eenden. Hij koos graan voor de kippetjes. Na nog even spelen in de speeltuin (en natte schoenen, sokken en broek halen door een plas te lopen) zijn we naar huis gegaan om te eten. Na het eten was hij zo moe dat toen ik vroeg of hij wilde slapen hij ja zei. Ik heb hem op bed gelegd en na even kletsen is hij toch in slaap gevallen. Na een klein uurtje wakker gemaakt en gelukkig bij 's avonds naar bed gaan geen drama gehad. Vandaag ben ik gaan werken en zijn papa en Stijn naar de "mega" hobbybeurs in ahoy gegaan. Ik ben na mijn werk nog even langs gegaan en hebben we met zijn allen nog een rondje gelopen. Ik heb nog wat voor de taartjes gekocht en toen naar huis. We hebben vanavond lekker pizza gegeten. Helemaal geoorloofd ook nog Nog ff wat spam: Gekke bekken maken Bellen met neef in Amerika (net echt he?)
Hoi! Kib, wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest en dat Stijn de kippen mocht voeren! En leuk samen met paps naar de hobbybeurs, klinkt als heerlijke dagen! Heb je lekker gewerkt? Vandaag laatste dagje kraam gehad, we hebben ons huis weer terug Helaas moet ml vanaf morgen ook weer werken, wel pas vanaf 2 uur.. Dus de ochtend nog samen. Smiddags komt mams ff "helpen"... Maar komt vast helemaal goed! Xxxx
@stamp, wat lief dat Vince zo blij is met z'n zusje. Schattig hoor! Dubbel gevoel dat de kraam nu weg is? Fijn dat je mams even komt helpen, maar het gaat volgens mij helemaal goed komen als je manlief is werken. Ik heb inderdaad onwijs lieve foto's op fb gezien! Wat een plaatje(s)! Ennuh, nee ik ga nog geen wedstrijden doen. Alleen als ze echt spelers te kort komen. Ik probeer vast te houden aan m'n oorspronkelijke plan; eerst een jaar trainen, dan pas wedstrijden. @kib, leuke foto's! Zo te horen heb je een leuk weekend gehad. Lief dat Stijn de kippetjes graan wilde geven. Komt je zus binnenkort alweer terug? Ben ook benieuwd wat ze allemaal gescoord hebben voor Stijnemans. En dank voor je applaus. @hier, vandaag hebben ons pap en manlief de kast in elkaar gezet en het resultaat mag er wezen (al zeg ik het zelf ). We zijn er echt kei blij mee! 's Middags zijn vrienden langs geweest en 's avonds hebben we lekker bij ons pap en mam gegeten. Morgen weer een werkdagje dus ik zoek snel m'n bedje op. Slaap lekker! xxx